Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Raul Paltineanu

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2007 z1.9dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2007

  • Mesaj Privat
De o saptamana au aparut si la masina mea acele intreruperi la accelerari.
Ca si la ceilalti nu apar constant si nici daca e motorul rece sau cald, apar la peste 1800 rpm.
Chiar nu a descoperit nimeni cauza ca de un an de zile nu a mai postat nimeni la acest subiect.
Eu am facut cam 1000 km de cand am schimbat filtrele si uleiul si a mers perfect pana acum cateva zile, deci ma indoiesc ca ar putea fi filtrul iar motorina am bagat doar de la Mol si Rompetrol.
Skip ads

  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
intreruperile in accelerare sint din calculatorul de injectie.pot aparea si la turatii mari si la turatii mici!am verificat asta pe al meu calculator.
daca da in nas cind accelerezi mai subturat si revine imediat daca insisti pe pedala plus ceva fum este egr semiblocat,supapa culiseaza greu spre deschis.
  • BV-31STE

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2006

  • Mesaj Privat
la mine cu mufa de la debitmetru scoasa trage foarte bine, chiar si la turatii joase.
Am curat debitmetrul si cu mufa conectata parca trage o idee mai bine.
este si EGR-ul rapunzator pentru lipsa de putere la turatii joase ? (1200-1800rpm)
sa incerc o curatare? Rolling Eyes
  • Raul Paltineanu

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2007 z1.9dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Ultimele trei saptamani am facut cam 2500 km si am observat ca intrerupe doar cand motorul este rece, adica pana ajunge la temperatura de lucru si numai la primul drum din zi. Chiar daca am facut un drum dimineata iar al doilea abia seara nu a mai intrerupt la al doilea drum. Surprised
Skip ads

  • BV-31STE

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Am curat azi EGR...zic eu bine.
Nu era ultra murdar, oricum se cerea o curatare.
In schimb nu am sesizat imbunatatiri in comportamentul masinii, la turatii joase.
  • john_velicu

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Salutare,

Am si eu o problema similara iar daca cineva a reusit sa rezolve astept o solutie.
Manifestari:
- intre 1800 si 2500 RPM simt vibratie in acceleratie si merge sacadat.
- la accelerari bruste in treptele 3,4,5 se aude in clantanit ca si cum ar fi doua roti zimtate care scapa (se aude de 3,4 ori) si apoi isi da drumul.
Intentionez sa merg la service dar am cautat si pe forum solutii si nu am gasit nimic concret.
Opel astra h, 1.7 CDTI 101 HP.

Multumesc
  • Marrio

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2009

  • Mesaj Privat
problema mea e alta.pornesc masina cand motorul este rece,merge bine cateva secunde dupa care da sa moara.apas acceleratia pana la 2000 RPM binenteles cu cateva trepidatii de motor si un fum negru-albastrui de nu poti respira.dupa cateva sec isi revine nu mai am probleme,dispare fumul implicit trepidatiile.faza e ca nu papa ulei deloc.
P.S. motorizare Y17DT 55KW
  • oly_iasi

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2009

  • Mesaj Privat
aceiasi problema am avut-o si eu cu opelul meu disel y 17 dt ,numai ca trepida si scotea fum di ce in ce mai des (la intervale de 10 min )si rezolvarea a fost schimbarea senzorului de turatie aflat sub electromotor .Indicat ar fi sa o pui pe un tester sau sa-i citesti erorile cu pedala de frana si acceleratie apasate(cauta pe forum). Multa bafta .
Skip ads

  • Marrio

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2009

  • Mesaj Privat
salut OLY am facut testul pseudo agrafa si printre cele 4 coduri date Sad mi-a dat si cranck sensor A circuit..multumesc pt sfat nu stiam care ecauza chair daca facusem acel test.vorbisem ieri cu un specialist recomandat de cineva de pe forum din Bacau sa vina azi sa traga un ochi dar dupa nenumarate telefoane fara raspuns nu a venit.voi vedea eu ce voi face pana la urma.apropo cat ajunge acest senzor ?multumesc anticipat.scz cred ca am iesit din totpic
  • john_velicu

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2011

  • Mesaj Privat
La mine a mai disparut din trepidat dupa ce am schimbat motorina de la Rompetrol cu cea de la Petrom. Masina nu mai trepideaza si nici nu mai scoate acel fum+clantanit (foarte rar mai scoate). Ati incercat sa schimbati si sursa de alimentare sa vedeti comortament dupa?
Urmeaza s ama duc si eu la mecanic dar am facut distributia iar cel care s-a ocupat imi spunea ca trepidatiile ar putea fi de la volanta dar odata cu schimbarea motorinei aceste vibratii au disparut deci consider ca volanta e sanatoasa.
  • daniel88

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2011

  • Mesaj Privat
salut pe toti posesorii de opel.Am o problema dar nustiu cum sa va fac sa ma intelegeti; cand se incalzeste motorul daca plec de pe loc in treapta 1 apoi dau 2 si a 3 apoi la a 4 intrerupe de cam 3 ori si se intinde apoi la drum sau alta problema ar mai fi ca daca accelerez mai tare adica intre 2000 de ture si 3000 motorul trage greuut sa zic iar daca in acelasi timp ridic piciorul de pe acceleratie cam 1 cm. te baga in scaun ,ce sa fie ?tin s amintesc ca am schimbat debitmetru cu unul original am schimbat si senzorul de la volanta si i-am facut si lipiturile de la ecu acelea de la bobina sau ce o fi ea cele 4 picioruse mai mari.Poate sa mai intalnit careva cu problema aceasta ca nustiu ce sa mai fac ca este neplacut
  • demian_sorin

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra 2002 1700
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Salutare am si eu un rahat, ca nu pot sa ii zic altcumva, un Opel Astra G 1,7 diesel, motor isuzu, 2002. Am aceeași problemã, intreruperi in timpul mersului treptele 3-4-5 peste 1800 rpm, intreruperi aleatoare, cand imi intrerupe cateva zile, dupa care totul merge normal. Am incercat metoda citire eroare prin metoda "apasare pedale" si nu am nici o eroare.(am mai citit eu erori)
Ce am inteles eu din studiile facute de mine in legatura cu aceastã problemã si care problema este plauzibilaIa in cazul meu:

Urmatoarele cazuri pot da aceleași simtom de intreruperi :
1. Calculator pompã de injectie (care si mie mi sa dus o data, dupa simptome asemãnãtoare dar dupa care nu mia mai pornit motorul) insa dacã ii aceasta problemã atunci trebuie sa imi dea eroare la bord !
2. Senzor rpm (poate sa aiba aceleași simptome dar trebuie sa iti dea erori).
3. Egr murdar ( trebuie sa scoata fum negru la greu ) dar eu nu pot sa zic ca am problema asta.
4. Debitmetru (ar trebui sa deie eroare)
5. Nu stiu daca ati remarcat dar multi s-au exprimat ca de parca "nu s-ar alimenta sau de parca s-ar intrerupe alimentarea" si in final o problema de alimentare care nu da nici un fel de eroare (stiind ca ati schimbat toate filtrele) ramane un singur lucru pe care mulți dintre noi au omis, asta fiind " mizerie la sorbul de motorinã din rezervor ! " care are o sita cu gaurele foarte mici care se infunda de la mizeria acumulata de la zeci si sute de alimentari.
Mentionez ca am reusit sa ajung la sorb dupa ce am gasit un tutorial(pe care imediat vi-l împart cu voi) si pot sa zic ca nu multa ci foarte multã mizerie am gasit ! Am curãțat dar nu in totalitate pt ca acel filtru este dublu si in acel tutorial zice ca nu se poate demonta, desi in acel filtru, culmea era aceeasi mizerie in interiorul ei. Am montat totul la loc pot sa zic ca chiar si asa trage semnificativ mai bine masina dar întreruperile tot nu au incetat! Si vine intrebarea de ce ? Un mecanic(verisor de al meu) a zis ca trebuia sa o desfac in totalitate acel filtru ca se poate desface si sorbul trebuia sa o suflu cu un compresor de aer.
Vinovatul se afla inca in interiorul filtrului din rezervor, e ca si un dop, care dupa ce motorul o trage, cand se ruleaza cu treapta a 3 -4-5 , si nu primeste suficientul combustibil necesar pentru funcționarea optima la sarcina depusã.
Deci urmeazã sa merg azi la acel mecanic si sa rezolv problema, sper eu ca odatã si pt intodeauna !
Iata link-ul sfânt Smile
clubopel.ro/viewtopic.php?t=47077
Skip ads

  • demian_sorin

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra 2002 1700
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Link-ul se ataseaza la clubopel.com/ nu stiu de ce nu aparut in totalitate a si era sa uit sa mentionez ca mare grija la demontare si la montarea sorbului si a filtrului din rezervor pt ca se poate rupe usor pt ca e din plastic si costa vreo 800 ron .
Bafta.
  • demian_sorin

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra 2002 1700
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Intradevar acel filtru din rezervor se poate desface in doua, am suflat de la filtru de motorinã pana la rezervor cu aer comprimat am pus la loc, am bagat 50 motorina extra de la Petrom, tot de la Petrom am alimentat pana acuma dar motorina standard, sincer merge mai bine dar tot mai face intreruperi cand si cand, oare calculatorul sa fie din nou inculpatul? Sad
  • CosmineLis

  • Mesaje scrise: 359
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Aceleași intreruperi le am si eu, in seara asta au început. Am 180.000 km reali si nu am umblat la calculatorul de pe pompã. Ti ai rezolvat Sorine?
  • mihaigasknu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2014

  • Mesaj Privat
salutare. o problema de genul asta am si eu. am un opel astra g 1.7 dti din 2001 motor y17dt km 170000. la mine, cand merg pe autostrada, pe la 130-140 de km pe ora intrerupe de doua ori (da in nas) apoi se aprinde servisul (masina cu cheita) si reduc putin viteza cam pe la 110 merg vreo 500 de metri si se stinge singur dupa care merge normal o perioada. tin sa specific ca am schimbat si calculatorul de la pompa de motorina si nu a disparut problema. filtre schimbate ulei schimbat distributie pompa de apa toate schimbate. de unde ar putea fii problema ca simnt ca inebunesc can se aprinde servisul si da in nas.

P.S. am puso pe tester si nu ramane nici o eroare memorata. nu apare nimic pe tester.
  • radutzzu18

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Chiar nu a rezolvat nimeni problemele prezentate in acest post?
Am si eu aceeasi problema cu intreruperile la rece.
  • radutzzu18

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2012

  • Mesaj Privat
mihaigasknu a scris:salutare. o problema de genul asta am si eu. am un opel astra g 1.7 dti din 2001 motor y17dt km 170000. la mine, cand merg pe autostrada, pe la 130-140 de km pe ora intrerupe de doua ori (da in nas) apoi se aprinde servisul (masina cu cheita) si reduc putin viteza cam pe la 110 merg vreo 500 de metri si se stinge singur dupa care merge normal o perioada. tin sa specific ca am schimbat si calculatorul de la pompa de motorina si nu a disparut problema. filtre schimbate ulei schimbat distributie pompa de apa toate schimbate. de unde ar putea fii problema ca simnt ca inebunesc can se aprinde servisul si da in nas.

P.S. am puso pe tester si nu ramane nici o eroare memorata. nu apare nimic pe tester.
Senzor de temperatura antigel, senzor map sau vreun furtun fisurat.
Nu stiu daca il mai ajuta pe cel care a postat dar sper sa ajute pe altii care au aceeasi problema!
  • Minel

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Salut, dețin și eu un Opel Astra G din 2002, Y17DT. De curând a apãrut și la mine problema cu întreruperile, am vãzut ca nu s'a mai postat nimic de 2 ani, a reușit cineva sã rezolve aceasta problemã? Menționez cã am schimbat in trecut calculatorul Pompei de injecție, dar atunci mașina nu mai pleca de pe loc. Mulțumesc!
  • radutzzu18

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Da mai multe detalii: Se aprinde martor in bord, Ai erori stocate, din ce s-a scris in post ai incercat vreo rezolvare?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR