Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,976
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Intotdeauna lucrez cu vin-ul masinii mele prin TIS si EPC. Am crezut ca nu e completa instalarea dar are sens ce zici tu. Mersi!
Skip ads

  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,976
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Shiva a scris:[...][...]

Ansamblul 4 - 9227848 8 15 098 PLUG, EXPANSION, WITH FUEL FEED AND RETURN CONNECTORS (WITH FUEL INJECTION PRESSURE REGULATOR) se numeste capac pompa combustibil cu regulator si e 230.00 pe original. Asta e diferit fata de Agila, unde vine in bloc regulatorul cu pompa.

Daca se schimba pompa, TIS indica si inlocuirea garniturii 11 din poza - 9227607 8 15 910 SEAL, RING, FUEL PUMP TO FUEL TANK

Cred ca pe topicul dedicat de la Agila am citit si de filtrul de pe pompa (9 din poza) care se poate infunda: 24447778 8 18 521 -FILTER, FUEL PUMP
  • bogdansbg

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z22
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Si mie imi facea la fel pana a cedat ieri pompa de benzina. Se auzea zumzaitul ei specific dupa care tacea chiar inainte sa pornesc motorul. Ieri am plecat dimineata, pornit tot asa cu "bombaneli", am revenit acasa si cand am vrut s-o pornesc seara zumzait nema, pornire nema, se aude un click la compartimentul motorului (dar aia e un releu).

Am incercat sa inversez polaritatea la pompa pentru a incerca s-o deblochez, in ideea ca s-o fi gripat, am si ciocanit-o, dar nimic. I-a disparut zumzaitul.

Deci caut pompa, o sa ma pun la umbra si voi incepe sa desfac tacticos capacul, scot pompa cum au aratat colegii, ii fac si o proba pt linistea mea, o inlocuiesc si dau la cheie, altceva nu are ce sa fie.

A mea e cea originala din 2003 Very Happy Deci si-a trait traiu si si-a facut treaba 250.000 km.

Daca ai motorul de 1.0 sau 1.2 benzina e normal sa fie mai lenta/puturoasa cand dai drumu la aer, nu te speria.

Succes!


bogdan-cristian a scris:problema e ca dimineata cand pleaca balbaie asta se intampla doar la prima cheie apoi nu mai are nici o problema la plecare pleaca perfect ( asa ca eu o ajut un pic cu acceleratia dimineata apas un pic pedala........................apoi daca merg cu AC ul pornit si apas nu foarte brusc dar un pic mai tare pe acceleratie da in nascum sa ma exprim parca ramane un pic fara cuplu iar apoi dupa o secunda regaseste puterea (sper sa fiu inteles);;;;;;;cat despre pompa se aude cand pun contactul apoi se opreste pentru cateva secunde si apoi iar se aude iar pentru o secunda cum baga benzina si gata apoi pun contactul si porneste ................e normal...? ideea e ca are acea intrerupere si eu zic ca toate cauzele sa nu fie de acolo .....faptul ca dimineata trebuie sa o ajut faptul ca daca merg cu AC deschis pierde cuplul....(stiu ca daca ai Ac deschis e un pic mai greu pt motor dar nu cred ca trebuie sa faca asa.......)

  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,976
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
2 chestii am cu pompa de benzina:
1. Am pus una Bosch + garnitura originala. Nu se etanseizeaza complet si pierd benzina. A reverificat omul' de la piese auto si codul pe original (93171075 8 16 007 PUMP, ASSY., FUEL, ELECTRICAL) bate cu cel bosch (0 986 580 807) plus ca nicaieri nu se mentioneaza vreo modificare la diametrul corpului pompei in functie de anul fabricatiei.
Garnitura se gaseste doar pe original la 145 de lei. Ma seaca ca nu pot face plinul la masina.

2. La Volvo V40, pompa de benzina e vreo 1000 de lei dar motorasul e vreo 145 de lei, pe producator si se poate inlocui usor. Nu se poate face acelasi lucru si la pompele Opel?
Skip ads

  • razvanid

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Trebuia sa pui una de cielo(o am de 3 ani si merge) cum am pus eu cai mai ieftina in locul celei vechi si aia era Shiva si de restul banilor puneai benzina si te plimbai Smile) si granitura veche ce avea de ai inlocuito?
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,976
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Garnitura n-am inlocuit-o ca m-a luat cu transpiratii cand am auzit pretul. Si daca pompa Bosch e mai ingusta decat originala as avea aceeasi pb. cu garnitura noua (asta fiind doar GM).
  • EAll

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Buna seara,

Codul de erroare P0170 poate avea legatura cu pompa de benzina ? Ultima pompa am inlocuit-o in urma cu 4 ani si atunici printre multe errori a afost si acest P0170.Sa ma astept la pompa noua sau sa fie debitmetru ?
Motorul este Z10XE Corsa C an 2001.
Simptome : De cateva saptamani turometrul variaza cand franez, nu mai are vlaga iar in ultimile zile treapta 1/2 sunt decor abia se misca abia dupa ce trec de 2500/3000 incepe sa prinda viata.

Cu respect,
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Da. Dar intai pune un debitmetru de proba. Ai GPL cumva?
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cauta pe catastefan, el iti poate face o diagnoza sa nu schimbi degeaba piese.
  • EAll

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Buna seara,
Revin cu ce am reusit sau ce nu am reusit sa fac in ultimile 3 zile.In seara de 7/Dec dupa ce am scris aici mesajele abia am reusit sa ajung cu masina acasa "chinuita" check engine palpaia mereu cand ajungeam de 2500 de ture, am scos errorile cu metoda pedale si am avut: P0340/P0170/P300/P0202.
Sambata am reusit sa o "tarasc" la un servis auto la care nu am rezolvat nimic, am reusit totusi sa testez o bobina de la dezmembrari dar fara succes.Am curatat clapeta de acceleratie si am schimbat senzorul vinovat de P0340 (dar fara un success), masina chiar a pierdut si mai mult din putere si in acesta dimineata abia am ajuns cu ea la alt servis (defapt abia a mers cu terapta 1 cu maxim 5-10 km/h).Am testat iar o bobina de inductie de acesta data noua (dar se pare ca nu este aici problema) asa ca am facut retur.Maine am reusit sa obtin "sper" o punte de injectoare dupa alta masina si daca scap de erroare cu injectorul doi o sa o cupar tot SH (1 mil), iar daca nu e nici de aici nu stiu cum sa mai rezolv.Am vazut ca daca scot mufa de la debitmetru, acesta pare sa functioneze ca se schimba mersul motorului.In acest moment motorul merge in 2 injectoare, pe loc la relantii merge cu mici fluctuatii dar plecarea de pe loc este aproape imposibila. Multumesc pt. sfaturi sper sa reusesc sa gasesc un contact de la domnu "catastefan" si daca maine daca am noroc sa o pun pe "picioare" sa ajung la GL cat mai urgent.
Legat de P0340 aici e mare problema, deoarece nimeni dar nimeni din Ro si Germania(am fost cu ea la un turc in Germania) nu i-a dat de cap in ultimii ani.Distributia a fost pusa la punct de 4 ori, erroare ramanand mereu, s-a verificat fir cu fir traseul intre senzor si ECU (si a fost fara probleme).Problema cred sau sper sa stiu (in urma cu multi ani cand am schimbat distributia cei de la servis mi-au pus silicon in loc de garnitura si capacul de la distributie s-a spart, atunci domnul "dancuciureanu" m-a ajutat cu multe eforturi sa obtin un capac SH de la un prt. de la TG Mures ( eu aveam capac SHV si acum este Pierburg) si ma gandesc ca ceva nu s-a imbinat bine la pozitia acelui senzor deoarece pe parcusrul anilor am testat mai multi senzori fara nici un success. Astazi dupa ce s-au sters erorile am ramas cu P0202 si P0340.
De mare ajutor ar fi si daca ma puteti ajuta sau indruma cum si de unde sa cumpar acel "cablu" care face legatura la capul injectoarelor si merge si catre clapeta de acceleratie (la mine injectorul 3 este cu soricel - a fost ceva de urgenta, firul a fost rupt exact la mufa, iar la clapeta de acceleratie s-a rupt si a doua prindere si acum sta tot cu soricel).
Va multumesc si voi revenii cu detalii dupa ce o sa ajung la o rezolvare .
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Cu P0340 nu prea e de joaca. Este schimbata distributia?
  • EAll

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Buna ziua,

Revin cu detalii: Am uitat sa mentionez ca Sambata am schimbat si cele 3 bujii; Astazi cand am ajuns la servis am inteles ca testul cu rampa de injectoare sh nu a dat nici un rezultat pozitiv si cei de la servis au aruncat vina ca nu am compresie ca e terminat motoru'.Am vb si cu domnu' catestefan si mi-a cerut sa-i rog sa mai efectueze un test sa inverseze injectoarele dar au refuzat ca ei au testat acea rampa sh si nu a mers.I-am rugat sa verifice si compresia (pe 2 este 16,2 iar pe 1/3 este de 15 si ceva).A ramas ca pana la urma ori e Ecu ori este un fir intrerupt si cand or avea timp sa se uite.Cand au efectuat testul de compresie cand au dat afara cele 3 bujii cea din mijloc era noua - ca si cum Sambata / Luni cat m-am "tarat" cu ea nu a lucrat deloc, problema ar mai fi ca la efectuarea testului nu au scos siguranta de la pompa de benzica si sper sa nu-i fi facut rau. Ramane sa vad daca au timp sa se uite la ea pana la final de saptamana si daca nu sa o iau de la ei si sa incerc sa ajung cu ea la domnu' catastefan ca este singura mea speranta.

Multumesc,
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
aveam capac SHV si acum este Pierburg) si ma gandesc ca ceva nu s-a imbinat bine la pozitia acelui senzor deoarece...

Pai este clar, discul sta departe de senzor, se pune saiba ca sa stea la 1 mm maxim
  • EAll

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Buna ziua,

Ceva de genul "distantier" a pomenit si domnu' Catestefan la telefon si a spus ca in momentul in care ne intalnim se uita el, mentionand si faptul ca exista rezolvare.
Problema este ca masina este inca la servis si nimeni nu s-a uiatat la ea (aici ma refer la mecanicii lui peste prajit) care fac mecanica dupa ureche si nu au timp sa masoare legatura intre injectoru 2 si Ecu (banuiesc ca interesu lor este sa tina pe loc masina si la sfarsit sa motiveze ca au incercat fel de fel sa pretinda some de bani). Poate reusesc ceva cu domnu' Catestefan si sa iau masina de la servis ca sta degeaba acolo.Daca nici astazi nu au avut timp de "amarata" mea maine ma duc sa iau cheile si sa le platesc acel tester efectuat degeaba.De fiecare data eu ma duc cu errorile pe foaie si ei insista sa-si puna testaru' ca nu au incredere.

Va multumesc din nou pentru sfaturi domnule dancuciureanu !
Revin cu detalii dupa ce voi reusii sa ma intalnesc cu domnu' catastefan
  • EAll

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2018

  • Mesaj Privat
La Multi Ani !

Imi cer scuze ca revin putin mai tarziu, am resuit la final de an sa repar masina tot in servis, partea electrica la injectorul nr 2 acea cupla cu fire cedase "avea o intrerupere" si a fost pusa alta de pe alta masina, acum functioneaza perfect, am facut cateva drumuri de sarbatori si totul este in regula.Din pacate nu am reusit sa mai iau legatura cu domnu' Catestefan, daca stie cineva ceva am rugamintea sa-mi lasati un mesaj - nu a mai raspuns nici la telefon nici la mesaje- ma ingrijorez sa nu fi patiti ceva.
Maine dimineata am mai programat o interventie la servis de acesta data sa schimb un rulment pe dreapta spate ca a inceput sa huruie la curbe mai largi.

Drumuri bune si fara incidente va doresc pe noul an !
  • EAll

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Buna dimineata,

Se pare ca "fericirea" mea a tinut pana in urma cu 2-3 zile, dupa ce am vazut o scadere a puterii motorului asemanatoare cu fostul caz de mai sus.
Am facut testul in acesta dimineata si am descoperit urmatoarele errori P0340(de 2ori) / P0170 / P0141(de 2 ori) / P0136.
P0340 -Senzor ax came problema vesnica de care nu reusesc sa scap, P0141 - Lambda 2 care a aparut si randul trecut.P0170 (fuel trim multifunction bank 1) la fel a aparut si randu' trecut.
Banuaiala mea este acea erroare 0340 - sa duca de fiecare data la defectarea motorului ?

Multumesc frumos !
  • EAll

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Buna dimineata,

Am tot citit cazuri asemanatoare aceleasi coduri de errori.Daca pentru P0340 se rezolva in cazul meu doar cu acea saiba de distantare, proces care trebuie efectuat de cineva priceput (momentan nu gasesc pe nimeni). Am apelat la forum si la toate sfaturile deoarece prefer sa nu mai tin masina cu saptamanile intr-un servis unde mecanicii fac alba/neagra "o fi piesa asta sau poate cealalta " (ma refer pe zona Braila nu gasesc pe nimeni pe parte de Opel sau macar priceput pe un tip de masina, numai domni care se joaca mecanica pe banii clientului ).Doream sa stiu daca as schimba senzorul de turatie (de impulsuri) si Lambda 2 cel dupa catalizator - credeti ca as scapa de problemele mentionate mai sus (P0170/P0141/P0136) ?
Plus partea cea mai interesanta in cazul meu ca in acesta luna trebuie sa fac si I.T.P -ul.De aceea as vrea sa incerc in Weekend sa schimb 1-2 senzori, dar fara sa merg la un servis sa platesc aiurea un tester errorile le stiu deja.
O ultima intrebare daca pentru senzorul de turatie aleg doar Bosch pentru lamda 2 ( pot alege Topran sau Vemo ) sau trebuie tot Bosch ?

Cu respect,
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,458
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Adreseazã-te, ptr diagnosticare și reparație, lui @catastefan, e la doi pași...și nu cred cã o sã bâjbâiți împreunã.
  • EAll

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Buna ziua,

Am reusit sa scap de majoritatea erorilor cu ajutorul domnului @catastefan, doar ca de 0340 nu-i dam de cap.
A fost pusa la punct pe parte de distributie, am cumparat senzor nou Bosh care sa se potriveasca pentru capacul Pierburg cele vechi erau tot Bosh dar mergeau doar pe SHV.
Acum a fost testat si un ECU, s-a incercat si un distantier la senzorul ax.Ramane sa schimb capacul Pierburg tot cu un SHV (dar intai trebuie reverificata conexiunea intre senzor si ECU - a mai fost verificata dar nu e de incredere cel care a verificat in urma cu un an de zile).
Are cineva capac SHV pentru Z10XE 2001, eventual are cineva o idee cum poti apropia senzorul mai mult de motor sa citeasca ?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Da o cautare pe distributie+saiba si vei gasi, daca ai pinioanele vechi si mai bine ca o scoti de acolo.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR