Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Una proasta.
Skip ads

  • kosoo_x

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2008

  • Mesaj Privat
aco... la tine cum se manifesta vibratia si sunetul ? la mine se aude un fel de tancanit si o vibratie mica , daca cobor o panta si sunt in frana de motor nu se mai aude nimic oare ce o fi ca deja ma enerveaza , mecanici la care am fost nus dau seama
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Nu e nici un sunet anormal, doar ca motorul tremura putin mai mult decat ar trebui. E cam rigid suportul nou.
  • unrealist

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salut,
cred ca toti avem cam aceleasi probleme, mecanicii mi-au spus ca asta e boala lor.
la mine a inceput simplu vibrati puternice la oprire si pornire, cand acceleram in trata I si apoi luam brusc piciorul de pe acceleratie lasand frana de motor se auzea o bataie puternica
asa ca am decis sa schimb toate tampoanele de motor. cele fata-spate le-am luat noi de topran 110ron bucata iar cele stanga-dreapta le-am luat aproape noi de pe un 1.7cdti din 2008 dar peste cap 50 ron bucata, dar erau originale.
pot sa zic ca ca zgomotul s-a injumatatit dar la oprire si pornire tot face urat, asa ca azi am ridicat-o pe elevator si am aflat ca bataia aceasta este de la BUCSILE DE LA JUG. sunt 6 la numar iar la diesel(eu am 2,0dti) pica in prostie. pretul lor pe original este de 50ron/bucata si trabuiesc 6 iar pe febi si ceilalti undeva intre 25-30ron insa montatul te duce la vreo 250ron minim pentru ca trebuie dat tot jugul jos si bagate la presa.
daca stiti pe cineva care vinde pe original mai ieftin sau si pe alti poducatori, astept raspunsuri.
sincer nu stiam ce are masia si de ce inca mai vibreaza in halul asta, cu toati suporti noi, problema este de la bucsile de jug si nu cred ca sunt singurul, verificatile parera mea.
Skip ads

  • kosoo_x

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2008

  • Mesaj Privat
si ca sa dai jugul jos cred ca trebe dat si motoru jos deja se complica treaba daca cumva reusesti sa scapi de sunet si de vibratie sa imi zici cum ai facut cas curios
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Jugul se da jos fara sa dai motorul! Am asistat de 2 ori la demontarea lui! Motorul ramane pe suportii laterali superiori! Bafta!
  • kosoo_x

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2008

  • Mesaj Privat
zici ca ai asistat de doua ori la demontarea jugului,,, care au fost cauzele tot bucsele de la jug?
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Inlocuire cutie de viteza, si ultima data un kit de amreiaj! Si la mine se clatina masina un pic la oprire, dar am asa, suport din fata cu ceva uzurz, iar ala lateral dreapta de sub filtru are urechea rupta, aia care se fixeaza de aripa! Bafta!
Skip ads

  • mariusapostol87

  • Mesaje scrise: 1,029
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
unde gasesc sa cumpar suport motor topran?
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Nu-ti recomand topran, sunt prea rigide.
  • mariusapostol87

  • Mesaje scrise: 1,029
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
treaba e sa reziste si sa fie si mai ieftinache
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
dar ce legatura are jugul cu motorul ca din cate tin minte motorul sta blocat in 4 suporti (2 laterali) unul in fata si unul la cutie. Daca ar fi duse acele bucsi ar merge masina tot stanga dreapta ca bratele de pe fata se prind in jug si daca s-ar misca jugul ar fi vai si amar...
Skip ads

  • iulianis

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Eu am schimbat recent tamponul ala din fata de la motor cu unul febi, cel original era o garnitura care statea in aer, nu se mai tinea in nimic. Cel febi e ca cel din filmuletele prezentate in prima postare de aici. Ca diferenta am observat ca la frana de motor e mai stabil si nu se mai simte motorul cum joaca. De vibratii la pornire si oprire sau relanti... nu am vazut o diferenta prea mare. Poate ca nici nu am fost atent, insa ma bucur ca acum in trecerea pe frana de motor, nu mai am senzatia ca motorul joaca sub capota.
  • gherasimmarian

  • Mesaje scrise: 222
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2009

  • Mesaj Privat
cred ca la tampoane de motor cel putin la ala din fata e bine sa luati pe original ca e mult mai rezistent si mai bine facut eu am schimbat doua pana nu am pus unul original care si acum e ok
bafta
  • sidanttonio

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2011

  • Mesaj Privat
am si eu o astra g, 1,7 cdti, z17dtl, e din 2004 are kit distributie, filtre ulei schimbate de vreo 4000 de km.
Daca plec cu ea dupa loc mai tare si dau drumul la acceleratie detot smuceste ca si cum i-ar pune cineva frana asta se intampla in toate vitezele, dar si daca accelerezi purin mai tare lafel face, smuceste parca se rupe motorul. Sau daca merg cu ea in viteza a doua la 1500 de ture incepe sa se ingatuie parca de zici ca se rupe motorul aceasi chestie face si in a 3 a dar la turatii putin mai mari cam pe la 1800 de ture. I-am curãtat valva EGR si cea de acceleratie. Am incercat cu alta pedala de acceleratie dar si cu valva aceea de acceleratie ca am crezut ca poate ar fi de acolo dar degeaba. Ma gandesc sa nu fie cumva ceva de la cutia de viteze o fi vreun suport cumva?, masina a fost putin atinsa in bot dor interculerul este putin indoit in rest nimic altceva. poate ma poate ajuta cineva. multumesc
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Verifica suportul anti-balans, cel dinspre habitaclu.
  • sidanttonio

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2011

  • Mesaj Privat
libra a scris:Evident ca la pornirea si la oprirea motorului, vibratiile inerente sunt atenuate. Se simte diferenta. La fel, la intrarea in frana de motor, totul e mai lin.
Pentru primavara trebuie sa ma pregatesc sa schimb si bucsile de la jug. Mecanicul mi-a spus ca nu-i place cum arata si sa ma gandesc sa le schimb si pe alea.
aceasi problema am si eu, cand decelerez se simte o bataie cam puternica apoi incepe sa faca frana de motor, dar si la accelerare se simte acea bataie. sau daca merg cu treapta a 2 a la 1500 de ture incede sa bata foarte tare... u suportul ala antibalans l-ai schimbat?
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
da este bataie e din alta parte. daca acel suport este uzat se simte doar smucitura mai puternica si vibratie mai mare la oprirea motorului sau demararea in viteza...
  • Lovrin

  • Mesaje scrise: 371
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salutare la toata lumea! Am si eu o problema destul de grava zic, sper sa ma insel dar slabe sanse! Detin un opel astra g y17dt, si din cate am citit pe forum, prin cartea ei stiu ca trebuie sa fie un suport motor sub baterie, azi surpriza desfac bateria, o dau jos, si...nimic, un mare gol! Atasez cateva poze sa va faceti o parere! Pe y17dt stie cineva ce model de cutie de viteze sunt si unde ar trebui sa scrie? Pe cutie am cautat cu privirea si am gasit doar intr-un singur loc o gaura unde ar trebui sa vin un surub zic eu de la suport! Ar exista sanse ca vechiul proprietar sa fi schimbat cutia si sa nu mai vina suportul original? Mentionez ca si suportul din fata e modificat (taiat din el) si sta doar intr-un surub, am incercat sa il schimb dar nu pot pune unul nou, pt ca motorul e prea jos si prea in fata! Multumesc
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Ca sa ridici motorul bagi un cric sub baia de ulei.
Totusi, unde sunt pozele?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR