Ai uitat parola?


  • arachnid

  • Mesaje scrise: 321
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra z19dth din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Oct 2010

JustIo a scris:
sogardu a scris:Revin cu rezolvarea pt cei care s-au lovit de problema asta: injectorii reconditionati,patru tacheti sparti si inlocuiti si senzorul la arborele cotit inlocuit...masina in sfarsit merge ca la inceputurile bune...chiar si la turatie mica daca o calci simti cum te baga in scaun...merge frumos si nu mai trebuie sa o fortezi peste 2500 rpm...

Salut,
Confirm ceea ce spune colegul referitor la curatarea/reconditionarea injectoarelor.
Am avut aceeasi eroare. Mecanicul mi-a spus sa reconditionez injectorii dar sa incerc inainte cu aditiv. Am riscat si am pus un aditiv (sa zicem) de calitate - 70 lei.

Eroarea a incetat sa mai apara exact dupa terminarea tubului de 250 ml

Edit: de cand cu problema asta alimentez numai cu motorina de calitate...probabil la fiecare 2 ani voi repeta procedura pentru evitarea colmatarii injectoarelor.

Dupa ce am scapat de aceeasi problema , revin cu o parere impartasita si de cativa mecanici cu care am discutat> Toate erorile ce contin codul P2279 - Intake Air System Leak nu au legatura cu sistemul de injectie ci au legatura (precum definitia) doar cu defectiuni in ce priveste admisia de aer si alte gaze in motor(turbosuflanta, galerie de admisie, clapeta de acceleratie, egr, furtune admisie, garnituri ).
  • JustIo

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra Z19DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Apr 2010

@arachnid -> inseamna ca sunt cel putin 2 posibile cauze pentru P2279 - Intake Air System Leak:
- una ce poate aparea de la injectoare (cazul meu si al altor colegi de forum)
- una legata de admisia de aer si alte gaze in motor(turbosuflanta, galerie de admisie, clapeta de acceleratie, egr, furtune admisie, garnituri ), intalnita de tine.

Nota:dupa 3 luni de la curatarea cu aditiv a injectoarelor, NU mi-a mai aparut eroarea P2279 - Intake Air System Leak
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 321
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra z19dth din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Oct 2010

Posibil, nu stiu ce sa mai zic...
  • bogdan141414

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Mai 2015

Am rezolvat problema. Era furtunul de la intercooler spart. L-am schimbat și totul merge bine.
  • boher 26

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Mar 2016

Exact aceeași problema o am si eu tot 1.7cdti astra h 2006. Ma terminat nimeni nu știe pana la urma sa rezolvat problema ? La mine unu nu știi ce am putea sa i mai fac
  • cosmin20089493

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Jan 2016

Buna ziua, ce as mai putea face eu eroarea p2279.? Am schimbat turbo, verificat toate furtunele la toti mecanici din oras si la reprezentanta, curatat egr, schimbat debitmetru. Nu stiu ce sa ii mai fac.
  • Lucian27

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Mai 2016

cosmin20089493 , Aceeasi problema o am si eu , opel astra h 1.7 cdti 80 cp , in oras totul bine si ok , cum ies la drum lung in treapta 4 sau 5 , la frana de motor sau decelerare , se aprinde martorul cu cheie si imi limiteaza puterea la 3000 turatii . Cateodata eroarea se stinge singura in mers , cateodata trebuie sa opresc si sa repornesc . Am fost la tester la fel Intake air leak detected . Tin sa precizez ca uneori se aprinde si martorul de la kilometraj cu motorul , cu acelasi cod de eroare si aceeasi descriere ( intake air leak detected ) cel din stanga fiind stins . Martorul din dreapta nu se stinge niciodata insa cateodata ma limiteaza la 3000 ture , cateodata nu . La voi se comporta la fel masina? Ati gasit vreo solutie?
  • Lupulik86

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Mai 2016

Salut. Am si eu o intrebare: am un opel astra h motor 1.9 150 de cai si am filtru de particule infundat, am gasit unu sh dar de motor 1.9 120 de cai credeti ca ar fi ok? S-ar potrivi? O sa.mearga? Multumesc frumos.
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 321
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra z19dth din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Oct 2010

Se potriveste, dar nu va dura mult pana se va infunda si acela. Nu merita sa-l inlocuiesti decat daca l ai gasit gratis!
  • Lupulik86

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Mai 2016

Pai si crezi ca este o solutie mult mai buna sa il curat? Sa il trimit la curatat? Multumesc frumos.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 5,941
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

Anulare DPF.
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 321
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra z19dth din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Oct 2010

Curatat nicidecum! Te va tine mai putin de 6 luni, asa cum am patit eu acum 4 ani. Cea mai buna solutie este anularea si scapi definitiv de probleme, cheltuieli si implicit o gramada de nervi .
  • cosmin200894

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Jan 2013

Referitor la eroarea cu aer fals,am descoperit ca daca las masina in frână de motor si tin foarte putin picioru pe pedala de acceleratie nu se mai aprinde martorul din bord, poate sa fie pedala? Are ceva senzor de presiune? i-am dat si din a4a a2-a si tot nu se mai aprinde beculetu vietii.
  • CooCKie

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jan 2017

https://youtube.com/watch?v=U_MwYL5aa8Y o posibila rezolvare eu am verificat tot ce se poate numi admisie. In afara de treaba asta de zice baiatu in video
  • Andreeibv

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Apr 2016

La mine a fost turbina. După recondiționare nu mai apare eroarea și a dispărut ai fluierătul acela enervant.
  • CooCKie

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jan 2017

La mine ramanea tija de la supapa swirl cea care actionează clapetele admisiei blocata in sus. Am scos furtunasul de vaccum din ea si am impins tija cu mana in jos. Masina trage de rupe. O întrebare va rog daca tija e lasata in jos clapetele admisiei sunt pe inchis sau deschis?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,133
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

Eu cand am demontat admisia, clapetele stateau pe inchis, au un arc-ceva care le aduce in mod natural in pozitia asta. In opinia mea capsula vacumatica ar avea rolul de a invinge arcul. Vezi la fata locului daca are sens ce ti-am scris si o sa-ti dai seama in ce pozitie ai clapetele acum.

Asta era pozitia clapetelor la mine, cu admisia demontata si cu capsula vacumatica demontata din suruburile ei de prindere :

Acum ca ma uit la poza... vad ca nici la mine nu mai lucrau clapetele, dar tind sa cred ca erau blocate in pozitia lor naturala (adica actionate de arc). Nu stiu care are forta mai mare, arcul sau supapa vacuumatica. Si din pacate nu mai am poza cu admisia curatata. Sper totusi sa nu te fi indrumat gresit, daca stie cineva la concret sa explice in detaliu nu cum am presupus eu mai sus.
  • marianmanu

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Jan 2016

Același cod il are și mașina mea,Astra h 1.7 cdti, 2005, 101 cp: ECN 227911. Turometrul nu mai trece de 3100 rot/min, scoate fum negru și nu mai trage că înainte. A descoperit cineva problema? De când are simptomele astea a rămas aprins și ceck engine. Am verificat tot ce înseamnă furtun pe admisie și nu sufla nicăieri.
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 321
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra z19dth din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Oct 2010

Verifica egr ul si corpul clapetei de acceleratie.
  • marianmanu

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Jan 2016

Mulțumesc. Maine o sa le verific.

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata