Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra
  • ealex

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1990 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2005

  • Mesaj Privat


this thread is like the energizer bunny!
it keeps on goin and going and goin .....
Skip ads

  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Cali...nV6 a scris:asa de curiozitate ..imi zice cineva o masina produsa in serie cu designul(nemodificata) din 89 sau pe aproape, sa se mentina ca si design si in 2006 ??
...nu imi vine niciuna in minte...

iti zic eu dar nu te superi! Very Happy chiar din anii 80... so, avem Lamborghini Diablo Cool stiu ca nu e un exemplu demn de luat in seama Very Happy
  • claude307

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: iasi
  • Masina: Calibra 1991
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2006

  • Mesaj Privat
eu stiam ca diablo e de prin 90...countach-u e din 80...oricum eu as prefera tot calibra (mai ieftin de intretinut Very Happy )
  • Cali...nV6

  • Mesaje scrise: 519
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2004

  • Mesaj Privat
De serie . Asa fac si eu o lista cu Ferarri-uri si Porsche-uri
Skip ads

  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Cali...nV6 a scris:De serie . Asa fac si eu o lista cu Ferarri-uri si Porsche-uri


Dacia 1300 domne ca din 76 tot la fel arata.
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Este cam adevarat ca, calibra e una din masinile cu design "suparat", ale vremii. Sa stii ca si diablo a fost facut in serie. In serie mica Very Happy
Ca sa imi laud o fosta masina, asi putea spune mazda 323f, doamna din imagine Very Happy care chiar nu are vreo modificare. Ma rog, se mai poate adauga un corado, un firebird, camaro, mustang, 911...mai sunt. Sunt masini frumoase de care lumea cam uita. Cine are bani in ziua de azi, nu mai are pasiune. Se duce direct si cumpara masina cu AC si cu ESP, domne!!!!



  • free4wayu

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2004

  • Mesaj Privat
ati cam deviat de la subiect, a mai aparut si o mazda asa, de niciunde:D
  • Smudo

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Io am avut pina anul trecut un 318 E36 113 CP ('92) si dupa ce l-am vindut am luat o Calibra C20NE ('93). BMW-ul l-am tinut cam un an, timp in care a cam inceput sa cada intr-un ritm destul de ingrijorator. Amortizoare (toate 4), caseta de directie dupa un drum de Romania a inceput sa aiba joc, si cel mai tare m-a disperat cit de repede a putut sa rugineasca masina aia. Extrem de repede!!! Mai ales aripile spate si capetele pragurilor, inainte sa o dau incepuse pur si simplu sa se dezlipeasca vopseaua de pe praguri.

BMW-ul avea (pe bord) 151.000 km cind l-am luat, l-am dat la 163.000 km. Calibra avea 259.000 km cind am luat-o anul trecut prin mai, acum are 272.000 km, si pentru astia bag mina in foc ca sint originali Smile. Calibra e in aceeasi stare de cind am luat-o, adica extrem de putina rugina de suprafata la imbinarile de la praguri, care spre surprinderea mea nu s-a intins mai deloc, iar de mers, merge exact ca acum un an. Ah, geamurile electrice merg pe toane citeodata, dar nu pot spune ca e o problema uriasa.

Look: amindoua masinile (dupa mine) arata bine, nu poti spune ca te faci de ris cu vreuna din ele, mai ales daca sint in stare originala. Mie oricum mi se pare o prostie sa pui un eleron de citeva sute de € pe o masina care a costat (zeci de mii) la vremea ei.

Confort: amindoua stau bine pe strada, nu te prea poti plinge de niciuna, chiar si cu suspensiile originale nu iti dau senzatie de instabilitate.
- in BMW in spatele meu nu mai avea loc nimeni, scaunul soferului ofera o pozitie misto de condus, dar atunci cind il dai jos la maxim, in partea din spate aproape se lipeste de podea, iar ala din spate nu isi poate baga labele picioarelor sub el, ca sa stea cit de cit omeneste.
- in Calibra, scaunul lasat la maxim in jos tot mai ofera ceva loc sub el. In schimb in Calibra in spate e cam limitat spatiul pe inaltime, pentru persoane peste 1,70 e cam chinuitor sa stea acolo mai mult de 150 km.
- BMW-ul e inscris pentru 5 persoane, Calibra doar pentru 4. La BMW (sedan) nu mi se rabata spatarul banchetei, si e destul de enervant cind mergi in concediu si ai bagaje multe. Calibra e mai misto la faza asta, cu bancheta rabatata intra bagaje in ea de nu se poate. Portbagajele normale sint multumitoare la fiecare masina, ceva mai mare parca la BMW.

Fiabilitate: e totusi discutabila chestia aici, pentru ca amindoua masinile le cumperi folosite, depinde foarte mult in ce stare le gasesti pe fiecare. In cazul meu sint mai multumit de Calibra decit am fost de BMW, dar trebuie sa spun ca BMW-ul nu a fost chiar atit de ingrijit ca si Opelul. E cam loterie aici, depinde cit de mult te pricepi si pe ce ti se pune pata sa-ti iei.

Consum: cam la fel, cu toate ca la drum lung pe autobahn mi se pare ca ar consuma mai putin Calibra, si e mai putin galagioasa, mai ales la peste 170 km/h. De fugit, BMW-ul trebuie sa il turezi mai mult decit pe Calibra ca sa il simti, al meu parca abia la peste 4500 de ture incepea sa traiasca, in timp ce Calibra are demaraj mai bun la turatii mai mici. Fara aer nu ramine oricum nici Calibra, chiar la viteze mari.

Chiar daca sint masini asemanatoare ca si motorizari, BMW-113 CP si Calibra 115 CP, mie imi place mai mult cum fuge Calibra, nu sint sigur, dar mi se pare ca are si cuplul ceva mai mare, oricum se simte mai bine. Sint totusi curios cum merge 320 E36 (cu 150 CP, bineinteles), si asta cred ca o sa fie urmatoarea masina Wink . Preturile care sint in Romania si la BMW E36 si la Calibra sint mai mult decit exagerate, nici o masina nu isi merita banii aia (parerea mea).

P.S: si zi si tu daca ti-ai luat ceva pina la urma, ca-s curios.
  • maryo

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1991 C 20 LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Salut!
Am avut pana acum destule masini,printre care si 2 BMW-uri- un cabrio de 318 IS(140 cai) si 325,24 valve -192 cai.
Sunt masini bune,fiabilitate ridicata la motor- ca senzatie de FUGA nu se compara cu calibra(acum am o calibra turbo).Am avut mici probleme cu calibra la modul ca avea mici rahaturi care le-am remediat fara probleme.De FUGA la BMW disde la 3500 in sus-respectiv M.Pana acolo sunt cam degeaba-sunt masini de fitze,agati fomei dar eu acum vreau fuga si senzatie pe care calibra mi-o da din plin.
Cat despre fiabilitate la calibra- LET-ul meu a fost si este un motor de care am grija si a avut si Radu LKV mare grija.Cu toate astea motorul a fost si este forjat si folosit zilnic- nu da nici un semn de imbatranire.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR