Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 391
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
JustIo a scris:
sogardu a scris:Revin cu rezolvarea pt cei care s-au lovit de problema asta: injectorii reconditionati,patru tacheti sparti si inlocuiti si senzorul la arborele cotit inlocuit...masina in sfarsit merge ca la inceputurile bune...chiar si la turatie mica daca o calci simti cum te baga in scaun...merge frumos si nu mai trebuie sa o fortezi peste 2500 rpm...

Salut,
Confirm ceea ce spune colegul referitor la curatarea/reconditionarea injectoarelor.
Am avut aceeasi eroare. Mecanicul mi-a spus sa reconditionez injectorii dar sa incerc inainte cu aditiv. Am riscat si am pus un aditiv (sa zicem) de calitate - 70 lei.

Eroarea a incetat sa mai apara exact dupa terminarea tubului de 250 ml

Edit: de cand cu problema asta alimentez numai cu motorina de calitate...probabil la fiecare 2 ani voi repeta procedura pentru evitarea colmatarii injectoarelor.

Dupa ce am scapat de aceeasi problema , revin cu o parere impartasita si de cativa mecanici cu care am discutat> Toate erorile ce contin codul P2279 - Intake Air System Leak nu au legatura cu sistemul de injectie ci au legatura (precum definitia) doar cu defectiuni in ce priveste admisia de aer si alte gaze in motor(turbosuflanta, galerie de admisie, clapeta de acceleratie, egr, furtune admisie, garnituri ).
Skip ads

  • JustIo

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2010

  • Mesaj Privat
@arachnid -> inseamna ca sunt cel putin 2 posibile cauze pentru P2279 - Intake Air System Leak:
- una ce poate aparea de la injectoare (cazul meu si al altor colegi de forum)
- una legata de admisia de aer si alte gaze in motor(turbosuflanta, galerie de admisie, clapeta de acceleratie, egr, furtune admisie, garnituri ), intalnita de tine.

Nota:dupa 3 luni de la curatarea cu aditiv a injectoarelor, NU mi-a mai aparut eroarea P2279 - Intake Air System Leak
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 391
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Posibil, nu stiu ce sa mai zic...
  • bogdan141414

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema. Era furtunul de la intercooler spart. L-am schimbat și totul merge bine.
Skip ads

  • boher 26

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Exact aceeași problema o am si eu tot 1.7cdti astra h 2006. Ma terminat nimeni nu știe pana la urma sa rezolvat problema ? La mine unu nu știi ce am putea sa i mai fac
  • cosmin20089493

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Buna ziua, ce as mai putea face eu eroarea p2279.? Am schimbat turbo, verificat toate furtunele la toti mecanici din oras si la reprezentanta, curatat egr, schimbat debitmetru. Nu stiu ce sa ii mai fac.
  • Lucian27

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2016

  • Mesaj Privat
cosmin20089493 , Aceeasi problema o am si eu , opel astra h 1.7 cdti 80 cp , in oras totul bine si ok , cum ies la drum lung in treapta 4 sau 5 , la frana de motor sau decelerare , se aprinde martorul cu cheie si imi limiteaza puterea la 3000 turatii . Cateodata eroarea se stinge singura in mers , cateodata trebuie sa opresc si sa repornesc . Am fost la tester la fel Intake air leak detected . Tin sa precizez ca uneori se aprinde si martorul de la kilometraj cu motorul , cu acelasi cod de eroare si aceeasi descriere ( intake air leak detected ) cel din stanga fiind stins . Martorul din dreapta nu se stinge niciodata insa cateodata ma limiteaza la 3000 ture , cateodata nu . La voi se comporta la fel masina? Ati gasit vreo solutie?
  • Lupulik86

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2016

  • Mesaj Privat
Salut. Am si eu o intrebare: am un opel astra h motor 1.9 150 de cai si am filtru de particule infundat, am gasit unu sh dar de motor 1.9 120 de cai credeti ca ar fi ok? S-ar potrivi? O sa.mearga? Multumesc frumos.
Skip ads

  • arachnid

  • Mesaje scrise: 391
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Se potriveste, dar nu va dura mult pana se va infunda si acela. Nu merita sa-l inlocuiesti decat daca l ai gasit gratis!
  • Lupulik86

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2016

  • Mesaj Privat
Pai si crezi ca este o solutie mult mai buna sa il curat? Sa il trimit la curatat? Multumesc frumos.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Anulare DPF.
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 391
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Curatat nicidecum! Te va tine mai putin de 6 luni, asa cum am patit eu acum 4 ani. Cea mai buna solutie este anularea si scapi definitiv de probleme, cheltuieli si implicit o gramada de nervi .
Skip ads

  • cosmin200894

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Referitor la eroarea cu aer fals,am descoperit ca daca las masina in frânã de motor si tin foarte putin picioru pe pedala de acceleratie nu se mai aprinde martorul din bord, poate sa fie pedala? Are ceva senzor de presiune? i-am dat si din a4a a2-a si tot nu se mai aprinde beculetu vietii.
  • CooCKie

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2017

  • Mesaj Privat
https://youtube.com/watch?v=U_MwYL5aa8Y o posibila rezolvare eu am verificat tot ce se poate numi admisie. In afara de treaba asta de zice baiatu in video
  • Andreeibv

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2016

  • Mesaj Privat
La mine a fost turbina. Dupã recondiționare nu mai apare eroarea și a dispãrut ai fluierãtul acela enervant.
  • CooCKie

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2017

  • Mesaj Privat
La mine ramanea tija de la supapa swirl cea care actioneazã clapetele admisiei blocata in sus. Am scos furtunasul de vaccum din ea si am impins tija cu mana in jos. Masina trage de rupe. O întrebare va rog daca tija e lasata in jos clapetele admisiei sunt pe inchis sau deschis?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Eu cand am demontat admisia, clapetele stateau pe inchis, au un arc-ceva care le aduce in mod natural in pozitia asta. In opinia mea capsula vacumatica ar avea rolul de a invinge arcul. Vezi la fata locului daca are sens ce ti-am scris si o sa-ti dai seama in ce pozitie ai clapetele acum.

Asta era pozitia clapetelor la mine, cu admisia demontata si cu capsula vacumatica demontata din suruburile ei de prindere :

Acum ca ma uit la poza... vad ca nici la mine nu mai lucrau clapetele, dar tind sa cred ca erau blocate in pozitia lor naturala (adica actionate de arc). Nu stiu care are forta mai mare, arcul sau supapa vacuumatica. Si din pacate nu mai am poza cu admisia curatata. Sper totusi sa nu te fi indrumat gresit, daca stie cineva la concret sa explice in detaliu nu cum am presupus eu mai sus.
  • marianmanu

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Același cod il are și mașina mea,Astra h 1.7 cdti, 2005, 101 cp: ECN 227911. Turometrul nu mai trece de 3100 rot/min, scoate fum negru și nu mai trage cã înainte. A descoperit cineva problema? De când are simptomele astea a rãmas aprins și ceck engine. Am verificat tot ce înseamnã furtun pe admisie și nu sufla nicãieri.
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 391
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Verifica egr ul si corpul clapetei de acceleratie.
  • marianmanu

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Mulțumesc. Maine o sa le verific.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR