Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum sa ... ?
  • wildursulika

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Incearca sa schimbi bujiile si bobina de inductie (faci proba cu alta, nu neaparat noua) ca sa nu dai banii degeaba pe ea. Daca nu se rezolva asa ii faci un test de compresie si atunci vezi exact de la ce este(daca pierde trebuie desfacut motorul)
Skip ads

  • olydelapoly

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Zafira 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2014

  • Mesaj Privat
am schimbat bobina si tot la fel mi-a facut,
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ramane ECU, te astept Wink (vezi publicitate).
  • olydelapoly

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Zafira 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2014

  • Mesaj Privat
am trimis ecu la verificat,este in regula ecu...,ce sa mai zic....spuneti voi
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pune alt ECU sa fii sigur
  • olydelapoly

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Zafira 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2014

  • Mesaj Privat
salut,nu mai stiu ce sa fac,am schimbat tot ce se poate si tot eroare0300 am,compresia este buna (11 la fiecare),ecu verificat,bobina schimbata,senzor turatie schimbat,test pe presiune pompa benzina,pompa benzina schimbata,am mers cu testerul pornit si mi-a dat rateuti pe cilindrii,numai cand o acceleram brusc,
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Pune alt ECU sa fii sigur

  • AXE81

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Salutare,

M-am tot saturat sa umplu pe la diferiti mecanici si sa nu ai dau de cap acestui motor.

Detin un astra g z14xep din 2007 cu 168.000 km la bord si am niste probleme care m-au adus la capatul rabdarii.

Ca si simptome am sa vi le enumar:

Pornire grea, a doua cheie (uneori si a treia)
Dimineata trage sa moara, se balbaie, la plecarea de pe loc, ma da in nas si nu se accelereaza. Tin sa precizez ca nu numai dimineata, mai corect spus este CAND sta ma MULT fara sa fie pornita)
Cand nu se accelereaza dar eu insist se aud niste pacanituri dar nu stiu unde se aud.
La prima pornire cand o accelerez scoate fum albastru pt putin timp, pe urma isi revine.
Consuma ulei mult, aprox 2l la 2000 km
Check engine-ul se aprinde in mers si nu o mai pot accelera si atunci aud iar pacaniturile, check engine-ul palpaie si apoi se aprinde cheita unde am descoperit erorile P0300,303,304 cu vechea metoda frana +acceleratie.
Demontasem bobina si am avut surpriza sa gasesc una din bobine umeda( ca si cum ar fi o zeama, ulei, mazga nu stiu exact)
Masina are un tremur la relanti destu de enervant, turometrul oscileaza ff putin dar masina nu merge perfect rotund.

Ca si incercari de a rezolva aceste probleme
am schimbat EGR, Bobina, bujii, curatare clapeta.


Precizez ca masina are gaz de aproximativ un an pe ea Tomasetto.


Va rog sa imi dato si mie o parere, o idee, o indrumare. Nu i-am facut niciodata o compresie, nu sunt mecanic, nu ma pricep, nu mai stiu la cine sa apelez!

Multumesc!
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Cel mai probabil bobina. Banuiesc ca si pe GPL si pe benzina face la fel.
Consumul de ulei - segmentare.
  • AXE81

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Bobina este noua
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Pai si noua, poate sa fie cu probleme... Face la fel si pe gaz si pe banzina? Daca o pornesti direct pe gaz mai face?
  • AXE81

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Identic, si gaz si benzina. Nu am cum sa o pornesc pe gaz, asa este instalatia
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Fum albastru la pornire = simeringuri supape (minim)
Consum de ulei asa mare = segmentare
Si cum vei desface tot schimbi si distributia.

Esti suparat pe situatie dar nu posta peste tot.
  • AXE81

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Scuze pt postarea in plus. Sad
  • dsorescu

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Salut!

Am mai postat si in alt thread problema, sper sa nu fie o problema, poate se uita cineva totusi Smile
Am si eu o Corsa C, motorizare Z14XEP. Marti am schimbat bobina de inductie si bujiile, deoarece de cateva luni imi mergea total aiurea motorul, practic in 3 cilindrii, la relanti avand o foarte usoara oscilatie. Precizez ca uneori, daca il opream si apoi il reporneam, simptomele dispareau pentru o vreme, de regula pana acceleram putin mai tare. La diagnoza mi-au gasit codurile P0300 si P0304, adica misfire pe cilindrul 4. La scoaterea bobinei vechi, mansonul de la cilindrul 4 era crapat, iar ulterior am vazut ca si celelalte mansoane erau pe duca. De asemenea, bujia de pe cilindrul 4 era afumata, celelalte 3 fiind ok. Plec de la service, motorul lucreaza impecabil, trage superb. In seara de marti, cand am plecat cu masina de la munca, dupa aproximativ 5 minute de mers mi se aprinde Check Engine si incepe sa-mi clipeasca, iar motorul incepe sa mearga neregulat si sa piarda putere, la fel ca inante de schimbarea bobinei si bujiilor. Opresc motorul, il repornesc, se stinge martorul, iar motorul merge in parametrii normali, ii dau chiar si 5000 si ceva de ture in a 2-a, ajung acasa fara sa mai faca probleme. Ma poate ajuta cineva?

Multumesc anticipat!
  • olydelapoly

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Zafira 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Salut,daca te uiti la ce defecte am avut eu,o sa vezi cate am schimbat degeaba.Pana la urma am dat de defect singur.Am fost la un service si am curatat injectoarele cu ultrasunete si acum nu mai am niciun defect.Bafta...
  • OPEL-BRI

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2006 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Salutare
La un Astra H z14xep, imi apare eroarea 0301 si nu se tureaza (suna cam 3 cilindri). Daca sterg eroarea merge bine, se simte imediat cum creste turatia. Am schimbat bujiile acum 2000 km, insa mai face la fel. Eu tot sterg eroarea aia, dar asta nu e o solutie, plus ca acum apare tot mai des.
Se mai intampla uneori sa nu porneasca masina de loc, contactul se porneste (se aprind beculetele in bord), dar nici macar nu se invarte electromotorul, la a 2-a , 3-a cheie porneste
Are legatura cu aceeasi eroare , sau este de la contact?
Si am observat ca nu-i place subturata, uneori cand este subturat motorul (sunt momente cand nu -i dau repede treapta mica dupa o incetinire pt demaraj - ca nu am nevoie de demaraj si vreau s-o las lin), atunci iar tremura si uneori mai apare eroarea aia 0301.
Bujiile sunt schimbate, chiar sa fac ca ceilalti, sa ma apuc sa schimb una...alta...(bobinele, etc) ca poate aia o fi?

Multumesc
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Prima miscare....fa un test de compresie. ( cu ocazia asta stii si in ce stare este motorul )
Daca iese OK atunci cauti cauza rateului pe cilindrul 1 in alta parte.
1- Bobina ( sau izolatia ei de cauciuc),
2- Sistemul Twinport ( de verificat temeinic....la XEP mai face probleme)
3- Instalatia aerisire rezervor combustibil
4- EGR ( curatat si verificat functionarea)
  • OPEL-BRI

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2006 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2010

  • Mesaj Privat
si oare unde se face asta undeva mai aproape ? Smile
Ca Galatiul e cam departe
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Test de compresie poti face la orice service mai de Doamne ajuta dotat cu motometer.
Vei primi valorile compresiei pe fiecare cilindru. Diferenta intre ele nu trebuie sa depaseasca 1 bar.
Daca pe cilindru 1 unde ai rateu compresia este mica problema este ori de la o supapa care nu mai inchide bine ori de la segmenti.
Skip ads

  1. Home
  2. Cum sa ... ?

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR