Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • deleted-64217

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Imi cer scuze,era vorba de 150000 km,iar in legatura cu experimentul facut, cu masina suspendata de fata pe doua cricuri,mai intai am bagat in treapta 1 si am turat la 2000,luat piciorul apoi in treapta 2 si la fel ,motorul decelereaza normal;am facut asta ca sa fie motorul cuplat la roti si totusi face numai in sarcina,cu masina in miscare.A mai patit cineva asa ceva?Astept o parere.Numai bine!
Skip ads

  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
"am constatat ca ambii sunt putin rupti" - niste poze sa vedem si noi, cat de rupti.

Nu am idee cum poti simula o sarcina - trebuie urmarit planetarele, suporti motor, pozitia motorului in sarcina - asa cred ca iti vei da seama daca este de la suporti.
Daca se misca motorul in sarcina - planetarele nu sunt afectate din cauza aceasta?

Sunt doar pareri.
  • deleted-64217

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Am schimbat si suportii de motor , cel de sub baterie si cel de sub filtrul de aer si nicio modificare, deci nu e nici de la suportii de motor; acum chiar nu mai stiu ce as putea sa verific; daca a mai avut cineva aceata problema si a rezolvat-o il rog frumos sa-mi spuna si mie.Numai bine!
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
aco_008 a scris:Pana va hotarati voi ce marca sa puneti va cad motoarele jos, se rup toti suportii Laughing .

Nuuuuu, pt ca avem scut ! Smile)
Si totusi, printre picaturi am reusit sa ma ocup si de suporti. Adica l-am cumparat pe cel din spate si apoi am constatat ca nici cel din fata nu mai face mare lucru asa ca l-am comandat si pe asta.
Am luat Corteco (spate-130 lei /fata-cam tot pe acolo) si l-am sucit pe toate partile dar nu scrie nici GM nici CORTECO. Are in schimb o zona polizata in care probabil scria ceva.
Am sa revin cu concluzii dupa ce-i inlocuiesc.
Ps - are ceva praf pe el dar mi s-a spus de cum a stat prin depozite. Eu nu l-am mai suflat sa dea bine in poza !Smile
Skip ads

  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Am niste draci pe mine de-mi vine sa mor !
Ies de la serv si ma duc la magazin sa vad dintre piese ce mi-a mai venit mai ales ca merg in paralel si cu Fordul nevestei ca zici ca s-au vorbit masinile intre ele sa cada deodata.
Ok, termostatul GM posibil maine, flansele arc spate au gasit pe nu stiu pe unde cele de jos (GM) si cele de sus pe joi doar. Si a mai venit suportul Corteco fata.
Ok, platesc flansele de jos (96 lei) ma uit la ele si-l intreb pe nene - pai frate, mi le-ai adus gata imbatranite? Se uita si ala prin punga la ele si mda, pareau batrane
In fine, desfacem una si dr fapt erau date cu ceva strat ceros. Ok zic, hai sa vedem suportul fata. Pai mi-a cazut fata ! Bucsa interioara de prindere e prinsa de corpul suportului printr-o pelicula de 5 zecimi de cauciuc ! Ma uit la suport, ma uit la nene si intreb stupefiat- ce-i asta frate ?
Ala ma ia cu politica de retur, ca pot refuza dar eu am cerut Corteco, ca asa e suportul. Pai frate, zic, esti de acord cu mine ca daca te pun sa-l scoti in viteza din cutie, ai toate sansele sa rupi pelicula aia de cauciuc si practic vom avea in fata un suport rupt ?
- Pai ca da dar asa-i modelul.
-Ce model mah, ca suportul meu praf de pe masina e de 10 ori mai bun ca asta !

In fine, l-am cumparat (129 lei) si acum am 2 variante:
- ori il duc inapoi dar ce sa iau altceva ?
- ori il adaptez si-l imbunatatesc ( ba frate, zici ca am dacie 1300) cu o bucata de cauciuc/silicon ce am gasit-o aiurea prin debara. De fapt nu stiu exact ce e dar daca mi-l vede vreo pitipoanca cred ca mi-l ia sa si-l bage sub tzate! Smile)
Ma gandeam cu el sa umplu spatiul in jurul bucsei ce sta abia prinsa cu pelicula de cauciuc.
Evident ca si suportul asta are polizari.


PS - un lucru e clar ! Eu nu pun suportul asta pe masina asa cum e ! Da, stiu, e doar suport de siguranta daca cedeaza cel din spate dar nici chiar asa !
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Suportul ala asa trebuie sa fie, amortizarea nu se face in cauciucul ala care tine miezul la locul lui ci in "faugre". Daca il mai intaresti o sa ai vibratii la relanti.
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
@aco- eu inteleg ce spui dar parca nu se leaga. Vorbim despre un suport motor adica ceva ce face legatura intre motor si sasiu cu rol de amortizare vibratii. Ok, corpul suportului e chiar in regula dar legatura se face prin bucsa interioara care e prinsa de forma prin gumitza aia. Pai daca ma supar si prind cu 2 degete de bucsa cred ca o extrag afara din suport. Nu mi se pare deloc in regula. Ce folos ca am cauciuc cu gaurele pe corp daca prinderea pe bucsa e o gluma proasta ?
Pe masina m-am uitat acum inca o data, bucsa din suport e prinsa de corp prin 2 romburi sanatoase de cauciuc doar ca s-au rupt ambele ( bine, ajutate si de ruperea suportului spate)
Siliconul asta ce-l am (poza) e atat de moale si elastic incat aproape te excita cand il strangi in mana Smile)). Nu cred sa transmita vibratii chiar atat de mari. Problema e ca n-am chef sa si platesc si sa si lucrez pe piesa. Pai asa mai bine imi repar suportul de pe masina fara sa fi fost nevoie sa platesc aiurea 130 lei. Chiar nu stiu ce sa fac. Pai la fel de bine pot pune in loc de suport o sarma mai groasa si cand se rupe suportul din spate, motorul sa fie ancorat cu ea. Chiar vroiam sa sun la magazin cand ai postat tu sa vad ce alternativa mi se ofera.

Ps - intelegeam daca intre bucsa si cauciucul buretos al corpului era 1-2 mm - ok, se rupe pelicula de cauciuc si bucsa va lovi in spongiosul ala cu joc milimetric. Dat eu am o distanta considerabila acolo ! Pai trebuie sa-mi danseze motorul vreo 15 mm ca sa il opreasca spongiosul !

Ps2 - vad ca mai pot edita. Am sunat la magazin si baiatu ca " vai, nici o problema, daca vi se pare dubios sau nu-l mai vreti haideti cu suportul si factura si va dam altul, alta marca sau banii inapoi". Cred si eu cand doar in ultimele 2 saptamani am cumparat piese de peste 1700 lei.
Il duc maine inapoi si voi alege alt stil de suport. Asta nu-mi inspira incredere.
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Si ma mai gandesc eu asa cu capu' meu. Daca suportul fata avea doar rol de siguranta pt cand se rupe cel din spate, cred ca maretul GM inventa acolo un fel de clema care sa tina motorul pana ajunge proprietarul la service sa schimbe suportul spate. Imi place sa cred ca si durata de viata a suportului spate e conditionata de cel fata. Si invers, evident. Ca daca suportul fata tine si el din cat poate balansul motorului, evident ca si cel din spate e ajutat sa aiba o viata mai lunga. Dar in cazul meu ce sa tina ? Gumitza aia simpatica de sub 1 mm a suportului fata ?
Nu stiu cum e la G benzinar dar la tractorasul de dti ai vibratii cat cuprinde ! Ce sa fac cu suportul Corteco fata de stilul asta ? Doar sa ma tavalesc sub masina si sa ma imbat cu apa rece ca e totul ok cand de fapt nu e ?
Skip ads

  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Repet, amortizarea nu se face in fasia aia de cauciuc, aia o sa se rupa in 2 ore de la montaj si are rolul sa tina bucsa acolo, sa n-o pierzi. Poti sa-l dai inapoi sa iei altul, in functie de cum e gandit o sa fie ori la fel, ori cum spui ca iti doresti tu. (cu bucati mari de cauciuc prinse de inelul central). Ambele fac acelasi lucru.
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Ok @aco, merg si pe mana ta. Deci pelicula aceea de cauciuc practic tine bucsa centrala pe perioada transportului piesei pana ajunge in mainile montatorului. Pai atunci ma gandesc ca la montarea suportului ar fi oarecum indicat/benefic ca bucsa interioara sa nu stea central in suport asa cum e prinsa provizoriu cu gumita aia ci improptita pe marginea interioara a buretosului. Adica chiar sa aiba un rol suportul asta.
Faptul ca bucsa interioara sta echidistanta de suport permitandu-i acestuia un joc considerabil, nu vad cum ar ajuta la stabilitatea motorului.
Si atunci se naste intrebarea - poti monta suportul variabil ? Sau are o pozitie fixa si aia e ! Daca bucsa interioara sta in aer sau in tangenta cu cauciucul suportului e o chestie de " las ca merge si asa" ?

Si eu ce fac acum ? Am un suport ok pe care nu ma duce capu sa pricep cum a fost gandit sau totusi e un rebut?

PS - sa mai amintesc ca nici pelicula aia de gumitza nu-i completa ? Are portiuni cu lipsuri de zici ca accidental s-a format acea pelicula. Noroc cu cele 4 nervuri discrete care reusesc sa tina bucsa.

PS/PS/PS - mai oameni buni ! Tot privind fix suportul buclucas, cred ca mi se contureaza o idee. @aco, incep sa pricep ce vrei sa spui dar cred ca din viteza n-ai stiut sa-mi explici ca unui catel.
Vad pe corpul suportului, pe cauciucul acestuia o proeminenta patrata care cred ca s-ar vrea un fel de scaun pt bucsa dupa montaj ca altfel nu vad de ce ar fi pusa acolo. Nu stiu cum sa editez poze si sa incercuiesc zona de pe tel dar mai pun poza odata.
Daca nici rationamentul asta nu-i bun atunci cred ca dau semmne de batranete.


  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Iti faci prea multe scenarii Smile Monteaza suportul ala asa cum e si daca nu-ti place poti sa-i pui apoi cat silicon vrei tu. Eu zic ca n-o sa mai vrei asta dupa ce misti putin masina.
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Smile) ok, asa sint eu, cu imaginatie stufoasa! Plus ca si mor daca nu pricep cum functioneaza lucrurile.
Atunci am sa aman returul suportului si vad eu ce si cum montez.
Multumesc !

Dar mai am o nelamurire. Wink Polizarile.
Am citit topicul asta din care am priceput (de fapt n-am priceput) de ce s-a polizat stanta GM si s-a trecut Corteco (sau invers ?) si de ce suportii mei au ramas doar cu niste polizari grosolane ? Sa fi avut GM cu Corteco o intelegere care apoi a cazut si apoi fiecare si-a corectat insemnele de pe productia proprie ? Si pt asta cei de la Corteco cel putin, au angajat 2 oameni dintre care unul poliza cat era ziua de lunga si celalalt stanta corect ? Trag concluzia ca cel cu stantatul s-a scarbit rau si a plecat in concediu si au ramas suportii mei "no name". Ca scrie pe cutii Corteco asta nu ma incalzeste pe mine. Dar nah, sa nu fiu carcotas- am suporti polizati? Da. Atunci sint Corteco !
Tare !
Skip ads

  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Ca si concluzie.
Azi am luat suportul cu mine si pana in curtea unui service nu m-am oprit. L-am cautat pe nenea care imi mai resusciteaza masina cand eu sint depasit de evenimente si i-am pus cutia in brate zicand : as dori sa aud de la tine tot ce poti sa-mi spui despre aceasta piesa.
Ok , a scos omul suportul , s-a uitat la el si a inceput sa rada. Si zice : da , stiu neclaritatea ta , fi convins ca nu esti primul care are nedumerirea asta ! Si da , e un suport de G , cam foarte aproape de original GM daca nu chiar original GM ( a vazut polizarile ) , este nou si numai bun de pus pe masina.
Si eu am dat in balbaiala - ,,pai bine, da gumitza aia , da' distanta de la bucsa la buretos , da' aia ?
Omul putin grabit totusi isi face putin timp sa-mi explice. Prietene , zice , gumita aia inca e prea groasa ! Are doar rolul de a nu se pierde bucsa de corpul suportului si , in plus , de a putea tu centra la montaj bucsa fata de suport. Si ca sa intelegi mai bine , asta- nu-i un suport propriu-zis , nu sustine strans impreuna 2 lucruri ci e mai mult un element tampon, astfel incat in anumite conditii bucsa ta de interior sa loveasca in ,,buretos,, si pentru ca zona cea mai vizata e o anume parte din buretos , acolo s-a ingrosat tamponul de forma acea dreptunghiulara. Dar te asigur ca suportul e chiar ok.

Gata frate , ce sa mai discutam ? Cand @aco zice asa , cand vanzatorul de piese zice la fel si cand service-ul spune tot la fel , ce sa mai vin eu cu teorii fanteziste ,, ca o fi , ca o patii,, ?
Am un suport bun , nou , trebuie montat sus cu cel din spate odata si gata.

Asta ca sa fac lumina in privinta suportului fata Astra G.

PS - cand l-am intrebat pe mecanic de varianta de a umple spatiul dintre bucsa si suport cu cauciuc siliconic , raspunsul a fost promt : daca era necesar , crede-ma ca fabricantul modelului G proiecta de mult chestia asta , nu te astepta pe tine 15-16 ani ca sa-i dai idei ! Smile)
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Incepe sa ma dispere masina asta ! Nu stiu daca ma confrunt cu o problema noua sau doar e una veche ce avanseaza.
Ok, suportii motor fata /spate sint terminati, ii am cumparati pe cei noi doar astept putina vreme buna sa'i schimb. Problema cu suportii a inceput de la trepidatiile aparute brusc cu propagare in caroserie.
Pana aici e clar insa azi dimineata, de la prima cheie mi-am dat seama ca zgomotul masinii e diferit. Am remarat un fel de barait/grohait/ ma rog, un sunet de tonalitate joasa, constant. Chiar n-am putut sa-mi dau seama daca e doar o vibrare a motorului pe caroserie sau altceva. La o prima impresie zici ca e sparta evacuarea nu departe de motor dar acum citeva zile am inspectat tubul flexibil si e ok.
Pe langa asta ar mai fi 2 mentiuni. Imi agata treptele de viteza la schimbare (dar nu tot timpul) si am remarcat noaptea in lumina farurilor urme discrete de fum/abur in zona turbina-radiator. In habitaclu totusi nu simt iz de gaze evacuare, antigel nu pierd.
Ma duce capu la urmatoarele scenarii:
- motorul a ramas inclinat mai mult inspre fata sau spate, suportii au cedat aproape de tot si ce aud sint doar vibratii si poate de aici si agatarea treptelor.
- sau turbina face figuri, scapa gaze dar ma gandesc ca mi-ar da eroare si nu am.
- sau poate totusi o fisura pe evacuare pt ca n-ar fi ceva imposibil.
Asa in principiu masina e ok, trage, doar ca e obositoare si dupa 2100 ture cand "intra" turbina (si la cald) parca face mai urat. Nici nu stiu ce sa mai cred dar fix chef de schimbat turbina nu am ! ;(
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Am sa le iau la verificat toate pe rand dar pana atunci as avea nevoie de un sfat legat de suportii motor.
Cel din fata si cel din spate ( Corteco ) i-am luat dar inca sint in casa. Ma intrebam daca sa mai fac un efort si sa cumpar si suportii stanga/dreapta tot de la Corteco mai ales in situatia in care acum pe masina am suportul stanga ( cutie viteza ) schimbat in urma cu citeva luni de un service ( nu stiu marca ) dar ceva aiurea in orice caz pt ca vibratiile mi s-au intesificat dupa schimbarea lui - iar cel din dreapta habar n-am de marca si de cati ani e acolo.
Ma tem ca voi schimba doar suporti cei am ( fata/spate) si vibratiile vor fi la fel. Asta daca tot ma mazgalesc pe maini.
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Astazi am luat suportii de motor . Mecanicul mi a recomandat sa iau doar pe st-dr si spate . Cel din fata mi a zis ca pica foarte greu si este bun , problema la mine era cel din spate si stanga , dar cum am zis intr-un post mai sus , au uzura mica, dar am ales sa -i schimb, pt ca am totul pus nou (bucsi cadru motor, bucsi bara stab, pivoti, etc...) Maine sper sa-i montez si la fata locului dupa ce desfac vad cum sta treaba cu al 4 lea.Toti suportii au fost luati pe corteco, cel din spate pt sasiu sport de fabrica

  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Hai ca sint curios sa vad cum se prezinta masina dupa ce-i schimbi.
Eu m-am enervat oarecum in avans si i-am cumparat azi si pe cei stanga/dreapta asa ca acum stau si mangai in casa 4 suporti Corteco. Si cum la ultimul drum Oradea- Deva - Oradea abia am reusit sa controlez masina din cauza leganatului stil barca , am mai luat si 2 telescoape fata Sachs.
Cand o sa apuc sa ma bag sub capota nu stiu insa, pt ca stau foarte prost cu timpul. Probabil cand imi va cadea motorul intr-o rana sau se va rupe vreun arc pe fata .


  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Maine sper sa rezolv problema montarii,la mine cum am zis uzura lor este mica deci nu sunt probleme de balans dar daca am montat aproape toate noi pe fata si doctorul a zis ca tamponul din st si cel dinspre habit dau semne de oboseala atunci am zis sa nu le las.O sa revin cu impresii dupa montare,sper sa fie totul ok.
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
M-am plimbat si eu pe la service disperat de vibratiile ce se propagau in caroserie in special pe partea stanga si cred ca mi-au pus un suport cu cauciuc de ,,fonta,, ca masina a facut mai rau. De vreo 3 zile insa s-a mutat trepidatia undeva spre dreapta. Oricum motorul se leagana meserias in fata si in spate si simt asta in special la re-accelerari. Plus fenomenul care ma zapaceste total mai ales ca e lipsit de orice logica - dupa fiecare frana mai violenta sau curba periculoasa luata cu prea mare avant , constat ca masina trage de rupe ! Apoi se linisteste treptat.
Mai nou simt vibratiile arcului fata in caroserie dar intr-un mod anume , fara batai pentru ca pe masina nu bate nimic. M-am lasat azi pe fiecare parte fata cu apasare cu mana dar telescop zero. Se leagana in sus si-n jos de zici ca sta pe apa. Cele de pe masina par a fi cu ulei din care unul e curs de vreo 2 ani. Cele pe care le-am cumparat acum sint pe gaz si sint curios sa vad cum se comporta.
Vorbesc despre simptome/balansari si leganari la drumuri in exterior. Prin oras masina e folosibila asa cum e , mai putin vibratiile.

PS - te astept cu poze , probleme intampinate temporar la schimbarea suportilor si concluzii de pe sosea.
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Gata cu montatul tampoanelor . Ce sa schimbat la masina , odata liniste la pornire/oprire motor , nu se mai zguduie deloc , o foarte mica trepidatie , care este normala, un alt zgomot al motorului in momentul pornirii(alt sunet) , o servodirectie mult mai usoara. Din tampoanele vechi unul era rupt (stanga), cel din spate cauciucul din el se misca sus-jos de mama focului , cel din dreapta era doar lasat si cauciucul prezenta fisuri fine. Cel din fata foarte bun fara nici o problema . Legat de suportii de la Corteco , dupa parerea mea merita puse pe masina , acum vedem daca tin timp .Masina se comporta foarte frumos pe sosea , sa schimbat de cand am pus bucsile la cadru motor (parca "s-a inchegat/legat"), ceea ce a aparut in plus de la schimbarea tampoanelor este ceea ce am scris mai sus, oricum , acum in masina e liniste totala, la decelerari , accelerari , pornire, oprire, etc .Atasez poze cu vechile tampoane

Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR