Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • HASAN_CLAUDIU

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 1994 X12SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Sal ,si eu aceiasi problema fluierat la cresterea turatiei dar inainte de astea am schimbat regulatorul si bateria cu una de 60 amperi si se poate sa fie prea mare pt alternator sper sa aflu daca asa e,revin sper cu rezolvarea.
Skip ads

  • georgeleus

  • Mesaje scrise: 872
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2008

  • Mesaj Privat
10 Amperi in plus si-n minus nu-ti infunda alternatorul !
Incarcarea acumulatoarelor cu plumb e lenta si nu-ti ia o galagie de curent. Deci exclus.

In opinia mea zgomotul acela la rece e din cauza temperaturii uleiului; proprietatile de ungere cresc direct proportional cu temperatura lui. Sa nu uitam ca turbina se unge cu ulei din motor... de-aia specifica producatoru ca pana se incalzeste motorul sa nu suprasoliciti masina.

Parerea mea...
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
chiar si asa nu ar trebui sa fluiere ca doar nu toate masinile fluiera la rece... verifica daca isi face ungerea bine turbina si apoi rolele intinzatoare si cureaua de accesorii. O baterie mai mare nu face sa fluiere masina Very Happy
  • HASAN_CLAUDIU

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 1994 X12SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2010

  • Mesaj Privat
E o corsa 1.2 benzia 94,deci nu am turbina iar zgomotul e sigur de la alternator ,rulmentii nu au fost stransi de meserias,poate un electrician isi da cu parerea,oricum mersi de ajutor.
Skip ads

  • georgeleus

  • Mesaje scrise: 872
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Inseamna ca nu vorbim de acelasi zgomot; cel al turbinei "reci" e inconfundabil.
Intr-adevar am auzit un zgomot de alternator la cineva, dar e cu totul diferit fatza de ceea ce spuneam eu. Era mai degraba ca un tziuit si era din cauza ca si-a f##ut rulmentii din cauza c-a "spalat motorul" cu totul.
(si nu dispare dupa ce se incalzeste)
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
stai linistit ca de la spalarea motorului cu totul nu se strica rulmentii Wink eu am spalat motorul meu de nenumarate ori si totul este OK. Rulmentul se duce in timp (vechime) sau daca a fost prea intinsa cureaua de accesorii ori daca intinzatorul acesteia are joc...
  • HASAN_CLAUDIU

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 1994 X12SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Intradevar am strans cureaua in draci cu o bara de metal am presupus si asta dar nu am vrut sa o slabesc deoarece trebuiesc 2 oameni pentru operatiune.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
cureaua se verifica cu degetul si trebuie sa faca o sageata de circa 1 cm la apasare cat de cat usoara... daca este prea stransa nu e bine si vei ajunge sa strici ceva...
Skip ads

  • HASAN_CLAUDIU

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 1994 X12SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Duminica incerc sa o slabesc si sper ca nu am stricat rulmentii.
  • HASAN_CLAUDIU

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 1994 X12SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Nu reusesc sa reglez,daca slabesc patineaza si a trebuit sa trag la maxim alternatoru,ma pregatesc de scos niste bani.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
s-ar putea ca aceea curea sa fie distrusa... incearca sa schimbi doar cureaua si vezi cum o reglezi iar daca tot asa face atunci e o problema acolo...
  • HASAN_CLAUDIU

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 1994 X12SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Cureaua e noua am luato in ianuarie odata cu bateria si reparatia alternatorului (schimbat releu),dar meseriasu nu a dat in branci sa unga rulmentii.
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
era noua atunci... daca ai strans-o foarte tare ea s-a lungit (implicit tesatura din interior) si atunci acum este larga si se poate rupe daca a fost prea tare intinsa e posibil sa fi aparut fisuri sau fire rupte in materiale pe care tu nu le poti vedea dar vei sti asta cand ti se va rupe... acum tu faci cum vrei dar verifica cu atentie totul si eventual daca ai posibilitatea sa compari cureaua ta cu una nou sa vezi cat de tare s-a alungit si in functie de asta sa decizi daca o pastrezi sau o schimbi... oricum eu iti recomand sa ai cu tine un strampen de dama in bord daca se rupe il poti folosi pe post de curea pana ajungi acasa Wink
  • HASAN_CLAUDIU

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 1994 X12SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Buna treaba asta cu reparatia in stilu nostru romanesc,daca se rupe sa se rupa da multe belele mi-a facut alternatoru asta ca m-am saturat de el si de toti electricienii care debiteaza prosti si se contrazic singuri,am impresia ca sunt batuti in cap ca in loc sa foloseasca aparatu de masura si sa verifice instalatia te pun sa schimbi toate piesele si contrazic producatorii de baterii ca cica nu stiu ce zic ei merge si cu tensiune sub 13.7 cu consumatorii porniti (12 si ceva),deaia m-a lasat vechea baterie ,niste baieti de treaba ce sa mai zic.
  • nikonterm

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2009

  • Mesaj Privat
salut, am avut si eu acea problema de scartait la motor care disparea dupa ce se incalzea.Problema era de la rola de la alternator care angreneaza cureaua de accesorii . S-a rezolvat de atunci si nu se mai aude acel zgomot..
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR