Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • RaduRek

  • Mesaje scrise: 437
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Am ceva pe acasa...daca ai chef vi si probam. Maine pe la pranz ajung acasa din mini vacanta de la Caciulata.
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Ok, maine sunt la munca pana pe la 18.00. Daca nu rezolv nimic intre timp... vorbim.
Drum bun la intoarcere!
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Am cumparat 1m de furtun cu insertie textila MultiFuel Gates de 3.2mm... deseara il montez, sper sa mearga.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Asta seara mi-am facut timp si am inlocuit furtunul de retur.
Asta era "vinovatul".
Skip ads

  • RaduRek

  • Mesaje scrise: 437
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Ma bucur ca ai rezolvat...de la Grecia se trage problema...caldurilea acelea au facut sa depaseasca limita de lucru in siguranta a furtunului. Clar ca vei avea o autonomie mai optimista acum si de ce nu si un consum mai relaxant...numai sa mai faci odata traseul, de data asta fara pierderi Smile
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Radu, am ridicat capota si cand am venit din Grecia si nu avea acea pata de motorina, cred ca usor, usor a cedat de batranete... scapa cate un pic pe la imbinarea cu T-ul de la returul injectoarelor.
Sigur o sa am un consum mai mic la urmatorul drum... cu conditia sa o las mai incet Smile .
  • lubouca

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Salut. De ceva timp vreo 2 saptamani am inceput sa am si eu relantiul instabil dimineata la pornire. Nu am nici o eroare nimic, masina functioneaza normal , ce am observat e ca de cand a inceput sa fie instabil relantiul cand pornesc masina si la cald nu mai sta mai turata pe 1000 cateva secunde ca apoi sa coboare la 750 / 800 ,la rece nu sta turata pe 900 / 1000 pana ce se incalzeste motorul cum ar trebui. Daca cineva a avut problema aceasta si a rezolvat rog sa imi spuna si mie care e problema ca eu habar nu am de unde sa o iau. Mersi
  • lubouca

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Salut. Azi am fost cu masina pe tester la un prieten dupa ce ieri imi oscila turatia si la cald . Am decis ieri seara sa probez sa alimentez motorina aditivata si azi in drum spre tester parca era alta masina. Relanti stabil si motorul mult mai silentios. A pus testerul si surpriza nici o eroare totul functiona in parametri. Mai mult la pornire sia revenit , sta cateva secunde pe 1000 dupa care coboara la 800 si acolo ramane fix fara nici o oscilatie. Deci nu stiu ce sa zic dar cea ce vad e ca din cauza carburantului prost oscila turatia. Schimb peco (pana acum alimentam la QCool. Mia recomandat prietenu asta sa bag un aditiv la alimentare ceva de la Liqui Molly pentru curatare. Sper sa nu mai faca si sa fi fost doar un carburant prost. Numai bine.
Skip ads

  • Verses

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Fac apel cãtre toți care au postat aici ! Incercati sã pãstrați discuția la nivelul titlului! Pânã la urmã cine a rezolvat problema cu resoftare? Cati au rezolvat problema cu recondiționarea injectoarelor? Și câți au schimbat alte componente?
Sunt 12 pagina in acest topic și daca stã sa le citeascã cineva, nu poate lua o decizie clara în ceea ce privește aceasta problemã! Va mulțumesc și poate reveniți cu rãspunsuri , ÃŽncã sunt mașini care circula cu aceasta problemã...
  • DAlexandru808

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2019

  • Mesaj Privat
Si eu am aceiasi problema oscileaza relantiul la cald la mine cand pornesc dimineata nu are nici o problema prima oara a inceput printr-un tacanit la motor am zis ca este vreunul dintre injectoare dupa ce iam dat un pic in gura a ramas doar cu oscilatia cand se incalzeste motorul culmea este ca am masina de 2 sapt Smile si maine am programare la rar sper sa nu faca fite daca are cineva o rezolvare va rog ajutor😋
  • florin250

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2010 A 20 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Și eu am aceiași problema uneori chiar îmi dã in nas mașina , nu am nici o errroare in bord , am citit cã e posibil sa fie de la regulatorul de combustibil de pe pompa de înaltã , la înlocuit cineva ?
  • adi.jurubita

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Da, l-am inlocuit eu acum cateva luni, nu mai am acele oscilatii pe care le observam dimineata, dar mai ales cand opream la semafor. Totusi, acum cateva saptamani cand a fost mai frig, la pornirea motorului parca oscila si mai mult ca inainte, dar in rest e ok. Oricum, cu un tester se poate masura presiunea pe care o baga fata de aceea ceruta de motor. La mine, din cate imi aduc aminte, cerea 32 iar valorile oscilau intermitent intre 28-31.
Skip ads

  • florin250

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2010 A 20 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Ms de rãspuns ai cumva codul piesei sa o poza cu ea Sam mãcar sã-mi zici exact unde se afla pe pompa de înaltã ...pt cã eu nu o gãsesc.
  • adi.jurubita

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Am atasat o poza cu piesa respectiva in care se observa si codul ei. A costat in jur de 500 lei din cate imi aduc aminte. Se afla undeva in partea stanga cum te uiti la motor, tocmai aproape de bordul masinii. Destul de incomoda schimbarea ei pt. ca nu prea ai acces de capota.


  • florin250

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2010 A 20 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Ms frumos , o comand și o schimb , revin cu detalii.
  • DAlexandru808

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2019

  • Mesaj Privat
Eu am bagat motorina mai buna si de doua zile nu mai am fluctuati deloc acum ramane de vazut daca mai apar sa speram ca nu 😋
  • Zadrian

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2019

  • Mesaj Privat
Va salut stimați colegi posesori de insigna,și 20dth.
Pe scurt insigna dth,din2010, cumpãratã în 2015sh din Spania,la 120.000. cam dupã un an de rulat in Romania aceeași problema menționatã în cele 12 pagini postate in acest topic. ÃŽncepând cu luna martie când vine cãldura,oscilații in relanti și trãncãneala de motor(injectoare,sau volanta,sau pmp înaltã) nimeni nu știe. Daca țin acceleratia peste 1000de ture nici o Pb. Când vine toamna,septembrie in colo,mașina ruleazã perfect in relanti. Lucrez in piese auto și am cerut pãrerea a peste 20 de mecanici,ghici ce?: Injectoare,volanta,baterie,Ecu,pompa înaltã,toți dau cu presupusul dar niciunul nu și ar asuma o lucrare,fiind în stare sã plãtesc și o mie euro. Din injectoare nu e 100%,am trms inj la Bosch Cluj,și mi o zis cã sunt ok,acumulator am de tir, am doi tipi care se bat cu pumnul în piept cã e volanta...nush ce sa fac...daca cnv stie remediul sã mã anunțe. Am 30.000km de când rulez cu trãncãneala aia pânã se încãlzește motorul și tot aștept sã se strice cv,cã sã știu ce sã repar....daca voi aflați cv,postați aici va rog. Va stau la dispoziție cu orice informatie
  • florin250

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2010 A 20 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Salutare , am și eu problema cu relantiu oscilant și îmi dã in nas intre 1500 - 1900 Rpm , zgomot de tractoraș , (volantã + ambreiaj înlocuite de 6 luni ) am citit pe forumuri de afarã și ziceau pe acolo cã ar fi de la egr , nu am avut nici o errroare in bord ,.... Am demontat egr +țeava de gaze le-am curãțat , dupã intervenție a mers mașina super bine , relantiu constant , fãrã întrerupere , fara zgomot .
A doua zi iar a apucat-o dracii , mam enervat și am scos mufa de la egr și sa aprins martor check engine .Merg cu masina cu mufa scoasã de la EGR de 3 zile și sincer mașina merge super , azi am bãgat mufa înapoi șters eroare din ECU și problemele au revenit ,scos mufa înapoi mașina funcționeazã Ok
Concluzia EGR defect , l-am comandat și o sã-l înlocuiesc.
  • urs.ar

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Salut. Cand e rece afara are momente cand oscileaza turatiile la relantiu iar cand vine caldura ( peste 20 grade) uneori la plecarea de pe loc scade in turatie ca si cand da sa moara motoru si trebuie sa o accelerez. Citisem mai demult pe forum si parca era ceva senzor de pe rampa, nu mai stiu exact denumirea.

Stie cineva exact cum se numeste acel senzor si daca intradevar problema vine de la el?
  • Zadrian

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2019

  • Mesaj Privat
Salut urs. Este senzorul regulator presiune de pe pompa de înaltã și mai este un senzor de presiune pe rampa. Se numește senzor presiune combustibil. La fel cã și la mine nu știu dacã de acolo e Pb. Astãzi am scos și eu mufa de la supapa egr. La cald nu mi oscila, vãd mâine când pornesc mașina la rece.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR