Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Frontera
  • Dhragos

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1993 2.0i C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salut! Si eu am o problema asemanatoare la Vectra mea c20ne. Relantiul este instabil si are o turatie foarte joasa (aprox. 500 rpm). Se intampla asta doar cand motorul este rece; pe masura ce temperatura motorului se ridica, relantiul se stabilizeaza si revine la normal (800 rpm). Problema a aparut dupa ce am curatat clapeta de acceleratie (am dat jos si tubul ala gros dintre clapeta si debitmetru) si am incercat sa curat si IAC-ul. Acum nu stiu ce s-a dereglat, debitmetrul sau IAC-ul. Are cineva vreo idee?
Si inca o chestie ciudata. In clapeta de acceleratie am gasit putin lichid, care cred ca este ulei de la motor. E normal?
Skip ads

  • kriu

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Omega 2003 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2007

  • Mesaj Privat
de obicei cam debitmetru este de vina... incearca sa-i scoti mufa si vezi daca se schimba mersul.
cat despre ulei pe la clapeta de acceleratie, cu timpul este normal... vine de la epuratorul de gaze.
  • Dhragos

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1993 2.0i C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2008

  • Mesaj Privat
mufa debitmetrului o scot in timp ce motorul functioneaza sau cu motorul oprit?
  • kriu

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Omega 2003 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2007

  • Mesaj Privat
indicat e cu motorul oprit, dar, nu se intampla nimic nici daca o scoti in mers...
Skip ads

  • Dhragos

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1993 2.0i C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2008

  • Mesaj Privat
am inteles. o sa incerc. Multumesc!
  • karpi

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 2001 Z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Ce idioti. Cum dumnezeu sa zica o suta de variante. EGR-ul nu are legatura cu relantiul. Daca ramane deschis presiunea de la turbo o da a fara pe esapament. Deci masina nu are demaraj. Daca e vreun injector infundat si curge carburantul in camera de ardere cand o turezi scoate fum negru. Poate afecta si relantiul. Dar daca e problema de relanti nu pot sa inteleg de ce naiba nu se uita la motorasul de relanti?
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,457
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
karpi, te-ai trezit si tu? N-ai bagat de seama ca ultimul post e de acum 4 ani?
In alta ordine de idei, grija la limbaj. Aici nu esti in spatele blocului, sa vorbesti cum iti vine la gura!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Frontera

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR