Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B
  • nashu_lucian

  • Mesaje scrise: 445
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega FOREVER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2008

  • Mesaj Privat
am mai vazut prin commenturi la alte discutii de anumite anomalii cu contactul
pana ieri mai facea figuri si al meu, insa ieri a decedat mortal Smile
nu mai porneste mashina ...
eu cred ca este partea electrica a contactului deoarece cand am avut cielo i-am schimbat doar partea electric nu si cea mecanik
n-am apucat sa desfac plasticele de la volan insa sper sa nu fie capsat sa se poata schimba numai partea electrica sa nu fu nevoit sa schimb tot
dak este cineva care a facut aceasta operatzie va rog dati un semn
aaaaa scuze am uitat sa dau simptomele
invart cheia in contact se aprind beculetele in bord si se aude un "tzac " si restul este noapte profunda nici o miscare din partea defunctului
Skip ads

  • boditza

  • Mesaje scrise: 765
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
si mie mi s-a intamplat la un cielo dar nu mai mergea deloc nici bordul.. la tine suna a electromotor cu buba... parerea mea Smile
  • OMEGA B 1995

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Omega 1994 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2007

  • Mesaj Privat
am patit si eu asa ceva..doar ca era bateria Smile) si cu jumate de ora inainte o pornisem
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
La fel am patit asa la a mea (pun contactul, se aprind martorii si cand dau demaror nu se aude nimic, nici macar tzac), contactul fiind schimbat a doua oara (sunt din aliaj prost facute) si te asigur ca este electromotorul. Il dai jos, il desfaci si il gresezi. Dupa aceea il probezi la baterie. Daca nu invarte atunci e ceva din el ars: una din bobine sau altceva.
INSA, poti incerca sa verifici starea contactului, vezi in TIS. Se scoate usor, avand doar niste bolturi care tin partea de plastic electrica de armatura contactului si un surubel. Astfel poti vedea daca este rupt "percutorul" sau vreun contact oxidat.
P.S.: ar fi culmea sa fie ce zice Dan OMEGA B 1995, verifica starea bateririei pe o alta masina, ca altfel nu iti dai seama doar din voltajul afisat, e nevoie de curent de rupere.
Skip ads

  • nashu_lucian

  • Mesaje scrise: 445
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega FOREVER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2008

  • Mesaj Privat
nu este exclus sa fie bateria
am mai vb cu cineva si mi-a zis de baterie
in dimineatza asta a venit mecanicul meu si prima dat mi-a spus sa punem firele pe baterii ptr orice eventualitate surpriza o facut de 2 ori "tzac " si o plecat am mers la el la atelier sa schimb uleiul si cand am vrut sa plec n-o pornit am impinso afara din atelier si o plecat
el nu avea aparat de masura a bateriei asa ca am mers doar pe banuioala ca ar fi bateria
bateria este varta capsata si nic nu are ochiul magic sa-i vad starea
de electrician am vb insa fiind forte ocupar m-o programat pe luni promit sa va tzin la cuuuuuuuurent Smile 220 Smile
  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Daca masina este automata acunci inclin sa cred ca defectul este la mufa de contact a comutatorului cutiei de viteze.Asa ca a-si indica sa te bagi sub masina sa scoti mufa sa o cureti cu un sprey de contacte si gata !
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
iriahu a scris:Daca masina este automata acunci inclin sa cred ca defectul este la mufa de contact a comutatorului cutiei de viteze.Asa ca a-si indica sa te bagi sub masina sa scoti mufa sa o cureti cu un sprey de contacte si gata !
cutiiela automate ai punct liber precum cele manuale... ? Shocked
  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Nu prietene ! cred ca nu ai dreptate !
Numai si numai la cutiile automate In pozitia P (parking ) se inchide un contact care iti asigura comanda la starter. Nu imi este cunoscuta aceasta conditie si la masini manuale.
Skip ads

  • nashu_lucian

  • Mesaje scrise: 445
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega FOREVER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2008

  • Mesaj Privat
azi ajung la electrician si va dau verdictul
p.s. mashina este cu cutie manuala
va certati degeaba
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
am vrut sa zic ca 2.2 dti au cutie manuala, dar dupa aia spuneati ca e Batman Batman! Smile)
  • nashu_lucian

  • Mesaje scrise: 445
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega FOREVER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2008

  • Mesaj Privat
fratilor nu este bateria am fost la un centru de baterii mi-a pus-o pe un tester bosch de baterii si este "ceas cu cuc si 2 amiazuri" insa mashina nu mi-a mai facut nici o figura si nici la tester nu i-a gasit nik nici electricianul nu a gasit ceva in neregula fara sa schimb partea electronik de la contact
  • nashu_lucian

  • Mesaje scrise: 445
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega FOREVER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2008

  • Mesaj Privat
este electromotorul Sad
am mai auzit o chestie ..dak umblii ff mult cu el stricat poate strica si volanta rezultand in costuri mai mari
am gasit seccond la dez cu 250 ron
zilele astea il dau jos si pun si ceva poze cu interiorul
Skip ads

  • nashu_lucian

  • Mesaje scrise: 445
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega FOREVER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2008

  • Mesaj Privat
dupa ani si ani azi am reusit de am dat jos electromotorul si l-am dus la electrician
verdictele medicilor deseara sau maine
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
aseptm, eu cred ca doar trebuie gresat Wink
  • nashu_lucian

  • Mesaje scrise: 445
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega FOREVER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2008

  • Mesaj Privat
erau duse periile electromotorului si am inteles de la electrician ca si 2 bucse de la el sau ceva de genul...
bendixul era ok
acum am iar pornirea mai ceva ca la aia venita din fabrik Smile
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Pf, interesant, trebuie sa stam de vorba Very Happy
  • boditza

  • Mesaje scrise: 765
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
spune-mi si mie daca ai vazut in ce consta operatiunea de demontare a electromotorului. la mine nu face contact bine pe electromotor si nu invarte cum trebuie.
  • nashu_lucian

  • Mesaje scrise: 445
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega FOREVER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2008

  • Mesaj Privat
poi ii destul de simplu acuma la gata insa ai nevoie de elevator sau de canal ptr mecanic
1.trebuie dat jos scutul
2. nu mai stiu exact cred ca are 4 suruburi de prindere electromotorul se demonteaza
3. il duci la doctor
4. operatzia a reusit... pacientul este declarat ..decedat Smile
glumeam
ii destul de naspa de lucrat la ei fiind sub turbo
are si un scut de aluminiu sau nu stiu ce deasupra electromotorului si o sa fie de lucru si de sus si de jos asa ca personal as recomanda un canal fata de elevator, parerea mea ca are nevoie de 3 maini Smile
n-am facut poze la operatzia asta din graba
  • boditza

  • Mesaje scrise: 765
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
eu nu am scut... dar de jos pe elevator am incercat sa ajung la el si abia ajung cu mana pana la el prin matzele alea de bielete si fiare. te rog mult daca poti detalia mai mult operatia..
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
hellooo, cine a zis ca trebuie elevator? Eu l-am dat jos in fata blocului in 10 minute Smile are cam 3 suruburi de prindere si ceva piulite pentru prinderea firelor ce il alimenteaza Wink

Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR