Ai uitat parola?


  • bogzbz

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z19DT din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Aug 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Buna ziua,
Va deranjez si eu cu o problema intampinata la aer conditionat la z19dt ( daca are vreo relevanta, cu buton auto).
Masina nu baga aer conditionat decat la viteze mari(autostrada) unde merge impecabil,nu s.ar putea sta in masina prea mult cu ventilatorul la 7.in oras e ca si cum nu face fata aerul sa ajunga in habitaclu. Rareori cand prind o viteza mai maricica se simte putin sau mai umblu la butoane, precum apasarea butonului de recirculare dar doar pt cateva secunde.Diferenta intre temperatura aerului cu si fara racire pornita in oras este infima,max 2-3grade as zice. Am incercat sa verific daca porneste compresorul sau daca da simptome in momentul in care pornesc aerul, dar sincer nu am gasit pozitia lui exacta la motorul acesta( o poza ). Cert este ca in momentul cand il activez, se aude ceva pornind, iar dupa cateva secunde porneste si un vajait( ca de ventilator la turatie mare) care se opreste la aprox 20secunde dupa ce opresc iar aerul. Vreo idee? Tin sa mentionez ca am completat cu freonul lipsa ( destul de putin ) si dl a facut si test de etanseitate(.?) si a zis ca nu sunt pierderi de freon.
Edit: Revin cu o completare, am depistat compresorul, la partea de jos a radiatorului. Din ce observ, cand pornesc aerul , cureaua invarte fara probleme.asta inseamna ca problema ar fi in alta parte...?
  • tase

  • Mesaje scrise: 2,217
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra z19dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Sep 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Verifica radiatorul de AC sa nu fie plin de mizerie si sa nu mai faca racirea cum trebuie .In principiu poti baga presiune cu jetul de apa (nu de la spalatorie) dinspre fata masinii prin grila si daca se raceste trebuie curatati bine fagurii in exterior nu in interiorul radiatorului.
  • florinbucsa

  • Mesaje scrise: 754
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z17dth din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
salutare. de prin august ma chinui cu instalatia de climatizare la mine. raman fara freon, ma duc sa bag freon si la cateva zile cand ma dau jos din masina aud cum fasaie radiatorul(se sparsese, desi fusese schimbat acum vreo 3-4 ani). schimb radiatorul, merge totul bine vreo 3 saptamani pana cand se blocheaza compresorul ac (ma asteptam pentru ca facea zgomot din primavara). ii scot freonul inainte de a schimba compresorul, schimb compresorul,bag inapoi freon, merge totul perfect, baga rece de nu se poate si dupa vreo saptamana a inceput sa nu mai bage aer rece deloc si aud un fasait in bord cand dau drumu la AC. cand dau drumu la ventilatie nu mai aud niciun fasait. precizez ca pe op-com imi arata o presiune de 700kpa , iar cand dau drumu la AC urca foarte lent pana pe la 1200kpa, iar daca opresc AC-ul , presiunea coboara in cateva secunde din nou in jurul valorii de 700kpa. ce poate fi de vina? poate am cumva prea multa presiune in instalatie? Precizez ca pana acum nu am auzit niciodata acest fasait, nici macar cand am ramas fara freon dupa ce mi s-a spart radiatorul, iar inainte de a mi se bloca compresorul cand ma uitam pe op-com aveam presiunea tot in jurul valorii de 700kpa, dar urca mult mai rapid la peste 1000kpa cand porneam AC-ul, iar daca opream AC-ul presiunea in instalatie se mentinea mult mai mult timp decat acum.
  • eugen grigorescu

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra Z17DTL din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Mar 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Am si eu nevoie de parerea voastra in legatura cu instalatia de ac.
Motor z17dtl cu clima automata.
Cu motor pornit si ac on robotul indica max 23-24 bar moment in care pornesc ventilatoarele si op-com arata 12.6 bar.
Senzorul de presiune ac este montat pe filtru uscator inainte de el si citeste aceeasi presiune cu aparatul de incarcat care are cupla de inalta pe radiator (senzor decalibrat) sau dupa filtrare si atunci poate fi ori senzor ori filtru imbacsit?
Cablaj, mufe, hacm verificat de oxizi la contacte.
Presiunea pe joasa este intre 2 si 3 bar.
M-ar interesa cum este montat senzorul.
  • MCosmin876

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Oct 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Salut tuturor! Am un Opel Astra H 2005, 1.9 CDTI, 110 KW. Problema mea este că după o săptămână, două de la achiziționarea mașinii, când am pornit AC-ul a început să bată ceva, nu constant, din când în când, dar tare. După ce m-am oprit, m-am uitat și am văzut că este electroventilatorul, dacă nu greșesc, primul atașat de radiator(nu cunosc foarte bine). Înainte să merg la service m-am gândit că poate atinge ceva, am dat bara jos, m-am uitat, dar nu, este descentrată elicea(joacă puțin). În afară de a cumpăra unul nou, știe cineva o soluție? Se poate repara sau trebuie schimbat neapărat?
Mulțumesc anticipat!
  • MCosmin876

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Oct 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Mă poate ajuta cineva vă rog?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 6,635
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Z19DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Cauta ventilator s.h.
Acum toamna au mai scazut preturile pt. AC.
  • MCosmin876

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Oct 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Deci înțeleg că asta ar fi singura variantă nu? Adică nu se repară.
  • LGica

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra z17dth din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Oct 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Salut la toata lumea, sunt si eu nou pe aici, am un opel astra h din 2004, mototr de 1,7 cdti, si am o problema cu compresorul de clima. Pe masin am avut compressor wc fara ambreiaj si am pus unul wj cu ambreiaj. Ma poate ajuta si pe mine cineva cum sa il fac sa funtioneze? Multumesc frumos
  • KNataly

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Oct 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Salut...am si eu un astra g 2002 motor 1.6 x16se ...si am o problema...nu imi mai baga aer rece ...un meserias care se ocupa cu incarcarea cu freon o zis ca eu am freon si am presiune numai ca nu cupleaza bobina ambreiaj compresor...va rog pareri
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 468
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira y20dth din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Jan 2010

  • Garaj Mesaj Privat
salut,

verifica (cu aparat de masura sau lampa de control) daca se alimenteaza bobina si daca este contact bun in cupla ei.
in mod normal ar trebui sa faci intii diagnoza si sa vezi ce erori ai caci altfel e destula munca in zadar (e pe bijbiite).
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,111
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Sau masoara bobina, poate este arsa. Halal meseriasi daca nu stiu sau nu au un multimetru de 20lei.
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 468
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira y20dth din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Jan 2010

  • Garaj Mesaj Privat
corect, dl dan.

sa mergi in sevice si sa pleci cu masina tot cum ai adus-o (sau mai rau), fara macar sa faca (unii, nu toti) niste verificari simple, cu scule care acum sint banale mi se pare de domeniul absurdului.

dar, ma rog, fiecare cu afacerea lui - o fi considerat mecanicul ca e pierdere de timp pentru el (sau poate efectiv nu stia mai multe)...
eu as fi fost nemultumit...(daca eram client).
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,051
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Am vazut un punct de incarcare cu freon,in care meseriasul se pricepea sa conecteze furtunele la instalatia AC si sa sa introduca in programul "robotelului"(instalatia de incarcare),datele masinii...! Atat! Restul facea "robotelul" singur,conform programului. Meseriasul nu stia nimic,indiferent ce l-am intrebat,referitor la AC. La un centru(termo-frig),care aveau ca obiect de activitate doar AC,am intalnit meseriasi...
  • mykyss

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jul 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare , am un opel vectra b,2.0disel.am fost sa incarc cu freon si pierde pe la acele butoiase din aluminiu pozitionate in fața prizelor unde se incarca cu freon care duc in bord...sunt nuste garnituri acolo...ce pot sa ii fac se mișcă tot...
  • ToXicLi0N

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Oct 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Salut.
Am condensatorul de clima (Opel Astra H 1.7 2005 Z17DTH) spart, l'am masurat si are lungime 450 si latime 380.
Acesta este cel original : http://prntscr.com/jvnhdp
Dupa cod am gasit alte condensatoare dar nu se potriveste marimea,unul are 370-370-16 iar celalalt 408-367-16. Se poate monta si de marime diferita sau trebuie exact 450 cu 380 ? Am inteles ca au niste cleme si nu se potriveste pe alte marimi.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,409
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTJ din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Dec 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Ai cleme de fixare la anumite cote: dacă pui altceva, riști sa îl legi cu sarma.
  • AndreiRobert

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra Z16XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Buna ziua! Am si eu un astra g din 2001, z16xe cumpărată în vara lui 2016, si dupa ce i-am facut incarcarea de freon în același an, nu îmi băga rece, dar nu am mai incercat atunci sa vad ce are, pentru ca nu aveam bani. Am tot umblat cu ea vara trecuta, sa vad din ce motiv AC-ul nu funcționează, presiunea si instalatia fiind foarte ok, în urma unui test. Pe tester mi-a dat mai multe erori printre care releu ventilator pe treptele 1, 2, 3, și am găsit radiatorul ac gripat, l-am schimbat dar degeaba, si senzor presiune ac, la fel, l-am schimbat dar fara rost. Un electrician a verificat sigurantele si mi-a spus ca instalatia cu sigurantele sunt ok, si mi-a mai zis ca s-ar putea sa fie din ECU, pentru ca desi sterge eroarea, ea rămâne și ca nu o recunoaște, deși nu cred ca ar fi din ECU. V-ati confruntat cu astfel de cazuri? Si inca ceva, de pe orice tester ai porni ac-ul, el functioneaza normal, si nu imi vine sa cred cat de rece baga.. Deci nu cred ca ar fi din compresor, pentru ca acesta totuși cuplează. Insa din apasarea butonului nici un gest, deși butonul se aprinde... Ultima soluție ar fi sa găsesc un ECM din câte am înțeles ca asa se numeste, cel are comanda ventilatoarele, care este sub farul stâng...ar putea sa fie de la el? Multumesc!
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 6,635
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Z19DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Salut.
Pe motor ai erori prezente de genul: P0530, P1481, P1482, P1483 ?
  • AndreiRobert

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra Z16XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Da da, exact Very Happy

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata