Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
am observat dupa ce am facut ultimile 2 drumuri pe autostrada ca s-a ridicat joja cu 1 cm.
cind am ajuns in oras becul de la ulei pilpiia la 500 de ture. am schimbat uleiul ca eram cam la limita ca nivel, si la limita de Km. mi s-a parut cam apos(ARAL 10-40). acum am bagat GM 5-30(OPEL).
din pacate am patit acelasi lucru cu joja, mai putin aprinderea becului la ulei care nu s-a mai repetat.
daca merg cu masina sub 3000 de ture nu sunt probleme dar daca depasesc mai mult timp incepe sa se ridice joja.
SA FIE SEGMENTII ???
SA FIE VREO AERISIRE INFUNDATA??? inafara de cele 2 furtune de la capacul tachetilor care duc spre circuitul de aer.
nu scoate fum, nu maninca ulei, fuge destul de bine,porneste la sfert.
ce sa fie?
am sa fac un test de compresie zilele astea.
Skip ads

  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Ce intelegi prin se ridica joja?
Sa intelegem ca ti-a crescut nivelul de ulei cu un cm?
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
joja se ridica din cauza presiunii gazelor din CARTER(baia de ulei).
sunt 2 cauze: ori segmentii sunt uzati si presiunea scapa pe linga ei si intra si in Carter, ori circuitul de aer este infundat pe undeva si iarasi se repeta figura.asta la motoarele clasice .la X20XEV nu stiu precis ca asta mai are si un alt circuit de aer cu valva EGR etc.
  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Poate sa fie o problema la compresie prin uzura motorului. Incearca sa scoti cate un furtun de la capacul tachetilor sau de ce nu chiar busonul pe unde se completeaza ulei.
Ce se intampla?
Palpaitul becului de la ulei poate indica ca motorul e obosit chiar cu ulei uzat dar nu la o turatie de 500.Cred ca la relanti e nevoie sa fie o turatie mai mare.
Testul de compresie este indicat si poate spune multe.
Am fost derutat de schimbarea de ulei descrisa mai sus referitor la ridicarea de joja.
Skip ads

  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
am scos furtunele .
pe acolo ies gaze, deci nu e infundat .
defectul se manifesta la turatie mare daca merg cu 3500 de ture citeva minute, altfel nu.
am sa fac compresia zilele astea sa vad ce si cum dar speram ca este altceva mai putin grav decit ce banuiesc eu.
nici nu stiu cit ma duce o operatiune de segmentare cu tot tacimul. cred ca mai bine iau un motor de la S.H.
la 500 de ture se mai ducea la o frina sau o schimbare neadecvata de viteza.
in regim normal 800 de ture nu se aprindea.
dar pina sa apara defectul cu joja nu se aprindea nici la 500.
deci si uleiul era obosit ca acum dupa schimb nu se mai aprinde becul
  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
In general o segmentare nu prea schimba datele problemei. E o chestie de noroc.
Sa montezi un set motor cu o noua cota de reparatie, e cam scump si din experienta proprie, ce nu e facut de fabrica are viata scurta si proasta.
Mai bine un motor SH.
Ridica-i turatia la 800 si mai trage de el cat mai poate. Daca o lasi mica se rupe pelicula de ulei si apare uzuta mai prematur.
Vezi cand desfaci poti sa ai surpriza si cu vibrochenul....
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
dupa ce vad cum este compresia o sa iau o hotarire.
asa ma gindeam si eu in legatura cu facutul motorului.
ma costa 5mil numai setul de garnituri.
in legatura cu motorul mai precis cu seria lui .
are vreun indiciu privind anul de fabricatie.
de obicei pe bloc scrie anul dar daca ma duc sa caut un motor nu prea pot sa-l intorc pe toate partile ca este mare si greu.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Fa un test de compresie!
Mai incearca sa vezi daca nu cumva ai pus prea mult ulei?
Incearca sa vezi daca garnitura din capatul sondei isi face treaba! Se mai deterioreaza si ea.
Fa un tratament la motor si daca nu iese nimic atunci foaie verde freza ia-ti viteza. Alta!
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
am facut compresia.
rezultatul este 3 cilindri buni peste 12, unul slab 8-9.
am sa fac si un tratament de motor . cred ca o sa bag SLIK 50. asta este pt motoare uzate, nu Duralube.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Citeste si aici, inainte de a face acest pas:
http://www.carbibles.com/additives.html
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Slick am folosit si eu la Dacie acum 7 ani si face treaba.
Se formeaza o pelicula protectoare si creste compresia numai in cilindrii uzati mai putin in aia buni. Creaza si o pelicula pe ambielaje, ax came etc... Se pune numai peste ulei nou, filtru nou dupa care drumuri lungi recomandat. Ulei pui numai ce spune in manualul de utilizare nu dupa sfaturile lui Nea Gica
Sa ne scrii daca a crescut presiunea.
Succes!
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Stiu principiul de functionare la SliK 50.problema cu solutiile astea nu este ca nu fac treaba.
(nici noi nu suntem fraieri sa credem tot ce zic ei). daca ar fi produsul original ar fi bine dar sunt cine stie ce facaturi. asta este problema.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR