Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Gasesti informatia asta in Autodata.
Eventual TIS.

Daca nu te descurci, ai codul culorilor, firul de culoare maro e GND, cel negru e +12 V de la contact si cel rosu e +12 V de la bat.
Skip ads

  • jammin

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2010

  • Mesaj Privat
tis-ul il am instalat dar imi prind urechile...las ca vad
  • m.nyck

  • Mesaje scrise: 322
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Nu te supara dar daca iti prinzi urechile in TIS cauta pe cineva care stie despre ce este vorba intrun ECU sau cauta un ECU sh. sa nu faci alte prostii.
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Lasa-l sa invete, ca si asa e stricat ECU.
In plus, poate mai arata si altora ca ECU nu e asa sfint cum cred unii si iau bani pentru diverse...
Skip ads

  • jammin

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2010

  • Mesaj Privat
daca esti electronist nu e sfant deloc, ghinionul meu e doar asta ca nu stiu parametrii tranzistorilor aia pt ca dupa ce scriu pe ei nu gasesti nicaieri
  • jammin

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2010

  • Mesaj Privat
pe asta vreau sa-l pun http://www.onsemi.com/pub_l...al/NTD5806N-D.PDF maine il pun si fac proba. Acea rezistenta o sa o puna electricianul cu care lucrez, a zis ca are el una pe 4kohmi. ce ziceti ar merge?
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Cauta montaje si aplicatii cu mosfetul ala si vezi ce rezistenta au.

N-ai reusit sa convingi pe nimeni sa iti faca o poza la al lui ECU, sa vezi ce rezistenta are ?
  • jammin

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2010

  • Mesaj Privat
nu am reusit sa gasesc tranzistorul ala din datasheet, asa ca am luat un echivalent la irfz48 60V si 50A http://pdf1.alldatasheet.co...9/IRF/IRFZ48.html si am luat o rezistenta de 4kohmi, acum urmeaza lipiturile si proba :-s, daca iese fum am plecat direct la piese auto si dau comanda de unul nou! Oricum e mai indicat pt ca m-am uitat peste ceva documentare despre tranzistori folositi in auto si nu exista tranzistor sub 50A, doar niste raritati care abia au aparut in 2010, ceva la 20A
Skip ads

  • jammin

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2010

  • Mesaj Privat
mda...am pus tranzistorul de mai sus si s-a parlit si ala! Sa am curent mai mare de 50A care sa intre in el?
  • cristi_bv

  • Mesaje scrise: 346
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
N-am zis nimic pentru ca ma asteptam sa se intample asta.Rezistenta aia NU ERA IN SCURT,constructiv nu se poate scurtcircuita,era o rezistenta de valoare mica.Incearca cu acelasi tip de tranzistor si o rez de 33 ohmi.
P.S.:banuiesc ca acum nu mai porneste deloc
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Vezi ca irz48n ala oricum se ardea, nu compatibil cu ce ai tu nevoie.
Este un trenchmos, nu un mosfet, o combinatie de mosfet, pentru a lucra in avalansa, se pune in surse de putere.

Tu ai nevoie de un mosfet simplu, care sa nu aiba diode zenner in componenta.
Uita-te si tu la datasheet, compara un pic si vezi ce are intre Gate si Source...

Sfatul meu, mergi la o scoala de electronica, te costa mai putin decit tranzistorii pe care i-ai luat si o sa-i iei, plus timpul pierdut, etc.

Eu nu as da banii pe un alt ECU pina nu testez ecu al tau stricat pe o masina buna.
Fac pariu ca va merge bine.
  • jammin

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2010

  • Mesaj Privat
deja am dat 50% avans pentru un ecu nou, si sigur este ecu de vina, am facut peste 30 de diagnoze, printre care numai 3 la G&P
Skip ads

  • jammin

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2010

  • Mesaj Privat
cat despre chestia cu trench...eu din ce am citit numai trench am gasit sa se utilizeze in automotive! uita-te pe acest link

http://www.infineon.com/dgd...e01233d322cd11714
  • vpreda2003

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Salut! Nu ne-ai mai scris cum ai rezolvat problema! Banuiesc ca ai cumparat unul noi si l-ai montat deja! Acum merge bine?
  • julio11

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2006 z19dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2010

  • Mesaj Privat
salutare. acest mesaj este pentru cristi_bv.am probleme cu un ecu astra h 1.9 diesel. am inteles ca te ocupi cu reparatul lor. te rog lasa-mi un nr de telefon la care te pot contacta. iiulli@yahoo.com scuze dak sunt offtopic. am nevoie de ajutor.
  • lverestiuc

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2009 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2009

  • Mesaj Privat
jammin a scris:cat despre chestia cu trench...eu din ce am citit numai trench am gasit sa se utilizeze in automotive! uita-te pe acest link

http://www.infineon.com/dgd...e01233d322cd11714



Uite ca sunt din Iasi , am reparat cateva ECU la viata mea, numai ca vizavi de chestiile astea cu microcontrolere pot sa iti spun un singur lucru : mare grija la placa aia cand te joci cu ea, trebuie sa ai o bratara legata la mana si cutia metalica pentru a elimina diferentele de potential.Cum acolo ai o rez si un tranzistor duse, pot sa iti spun din experienta ca acea rezistenta s-a dus deoarece era "proiectata" sa se duca in caz de crestere a curentului peste limitele admise.Deci inlocuirea rez si a tranzistorului cu altul la fel(compatibil) nu va rezolva problema.Cauza si efect...e suficient sa mergi pe covor, sa te incarci cu sarcini electrostatice si la atingere sa distrugi microcontrolere fara sa iti dai seama.,...cenzurat ( Edwin )
  • jammin

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2010

  • Mesaj Privat
rezolvarea problemei am scriso deja la un alt topic facut de mine!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR