Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,088
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Aceiasi problema o am si eu. Scoate mufa de la debitmetru si ai sa vezi cum ar trebui sa mearga masina ta. Nu e nevoie de turatii de la 2000 in sus, daca debitmetrul e bun trage f bine inca de la 1000. Eu fara debitmetru am urcat feleacul(clujenii stiu Very Happy ) cu a5a fara probleme si aveam cam 1500 de ture...


_________________
Astra G, Y17DT, 2000
Skip ads

  • axl666

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Multumesc de sfaturi, intre timp am mai facut cateva drumuri si m-am mai obisnuit cu ea, o calc mai usor, era doar o chestie de obisnuinta/ acomodare cu masina.
  • axl666

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Salutare,

Ma confrunt si eu cu o problema similara, in sensul ca un opel astra hatchback, 2002, Elegance, 1.7 dti, intrerupe asa din cand in cand in mers. Spre exemplu, la mine face de la 2500rpm in sus (100 - 130 km /h viteza) aceste intreruperi, si sunt destul de enervante. Sa fie calculatorul de vina? Masina are 98.000km iar filtrele si uleiul au fost schimbate pe la 90.000 km. Si daca e calculatorul ala, cat naiba costa ca sa il schimb? Exista posibilitatea sa raman cu ea in mijlocul drumului si sa nu mai pot ajunge la destinatie?

Va multumesc anticipat de sfaturi
  • cossoftbycomi

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Salut.
Si la mine a inceput sa intrerupa din nou!
Am fost la un service au pus-o pe tester si au zic ca ar fi de la debitmetru (cantitatea de aer indicata pe tester nu era in parametrii normali). Inca nu am luat un debitmetru de frica sa nu dau banii degeaba pe el, pentru ca am mai auzit variante cum ca ar fi de la calculatorul de injectie.
In orice caz nu trebuie sa schimbi acest calculator pt ca il gasesti la preturi > 1000Euro si nu asta e solutia. Daca e de la el, atunci sunt de vina vestitele lipituri reci. Da-i un search si o sa gasesti mai multe informatii despre ele.
La tine intrerupe cand e rece motorul, sau dupa ce atinge temperatura de 90 grade? La mine se comporta destul de ciudat: face din ce in ce mai rar, in ultimii 200 km nu a mai facut deloc si ma gandesc ca e din cauza temperaturii de afara. Nu imi facea decat cand trecea de 90 grade.
Skip ads

  • axl666

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2006

  • Mesaj Privat
La mine face in general dupa ce se incalzeste motorul, nu neaparat cand e rece. Oricum o sa ii schimb mai intai filtrul de motorina + filtru aer, si daca continua sa se manifeste asa, o sa merg mai departe, adica sa caut la calculatorul de injectie sau la debitmetru.
Sincer nu ma asteptam la problema asta, mie imi e cel mai teama sa nu raman cu ea undeva sa nu mai pot merge sau sa fac naibii vreun accident cand intru in vreo depasire si incepe sa intrerupa.
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Si eu am avut intreruperi care ma enervau la culme si se pare ca duupa ce am schimbat debitmetrul au disparut.
  • axl666

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Eu chiar astazi mi-am schimbat filtrul de aer + cel de motorina (ambele Mann) si am facut niste teste si vad ca nu se mai intrerupe. Filtrele vechi aveau cam 9000 mii de km, si erau destul de obosite (cel putin cel de aer). Dupa cum am zis, daca mai intrerupe iar o sa continui mai departe investigatiile.
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Eu va recomand pt filtrul de aer sa-l scoateti saptamanal si sa-l suflati cu aer comprimat si asa o sa aiba viata debitmetrul si motorul mai lunga. Eu ma sperii cam ce crocobauri gasesc dupa o saptamana de mers in filtru si carcasa.
Skip ads

  • axl666

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Apropo de chestiile ce se gasesc la un anumit interval de km prin filtrul de aer si prin carcasa lui: nu s-ar putea pune in fata gurii de la furtunul ce conduce aerul spre filtru o plasa ceva? Ca sa impiedice patrunderea acestor corpuri straine in filtru?
Ma refer la capatul care vine in dreptul grilei din fata, sa ii punem o plasa metalica sau una gen din aia de tantari si in felul asta sa prevenim intrarea "gargaunilor" in cutia filtrului de aer?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Se poate pune o sita. Un amic a montat in prima faza o plasa tintari cu coliere si pe urma a facut o alta montura de spuneai ca de acolo era.
  • dean

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y17Dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2005

  • Mesaj Privat
am si eu aceeasi problema cu intreruperile in mers.
am schimbat calculatorul de injectie care mai fusese relipit cu un altul tot reconditionat si simptomele au disparut,insa dupa 1 luna am efectuat un drum mai lung cu masina si culmea..a inceput iar sa de-a in nas..e chiar enervant,creste si consumul,iar la relanti din cand in cand are o mica ,,scapare,, de parca n-ar avea motorina indeajuns.
am schimbat filtrele,am curatat EGR am mers chiar si cu debitmetrul deconectat,insa face la fel.
mie tare greu sa cred ca 2 calculatoare se pot defecta dupa relipire in acelasi mod asa ca as vrea sa aflu daca a mai patito careva si cum a rezolvato.


Ultima modificare facuta de dean la Mar 24 Jul, 2007 11:52 am
  • gARFi3LD

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Oradea Nufaru'
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2007

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...p;highlight=moare

cica debidmetrul de aer a fost inculpatul Evil or Very Mad l-am schimbat si merge ca unsA Laughing Cool
Skip ads

  • kathar

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2005

  • Mesaj Privat
deci pana la urma care e solutia ?

ca in ultimul post vad ca debitmetrul schimbat a fost rezolvarea pentru lipsa de putere...

Eu am acelasi simptom (intreruperi la peste 2000rpm, cu motorul cald, indeosebi la accelerare), la un Y17DTI din 2003 (pe care-l conduc din 2005), si care pana acum 1 luna nu a avut nimic de genul asta.
Si culmea e ca de 1 luna incoace se pare ca intreruperile se manifesta din ce in ce mai frecvent.

Deci a rezolvat cineva problema asta ?
SI daca da, ce a fost, debitmetrul, valva EGR, lipiturile reci ?
Sau doar filtre noi ?

Multumesc,
Doru
  • dean

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y17Dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2005

  • Mesaj Privat
kathar a scris:deci pana la urma care e solutia ?

Deci a rezolvat cineva problema asta ?
SI daca da, ce a fost, debitmetrul, valva EGR, lipiturile reci ?
Sau doar filtre noi ?

Multumesc,
Doru


asta incerc sa aflu si eu..de la debitmetru nu e sigur,pt ca l-am schimbat,filtrele noi,motorina este buna,calcu' a mai fost lipit dar contactele arata ok,EGR a fost curatata.. Question Oare?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Verifica senzorul cranksaft si daca ai cod eroare stocat P0335
https://www.clubopel.com/vie...4185&start=20
Vine la mine un coleg cu senzorul in mina, nu era Bosch ci Mitsubishi deci a mai fost schimbat cindva.
Il alimentam cu 12V pini 1-3 si pe iesire daca treceam prin fata o coada de penseta lucra frumos 0 si aproape 12V. Cum la el facea probleme la cald pun apa la fiert si il incalzim. Ei bine gata cu el, la iesire aveam tot timpul un rezidual care varia 4-6V si nici nu mai simtea corect coada de penseta.

  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
ofer de proba calc de injectie pt citeva zile pina va lamuriti daca e de la el sau nu problema cu intreruperile;eu asa presupun dar nu e chiar 100%
  • kathar

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2005

  • Mesaj Privat
problema e ca mie-mi da intreruperile alea cam aleator...

adica de ex de vreo 2 zile n-am mai observat nimic anormal, dar nu sunt sigur ca n-o apuca din nou, mai ales la un drum mai lung.

Asa ca e mai complicat in cazul meu sa dau verdictul daca merge mai bine cu un ECU nou.

Oricum, multumesc mult pentru oferta, si fi sigur ca in momentul in care chiar nu se mai poate, voi apela la tine.

Doru
  • dean

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y17Dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2005

  • Mesaj Privat
1.7dti_edition2000 a scris:ofer de proba calc de injectie pt citeva zile pina va lamuriti daca e de la el sau nu problema cu intreruperile;eu asa presupun dar nu e chiar 100%


problema e ca nu face tot timpul figuri..de ex. de cateva zile merge foarte bine si nu a intrerupt deloc..am vechiul calculator de injectie care facea foarte des fite,daca vrei ti-l dau sa il verifici tu si poate imi spui si mie ce are.. Cool
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Pot sa vi-l las o saptamina de proba.Iar cel vechi-se poate reconditiona,valorifica etc nu are rost sa stati cu el defect iar eu sa cumpar din germania calc pt piese de schimb ..
  • adigolf2003

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema o am si eu, cu deosebirea ca la mine se si aprinde becul, in mod special dupa ce depasesc 120 KM/ h, si masina nu mai trage, cum trebuie. In plus se aprinde si becul check engine la bord. Sad
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR