Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • kratt

  • Mesaje scrise: 149
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2009

  • Mesaj Privat
salutare colegi!am dat de o problema care ma depaseste,acum cateva zile mi-a picat alternatorul,cu toate simptomele caracteritice lui...martor baterie aprins in bord si servodirectia moarta.l-am dat jos,am schimbat rotorul la care era dus bobinajul si puntea de diode cu releu cu tot.il pun pe masina,incarca ok,toate bune si frumoase...si aici incep problemele:cand pun contactul se aude un tiuit,si imi merge servodirectia,lucru care sigur nu-i normal.tiuitul se aude din ce in ce mai tare,si mi-e frica sa nu se intample ceva si cu pompa.ce am mai remarcat e faptul ca nu mi se mai aprinde nici martorul de la baterie cand pun contactul si sa se stinga atunci cand pornesc motorul....!sa fie oare din releu...? Rolling Eyes voi ce parere aveti...
Skip ads

  • cristi17dti

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2010

  • Mesaj Privat
pai are servo electric?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Normal ca da, este EHPS adica elecro-hidraulic exact ca la tine
  • cristi17dti

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2010

  • Mesaj Privat
inseamna ca are servo cu motorul oprit si contactul pus?asta nu am incercat
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Eu tin minte ca numai dupa pornire motor (chiare intarziat 0,5-1sec) incepe si motoras servo-pompa, pe loc nicio sansa doar cu contact.

Raspunsul meu a fost clar, are servo electric.
  • kratt

  • Mesaje scrise: 149
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2009

  • Mesaj Privat
da dl. dancuciureanu,ai dreptate,este servo electric si la fel imi functiona si mie inainte sa imi cada alternatorul,dupa au aparut simptomele,este ciudat,nu ma deranjeaza,dar nu-i normal,este un consumator prea mare ca sa-mi plece inainte sa pornesc motorul.am observat ca mai sunt colegi care au patit la fel,dar ori s-au resemnat ori nu posteaza rezolvarea din diferite motive.eu unul nu o las asa,am cautat deja niste scheme electrice,ciudat este faptul ca nu mi se mai aprinde nici becul din bord de la baterie...deci inca sap!orice idee este binevenita.numa'bine.
  • cristi_bv

  • Mesaje scrise: 346
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Daca nu ma insel(o sa ma uit maine pe schema) aveti un fir albastru cu alb care pleaca din alternator pana in pompa de servo care s-ar putea sa fie inversat cu firul de excitatie al alternatorului sau face scurt cu un + pe undeva.
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
La Y17DT intr-adevar este un fir alb-albastru ce merge in cupla X16 (cea rotunda de langa cutia cu relee) si mai apoi la EHPS.
Skip ads

  • kratt

  • Mesaje scrise: 149
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2009

  • Mesaj Privat
din alternator pleaca 2 fire:unul subtire alb-albastru conectat la releul acestuia(care din cate stiu eu este excitatia)si un plus mai gros,n-am vazut ce culoare are,care cred ca merge pe baterie.da,firul alb-albastru urca in cupla X16,am facut un test cu ea deconectata si pompa servo are aceleasi simptome,pleaca la punerea contactului,in schimb cand vreau sa dau la automat nu se intampla nimic,nu mai actioneaza demaroul!acum am dat ceasuri jos sa vad ce se intampla cu ledul respectiv...fara ele nu mai pleaca pompa Smile ...!
  • kratt

  • Mesaje scrise: 149
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2009

  • Mesaj Privat
am verificat ledul martor... Sad nici o noutate...ledul este bun!ce sfat imi dati,sa incerc sa schimb releul(excitatia)?
  • B 11 RVZ

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Mai exista o solutie incerca cu7 alt alternator poatenu ti l-au facut bine si poate daia ai problemele astea
  • kratt

  • Mesaje scrise: 149
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2009

  • Mesaj Privat
gata,am gasit buba,poate mai are si altcineva problema asta si il ajuta.de vina a fost releul din alternator,cu toate ca era nou.dupa schimbare totul functioneaza ok,pompa servo imi pleaca dupa pornirea motorului,ledul martor din bord se aprinde normal.releul oricum dadea semne de oboseala,atat farurile cat si lumina din bord prezenta fluctuatii iar incarcarea varia intre 14.7-15v!
Skip ads

  • arroyo

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 1.7 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2007

  • Mesaj Privat
cu aceiasi problema m-am comfruntat si eu azi , masina e in garaj de o saptamana si cand am fost azi sa o mai pornesc am sesizat acel tiuit care a aprut odata ce am pus contactul si care creste in intensitate, am observat ca am servo functionala fara pornirea motorului , si nici martorul de la baterie nu se aprinde . nu am avut niciodata probleme cu alternatorul .....credeti ca daca schimb releul se rezolva problema ?
  • dandobre

  • Mesaje scrise: 1,194
  • Locatie: Zarnesti , Jud Brasov
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Si eu am avut aceeasi problema si a fost de vina releul.
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
La mine se oxidase mufa aia de pe releu. am scos-o, am curatat-o si am pus la loc. Nu mai face figuri. Doar ca pleaca incarcarea cam greu si cu toti consumatorii nu mai incarca deloc Smile (cu faza scurta + lunga, dezaburire luneta si ventilator pe pozitia 4 ajunge la 12.6-12.7V "incarcarea").
  • arroyo

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 1.7 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2007

  • Mesaj Privat
asta inseamna ca trebuie dat jos alternatorul si verificat +reparat .....ma speriasem , credeam ca s-a dus pompa de servo
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
eu l-am facut direct pe masina cu spray de contacte. daca e dus releul da, trebuie dat jos alternatorul.
  • arroyo

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 1.7 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2007

  • Mesaj Privat
ca sa verific daac e dus releul fara sa dau jos alternatorul verific incarcarea cu motorul pornit ?
  • kratt

  • Mesaje scrise: 149
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2009

  • Mesaj Privat
normal asa se verifica,dar eu cand l-am montat pe al meu incarca bine dar avea problema cu plecarea pompei servo pe contact...deci e cu dus-intors!
BV19MAX stii ce e culmea?la mine si cu mufa aia scoasa avea acelasi comportament:pleca pompa servo,incarca normal...
  • arroyo

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 1.7 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2007

  • Mesaj Privat
revin cu noi precizari.....imi planificasem sa repar masina dupa revelion dar astazi cand am fost din nou pe la garaj am ramas surprins sa constant ca in momentul in care am invartit cheia in contact nu mi s-a mai aprins nici un bec in bord, motorul nu a facut nici macar un clanc , nici un fel de curent pe instalatie , bateria era moarta , descarcata complet ( are decat 7 luni deci exclus sa fie din cauze naturale ) ......ce credeti ca ar putea fii , tinand cont si de postarile anterioare .
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR