Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
crezi?le-am schimbat intre ele...nu cred ca e de vina
tija se trage la maxim...si lucreaza...poate cealalta de langa ea ce nu seamana cu celelalte.
Skip ads

  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
aco_008 a scris:Am rezolvat-o si pe asta.
Alternatorul incarca 14.5, la baterie ajungeau intre 13.2 si 13.6. Erau pierderi pe firul +. Borna nu era corect sertizata pe fir. Dupa remediere incarcarea masurata pe baterie este de 14.2V.

Multumesc lui Marius Napcori pentru bunavointa!


Foarte frumos din partea ei..a masinii ca s-a facut bine! Spor la kilometri fara martori aprinsi in bord.
  • murtzunel

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
mihai0308 a scris:Aceeasi problema am patit si eu azi in timp ce urcam un deal la 3.000 ture treapta 4 100km/h am simtit dintr`o data cum so taiat puterea si turometru o inceput sa bata usurel in retragere si s`a aprins faimosu martor "masinuta cu cheie" am tras pe dreapta am oprit motoru am citit codu de eroare 1125 si dupa ce am pornit motoru o disparut martoru si masina pare sa functioneze la fel ca inainte doar ca am urcat din nou dealu si cam pe la 2800 de ture si mi`a facut la fel...acum va trebui sa verific furtunasele de vacuum motorasu etc...mai aveti ceva sfaturi cam ce ar mai putea provoca aceasta defectiune?


Salutare mihai, si eu am aceeasi problema. am patit-o acum un an, m-a lasat, iar acum a revenit iar si nu stiu de la ce ar putea fi. Anul trecut am fost si la tester si disparuse eroarea pana am ajuns si nu stiam de testul pseudoagrafa asa ca nu am reusit sa prin ce cod de eroare am avut. Oricum mie doar pe autostrada mi s-a intamplat cand depaseam 120-130km/h si i-am dat incercat sa nu depasesc 2500 rpm si n-a mai aparut, am mers cu max 110km/h.

Daca ai gasit problema sa imi zici si mie, poate ma ajuta. Saptamana viitoare vreau sa merg iar la tester daca vad ca mi-a ramas eroarea si poate ma pot ajuta baietii de acolo.

Numai bine!
  • rtynio

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salutare, de ceva timp m-am pricopsit si eu cu P1125 doar ca la mine sta aprins tot timpul si nu doar la o anumita turatie. Din cate-mi amintesc a aparut intr-un timp in care nu mergeam mai mult de 110km/h. Din ce am observat eu masinuta functioneaza normal cam pana ajung sa bag in a 5-a si sa depasesc 80km/h, cam atunci se simpte ca-si pierde din putere.

Am fost sa o pun la tester si-mi da: Turbo wastegate regulating valve circuit malfunction. causes:- wiring, turbo wastegate regulating valve. Mecanicul de acolo mi-a sters eroarea si mi-a zis ca daca mai apare(a aparut la scurt timp) sa ma-ntorc la el si o sa-mi curete EGR-ul. Dupa descrierea erorii si din ce am tot citit pe aici mi s-a parut cam departe problema pana la EGR asa incat o sa incerc sa investighez singur.

Pentru inceput as intreba pe cine cunoste mai bine tipul asta de motor (Z17DTL) unde se afla electrovalva turbo? Eu recunosc ca m-am uitat dar nu am reusit sa-mi dau seama, o sa revin si cu cateva imagini.
Skip ads

  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Electrovalva turbo este in spatele motorului, trebuie sa bagi mana pana la umar si o simti.
Parerea mea e ca problema nu vine de la egr.
  • troglo

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2001 17YDT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Am sa incerc si eu asta. Aceasi problema o am si eu dar la Y17DT. Mersi mult! Interesant la mine este faptul ca dupa ce am resetat computerul de bord, trage mai bine, dar nu perfect! Am sa incerc sa fac si eu ceea ce ai facut tu!
Mersi mult bro!

aco_008 a scris:Revin cu solutionarea problemei:

Clapeta care da drumul gazelor din turbina in catalizator e controlata de o tija. Legatura intre tija si clapeta se face print-o articulatie care la mine facuse joc. Astfel clapeta etansa corect, insa nu deschidea cat trebuie si se crea suprapresiune in admisie.
Rezolvarea a constat in strangerea tijei, astfel incat au fost eliminate jocurile. Trebuie tinut cont ca la capatul cursei clapeta sa inchida complet. Astfel cursa tijei s-a marit de la 2mm la 4mm.

Cu ocazia asta am curatat si catalizatorul, care insa arata bine.

Pentru a ajunge la turbina s-au desfacut urmatoarele piese in urmatoarea ordine:
-scut
-bara fata
-traversa bara fata
-radiatorul de clima (se lasa sa atarne in furtune)
-intercooler
-radiatorul de apa (in prealabil se scurge antigelul din instalatie)
-compresorul AC (se lasa sa atarne in furtune)
Turbina s-a scos impreuna cu galeria de evacuare si cu catalizatorul, altfel nu era loc sub nici o forma sa se desfaca suruburile care tin turbina.
Toata treaba a durat vreo 5 ore.
S-au schimbat si furtunasele de vacuum care erau coapte.

Rezultat: boost pressure este egala sau putin mai mica decat boost pressure command.



Le multumesc lui @bazare si lui @[editat], precum si celor care mi-au raspuns aici pe forum si m-au indrumat.




LE: o observatie facuta in cursul lucrarii de azi: astra G cu motor z17dtl are turbina la fel ca y17dt. Astra classic II si astra H cu motor z17dtl au turbina diferita.

  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Spor la treaba.
A mea tragea bine, problema aparea la turatii mari.
  • troglo

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2001 17YDT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Alta e problmema la mine.. Sad(

aco_008 a scris:Spor la treaba.
A mea tragea bine, problema aparea la turatii mari.

Skip ads

  • laurus

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
buna, dupa multe cautari nu prea am gasit eroarea pe care o am, si daca stie careva sa imi spuna; am un astra g 1,7dti din03.2000 si imi da eroarea 70571 .
daca poate careva sa interpreteze sau stie ce inseamna ?
  • laurus

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
sa rezolvat... eroarea era 70571 si aveam becurile de frana pe spate amandoua arse le-am schimbat si e ok. (poate ajuta pe careva)
  • rtynio

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Respect pentru ca ai revenit sa ne spui care era problema, majoritatea dintre noi nu mai revin dupa ce-si rezolva problemele.
  • autobuz1

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2015

  • Mesaj Privat
salut tuturor. am o probleme cu opelul meu, 1.7 dti, 2001. dupa testul,,agrafa,, imi apare cod eroare 1125, adica ,,pozitia clapetei de acceleratie senzor intermitent,,. daca vreti si puteti, ajutati-ma sa inteleg ce este mai exact aceasta. problema e ca masina nu trage cum trebuie. am atins 120 cu ea, dar intins.
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Bine ai venit.
Ai mare grija cu eroarea asta.
P1125 Boost Pressure Solenoid Valve Voltage High
P1125 Boost Pressure Solenoid Valve Voltage Low
P1125 Critical system malfunction 1 (refer to checking procedure: trouble code description)
P1125 Critical system malfunction 2 (refer to checking procedure: trouble code description)
Nu are absolut nici o treaba cu clapeta de acceleratie.
Problema vine de la electrovalva turbo sau de la turbina. Fa o diagnoza ca lumea si spune care din erorile de mai sus iti apare la 120 km/h.
  • autobuz1

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2015

  • Mesaj Privat
am facut un test si mi-a aparut P 1125 Critica system malfunction 2
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Parerea mea e ca turbina ta nu face suficienta presiune in admisie.
Cel care face diagnoza ar trebui sa vada diferenta de presiune (intre cea ceruta de ECU si cea reala).
Daca nu ai pierderi de presiune pe tubulatura dintre turbina si admisie, iar senzorul de presiune admisie e curat si functional e posibil sa-ti trebuiasca alta turbina.
  • autobuz1

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2015

  • Mesaj Privat
salutare . am incercat sa evit sa dau jos turbina si mi-a iesit. am schimbat electrovalva turbo, am scos masina vreo 30 min. in 3500-4000 ture, iar acum si-a cam dat drumul, si sunt convins ca in urmatoarele doua zile va fi din nou perfecta. multumesc pt ajutor. iulian, mesajul tau m-a ajutat enorm, ca era cat pe ce sa-i las pe cei de la service sa-mi dea jos turbina. am atins cu ea ,dupa ce am schimbat electrovalva ,si 150 km/h. multumesc inca o data.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Cu placere.
  • claudyu6

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Salutare am si eu o eroare care suna cam asa : p1125 throttle actuator feedback circuit
faulty signal
intermitent
Chestia este ca masina nu are putere....si nu se accelereaza mai mult d 3000 .... !
Astept o parere! Multumesc
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Bine ai venit.
P1125 Boost Pressure Valve Low/High Voltage
P1125 Boost Pressure Signal Out Of Range
Schimba electrovalva turbo cu una functionala si fa o tura sa vezi cum merge.
Anunta-ne si pe noi.
  • claudyu6

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Salut....multumesc pentru informatie....din pacate ...nu aia este problema.....am dat jos clapeta de acceleratie am desfacut-o iar inauntru dinti de la role....sunt rupti ....sunt si de plastic....la mine a ramas blocata in pozitia deschis....de acolo se aude si un tacanit metalic....forteaza dar nu are cum sa invarta din cauza dintilor....!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR