Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • troglo

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2001 17YDT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Salutare!

Am o problema la un Opel Astra G Caravan, problema care nu o gasit-o nimeni pana in ziua de azi! De 1 an de zile la toate service-urile auto am umblat si nimeni nu mi-a gasit problema!
La orice viteza, chiar daca e mica, chiar daca e mare, la roata din dreapta am o bataie si nu stiu ce!
Am fost cu ea si la reprezentanta la OPEL atat in Cluj cat si in Baia Mare. Mi-au spus ca 100% e de la amortizoare. Le-am schimbat, dar de aia tot bate. Mai bine zis am schimbat tot mai putin planetarele, dar alea nu bat la viraj maxim la stanga sau la dreapta!
Aveti idee ce sa mai fac?
Skip ads

  • corsalex

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2004 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2009

  • Mesaj Privat
salut

dreapta care? fata, spate? esti sigur ca nu e din cauciuc? daca ai posibilitatea pune alte roti de la alta masina la care e totul ok.
vezi daca se mai aude la tine, vezi daca se aude la cealalta masina. sau daca nu, incearca sa inversezi cauciucul cu unul de pe spate stanga. vezi cu atentie daca s-a schimbat partea pe care bate. daca tot mai ai bataia, du-te la un service sa-ti faca directia...dar cauta unul sa ti-o faca cu computer cu laser. (costa in jur de 70-100ron)

IMPORTANT: e posibil sa ai directia dereglata si sa-ti fi tocit cauciucul aiurea. Asa ca daca pui alte cauciucuri bune, bataia e posibil sa dispara dar sa reapara la scurt timp. parerea mea, inainte de toate du-te cu ea si regleaza-ti directia.

asa am patit si eu la corsa c, era roata stramba (nu janta era stramba, calca roata stramb pe asfalt) omul la care am fost sa-mi faca directia mi-a spus ca am ceva inneregula: ori bieleta directie stramba, ori amortizor, ori fuzeta.
am luat-o cu ce era mai ieftin: bieleta de directie...si asta a fost...era putin mai mult stramb dintr-un accident. si s-a rezolvat.ieftin.

ps:planetara nu are nicio treaba.

bafta
  • troglo

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2001 17YDT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Da, e drept, am uitat sa specific, deci bataia e la roata fata dreapta!

Am schimbat cauciurile, e o bataie metal pe metal asa se aude. NU e de la cauciucuri. Am schimbat si rotile si la fel se aude. Am facut si directia ceea ce mi-ai spus tu, am facut-o chiar acum recent cand am vazut ca-mi manca cauciurile. 2 Seturi de cauciuri am pus pe masina si tot bate. Habar n-am ce sa ii mai fac, sincer Neutral
  • c0st3

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Z18xe XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2009

  • Mesaj Privat
rulment?
Skip ads

  • troglo

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2001 17YDT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2010

  • Mesaj Privat
L-am schimbat si pe ala, dar tot bate Sad(
  • c0st3

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Z18xe XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2009

  • Mesaj Privat
sigur vine de la ansamblul roti si nu de pe la motor. o fulie ceva... Smile
  • troglo

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2001 17YDT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Asta nu pot sa-ti mai spun, ca dupa cum am zis mai sus, cred ca 20 de service-uri am fost si nimeni nu o stiut de unde bate. Bate totul pe drum cu gropi sau denivelari, pe drum drept nu bate absolut deloc Sad
  • c0st3

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Z18xe XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2009

  • Mesaj Privat
atuncea o bucsa! sau pune mainile pe amortizor si incearca sa misti de el. vezi daca are joc Neutral
Skip ads

  • nicholas886

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2009

  • Mesaj Privat
uita-te la bieleta de ruliu(bieleta stabilizatoare prinsa de bara stabilizatoare)..si a mea loveste , dar n-am bani inca sa o schimb..tot dreapta..
poate troncani si ea..
............................................
  • corsalex

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2004 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2009

  • Mesaj Privat
si bieleta de ruliu poate fi, cum zicea cineva mai sus. eu mai adaug si bucsi bascula in primul rand, iar apoi cap de bara.
verifica toate astea. daca ridici masina pe cric si tragi de roata stanga dreapta, sus jos, ai vreun joc?
  • IonutN

  • Mesaje scrise: 284
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2018 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Salut poate sa fie rulmentul de la fansa amortizor ( rulment axial amortizor )
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
baga mana in jamba de la amortizor - arc, s-ar putea sa ai o spira de arc rupta si cazuta, la drum cu gropi zangane fier pe fier.
Skip ads

  • Phantom

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Ai schimbat flansele si rulmentii?
  • corsalex

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2004 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2009

  • Mesaj Privat
eu din pacate credeam ca am scapat. am fost astazi din nou la directie, sa o regleze si tot nu se poate. am schimbat bieleta de directie, era stramba, dar nu aia era cauza. unghiul de cadere este dublu pe partea dreapta (-2grade28secunde) fata de partea stanga(-1grad14secunde), iar masina, din fabrica iese la -1grad14secunde.
partea stanga este super ok. partea dreapta e jale.
omu de la directie mi-a zis ca poate fi amortizorul sau fuzeta.

am schimbat bieleta directie, bucsi bascula, bieleta ruliu. voi ce parere aveti?

si cauciucul mi-l toceste usor pe interior, pentru ca roata e stramba de jos spre exterior (cum priviti din fata asa "/" este orientata). imi face si bataie la cauciuc.

multumesc
  • Alin-Smith

  • Mesaje scrise: 777
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
regleaza unghiul de cadere(se regleaza din cele 2 suruburi cu care este prins amortizorul de fuzeta), apoi convergenta.
  • corsalex

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2004 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2009

  • Mesaj Privat
pai ok. dar crezi ca omul care a incercat sa-mi faca directia nu s-o fi gandit la astea? sa-i zic?

mai adaug ceva care cred ca e important si am uitat. masina a fost lovita pe partea pe care este problema...

ms de raspuns
  • nicholas886

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2009

  • Mesaj Privat
corsalex a scris:care cred ca e important si am uitat. masina a fost lovita pe partea pe care este problema...

ms de raspuns

trebuia sa specifici..la tine poate fi cu totul alta poveste..sasiu strambat..practic poti sa iti reglezi ca si in partea stanga , dar daca prinderea se face de un sasiu lovit, netras la "linie" corespunzator, nu va arata ca roata stanga..
  • corsalex

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2004 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2009

  • Mesaj Privat
sasiul sunt 95% sigur ca nu este stramb. masina a fost avariata usor (capota strambata si a mers reparata, far spart, bara sparta usor in dreapta, aripa indoita) nu a avut niciun airbag sarit.

masina a fost accidentata in germania, nu a fost de mine, iar eu dupa ce am cumparat-o mi-am dat seama ca a fost lovita, asa ca nu stiu cat de rau a fost...eu v-am zis doar ce a fost reparat.

bieleta de directie pe care am schimbat-o acum era stramba. m-am uitat ff bine cu mecanicul si a zis ca nu mai e nimic stramb, dar nu a desfacut fuzeta sa se uite la ea, nu avea rost...

in afara de sasiu care sunt destul de sigur ca nu e afectat, ce ar mai putea fi?
  • Alin-Smith

  • Mesaje scrise: 777
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Regleaza intai unghiul de cadere al rotii pe acea parte si apoi convergenta. Unghiul de cadere il poti regla singur (dai roata jos, slabesti cele 2 suruburi cu care este prinsa fuzeta de amortizor, tragi de partea de sus a discului si impingi de cea de jos apoi strangi bine suruburile, pui roata si vezi rezultatul).Mergi si regleaza directia (odata schimbat unghiul de cadere, se va modifica si convergenta).


Ultima modificare facuta de Alin-Smith la Dum 19 Sep, 2010 10:41 am
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,830
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
daca roata iti sta stramba, atunci ai ori amortizor ori fuzeta stramba ( asta in cazul in care lonjeronul e la locul lui). cum zici ai ai schimbat amortizorul, mai ramane fuzeta.

Caderea la Astra gse regleaza foarte putin ( nu prea ai de unde, deoarece cele doua suruburi de la amortizor si fuzeta sunt rotunde). Dar, daca toate componentele sunt drepte, se trage ( eu aceam aceeasi problema si am avut amortizor stramb).

Mare atentie unde reglezi convergenta. Pana sa gasesc pe unii buni, am stricat un cauciuc. Mi-au zis ca am convergenta ok si la mine era diferenta.

succes.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR