Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • dandandan

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2016

  • Mesaj Privat
stefan_sb a scris:Salut! Aceeasi oscilatie la relanti am avut-o si eu timp de 3 ani. Am tot asteptat sa se defecteze ceva pentru ca nu stiam de ce sa ma leg. Pana la urma am schimbat regulatorul de presiune care e pe pompa de inalta presiune. Senzorul de pe rampa comuna a injectoarelor, doar citeste presiunea din rampa. Sper sa fie de ajutor aceste informatii.
imi poti spune te rog....ai rezolvat problema schimband doar regulatorul de presiune sau si senzorul de pe rampa? Eu am o insignia de 160 si la rece porneste turata apoi coboara la 850 turatii pt cateva secunde si imediat incep oscilatiile iar motorul trepideaza!!!! Imi spui te rog cum ai rezolvat?
Skip ads

  • dandandan

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Chiar v as ruga daca a trecut cineva prin asa ceva sa mi zica si mie rezolvarea pentru ca toti meseriasii dau din umeri!
  • pacpac1

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Salut ,am si eu un Opel insignia din 2010(a20dth) break 160 cai.am avut si eu problema ta.eu zic sa verifici garnitura de la pompã de ulei,la mine de aici au plecat toate problemele,mi a dus volanta ,dupã care s a dus motorul.verifica garnitura .ca încet .încet zgomot se va accentua .sper sa ti fi fost de ajutor
  • dandandan

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Am schimbat acea garnitura...dar nu este de acolo problema...cred ca este de soft pt ca problemele mari auinceput dupa resoftarea masinii...
Skip ads

  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Resoftare tunning sau campanie de rechemare?
  • gicuta77

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Am si eu problema cu mersul neregulat la rece, care insa dupa încãlzirea motorului dispare. Insa la mine mai scoate un rancanit ca de injectoare, intre temperatura mediului exterior de 18-21 °C. Sub 18° nu scoate nici un rancanit. 2.0 diesel an 2010.
  • dandandan

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Am fost sa mi rezolve relantiul instabil la rece, au resoftat o si de atunci praf! Nu vor cei de la reprezentanta sa zica nimic ...dar sunt convins ca din cauza softului nou! De atunci injectoarele nu mai lucreaza cum trebuie! Incercati cei care ati resoftat masina sa va ganditi la ce scriu eu aici....si sa ziceti daca am dreprate sau nu!
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Si eu am fost pentru 13-R-025(parca). Dar nu au fost probleme dupa.
Ca diferente:
-masina trage mai liniar si nu brusc(ai impresia ca e o idee mai puturoasa)
-temperarura agentului de racire pe bord 80°C, pe ecran 75°C(valori generice. Am vrut sa scot in ecidenta doar ca sunt diferente)
-tind sa cred asupra unei cresteri (nici pe departe semnificativa, undeva la 0.3/0.5 pe BC) a consumului. Insa de atunci nu am luat in seama
-coincidenta sau nu, imediat dupa soft a inceput sa bazaie electrobalva cand si cand cand inchideam/deschideam capota.

Facand rabat de la astea, masina merge foarte bine, din punctul meu de vedere!
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
dandandan a scris:Am fost sa mi rezolve relantiul instabil la rece, au resoftat o si de atunci praf! Nu vor cei de la reprezentanta sa zica nimic ...dar sunt convins ca din cauza softului nou! De atunci injectoarele nu mai lucreaza cum trebuie! Incercati cei care ati resoftat masina sa va ganditi la ce scriu eu aici....si sa ziceti daca am dreprate sau nu!


In primul rand relantiul instabil la rece se datoreaza regulatorului de presiune...,apoi injectoarele zici ca au luat-o razna (ai vreo masuratoare, ceva, sau doar ai impresia?)..., pai daca regulatorul nu "citeste" corect si are fluctuatii, cum vrei sa functioneze injectoarele?
Incearca sa inlocuiesti regulatorul de presiune si apoi vezi daca sunt ceva probleme la injectoare... Idea
  • dandandan

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Am inlocuit regulatorul de presiune de pe pompa de inalte prima data...! Nu vreau sa creez atatea discutii pe aici! Ceea ce conteaza este ca eu personal iubesc opel insignia insa sunt dezamagit de problemele avute cu o masina care are doar 127000 de km! Poate asta si din cauza ca nu mai exista interes in reprezentante pt a rezolva problemele! Am bagat o caruta de bani in ea si nu cred ca se merita! Daca intereseaza pe cineva o vand imediat!
  • dandandan

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2016

  • Mesaj Privat
O vand doar unei persoane care se pricepe si recunaoste valoarea unei masini in care s au investit bani...DEGEABA!
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Ok, stai calm...
Ai efectuat un test pentru injectoare?
Vreo masuratoare ?
Ai dreptate, cei din reprezentante sunt praf, iar cei care mai stiu ceva despre tipul asta de masina, sunt foarte putini si greu de gasit...
Skip ads

  • dandandan

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Ok...hai sa ti zic...! Deci...la inceput am avut fff mici fluctuatii la relanti dar doar cand motorul era rece toatal, dupa ce incepea sa se incalzeasca adica dupa 1 km mergea perfect....dupa resoftare au inceput fluctuatii puternice si motorul sa trepideze! Am schimbat volantacu chitul de ambreiaj, bateria, regulatorul si.....nimic nimic! Am dus injectoarele pe banc au zis ca nu au nimic? M am intors la ....au zis ca n au ce sa i faca! Am plecat suparat si am cautat meseriasi....Stau cu ea print un service de 3 saptamani o luna si pana la urma un baiat (de altfel singurul care si a dat interesul sa faca ceva acestei masini si i multumesc) a zis ca el ia 4 injectoare de la dezmembrai si le schimba pe toate! Le a schimbat....surpriza motorul merge mult mult mult mai bine insa unul dintre inj tot facea figuri...si a pus unul de al meu! El zice ca perfect ar merge daca le as pune noi! Deci tu ai mai tine aceasta masina? Sa nu mai aud de opel!
  • dandandan

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Ok...hai sa ti zic...! Deci...la inceput am avut fff mici fluctuatii la relanti dar doar cand motorul era rece toatal, dupa ce incepea sa se incalzeasca adica dupa 1 km mergea perfect....dupa resoftare au inceput fluctuatii puternice si motorul sa trepideze! Am schimbat volantacu chitul de ambreiaj, bateria, regulatorul si.....nimic nimic! Am dus injectoarele pe banc au zis ca nu au nimic? M am intors la ....au zis ca n au ce sa i faca! Am plecat suparat si am cautat meseriasi....Stau cu ea print un service de 3 saptamani o luna si pana la urma un baiat (de altfel singurul care si a dat interesul sa faca ceva acestei masini si i multumesc) a zis ca el ia 4 injectoare de la dezmembrai si le schimba pe toate! Le a schimbat....surpriza motorul merge mult mult mult mai bine insa unul dintre inj tot facea figuri...si a pus unul de al meu! El zice ca perfect ar merge daca le as pune noi! Deci tu ai mai tine aceasta masina? Sa nu mai aud de opel!
  • dandandan

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Daca chiar crezi ca o poti rezolva tu...vin si la tine indiferent unde locuiesti...in Romanica!
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Daca ai cautat mecanici doar in Craiova...ai pierdut timpul degeaba...de reprezentanta Rucom nici nu am cuvinte asa jicnitoare pe meritul lor. Ma gandesc ca un privat ai ajuns si pe la garaj, pe la Sorin....asemenea si el foarte delesator sau plictisit.

P.S.: in Bucuresti gasesti ceva baieti buni, sau mai aproape de tine, in Slatina la vama.
P.S.1: un mers neregulat al motorului poate sa vina si de pe parrea cu galeria de admiaie/clapeta accelerati si egr. (am dat doar o idee).
P.S.2: Ai incercat cu vre.un tester ceva...ce.ti da acolo? Ai vreo eroare?
  • dandandan

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Masina nu da nici o eroare pe nici un fel de tester...nici la reprezentanta nici la altii!
  • marcel37

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Braila
  • Masina: Insignia OPC 2010 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Stie cineva sau i sa intamplat ca la plecarea de pe loc sa i scoata fum aproape negru (aproape de culoarea ingoului cred) si la turati bruste sa ramana in urma nor de fum...
( am verificat turbina,pe tester imi arata uzura de 10% la injectoare ,am inca filtru de particule) de tras trage nu moare in nici un fel ....
  • marcel37

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Braila
  • Masina: Insignia OPC 2010 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Nici un raspuns... sau am postat gresit ....sau nu a patit nimeni pana acum...la fel merge de la ultima postare tooot scelasi fum incerc sa nu mai turez prea mult motoru ca sa nu ma fac de rusine ca am insignia...daca totusi sa uita cineva ...poate imi dati o idee ,parere,sugestie...orice....
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Fum negru = motorina nearsa. Verifica EGR, vaccum, filtru de aer sau injectoare dar nu uzura pe.tester ci pe banc. Posibil sa ai o deviatie mare pe retur. Cum se zice acum ceva timp in rermeni populari mecanici: or avea ata!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR