Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
salut ! am si eu o mare problema care desteptii de la service nu-i dau de cap si dau vina pe softu masinii pentru care trebuie sa astept pana in decembrie ! problema se manifesta in felul urmator : cand o pornesc dimineata sau cat e rece motorul , porneste sta vreo 2 secunde la relantiiu dupa care incepe sa oscileze turometru si motorul sa se auda ca functioneaza urat si mai rau te si zgaltaie in masina ! dar daca merg cu ea vreo 1 km asa isi revine relantiul sta fix la 700rpm si motorul se aude ca merge rotund ! intrebarea mea este daca si la voi face la fel ? va multumesc
Skip ads

  • Lucifer_The

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Exact aceasta era problema care se rezolva in campania facut de Opel de rechemare in service. E vorba despre update de software la ECU!
Oricum la tine pare a fi ceva mai accentuat...pana acum esti singurul care zice asa ceva.
De unde ai pus motorina ultima data?
  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
crede-ma ca masina de cand mi-a venit din germania cumparata de noua ! a fost comanda la radacini si cand mi-a venit masina s-a prezentat cu problema asta iar explicatia dealerului a fost ca a fost in stand bye masina pe trailer ! motorina i-am bagat de la mol ce-a mai scumpa motorina ! de 2 luni jumate de cand mi-a venit masina sta in service si nu-i dau de cap problemei ! ba ca este de la injectoare ba ca este de la soft si ca asteapta un nou soft la sfarsitu lu decembrie ! faza tare este ca alte masini nu fac dar a mea face cu toate ca si celelalte au acelasi soft !
  • Lucifer_The

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Pacat de ea ca trebuie reparata in Romania - retarzii astia nu-s in stare de nimic. Eu mi-am comandat scut de otel ca venise cu unul din plastic si nici pe ala nu au fost in stare sa-l monteze calumea - au uitat sa puna niste piese noroc ca eram si eu pe acolo si parea de bun simt ca mai lipseste ceva.
Skip ads

  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
oricum masina aia fac tot posibilu sa nu o mai iau pentru ca m-au tot dus cu vorba de la un service la altu si ajunsesem sa am cu ea 1000 de km in bord iar cand m-au chemat ca cica mi-ar fi reparat masina masina mea avea decat 3 km in bord ! unde disparusera restu de 1000 ? nu se stie dar mi-au spus ca odata ce au instalat noul soft s-a resetat si kilometraju ! ce treaba are kilometraju cu faptu ca au instalat un alt soft nu stiu !
  • Lucifer_The

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2009

  • Mesaj Privat
E ilegal ceea ce au facut - nu are voie nimeni sa reseteze controlul kilometrajului. Nu o mai lua....nu are treaba update-ul si chiar schimbarea calculatorului cu resetarea km.
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
si la mine la masina de 160 cai facea la fel, daca apasam acceleratia isi revenea.in 25 mii km a facut asa cam de 10 ori.
  • luc1979

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Spire a scris:salut ! am si eu o mare problema care desteptii de la service nu-i dau de cap si dau vina pe softu masinii pentru care trebuie sa astept pana in decembrie ! problema se manifesta in felul urmator : cand o pornesc dimineata sau cat e rece motorul , porneste sta vreo 2 secunde la relantiiu dupa care incepe sa oscileze turometru si motorul sa se auda ca functioneaza urat si mai rau te si zgaltaie in masina ! dar daca merg cu ea vreo 1 km asa isi revine relantiul sta fix la 700rpm si motorul se aude ca merge rotund ! intrebarea mea este daca si la voi face la fel ? va multumesc


Si eu am avut o problema, nu stiu daca e aceeasi:
Vineri mi-a facut o faza foarte aiurea: am oprit la o intersectie, si cand am plecat, cand sa schimb a 2-a, s-a turat motorul foarte tare fara sa am piciorul pe aceleratie si mi s-a aprins un martor "service soon". Am tras pe dreatpa, am oprit, scos cheia din contact, am pornit iar si n-a mai avut nimic. Imi spusese un prieten ca asa face, dar nu intelesesem despre ce e vorba.
Skip ads

  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
la mine orice i-as face pot sa accelerez pot sa ii fac orice degeaba ! cand se incalzeste un pic motoru relantiul isi revine si sta stabil dar totusi mi se pare cam elastica acceleratia chiar foarte elastica adica jumate din pedala de acceleratie e elastica , de abia dupa ce am calcat-o mai bine pedala incepe sa accelereze masina .

si mie mi-a dat o eroare gen "pressure oil low .service soon " si m-am dus si am bagat-o pe tester si cei de acolo au zis ca fac misto de ei ca lor nu le-a dat nici o eroare dar s-au uitat mai bine si nici nu avea cum sa le apara eroare in calculator pentru ca este problema de soft la care cica ar trebui sa iasa pe la sfarsitu anului ! eu am o astra cu acest motor cutie automata si regret ca am luat opel !
  • ramrairan

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2009

  • Mesaj Privat
am un opel insignia achizitionat in mai 2009, 2.0 cdti, 160 cp, pret 32000 Euro si sunt f.f.f. dezamagit de masina. pana acum am schimbat incalzirea scaun sofer care s-a defectat de 2 ori, releul central de inchidere centralizata, vasul de expansiune, senzorii presiune roti, telefonul mobil nu citeste simul decat cand are chef, scrumiera sta deschisa tot timpul, nu baga aer cald pe la parbriz decat cand vrea ea, consuma 15,5% in oras, senzorii de parcare se blocheaza mai mereu in marsalier sau nu functioneaza...cam asta e noul opel insignia...masina anului 2009.
Cand credeam ca le-am trecut pe toate , hop surpriza: mi-au cedat discurile pe spate...am mers la service si mi s-au schimbat impreuna cu placutele aferente. Mi s-a explicat ca "se mai intampla". Dar surpriza cea mai mare am trait-o acum 2 sapt cand ce sa vezi....a crapat caseta de directie...! Asta da "ghinion" la o masina de 30.000 euro. Pt cine vrea sa se convinga personal ii stau la dispozitie cu caietul de service. Noroc macar voua!
  • Eddie

  • Mesaje scrise: 509
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Toate rele in curu' babii mele !
Cred ca exagerezi,pune aici caietul de service sa vedem si noi....nici Dacie daca era nu avea atatea bube.....tot masina de firma e si asta ?
  • cornelpopa

  • Mesaje scrise: 511
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Foarte ciudat.

Eu am un ST 2.0 160 cp din decembrie 2009, acum am aprox 28.000 km si in afara de problema clasica cu discurile de frana (remediata fara nici o problema in garantie) nu am avut absolut nici o alta problema.
- Am si scaune incalzite, au functionat bine merci o iarna intreaga - functioneaza si acum.
- Clima (in doua zone) funtioneaza impecabil - fara nici o problema pana acum.
- Senzorii de parcare au dat cateva erori in timpul iernii cand erau acoperiti de zapada - curatat zapada si s-a rezolvat.
- am si CD500 cu BT si conexiunea cu telefoanele merge impecabil (am un HTC HD2 si un NOKIA)

PS. Aia cu ti-au "cedat" discurile de frana e un pic dubioasa.... ce intelegi prin "cedat". Eu am avut niste urme ciculare de uzura pe suprafata discurilor, dar eficienta de franare nu a fost afectata deloc. Mi-au demonstrat asta pe stand inainte de a le schimba pentru a-mi demonstra ca nu am fost nici un moment in pericol.

Cat despre restul problemelor tale.. ce sa zic. Ori ai avut ghinion - ori l-ai provocat. Sti cum este... masina se comporta cu tine cum te comporti si tu cu ea.
Skip ads

  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
bine bine vad ca sunt tot mai multe probleme cu masina asta sau de fapt cu motorizarea asta ! ce ma deranjeaza pe mine este faptul ca de la 1600 si ceva de km pe care ii avea masina mea cand am fost in service avea decat 3 km iar explicatia celui de acolo a fost ca datorita faptului ca mi-au instalat un alt soft s-a resetat si kilometraju ! acum stau si ma gandesc daca iesea un soft dupa 1 an si aveam cu masina 30.000 km ce faceau la fel imi resetau kilometrajul ?e ceva suspect aici
  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
chiar nu mai are nimeni motorizarea asta pe insignia ?
  • Danelu

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Spire a scris:chiar nu mai are nimeni motorizarea asta pe insignia ?


Am Insignia cu acest motor si pana acum(am 11.000km) nu am avut nici o problema cu masina.Dupa ce am citit post-ul tau am verificat f atent relantiul si pot spune cu certitudine ca nu e deloc instabil.Cand pornesc motorul si e rece sta in 1000 rot/min iar dupa ce se incalzeste sta fix la 800 rot/min.Daca as putea sa dau timpul inapoi mi-as lua exact aceeasi masina.Sunt f. multumit de ea pana acum.Consum mediu in Bucuresti 9,5-10l/100km iar in afara orasului 6,5-7l/100km.Bafta!
  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
chiar nu mai are nimeni acest motor pe insignia sa-mi spuna si mie daca are problema sesizata de mine ?pun pariu ca majoritatea nici macar nu au observat oscilatia la turometru Smile
  • cornelpopa

  • Mesaje scrise: 511
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Si eu am aceeasi motorizare, dar nu am nici o problema cu motorul. Si am aproape 30.000 km.
  • luc_75_2

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Olt
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2010

  • Mesaj Privat
am o insignia din martie 2010 motor 2.0 cdti 130 de cai si am aceasi problema care a fost prezentata mai sus.dimineata cand e motorul rece oscileaza turometrul si motorul merege neregulat se aude f tare.daca merg cu ea 5 minute isi revine merge perfect.in craiova mi au scpus ca asteapa sa iese un soft.in italia au spus ca e posibil sa fie de la injectoare ca am bagat motorina proasta ceea ce nu cred.ne tot amana asa ca trebuie sa iese softul,pana iese din garantie apoi cam mii de euro sa o reparam pe buzunarul nostru.daca nu mi rezolva problema eu ii dau in judecata daca se va intampla asa ceva sper sa fim mai multi impreuna sa facem asta.
  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
luc_75_2 a scris:am o insignia din martie 2010 motor 2.0 cdti 130 de cai si am aceasi problema care a fost prezentata mai sus.dimineata cand e motorul rece oscileaza turometrul si motorul merege neregulat se aude f tare.daca merg cu ea 5 minute isi revine merge perfect.in craiova mi au scpus ca asteapa sa iese un soft.in italia au spus ca e posibil sa fie de la injectoare ca am bagat motorina proasta ceea ce nu cred.ne tot amana asa ca trebuie sa iese softul,pana iese din garantie apoi cam mii de euro sa o reparam pe buzunarul nostru.daca nu mi rezolva problema eu ii dau in judecata daca se va intampla asa ceva sper sa fim mai multi impreuna sa facem asta.


de la injectoare nu e sigur stai linistit ! au dat comanda e injectoare la masina mea care au costat usor peste 1000 de euro si au ramas cu ele pe stoc pentru ca nu era de la injectoare ! Si in plus masina mea face asa de cand mi-au adus-o din Germania sau de unde au adus-o ! Cat despre soft aceasi minciuna mi-au spus-o si mie cum ca ar fi de la soft si ca pana la sfarsitu lu decembrie ar trebui sa iasa un soft care sa rezolve problema sesizata de mine ! Dar marea mea intrebare este "De ce la alte masini nu face si la mine face ? Nu au toate acelasi soft ? " si in plus vezi ca mie mi-au resetat kilometraju spunand ca din cauza softului s-a resetat kilometrajul asa ca sa fii foarte atent la kilometrajul masinii tale !
  • ermineanu nicusor

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2010

  • Mesaj Privat
salutare, am si eu o insignia 2.0 cdti 160 cai si am aceiasi problema cu relantiul doar cand merg la munte si urc la mai mult de 1500 m, cand am mers cu ea in service nu au depistat nimic , si mi au spus ca poate fi de la senzorul de presiune de aer, am deja 82000 km si nu am avut nici o problema pana acum
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR