Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Si Acea C3 are impunere de TBN, de HTHS, de uzura.....etc!

Pai si Fuchs Pro C3 e VW 507.00! Asa ca tot nu ai raspuns la intrebare! Si calitatea uleiului nu e data doar de norma!
Skip ads

  • andreiviciu

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Am un x16xel cu 180.000km si in 10.000km facuti si in ture ridicate mai mult exterior,depasiri a consumat cam 1.8l gm 10w40
Acum vreau sa il schimb ca am \facut 10.000km si ma gandeam \la LIQUI MOLLY MOS2 (cu tratament) 10w40 si inainte un engine flush tot de la ei
Imi recomandati alt tip de liqui molly?

Inainte am avut mobil super 2000 10w40 si consuma in veselie
deci vreau sa pun liqui molly pentru ca stiu ca e un ulei super


Multumesc!
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
LM Synthoil High Tech 5w40. Nu folosi MoS2 la motorul tau. Bafta.
  • andreiviciu

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Pana acum am pus 10w40...dar stiam ca e bun uleiul asta

Puteti sa imi dati ceva argumente?
Saptamana asta vreau sa il schimb

Ca engine flush ce recomandati dintre protec si liqui molly?

Multumesc!
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Aditivii solizi (gen MoS2), sunt duri si intr-un motor ca al tau nu se recomanda pentru ca 'rontaie' din motor. La motoarele mai moderne se folosesc aliaje mai tari si nu e nici o problema, dar nu la tine, deci foloseste un ulei full saps fara astfel de aditivi in el. De ce 5w40 si nu 10w40, poti sa te lamuresti in topicul dedicat. Ca si flush as merge pe ProTec. Bafta.
  • gabytzuxxl

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Are x16xel, dupa aceea sa-i recomanzi sa schimbe si simeringurile de la supape, dupa flashul ala Smile))))
  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 700
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Engine Flush - ul (Protec sau alta firma) ataca simeringurile ?
  • andreiviciu

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2009

  • Mesaj Privat
nu mai inteleg nimic!
c\hiar nimeni nu a pus in motor de opel pe benzina liqui moly mos2?...eu am rasfoit forumul si am vazut ceva lume si audi,vw,mercedes ...nu prea se plangea nimeni
Si engine flush ,multa lume am vazut ca a pus si n-au avut probleme

Poate imi spune cineva care chiar a pus si a folosit
Skip ads

  • gabytzuxxl

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Engine flush am folosit eu de la liqui moly, dar e acelasi drac cu protec si restul, mai exact e un solvent care "face foarte bine" la tot ce inseamna garnitura prin motor. Eu am pus si dupa m-am ales cu un frumos fum albastru la pornire, a facut foarte bine simeringurilor.
Ulei folosesc de la liqui moly dar fara mos2, am inteles ca bisulfura aia s-ar depune in timp prin motor, nu stiu sa-ti spun exact ca n-am folosit.
Incearca si tu un flush si revino cu impresii, oricum daca n-ai desfacut motorul pana acum simeringurile de la supape sunt "plastic" iti garantez, iar daca ii mai bagi si flush...
Bafta!
  • andreiviciu

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2009

  • Mesaj Privat
M-ai speriat rau de tot.....poate nu au fost de la chestiile astea

Adica am mai vazut ca au mai pus si altii

Ok,mersi...o sa ma mai gandesc!
  • gabytzuxxl

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2009

  • Mesaj Privat
De la flushul ala a fost sigur din moment ce nu aveam probleme inainte. Mai sunt cazuri pe forum. X16XEL e si asa un motor foarte problematic si pretentios, dar daca vrei sa iti faci probleme singur...
Dar de ce vrei sa ii bagi neaparat flush ? Mai bine ia 4L de posirca d-aia de la Castrol si dupa 1000km il dai afara si ii bagi un ulei bun, asta daca nu iti mananca ulei mult ca nu se merita altfel.
  • COSTIY20DTH

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
flushull , este bun si recomandat in cazul motoarelor îmbâcsite , in care s-au folosit mai multe tipuri de ulei , sau care din x motive (termoflot , garni . chiuloasa ) uleiul a fost compromis , si a facut spuma in capacul culbutorilor , unde este si epuratorul de ulei .
Skip ads

  • COSTIY20DTH

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Parerea mea , ca aditivul de spalat motorul ..folosit doar la nevoie, si dupa instructiunile de folosire , nu are cum sa farame motorul ... totusi a fost comceput pt. acest lucru . (eu personal il folosesc tot pe cel de la Liqui Moli ) dar dupa folosire lasati mai mult timp sa se scurga din motor . Si inca un secret dupa ce dati drumul la ulei si scoateti filtrul , porniti masina doar o secunda fara ulei , in acest fel eliminati si uleiul din pompa !
Iar daca in capacul culbutorilor ati gasit spuma , mâl alb-galbui , dati capacul jos si spalatil bine cu benzina!
  • uskatu

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1997 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Am de gand sa trec si eu pe LM la urmatorul schimb pe care-l voi face saptamana viitoare. Motorul este x16szr, 242.000 km, la ultimul schimb am folosit Motul 10w40 si am completat 1l in 7.000 km. Recent am curatat capacul de la culbutori de chestia aia galbuie (de la condens) care imi apare in sezonul rece, in fiecare an.
Asadar ce sa aleg intre LM 10w40 Super Leichtlauf si 10w40 MOS2 Leichtlauf? Mentionez ca o sa adaug si un flacon de LM Hydro Stossel Additiv, care din cele doua s-ar preta mai bine pt a fi combinat cu aditivul pentru tacheti? Flush engine am folosit cu doua schimburi in urma, tot de la LM.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
High Tech 5w40. Spor.
  • uskatu

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1997 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Este cazul sa-i mai bag flush, tinand cont ca trec de la 10w la 5w?
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,539
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Se scurge mai bine cu un flush..nu face minuni...dar e ceva mai bine cu... decat fara
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
uskatu a scris:Este cazul sa-i mai bag flush, tinand cont ca trec de la 10w la 5w?


Nu e cazul. Drumuri bune.
  • COSTIY20DTH

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Repet,nu exagerati cu aditivi de curatire motor ,daca nu aveti spuma . si de la liqui moli sunt doua modele speciale pt GM,care au o flexibilitate in exploatare,5w30 mai subtire sa gr. C3 si 5W40 bibonul mov. Repet cu specificatia GM
  • ionutzzz81

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 1.7 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2014

  • Mesaj Privat
salutare tuturor,
ce parere aveti despre LM Leichtlauf HT 5w-40 ? Vreau sa bag asa ceva in motor, pe siteul oficial LM scrie ca intervalul de schimb este la 50k sau 24 luni
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR