Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • chelu adrian

  • Mesaje scrise: 974
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Fiecare schimba cum simte el masina! poti sa mergi foarte normal si chiar si subturat mai ales cei din Bucuresti,Iasi,Constanta, unde este trafic destul de aglomerat dar este bine ca macar o zi din saptamana sa scoti masina la drum,15-20km in care sa o ciupesti bine pe acceleratie pt a o desfunda! Nu ma refer la viteze mari,ma refer la turatii mai mari!
Skip ads

  • ady WTU

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2009

  • Mesaj Privat
am incercat sa-mi impun sa schimb vitezele in 2200-2500 de ture dar nu reusesc ! din obisnuinta si inertie schimb cam in 3000 de ture ; unde pui ca pana in a 3-a le schimb si cam in scurt . inseamna ca de aici vine consumul de 11,2 l / 100 km in oras
  • chelu adrian

  • Mesaje scrise: 974
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Asta e stilul tau! Daca masina merge bine,e in regula!
  • gxg1313

  • Mesaje scrise: 374
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2016 Z14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2009

  • Mesaj Privat
ady WTU a scris:este normal un consum de 6,5 l / 100 km extraurban , 11,2 l / 100 km urban si 9,6 l / 100 km mediu la o vectra c din 2008 cu 23000 km parcursi - motor 1,9 diesel ,120 cp (1910 cmc ; 88kw ) ? nu conduc sportiv dar nici nu o menajez cand este nevoie , nu crosetez prin trafic dar nici nu merg pe banda 1 dupa autobuz . Rolling Eyes


Avand in vedere ca masina are cam 1.6 tone si aerodinamicitatea unei caramizi(care mie imi palce la nebunie)...as zice ca e ok...asa am si eu.

Desi tin minte ca un tip cu 1.9cdti de 150 de cai...imi zicea ca scoate in afara si 5%...dar nu stiu cum reusea...eu tot asa ~6.5 am dar eu am 2.2dti 125cai
Skip ads

  • Merlinboy

  • Mesaje scrise: 262
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2008

  • Mesaj Privat
teoretic.....orice diesel.....il schimbi cam la 2800-3000 de turatii pt orice viteza.
daca vrei economie....treba ta.
daca ai turbina....si schimbi subturat....risti sa-ti duci turbina.....
in rest....faci cum vrei.


Mai sa stii ca nu vreau sa creez cine stie ce discutie aprinsa sau mai stiu eu ce, si am mai auzit in mod clar asta cu 2800-3000 rpm, dar sa mor daca pot sa inteleg cum puteti merge cu ele asa, la 3000 de ture deja urla motorul la propriu, mergi cu a 2-a la 60 km ? Si eu chiar incerc sa nu merg batraneste, dar deja mi se pare fortata masina .... una e pe autostrada/drum lung sa mergi in a 4-a la 100km, si alta e la 60 km in a 2-a si 80km in a 3-a Smile

E drept poate tu ai si alta plaja de turatii la 2.2 125 cp (mi se pare ca motorul asta il ai) si poate a 3-a e ceva mai scurta dupa cum zice si userul de mai sus...insa per total nu stiu ce sa zic, poate ne mai luminam...si poate chiar merg eu gresit cu ea!
  • Negreanu

  • Mesaje scrise: 946
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2010

  • Mesaj Privat
la 60km/h poti sa mergi linistit cu a 3-a pt ca ai 2000de ture si motorul nu este subturat...faza cu 2800-3000 este cand schimbi viteza si motorul sa ramana in 2000 de ture unde este cuplu....
  • Merlinboy

  • Mesaje scrise: 262
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2008

  • Mesaj Privat
asta e alta treaba, si eu la 60 chiar si 70 km merg in a 3-a prin oras (cam 2400-2500 ture), dar una e sa mergi cu 3000rpm la 80km in a 3-a, constant Very Happy Nu neaparat ca i-ai face ceva rau (desi eu zic ca ar fi fortat motorul) dar si consumul ar fi pe masura...

Oricum, imi aduc aminte ca mi-a zis maiandrei cand am schimbat volanta la ei ca trebuie sa merg cum vreau eu, dar sa am grija pt a nu merge subturat sa cada schimbul vitezei peste minim 1500 rpm ! (deci 2000 rpm deja e ideal)
  • chelu adrian

  • Mesaje scrise: 974
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Asta doar vara pt k iarna,cu putina zapada sub tine sau polei,stai numai sub 2000ture Wink
Skip ads

  • ady WTU

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2009

  • Mesaj Privat
nu ma-ntelegeti gresit ; nu am spus ca merg constant in 3000 ture , doar in demaraj . nu-mi place sa dorm cand se pune verde la semafor !
  • sebi4fc

  • Mesaje scrise: 1,576
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Si banuiesc doar tr 1 o duci pana in 3000 ca daca mergi si 2 si ce sa mai zic de 3 esti avion deja prin centrul orasului, in tr 2 la 3000r/pm ai deja 50 km/h in tr 3 la 3000r/pm ai 80 km/h.
  • ady WTU

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2009

  • Mesaj Privat
doar treapta 1 si 2 merg pana in 3000 ture
  • chelu adrian

  • Mesaje scrise: 974
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Nu e cam stresant pt ambreiaj,pneuri,planetare si alte piese?
Skip ads

  • dragos1326

  • Mesaje scrise: 255
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Negreanu are dreptate.Exact la asta ma refeream si eu.Schimbi la 2800-3000 ca motorul sa ramana in turatii normale pentru urmatoarea viteza si sa ai cuplu bun.Si ce zici tu este adevarat...ca la 3000 de ture huruie....dar asa-s dieselurile....motoare de turatie, deci implicit zgomatoase.Eu acum am 2.2 direct 155cp benzina nu diesel, dar am condus foarte mult la viata mea dieseluri....si nu numai unul.
  • Merlinboy

  • Mesaje scrise: 262
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2008

  • Mesaj Privat
ady WTU ai grija mare la volanta si ambreiaj daca mergi doar in treapta 1 si 2 cu 3000 rpm....de obicei tocmai la pornirile de pe loc se streseaza cel mai tare volanta din pacate Sad
  • chelu adrian

  • Mesaje scrise: 974
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Merlinboy,why so serious? Smile) Lasa omul sa mearga la turatiile care il satisfac! Si eu am fost putin mirat de cum schimba el treptele inferioare dar o face pe cheltuiala lui.
  • Merlinboy

  • Mesaje scrise: 262
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Pai ... mai bine ne-am informa reciproc asupra tuturor riscurilor de genul daca sa "lasam omul sa mearga cum vrea pe cheltuiala lui" ... ca doar suntem oameni pe un club al unei marci specifice Wink

ca nu va vrea sa respecte, treaba lui, insa daca pornesti cu "scartz" de la stop din cate stiu afecteaza cel mai mult volanta (posibil sa ma insel, nu sunt mecanic!)...
  • ady WTU

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2009

  • Mesaj Privat
multumesc de sfaturi " Merlinboy " am sa-ncerc sa reduc putin demarajul la plecarea de pe loc !
  • ionutxxl

  • Mesaje scrise: 1,255
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Ieri am facut un drum Suceava-Bucuresti si retur ,si am scos consumul calculat de la plin la plin de 5,4l% Very Happy ..Ce sa zic super consumul mai ales ca 200 km pana la Bacau erau in conditii de iarna cu zapada ,gheata..Ce-i drept nu am apasat accelerartia peste 2500 ture si 120 la ora maxim.
  • chelu adrian

  • Mesaje scrise: 974
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Azi,Focsani-Iasi tur-retur, 5,1%! E cel mai mic consum scos pe cancerul asta! Singura diferenta de pana acuma este ca prin localitati,la 50km/h am mers in treapta a 3 a in loc de a 4 a ! Concluzia trasa de mine: mai bine un pic turata decat chinuita la turatii mici. La intoarcere m-am apucat de schimbat bujii si curatat egr,clapeta acceleratie si senzor presiune turbina,asta pt ca imi parea puturoasa.
  • CapellaCt

  • Mesaje scrise: 1,624
  • Locatie: Deutschland
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Hai sa punem si putin orez la borsul asta de motorizari,turatii de schimbat viteza si alte minuni. Smile
Detalii:
-masina din semnatura(z18xe);
-viteza medie 62km/h;
-distanta cca. 8000km;
-pe autostrada cca. 3000km;
-in localitati cca. 5000km;
-consum mediu 7,5;
-stil de condus linistit,cu mici ²explozii²;
-conditii de trafic-in 8000km au fost cam din fiecare cate putin.
Nu vreau sa va scric povestile de aici,dar eu cred ca astfel de discutii ar trebui sa contina mai multe detalii legate de masina,stil de condus,aglomeratie,orasul sau regiunea in care ai inregistrat consumul respectiv,etc. decat sfaturi de genul celor de pe ultimele 3 pagini.
Din punctul meu de vedere topicul asta este unul de blog,nu de forum.
Eu va propun sa facem cate un subiect in fiecare sectiune de Vectra(A-B-C) si acolo sa posteze fiecare in functie de ce masina are.Ce parere aveti?
Daca initiatorul accepta,il rog sa adauge aici un chestionar cu propunerea facuta.


Ultima modificare facuta de CapellaCt la Mar 07 Dec, 2010 11:52 pm, modificat de 3 ori in total
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR