Ai uitat parola?


  • floriancj

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Mai 2009

Salutare,

De ceva vreme m-am inscris si eu in clubul 2279...

Doar motorul difera de cel din titlu, Z17DTL (pe un Astra H din 2004), in rest problemele sunt cam aceleasi:

- cand motorul e turat in jur de 4000 ture, la decelerare (frana de motor sau pedala) dupa cateva secunde apare masina cu cheie
- nu pot afirma cu certitudine, dar parca nu intotdeauna apare masina cu cheie; apare mai mult cand motorul e cald (ex. azi dimineata in drumul spre serviciu - vreo 2 km - am turat pana la 4000 ture si am mers in frana de motor secunde bune, pana am ajuns la 2000 ture si martorul nu s-a aprins)
- martorul se stinge intotdeauna cand motorul e oprit si pornit din nou; cateodata se stinge in mers
- cand martorul e aprins masina nu se tureaza peste 3100 de ture, e mai puturoasa si cand o turez pe loc scoate mai mult fum ca si atunci cand martorul nu e aprins
- in timp ce martorul e aprins nu functioneaza pilotul automat

Pana acum am schimbat senzorul de presiune turbo, problema persista. Am de gand sa duc masina la curatat de egr si galerie admisie.

Poate cineva sa recomande un mecanic in Cluj, care se pricepe si la partea electrica/electronica, are si tester lucreaza bine?

Care ar fi pretul corect pt. urmatoarele operatii?
- verificare furtune
- curatat egr si galerie admisie
- verificat garnituri, solenoid, clapete, tije, valve, etc

Cine vrea sa isi dea cu pararea pe unde ar trebui 'mangaiat' Z17DTL pt 2279 e bine venit... Smile
  • petrut

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Apr 2008

Astra H - dupa ce am alimentat cu 20litri motorina de la Mol(mai aveam vreo 15litri) am parcurs in jur de 20 km dupa care motorul nu mai tragea , tremura si s-a aprins masina cu cheita ,in final s-a oprit intr-o intersectie.Am impins-o pe dreapta si facand testul agrafa a aparut codul de eroare ECN 227911.Incercam s-o pornesc dar motorul murea si se oprea dupa cateva secunde.Dupa o asteptare de 35-45 minute am reusit s-o pornesc,s-a aprins si martorul "motoras"in bord ,ramanand aprins ,dar s-a stins masinuta cu cheita si cu 20-30km/ora (la deal cu 10km/ora) am parcurs vreo 25km ,dupa care s-a oprit si nu a vrut sa porneasca decat pentru reprize scurte de 2-3secunde.Valva EGR schimbata in ianuarie 2012.Eroarea 227911 este singura care apare la testul agrafa.Accelerand-o ,crestea in turatie dar nu avea putere deloc si se auzea si un zgomot ritmic mai ciudat de la motor.Astra H 1,9cdti,120cp,an fabricatie 2006,190000km.Am citit despre 227911 dar nu sunt lamurit.Imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie...sunt incepator.Multumesc pentru atentie si eventual sugestii!
  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 804
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra z30dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Oct 2008

2279 este doar una din probleme, codul asta de greseala nu este motiv sa nu porneasca, este afectata doar functionarea turbinei. Nu cumva ai alimentat cu benzina?
  • petrut

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Apr 2008

Porneste ,dar se opreste dupa cateva secunde.Exclusa alimentarea cu benzina,am pastrat si bonul de alimentare pe care scrie motorina.Dupa prima oprire si o pauza de aprox.40min a pornit si taras am mai facut vreo 25km.
  • petrut

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Apr 2008

Astra H, 1,9cdti(120cp) cod eroare ECN 227711.
Rezumat:
-motorul a inceput sa nu mai traga si in final s-a oprit
-porniri repetate ,motorul se oprea dupa 2-3 secunde
-test agrafa,cod 227911,op-com-eroare 227911
-demontat valva egr,curatat(spalat cu decarbusolv si wd-40) clapeta admisie si egr
-montat,pornit ;nu mai apare 227911,facut traseu:REZOLVAT!
-masina este folosita in oras(cam sufera de lipsa "talpa")
  • LiviuBCS

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra Z17DTL din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Aug 2010

am cam urmarit tot tpoicul.. pana la urma a gasit cineva vreo solutie definitva si plauzibila pentru eroarea 2279-11pentru motorul 1.7 cdti z17dtl ( in afara de vanzarea masinii)
  • tzorrro

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTL din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2008

salutare.

posesor de astra h z17dtl cu aceeasi eroare care apare DOAR in decelerare puternica.
ce-am facut de vreo 3 ani de cand imi apare eroarea, in afara de a invata sa debreiez la orice miscare
-schimbat intercooler
-verificat furtune intercooler
-schimbat electrovalva
-curatat egr
-curatat senzor admisie de dupa debitmetru - nu stiu cum se cheama
-testat cu un alt debitmetru de pe z17dth, masina care nu dadea aceasta eroare
-altele marunte pe care nu mi le mai amintesc
tot timpul am suspectat ca ar putea fi de la remap. mi-am facut programare pentru maine la radacini vitan sa imi pun softu original pe masina, dar asta seara mi-am adus aminte ca la cateva zile dupa remap, parca exact inainte sa imi apara eroarea, am pus pipa de vectra gts si am derestrictionat cutia filtrului. in drum spre casa am verificat daca masina mai da eroarea, am accelerat pana in 3000ture si cand am ridicat piciorul de pe acceleratie = safe mode. ce am facut asta seara dupa ce am ajuns acasa, exact in ordinea in care am facut-o:
-scos toate piesele pana in debitmetru
-iesit la o alergatura de teste fara sa mai apara eroarea
-montat cutie filtru de pe cealalta masina - astra g y17dt - si inlocuit pipa de vectra cu cea originala a masinii
-iesit la inca o alergatura de teste fara sa mai apara eroarea
-verificat toate fitting-urile
-omorat masina in 2 timp de 15minute fara sa mai apara eroarea.

de mentionat ca nu a existat data cand sa nu reusesc sa o dau in safe mode atunci cand mi-am pus mintea cu ea, uneori mai usor, alteori mai greu, dar sunt un pic reticent in a declara problema rezolvata, pur si simplu fiindca opel m-a invatat sa fiu asa in 5 ani de cand o/le am.

sper sa ajute colegii forumisti, si eu eram pe cale sa vand masina din cauza acestei erori. incercati sa va aduceti aminte ce ati modificat la masina, si, pe cat posibil, sa o aduceti la stock
  • radualexxx

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 1.7cdti din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Dec 2013

Salut am citit cam tot ce ati scris mai sus am si eu o problema in legatura cu acea cheie service+masinuta aprinsa in mers am un astra h din 2005 101 cp cu 145000 de km + 20000 dati inapoi si cand o turez pete 3000 dupa 5 10 sec imi apare cheia service dupa 10 sec dispare si nu mai apare, daca urc o panta si nu o iau de jos cu peste 2000 de ture imi apare cheia sercice daca o accelerez cand e cheia aprinsa are limitare la 3100 de rotatii dupa ce opresc motorul imi sta aprins energy check dupa cateva ore cada se raceste motorul dispate dar in mers daca e energy check aprins cheia service nu se mai aprinde dar nu mai are nici acea limitare la 3100 ce sa fie ca EGR e curatat senzorul MAP e schimbat m-am dus la un service in arges si mi-a zis k au mai intalnit cazuri din acestea si singurul remediu e sa scapi de masina ast sfaturi mss baieti.
  • willy444

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Sep 2014

Postez si eu in speranta ca pot ajuta pe cineva, eu am citit toate topicurile legate de acest cod Smile) am tras 1 an jumate pe acest cod si l-am rezolvat acum cateva zile prin schimbarea egrului, am desfacut partea mecanica de cea electrica(am pastrat partea mea electrica dupa ce am testato la baterie cu un fir pe pinul 1 si unul pe pinul 5), partea mecanica am curatat-o bine si am gresato cu un ulei pentru a culisa f f lin(am bagat si apa pe ea pentru a vedea daca partea mecanica este etansa cand egr este inchis, dupa ce se apasa acel arc ar trebui sa curca apa pe principiu ca s-a deschis egr), acum parca este alta masina dupa ce am scapat de eroarea aia ...se manifesta prin putere scazuta la turatii mici, pana ajungeam la 2000 ture era un chin, dupa 2000 ture tragea, aveam masina cu cheita si plafonare la 3100 ture, consumul era de ~10% in oras. Acum motor este mult mai silentios, oprirea se face mai lina, accelerarea raspunde mai repede, inca nu am observat consumul, dar cum e opelul am dat de 02345a, urmeaza sa schimb electrovalva turbo poate se rezolva.


Cod motor Z17DTH 2005
  • victor27

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Mar 2014

Aceasta problema cu ECN227911 am avut-o si eu pe Opel Astra H 2005 101CP la testul cu pedalele. Mi-a aparut dupa ce am mers pe autostrada si am incercat-o pe la 200km/h si bineanteles s-a aprins si martoru service (adica masina cu cheita).Am oprit masina apoi am pornit-o si nu am mai avut probleme nici cu martoaru nici cu eroarea 2279. Acum 2 zile am facut testul cu pedalele si i-mi apare din nou acest cod 227911. Ce sfat i-mi dati? sa-l ignor asa cum am facut prima data si el va disparea cu timpu... Va multumesc anticipat!
  • tzorrro

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTL din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2008

confirm ca pana acum nu mi-a mai aparut eroarea, cu masina merg zi de zi, si e o placere deosebita sa pot folosi frana de motor ori de cate ori este nevoie in trafic. mult succes celor care au problema respectiva in rezolvarea ei.
  • muruga daniel

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra Z1.9DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Nov 2014

M-am confruntat si eu cu aceasta eroare ecn 227911 .Mentionez ca am un opel astra h 1.9 de 120 cp 2006.am schimbat EGR-ul si degeaba ,insa am mers la un mecanic in Pitesti Nea Florica cum ai spun majoritatea ,care mi-a pus tester original de opel si a accelerat, decelerat de 10 ori pentru a vedea valorile de aer in admisie si evacuare.dupa probele in mers cu desteptul conectat la masina ,mi-a curatat senzorul de pe galeria de admisie sau ce este, cea de deasupra ( 1.9 dt - motor) care era imbacsit total si nu mai citea valorile de aer Acum am vreo 10 km facuti cu masina in toate situatile prevazute de un pantof 43 ,accelerari puternice ,decelerari de la 4500 ture ,in viteza a doua si a treia si surpriza nu se mai aprinde nici un martor Nici cheita nici martorul motor Tin sa ai multumesc mult lui nea Florica ,pentru ca disperasem de doua saptamani.Daca va ajuta cu ceva cele descrise de mine as fi foarte bucuros.Bafta multa la toata lumea ce se confrunta cu aceasta boala a opelurilor.
  • Dragos.M

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Z19DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Nov 2014

salutare!am aceeasi problema cu un astra gtc 2007 z19dth, dupa ce am citit toate forumurile posibile si mers la o gramada de service-uri si reprezentante prin tara,am si intrebat in germania la opel despre eroarea asta p2279 nu am aflat nimic concret,parerile sunt impartite,ba e EGR, ba clapeta Swirl, ba un furtunas de la turbina,am dat jos si curatat EGR-u de zeci de ori, am dat jos filtru de particule si l-am spalat cu solutie speciala, am verificat si curatat clapeta SWIRL care functioneaza normal nu se blocheaza si EGR-ul la fel este intact.Dupa aproape un an jumate de dureri de cap si desfacut masina problema tot este prezenta,mi se aprinde la turatii mari martorul motor cu eroarea p2279 (nu masina cu cheia) si p242f.Am schimbat senzorul de pe filtrul de particule (700 lei original GM), eroarea tot e prezenta.Ultima chestie ce am aflat dupa ce am dus masina iar la service-ul unui prieten, este ca ar putea fi filtrul de particule deteriorat, adica fagurii sau sitele din interior sa fie rupte efectiv desprinzandu-se bucati din ele, de aceea se tot infunda galeria de admisie si EGR-ul deoarece la un moment dat noxele nu mai pot iesi dupa ce filtrul de particule este infundat si se aduna funingine la EGR si asa mai departe.Am inteles ca acest filtru de particule se schimba normal la orice masina cu DPF la 200.000 de km mai mult sau mai putin, deoarece in timp acesta se deterioreaza inevitabil.Voi ce parere aveti?Sper sa se ajunga la un final cu aceasta problema deoarece eu deocamdata vad un morman de probleme la motorul asta.Pe de alta parte imi place foarte mult masina si nu as vrea sa o vand.Mersi! P.S. daca gasiti vreo solutie sau vreo idee despre ce ar putea cauza problema asta va rog contactati-ma ori printr-un mesaj pe forum,privat sau pe discutie ori pe 0753929091.Promit sa fac acelasi lucru in caz ca dau de cap problemei!
  • deleted-97915

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Dec 2014

Salutare,

Sunt posesor de astra h 1.7 101cp 2004 cu aceeasi eroare care apare in decelerare ,cand martorul este aprins turatia maxima este de 3100, insa in ultima perioada a inceput sa se agraveze.
Am aceasta eroare de cateva luni , 8-10 cu aproximatie insa acum in prag de sarbatori m-am hotarat sa incerc sa o rezolv.
In prima faza a fost curatat admisie,egr ...problema nu a disparut.
Dupa 3 saptamani de la curatarea acestora am dus-o din nou in service , de aceasta data s-au curatat din nou admisie si egr (pot spune ca s-a depus foarte multa calamina pe ele intr-un timp foarte scurt) si turbo cu ''wastegate"(cred ca zic bine) .
Explicatia celui de la service a fost ca acel "wastegate" nu inchidea de ajuns de bine si in decelerarea arunca gazele nearse din nou spre egr si admisie, de aici si acea depunere foarte multa intr-un timp scurt.
Dupa aceasta curatare pot spune ca este alta masina, turbina raspunde mai repede , de obicei isi facea simtita prezenta dupa 2300/2400 de turatii acum se simte inca de la 1800. Eroarea a disparut, am testat pe o distanta de 200km accelerari puternice si decelerari pe masura si nicio eroare pana acum , sper ca intelegeti ce am explicat mai sus si daca va ajuta cu ceva as fi foarte bucuros, bafta in continuare celor care inca mai au aceasta problema.
  • JustIo

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra Z19DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Apr 2010

Salutare tuturor,

Am citit intreg post-ul si nu am vazut o rezolvare sigura la Z19DTH (al carui posesor sunt). De 2 saptamani a inceput sa-mi dea aceasta eorare....revin cu rezolvare...daca gasesc.

Intrebare => a intalnit cineva la Z19DTH aceasta pierdere/problema din cauza rulmentior uzati de la "swirl" ?

P2279 - Intake system air leak detected
Cause:- Charge air pressure in manifold leaking through worn swirl flap bearings

Traducere: pierderi pe la rulmentii de la tija swirl de pe galeria de admisie (aparute datorita uzurii).

Sursa: http://www.wmvx.co.uk/forum...-Why-and-How-Much
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 368
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra z19dth din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Oct 2010

Acelasi cod de eroare P-2279 apare si la masina din semnatura.
La diagnoza apare diferenta intre presiunea turbo comandata (104 la relanti) si presiunea turbo reala (109 la relanti ,dar creste exponential odata cu cresterea turatiei motorului , diferenta dintre cele doua ajungand la peste 40) .
Precizez ca am blindat egr, dar nu l-am scos si din soft, iar din acest motiv sta aprins martorul de gaze.
In plus, in vara 2014 cand am reconditionat turbina, i s-a facut si un upgrade cu paleti mai mari. Posibil ca doar de la upgrade turbo sa apara diferenta de boost pressure?
Am curatat senzorul MAP, dar eroarea persista.
Am in plan urmatoarele:
1. Schimbare senzor Manifold Absolute Pressure cu unul nou;
2. Stergere din ECU a EGR-ului;
3. Remapare ECU avand in vedere upgrade turbo.
Dupa toate acestea sper sa dispara martorul din bord, eroarea P-2279 si diferenta de presiune.
Fac precizarea ca masina se tureaza usor pana la limita maxima, trage bine in orice treapta, iar consumul este normal.
  • Adrian.Ionut

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Mai 2015

Salutare.

Am un opel astra H 1.7 CDTI 101 cp, 74 kw si in urma cu cateva luni mi-a aparut in bord celebrul martor "masina cu cheita" si martorul de la ESP si nu se ma accelera, efectiv pedala de acceleratie era degeaba. Dupa 4-5 opriri si reporniri a motorului a revenit la normal si de atunci pana astazi 06.05.2015 nu am mai avut probleme cu ea, dar astazi a reaparut problema dupa ce am dus-o la spalatorie si nu isi mai revine in nici un fel, cred ca am oprit-o si repornit-o de 10 ori cu pauze de cate 10-20 de minute si nimic, aceeasi problema. Vreau sa mentionez ca, daca accelerez treptat si foarte usor masina se comporta normal, iar daca accelerez un pic mai repede apare ESP si masina cu cheita in bord si nu mai functioneaza pedala de acceleratie, dar ea se accelereaza treptat pana la 1500 -1600 de turatii. Am facut testul "agrafa" si mi-a dat urmatoarele coduri ECN:

ECN 112052
ECN 112252
ECN 01000A
Va rog mult sa-mi spuneti ce semnifica aceste coduri ca nu am gasit nicaieri semnificatia lor, ori nu am stiut eu sa unde sa caut.

Va multumesc.
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 368
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra z19dth din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Oct 2010

Adrian.Ionut Pedala de acceleratie are un senzor (potentiometru) defect. Acesta ar functiona in corelatie cu senzorul MAF pentru a regla cantitatea de aer ce trebuie sa intre in motor.
Verifica acel potentiometru, prezentat aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=65500
  • Adrian.Ionut

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Mai 2015

Astazi am pornit-o iar si cu ea stationata am accelerat-o in 3000 de turatii si a aparut doar masina cu cheita si m-i sau aprins farurile, nu stiu ce sa mai cred
  • Adrian.Ionut

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Mai 2015

Salutare din nou

Am rezolvat problema.Am chemat un prieten electrician care lucreaza la reprezentanta opel si in primele 5 minute de cand a pus testerul si-a dat seama de unde era problema. De la diferenta de temperatura se creaza condens la tabloul de sigurante de langa bateria care mi-a explicat el ca acela nu este numai un tablou de sigurante ci este si un calculator. A desfacut tabloul de sigurante (imi pare rau ca nu am facut si niste poze), a dat cu spray de contacte l-a montat la loc si acum masina merge perfect.

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




Inchide