Ai uitat parola?


  • draker

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Apr 2008

  • Garaj Mesaj Privat
kalu a scris:foloseste mane piese originale GM


pai cu originale , nu turcesti.. dar manopera la reprezentanta kosta bine Wink
  • kalu

  • Mesaje scrise: 1,803
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa z13dt din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Oct 2007

  • Garaj Mesaj Privat
ti-ai luat mane masina?
  • panig

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Mar 2008

  • Garaj Mesaj Privat
salut am o corsa 1,3 cdti luata noua in februarie 2006 fabricatie 2005 am 46000 km si nu m-am mai dus la revizie cu ea la 42 000 am facut schimbul de ulei dar nu i-am pus uleiul de la opel tim gm 5w30 pe care-l puneau ei la revizii opel si am cumparat castrol magnatec 5w40 este bun acest tip de ulei pt ca pe el scrie ceva despre mercedes va rog un sfat
  • SorinXP

  • Mesaje scrise: 609
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z19dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat
sper ca magnatec diesel, ala cu capac negru...
daca e diesel e bun, e conform cu normele.
  • panig

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Mar 2008

  • Garaj Mesaj Privat
este magnatec diesel cu capac negru
m-am mai linistit
multumesc pt raspuns smsorinxp
  • gallardo

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa z13dt din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Nov 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare!

Am gasit un anunt cu un Meriva, anul fab 12/2005. In anunt scrie ca are 75 CP si e Euro 3. E posibil?
E suficient pentru o Meriva motorul de 1.3? Documentandu-ma am vazut ca e acelasi motor ca si pe corsa, 69 CP dar fiind mai grea presupun ca nu mai e suficient. Si viteza maxima e diferita la Meriva, e 156 kmph...

Merci!
  • vioviorel

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Aug 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Nu stiu ce sa zic, mie unul mi se pare ca si motorul de 1.7 este cam mic pentru Meriva, d-apai cel de 1.3. Trebuie gandit ca masina are totusi o anumita greutate, din ce am auzit undeva la 1300 kg.
Poate cineva poate edifica acest aspect, e destul de interesant aspectul performantelor acestui motor de 1.3 pe Meriva.
  • lupul1969

  • Mesaje scrise: 738
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Meriva Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Mai 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Gallardo, are exact cat ii trebuie pentru o masina de familie. Nu trage lejer la mai mult de 130-135 km/h, dar pentru 1.3 e foarte bine. Ajunge la 156, dar greu si fara AC pornit!
Viorel, ce intelegi prin motor mic? La dimensiuni e ok, nu ramane loc pe langa el sub capota, iar la putere se compara lejer cu alte dieseluri pe care se aseaza 1450 kg si "trage" excelent in depasiri. Nu poate mai mult de 168 km/h (constructiv), dar aici in tara nu e nevoie.
  • vioviorel

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Aug 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Salut!
@Lupul1969 scuzele mele probabil ca m-am exprimat gresit. Nu mi se pare mic motorul de 1.7 insa mi se pare si acela mic, dar acceptabil pentru o astfel de masina. Am sa explic si de ce. Da, cand spun mic nu ma refer la dimensiunile lui ci la puterea lui la necesitati (demaraj depasiri etc). Acum de ce mi se pare mie mic, pentru ca Meriva se presupune ca este o masina de familie, iar de regula masinile de familie de obicei au o incarcatura, un surplus de greutate la mai toate drumurile (surplus insemnand persoane + bagaje). Deci la greutatea masinii, un motor de 1.7 imi pare acceptabil, in conditii normale de mers, insa pentru cazurile in care masina este incarcata nu stiu daca mai da randamentul necesar motorul de 1.7. De aceea eu cred ca cel de 1.3 este bun doar daca circuli in oras, nu si in afara. Sau, cel putin eu, nu l-as prefera pe cel de 1.3 daca mi-as lua Meriva ca fiind masina familiei.
  • lupul1969

  • Mesaje scrise: 738
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Meriva Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Mai 2008

  • Garaj Mesaj Privat
1.7 este chiar mai mult decat are nevoie o Meriva... Te ajuta in depasiri si are rezerve pentru mai mult! Problema lor este viteza maxima, care in Germania te-ar face sa circuli doar langa acostament. Si daca respecti valoarea maxima a incarcaturii data de constructor, nu ai motive de nemultumire. Iar daca vrei mai mult, iti face maiandrei un remap si mai ingramadesti 25-30 CP sub capota pentru vreo 250-300 euro (10 euro un cal!).
P.S. Conduc o Meriva 1.7CDTI (100 CP) de 3 ani.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,235
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Motorul diesel de 1,3L este putin la Meriva mai ales daca este cel de 75cp, asta ca tu esti invatat cu el pe Corsa. Problema e ca deja el este fortat in versiunile ulterioare sa genereze mai multi cp si evident ai mai multe probleme pe chestia asta. In plus fata de cele de 1,7L ca or fi Z17DTL, Z17DTH bla bla ai mai multe dureri de cap. Problemele comune ar fi cele legate de comonrail adica injectoare, regulator debit, supapa. La Z13xyz te mai freaca fulie alternator, EGR pus idiot, curgeri motorina, filtre scumpe la unele, distributie costisitoare.
Cele mai indicate motorizari la Meriva ar fi :
-oras servici-casa si ocazional afara benzina 1,4-1,6 adica Z14XEP, Z16XEP, mai ai la vechituri Z16XE cu bube sau Z16SE (rar) dar si el la fel cam cretin
-oras mers regim drumuri dese sau extern diesel 1.7L in cele doua variante L si H
  • danxq

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Feb 2009

  • Garaj Mesaj Privat
1.3 nu e mic, ocupa tot locul de sub capota si are destula putere sa traga de ea, corsa chiar daca este o masina mica(ca dimensiuni) are tot undeva pe 1200kg
Iar ca idee acelasi motor dar sub licenta fiat este pus pe fiat doblo(maxi), am avut ocazia sa merg 10k km pot sa va spun ca se comporta ok chiar si cu duba plina.
  • Adrian_Brasov

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Oct 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Am si eu o Meriva de curand cu motorasul de 1.3 CDTI la 75 CP si ma declar multumit ! Am aproape 1500 km cu ea atat in oras cat si un drum de 600 km extern! E adevarat ca nu fuge ca TDI-ul de 1.9 si 101 CP pe care l-am avut anterior insa mie imi ajunge!
Am citit pe aici posturi si subscriu inconvenientului legat de claxon..............mare prostie! In viraj.....sa zicem un giratoriu, iti taie vreunu fata si nu poti sa-l avertizezi macar! Am patit-o cred ca de 9-10 ori pana acum si o singura data am nimerit claxonul!
danxq - si eu am avut ocazia sa merg cu un fiat vreo 200 km ca pasager cu motorul asta si am ramas uimit de cum fugea(si avea undeva pe la 150.000 km) mai ales ca eram 4 pers si am trecut Oituzul !
  • talharu

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva Z!#DTJ din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Am un 1.3 cdti 75cp .Am fost in vara in concediu la bulgari.$ persoane +bagaje .Consum 5% cu aer,am ajuns la 140km/h pe autostrada.La un motor asa mic se simte cand dai drumul la ac.Un alt inconvenient la meriva, este zgomotos motorul la turatii mari(>3000),dar cred ca este din antifonarea caroseriei(mi-a mai zis cineva care a inchiriat o benzina la greci anul trecut).In oras ,consum 8%.Asta iarna i-am pus carton in fata la temperatura de sub -7grade,altfel baga caldura ca lumea cand ajungeam la servici,si cu 10-15minute stat pana curatam masina de zapada.Si am cel putin 15 km pana la servici.In rest ,trebuie sa te obisnuiesti cu stalpii din stanga fata ,mai ales la treceri de pietoni,la viraje ,trebuie sa dai capul dupa stalpi ,adica sa te uiti pe geam usa sofer.Si un ultim inconvenient ,la viteze mari, peste 100,in afara orasului,exista o instabilitate a masinii,la vant,la trecerea pe langa masini mari,denivelari.Ce se intampla,are directie electrica dar nu este asistata.Directia merge foarte usor,dar la viteza merge si mai usor,nu se ingreuneaza volanul.
  • ROSCA DANIEL

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira y20dth din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Oct 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Buna ziua imi pare rau ca postez aici dar stiu ca opel corsa d are motor de 1,3 de fiat si am o problema cu fiatul meu diesel.in una din zile trecute m-am deplasat cu masina in oras pornind usor,ajungind la destinatie am observat ca motorul merge intrerupt iar in urma mea un fum gros ca de un diesel vechi,opresc ma uit la motor la ulei nu observ nimic deosebit ii dau o cheie motorul nu a dat sa porneasca intr un sfirsit l-am pornit si am observat ca fumul nu este decit un abur dulceag care era antigelul din vas.va rog dati-mi un sfat ce ar putea fi.va multumesc



Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos

1/25/2012 10:39:35 PM
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,142
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z 17 DTR din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Jan 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Salut,

Daca zici ca-ti dispare apa din vas si nu o baga in baia de ulei, 100% e garnitura de chiulasa arsa si nu termoflotul.
Bafta
  • ROSCA DANIEL

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira y20dth din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Oct 2005

  • Garaj Mesaj Privat
ma gindesc sa nu fie si chiar chiuloasa ,uleiul e curat ,masina nu a mers mult dupa acest defect
  • torel

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Meriva din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Feb 2012

  • Garaj Mesaj Privat
va salut domnilor
am cumparat o Meriva 1.3 cdti 75 cp si sincer nu am mai avut diesel
si nu stiu exact la ce tureti schimb viteza?
  • ROSCA DANIEL

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira y20dth din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Oct 2005

  • Garaj Mesaj Privat
am rezolvat problema nu este nici chiuloasa nici garnitura era racitorul de gaze arse de la egr este in spatele motorului.la acest motor schimbarea vitezeler se face cit mai aproape de 2500 este un motor de turatie si chiar peste 2500.
  • dragosh20

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra SE din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Dec 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare
Mai am o intrebare la voi daca puteti sa-mi raspundti va rog mult mult ... Am un motor de 1.3 DTH pe astra H 2006 imi apar erorile ..... P0030 - O2 Sensor Heater Circuit Low Voltage (Bank 1 Sensor 1)
(06) - Present

P1191 - Fuel Metering Solenoid Valve Circuit Range/Performance
(62) - Not present
( P1191 se sterge cu OP-COM-ul ... dupa asta apas acceleratorul de vrio 2 ori si o las la 800 de rpm lucreaza un timp shi apare eroarea ,
P0030 se sterge pe 3-5 secunde ... dupa care apare din nou repede ) daca poate sa ma ajute cineva sami arate cymva care sun senzorii ce tin de erorile
date sau ce sa fac sa se stearga erorile si sa nu mai apara daca se poate vreo foto sau macar sa lamuriti unde si care sunt senzorii .... AJUTOR !

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata