Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Cod a scris:
aco_008 a scris:Suportul anti balans este cel din spate, dinspre habitaclu. La ala ma refer.


ªi cum þi l-a stâns prea tare?.. Are reglaj din ºurube Wink Iar dacã ãsta e pentru balans atunci cel din faþã pentru ce e?


suportul din spate care este prins de cutie este pentru vibratiile motorului date de torsionare iar suportul din fata este mai mult de siguranta ca in cazul in care ala din spate se duce complet ,sau cedeaza, sa nu se roteasca motorul cu totul. in pozitia normala si cu suportul din spate bun o sa vedeti ca este ditamai spatiul intre bucsa centrala ce este prinsa pe motor si bucsa mai mare care este prinsa pe jug. Si la pornire si la functionare ele nu se ating decat daca suportul din spate dinspre habitaclul este dus...
Skip ads

  • cxbcristianx

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Mi-se pare cam scump totusi
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
aco_008 a scris:Tocmai am schimbat si eu suportul dinspre habitaclu, era retezat de tot al meu, dar stiam lucrul asta.

Acum am alta problema. Am rezolvat balansul, dar la relanti imi tremura masina. Mai bine spus vibreaza odata cu motorul. E vorba de suportul acela hidraulic, care face si la vectra probleme? Sau la astra e altfel?
Sauuuuuu, mi-au strans astia prea tare suportul anti-balans?


Probabil suportul nou e mai rigid, dupa cateva zile s-au mai redus vibratiile. Nu de tot, dar destul de mult. Daca initial nu puteam sta in masina cu motorul la relanti, acum aproape nu se mai simt vibratii anormale.
  • Libra

  • Mesaje scrise: 4,003
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Astra 2002 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Azi am rezolvat si eu problema tampoanelor de la motor.
Cele vechi:

Cele noi:

Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
si cum e Liviu acum e mai putina vibratie la masina? cand accelerezi de deccelerezi mai simti acel soc cand intra in frana de motor la fel de puternic?
  • Libra

  • Mesaje scrise: 4,003
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Astra 2002 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Evident ca la pornirea si la oprirea motorului, vibratiile inerente sunt atenuate. Se simte diferenta. La fel, la intrarea in frana de motor, totul e mai lin.
Pentru primavara trebuie sa ma pregatesc sa schimb si bucsile de la jug. Mecanicul mi-a spus ca nu-i place cum arata si sa ma gandesc sa le schimb si pe alea.
  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
libra a scris:Evident ca la pornirea si la oprirea motorului, vibratiile inerente sunt atenuate. Se simte diferenta. La fel, la intrarea in frana de motor, totul e mai lin.
Pentru primavara trebuie sa ma pregatesc sa schimb si bucsile de la jug. Mecanicul mi-a spus ca nu-i place cum arata si sa ma gandesc sa le schimb si pe alea.


Multe bucse mai sunt si pe Opel dar putine fata de altele. Cand schimbi una se duce cealalta si tot asa, eu m-am saturat de ele, nu le schimb pana nu e fier pe fier Smile
  • Libra

  • Mesaje scrise: 4,003
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Astra 2002 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Cod a scris:Cand schimbi una se duce cealalta si tot asa, eu m-am saturat de ele, nu le schimb pana nu e fier pe fier Smile


Eu zic ca daca astepti sa ajunga "fier pe fier" sigur e nevoie sa mai schimbi si altceva.

Daca apare un defect si nu il remediezi cat mai urgent, acel defect va genera un altul.
Cele doua, impreuna, vor genera alte defecte in cascada.
In momentul in care ai cel putin doua defecte, simptomele vor incurca meseriasul pus sa le rezolve.
Costul reparatiei (piese, manopera) va fi mai mare. Probabil ca si timpul necesar reparatiei va fi mai lung.

Deci, incearca sa nu lasi un defect sa se agraveze si sa genereze alte defecte in cascada.
Asta este teoria mea si este o teorie generala. Nu se refera doar la bucsi.
Skip ads

  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
libra a scris:
Cod a scris:Cand schimbi una se duce cealalta si tot asa, eu m-am saturat de ele, nu le schimb pana nu e fier pe fier Smile


Eu zic ca daca astepti sa ajunga "fier pe fier" sigur e nevoie sa mai schimbi si altceva.

Daca apare un defect si nu il remediezi cat mai urgent, acel defect va genera un altul.
Cele doua, impreuna, vor genera alte defecte in cascada.
In momentul in care ai cel putin doua defecte, simptomele vor incurca meseriasul pus sa le rezolve.
Costul reparatiei (piese, manopera) va fi mai mare. Probabil ca si timpul necesar reparatiei va fi mai lung.

Deci, incearca sa nu lasi un defect sa se agraveze si sa genereze alte defecte in cascada.
Asta este teoria mea si este o teorie generala. Nu se refera doar la bucsi.


Daca nu e valabil doar pentru bucse sunt deacord cu tine, dar pentru bucse eu le las pana in cel din urma ceas. Caci eu sunt meseriasul Smile
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
atunci sunt banii si masina ta deci ai tot dreptul sa faci ce doresti nu? Wink
Liviu la ce bucsi faci referire? la cele de la bara stabilizatoare? alea sunt foarte ieftine (11RON/bucata) si se schimba in 1 ora maxim 2 dar iti trebuie niste chei mai speciale si putina indemanare si mai ales cheie dinamometrica pentru strangerea corecta a piulitei pe bieleta antiruliu...
  • kosoo_x

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2008

  • Mesaj Privat
vreau sa schimb si eu suportul motor dinspre habitaclu si as pune unu mai ieftin nu original cai prea scump am gasit marca lemford a mai pus cineva sumprt alta marca decat cea originala?
  • gigi haios

  • Mesaje scrise: 241
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2008

  • Mesaj Privat
poti incerca marca felbi bilstein, vezi comentariul meu de la pagina 1.
salut
Skip ads

  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Am pus eu topran si nu sunt multumit, e mult prea rigid si cat e motorul rece tremura putin mai tare decat e normal.
  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Eu mi-am luat unul Febi Blitsen cu 160 de lei, dar nu l-am instalat inca. Din cate am inteles marca asta germana isi testeaza piesel si mizez pe asta ca avand, o viata mai lunga a suportului.
  • kosoo_x

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Cod cam pe cand vrei sal montezi ca sunt curios sa vad cum se comporta?
  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Sa sti ca nu de curand, undeva peste 2 luni am propusa o reparatie capitala cu toate consumabilele inclusiv acest suport. Dupa mine asta mi s-o parut cea mai inteleapta alegere, e "marca" si nu e foarte scump. Cred ca poti sa-l gasesti si la 100 de lei de la o marca fantoma si sa mergi pe principiul ca e o bucata de cauciuc, dar eu zic ca trebuie sa fie testat si sa aiba garantie.

Off-topic: Nu stiu cati dintre voi ati citit topicul despre, chemarea in service a modelelor Astra si Zafira, anii 1999-2002 variantele diesel.. Eu zic sa va documentati caci este vorba despre hamul de la motor. Vedeti cum stau lucrurile si apoi schimbati suporturile. Eu am sa sun maine la reprezentata.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
sa incep cu inceputul:
- Febi Bilstein nu produce acest suport de motor doar il cumpara si isi pune parafa cu numele pe el asa cum fac cei de la Wuerth. Mai bine alegi Lemforder sau Topran (eu am fost multumit de ambele) sau TRW.
- cat despre chemarea in service am fost eu si iti schimba jugul doar daca este atat de ruginit incat sa bage surubelnita in el daca are doar rugina pe el si nu este strapuns nu iti schimba nimic asa ca...
  • kosoo_x

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2008

  • Mesaj Privat
am schimbat astazi suportul motor ,din spate spre habitaclu .Dupa schimbare nici o diferenta se pare ca vibratia motorului si sunetul nui de la acest suport. acesta este suportul pe care lam schimbat
  • kosoo_x

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2008

  • Mesaj Privat
ma puteti ajuta si pe mine sa-mi spuneti pe unde se afla bucsile de la jug si cate sunt ,?astra g 1,7 dty 2002
  • kosoo_x

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2008

  • Mesaj Privat
ce parere aveti despre treaba asta http://www.youtube.com/watch?v=2kCY49EUVKg
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR