Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum sa ... ?
  • bame

  • Mesaje scrise: 366
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
bcrysty a scris:Salutare la toti.
Am si eu o eroare la aerbag si nu stiu de unde sa o iau. Eraorea este : Rezistenta senzor arebag lateral pasager prea mare.Daca ajuta pot pune si un PrintScreen cu valorile testarii cu Op-Com.Puteti sa imi dati un sfat pentru rezolvarea acestei probleme?Masina este Vectra B2, 2001, Y20dth.

Multumesc mult


Rezistenta trebuie sa fie cam intre 2 si 3 ohmi. Rezistenta prea mare inseamna un scurt, o intrerupere. Verifica contactele de sub scaun, in primul rand.
Skip ads

  • bcrysty

  • Mesaje scrise: 319
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Rezistenta trebuie sa fie cam intre 2 si 3 ohmi. Rezistenta prea mare inseamna un scurt, o intrerupere. Verifica contactele de sub scaun, in primul rand.[/quote]rprinde este ca cea de la


Le-am verificat si sunt OK. Rezistentele sunt intre 2 si 3 Ohm la toate si ceea ce ma surprinde este faptul ca rezistenta de la aerbag lateral sofer e de 4,3 Ohm si nu imi da eroare
  • dolc3_sell

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2011

  • Mesaj Privat
bame a scris:
dolc3_sell a scris:Se poate activa BC pe un astra h cu OPCOM-UL? Daca da, cum? Multumesc.

Da, se poate daca displayul nu este prea nou (cam dupa 2008).
Trebuie sa mergi in Infotainment->DIS->Programming->Code Index. Pui code indexul corespunzator versiunii masinii.


Si de unde aflu indexul ?
  • bame

  • Mesaje scrise: 366
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Din TIS, in functie de display (BID, GID, CID), de sonda litrometrica (Linear Resistance, Linear Voltage Type B). Ce ai pe masina?
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
aveti idee de ce la accesarea unui UEC primesc urmatoarea eroare:
[img]https://www.clubopel.com/8080/uploads/2011-09/57439_xtrxzx2ja.jpg[/imb]
la accesarea REC sau BCM primesc erori similare insa alte numere la codul de eroare...
mentionez ca pe acelasi UEC nici maiadrei nu a reusit cu tech 2 sa programeze proiectoarele...

soft folosit: opcom china clone 08.2010
tester: opcom chinezesc
orice raspuns e binevenit...
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
@jgyprime nu se vede de eroare, insa banuiesc ca de la programari.
Am probleme pe instalatia proiectoarelor si nu se aprind, desi becurile sunt OK si nu am gasit sa existe siguranta pe proiectoare. Ma tot enerva eroarea de bec ars, asa ca de la programari din UEC am dezactivat proiectoarele.. A mers fara probleme, nu mai am erori de bec ars, culmea a disparut si nelipsita eroare sa completez cu antigel. Am vrut sa programez la loc proiectoarele si nu ma mai lasa sa intru in meniul de unde le-am dezactivat spunand nuj pe cine sa contactez Shocked
Am insistat si cu alte versiuni de soft, aceiasi eroare. Maine o iau de la cap...
  • bame

  • Mesaje scrise: 366
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Puteti incerca cu un "reboot" al calculatoarelor, de obicei rezolva astfel de probleme. 10-15 minute scos borna + apoi 3 minute cu contactul pus pe ultima pozitie.
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,721
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Erorile nu sunt legate de computer ci de faptul ca versiunea respectiva de op-com NU RECUNOASTE exact modul respectiv. Adica altfel spus nu e in lista lui !
Are si op-com asta limitarile sale Surprised

CristianTM.
Skip ads

  • bame

  • Mesaje scrise: 366
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Nu ma refeream la computerele pe care este instalat OP-COM ci la calculatoarele de pe masina, adica, UEC, REC, DIS, etc. Astea ziceam ca ar trebui restartate.
Ar fi ciudat sa fie de la versiunea de op-com (limitare a ei) in conditiile in care a mers cel putin o data, apoi nu a mai mers (@DB77AAA).
Situatia de la @jgyprime pare a fi de la comunicatie pe o magistrala de CAN. Am patit si eu o situatie similara cand, de la un moment dat, nu ma mai puteam conecta pe nici un ECU care mergea pe MSCAN. Am rezolvat folosind OPcomFUT, downgradand la firmware 1.37 si apoi upgrade la 1.39. Ce mi se pare ciudat insa este ca nu a reusit programarea UEC-ului nici macar cu Tech 2, ceea ce imi aduce aminte de situatia cand nici mie nu reuseau cei de la reprezentanta sa-mi activeze UHP-ul de la tine si le-ai sugerat tu sa foloseasca cel putin versiunea ...26 de soft de Tech 2 sau MDI.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat

imi cer scuze pentru tag-ul gresit de la urma

deci sa fiu mai exact, ieri nu am precizat exact unde da eroarea din cauza oboselii...
intru in UEC
pot sa: citesc/sterg erori, dau teste (aprindere faruri sau proiectoare de exemplu), pot sa programez low speed can bus programare VIN
insa la program variant configuration primesc eroarea de mai sus...
ulterior am schimbat complet modulul UEC si pe cel nou am reusit sa programez variant configuration fara sa mai am vreo eroare...

eroarea nu e pe masina mea ci pe o masina putin mai veche (2003) cu alt motor (insa nu cred ca asta ar fi problema)
am incercat si versiuni de soft mai vechi si tot nu vroia...
pe UEC-ul cu probleme nici maiandrei nu a reusit sa programeze cu tech2...
banuiesc ca ar fi o problema pe undeva prin computerul masinii care nu lasa sa se comunice cu aceste module...


mentionez ca in mai multe module cand incerc sa intru un program variant configuration nu ma lasa, avand erori similare...
ca de exemplu REC, DDM, parca si in BCM (nu mai tin minte exact)


DB77AAA a scris:Am probleme pe instalatia proiectoarelor si nu se aprind, desi becurile sunt OK si nu am gasit sa existe siguranta pe proiectoare. Ma tot enerva eroarea de bec ars, asa ca de la programari din UEC am dezactivat proiectoarele.. A mers fara probleme, nu mai am erori de bec ars, culmea a disparut si nelipsita eroare sa completez cu antigel. Am vrut sa programez la loc proiectoarele si nu ma mai lasa sa intru in meniul de unde le-am dezactivat spunand nuj pe cine sa contactez Shocked
Am insistat si cu alte versiuni de soft, aceiasi eroare. Maine o iau de la cap...
la vectra c e o singura siguranta pentru toate luminile...
daca masina nu a avut proiectoare din fabrica incearca sa urmaresti urmatorul tutorial:
https://www.clubopel.com/vie...04&highlight=
aceeasi problema am avut-o si eu si colegul mity insa pe masina lui a fost nevoit sa schimbe UEC-ul pentru
eroarea de mai sus aparea pe masina lui...
la a mea care e putin mai noua, am reusit sa le programez insa imi dadea eroarea de bec ars (pe ambele becuri) si nu se aprindeau de nici o culoare
am montat circuitele de putere (care aprind efectiv becurile) si apoi am montat si 2 rezistente pentru fiecare bec (pentru a nu mai avea eroarea de bec ars)
de fapt colegul mity mi le-a montat pentru ca eu sunt habarnist in ceea ce priveste electronica...
la mine au mers din prima dupa programare...

atentie:
daca nu reusesti sa programezi UEC-ul sa-ti accepte proiectoarele sa nu te apuci sa montezi circuitele pentru ca te chinui degeaba...
mai degraba iti cauti un UEC care sa mearga programat sau unul de pe o masina care a avut din fabrica proiectoare...
programarea proiectoarelor se face din BCM, UEC si instrumente (daca ai LED-ul si daca vrei sa ti se aprinda)
setarea front fog lamps o pui pe present in toate cele 3 module.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Masina mea are din fabrica proiectoare. Problema se pune ca in UEC la program variant configuration primesc eroarea de mai sus, asta dupa ce le-am pus pe not present tot de acolo din prima si fara nici o problema... Asta vreau sa fac azi, sa vorbesc cu BCM si IPC(care sunt proaspat montate) insa inainte trebuie sa mai vorbesc cu CAR PASS, lucruri ceva mai complicate.
  • IrmscherS

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Signum 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2008

  • Mesaj Privat
DB77AAA a scris:
C0r$aru a scris:Imi poate spune cineva daca cu Tech2 (china copy) se poate activa BC pe un astra g y20dth?


Se poate cu GM Tech II clona, scula stand alone, cea de 1000 E.

Cu interfata albastra de ii zice Tech 2, varianta USB, cea de 50 E eu nu am reusit nici macar sa o fac sa comunice cu masina.


Ma intereseaza un Tech2 functional , indiferent GM sau China cu conditia sa fie sub 1000 USD cu card pt OPEL si SAAB -> 2009.

Pentru detalii rog pm
Skip ads

  • catalin266

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2005 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2009

  • Mesaj Privat
cine imi poate spune si mie cum sa resetez chiea cu op com a un astar h . nu mia imi porneste masina
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
salut colegii,
am si eu o problema cu clona opcom... ma chinuiesc sa pun in instruments intervalul de service... si nu vrea sa-l memoreze...
orice as trece dupa ce dau program ramane insa daca ies si reintru, gasesc ca mi-a adaugat 30000km la ce am in bord...
perioada (zilele pana la urmatoarea revizie) mi-o memoreaza, insa kilometrii nu.
  • Wannabe

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Va salut domnilor,

Am si eu 2 intrebari legate de ce se poate face cu OP-COM:

1. Daca stiti ce trebuie modificat sau daca se poate modifica cu un OP-Com China Clone 08/2010 aprinderea becurilor de pe consola centrala a masinii (butoanele de la AC, CD player, etc) cand pun contactul. Am reusit sa fac aceasta operatiune la IPC care acum se aprinde la Ignition On. Dar pentru a se aprinde luminile de la butoanele de pe consola centrala trebuie sa aprind farurile.

2. A reusit cineva sa dezactiveze de tot INSP folosind OP-Com sau Tech2?

Masina este cea din semnatura.

Multumesc anticipat.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
o solutie alternativa pentru tine ar fi daca nu ai xenon sa activezi DRL (DayTime Running Lights)
adica pui contactul se aprind pozitiile
pornesti motorul se aprinde si faza scurta...
opresti motorul se sting toate...

acestea se activeaza (la vectra C cel putin) din UEC si din REC.
eu am activat functia si sunt foarte multumit de ea...
  • florinbucsa

  • Mesaje scrise: 733
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2008

  • Mesaj Privat
jgyprime a scris:o solutie alternativa pentru tine ar fi daca nu ai xenon sa activezi DRL (DayTime Running Lights)
adica pui contactul se aprind pozitiile
pornesti motorul se aprinde si faza scurta...
opresti motorul se sting toate...

acestea se activeaza (la vectra C cel putin) din UEC si din REC.
eu am activat functia si sunt foarte multumit de ea...

aceasta functie nu este chiar recomandata pentru un singur fapt:atunci cand pornesti masina este bine sa ai cat mai putini consumatri,pentru ca poti sa afectezi alternatorul.eu mi-am activat la astra h-ul meu optiunea 3,adica atunci lasi frana de mana in jos se aprind farurile,iar atunci cand tragi frana in sus de sting,dar conditia este sa fie motorul pornit.
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
astea sunt mituri... cat de mult influenteaza becurile mele aprinse alternatorul la pornire?
Asta cu becurile stinse protejeaza bateria din punctul meu de vedere e ca si leduri pentru DRL, care injumatatesc consumul, desi nimeni nu poate spune cu cat.
In scandinavia toata lumea are DRL. iar masinile vechi pur si simplu au legata faza de intalnire la contact + si merg asa cu ele de zeci de ani. Insa cum face opel, e si mai economic.
E adevarat ca s-ar putea sa scurtez putin viata bateriei, dar mult prea putin ca sa mearga contorizat, altfel gaseau toti producatorii de masini alte solutii pentru DRL.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
florinbucsa a scris:
jgyprime a scris:o solutie alternativa pentru tine ar fi daca nu ai xenon sa activezi DRL (DayTime Running Lights)
adica pui contactul se aprind pozitiile
pornesti motorul se aprinde si faza scurta...
opresti motorul se sting toate...

acestea se activeaza (la vectra C cel putin) din UEC si din REC.
eu am activat functia si sunt foarte multumit de ea...

aceasta functie nu este chiar recomandata pentru un singur fapt:atunci cand pornesti masina este bine sa ai cat mai putini consumatri,pentru ca poti sa afectezi alternatorul.eu mi-am activat la astra h-ul meu optiunea 3,adica atunci lasi frana de mana in jos se aprind farurile,iar atunci cand tragi frana in sus de sting,dar conditia este sa fie motorul pornit.
la vectra C alternatorul e un punct slab al masinii...
asa ca daca se duce cu 10% mai devreme nu e impresionant...
insa gandeste-te ca inainte sa activez functia, plecand in graba de la masina sa ajung la muna am ramas de 3 ori cu faza scurta aprinsa...
si asta in vreo 2 luni
noroc ca de unde munceam din birou aveam vedere clara asupra masinii...
plus ca nu mai zic de cate ori plecam de la masina si ma intorceam sa sting farurile...
pur si simplu ignoram piuitul ala de faruri aprinse...

acum sincer iti zic nu mai am grija farurilor decat cand ies din localitate noaptea pentru faza lunga
ca sa poti aprinde faza lunga sau proiectoarele trebuie neaparat comutat pe faza scurta respectiv pozitie (proiectoare)

eu nu am pomenit nimic despre optiunile DRL pentru ca difera de la model la model
la mine versiunea 3 imi aprinde farurile si nu le mai stinge decat daca scot bateria de pe masina pentru o secunda...
am lasat si in REC si in UEC versiunea 1 care face exact ce am descris eu mai sus
  • Sandu Paul

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Piatra Neamt
  • Masina: Astra 2006 Z14 XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Indraznesc sa intreb aici:
Am facut rost de un MID de Astra G, l-am reparat (avea n linii lipsa), iar acum nu reusesc sa trec mai departe, tot ce afiseaza este: "RACKVIDD F km". L-am pus pe op-com (clona, China), si tot ce obtin este:

KW82 protocol initialized.

ECU ID= 09130680,1198,2498,0799,004,1,
fara alte butoane active decat FAULT CODES.
Se poate mai mult cu OP-COM? Folosesc o varianta pe care scrie OP-COM CHINA 08/2010.
Multumesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Cum sa ... ?

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR