Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • mihaitzaa94

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
lam scos numi apare nicio eroare in bord sau in soft pe laptop...
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Sigur vorbim de acelasi lucru ? Diesel Particle Filter ? Daca-l scoti sigur da eroare.
  • mihaitzaa94

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
da vorbim de acelasi lucru lam scos si a facut din nou cnv softu si in soft apare ca are.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Inseamna ca l-a anulat daca nu da eroare.
In cel mai rau caz nu-ti vor corespunde noxele la I.T.P.
Skip ads

  • maguest

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
dani-opel a scris:ma poate ajuta cineva in legatura cu pornirea la un opel vectra b2...,2.0 tdi,daca am peste 20 de l de motorina dimineata porneste la prima cheie,daca am mai putin de 20 de l trebuie sa o traktez ca sa porneasca si apoi nu mai am probleme cu ea decat dimineata urmatoare,ma poate ajuta cineva va rog?



E posibil sa fie o problema de amorsare a pompei/aer intrand pe furtunurile de al injectoare, etc. Daca ai motorina multa in rezervor, aceasta "apasa" pe pompa si o tine amorsata. E o problema clasica pentru multi proprietari de Opel Diesel.

Rezolvare:
1. Iei la puricat pumpa, furtunele, vezi pe unde intra aer, inlocuiesti, verifici, iarasi cauti, iarasi inlocuiesti, si tot asa. Pana rezolvi problema. Sau vezi solutia 2.
2. O varianta foarte buna ar fi sa-ti montezi o pompita manuala pe furtunul de iesire din pompa. Daca stii ca ai motorina putina, dai putin la pompa manuala ca sa amorsezi circuitul. Foarte multe masini o au instalata din fabrica; nu stiu de ce Opelul nu o are. Cauta la dezmembrari si ai grija care-i directia pe care o montezi (sa se deschida valva din ea in directia fluxului de motorina, nu invers).

Mai jos ai niste poze.

  • dani-opel

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2011

  • Mesaj Privat
m-am gandit sa ii pun o supapa de sens pe tur
  • ovi89

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Gorj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Salut..am si eu o problema cu pornirea la un opel vectra c disel 2.2...Dimineata,cand se aprind bujiile incandescente porneste IMEDIAT.....Daca se raceste motorul dar nu suficient de mult pt a se aprinde iar bujiile trebuie sa o las pana seara nepornita si sa fie temperatura afara(1-2 grade) ca sa imi porneasca....dar dak e cald adik (8-10 grade) porneste deabi dupa ce dau la automat 5-6 secunde..cand e cald porneste greu..oare se dezamorseaza?.ma puteti ajuta si pe mine?va rogg...
  • victoorpol

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Salut. Am un Vectra B din 2001 motor de 2000 DTI de 101 cp. La locul de parcare pe care il am in fata blocului, daca o las parcata cu fata la deal si sta o noapte a doua zi cand o pornesc merge 10 secunde si se opreste, iar daca o las cu fata la vale dimineata porneste. Am schimbat furtunele de retur cele panzate ca imi tragea aer pe acolo (cand am pus mana pe ele erau tari si casante), dar tot imi face aceeasi figura. Cred ca imi mai trage aer pe undeva dar problema este ca nu se vede nicaieri pe sub masina urme ca ar scapa pe undeva.
Skip ads

  • dany1105

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2010

  • Mesaj Privat
buna ziua. am un vectra din 2000 cu motor 2000diesel si imi porneste foarte greu daco o las mai mult de 12 ore fara sa fie pornita,in rest imi porneste la sfert de cheie cand e la cald sau in mai putin de 10 -12 ore. am verificat bujiile incadescente si sunt bune, am pus un furtun incolor la filtru sa vad dak prinde aer,am pus pompa de amorsare si degeaba... ajutati-ma va rog cu un raspuns. o zi buna
  • costin250250

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1993 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2010

  • Mesaj Privat
dany1105 a scris:buna ziua. am un vectra din 2000 cu motor 2000diesel si imi porneste foarte greu daco o las mai mult de 12 ore fara sa fie pornita,in rest imi porneste la sfert de cheie cand e la cald sau in mai putin de 10 -12 ore. am verificat bujiile incadescente si sunt bune, am pus un furtun incolor la filtru sa vad dak prinde aer,am pus pompa de amorsare si degeaba... ajutati-ma va rog cu un raspuns. o zi buna

salut problema ta cred k este:de la pompa de injectiei intre corpul pompei si partea electronica a pompei,se afla un inel de cauciuc si ai pierderi acolo asa a patit prietenul meu aceeasi problema dak o lasa o noapte nu mai pornea decat inpinsa.noroc.
  • tzitzi

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Dambovita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Salut.Am un opel vectra C 1.9CDTI 88kw din 2005.De curand am schimbat rulemntul de la compresor si cureaua de la accesorii(nu cred c are relevanta dar pentru orice eventualitate) iar cand am luat masina de la mecanic si am incercat sa pornesc..ce credeti..alta problema..porneste greu..pe tester mi-a dat eroarea P0340 de la un senzor.Am sters eroarea insa de cate ori porneam aparea din nou si tot asa ne distram de-a stersul erorii.Intrebarea...Pornitul greoi la rece si la cald se poate sa fie de la acest senzor...si dca ma ajuta sa-l curat sau treb schimbat.Sincer m-am cam saturat...Masina e din 2005 si are vreo 220.000 km
  • MurphyLee

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 1998 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Salut baieti, am si yo 2 probleme cu opelul meu ... Vectra B din 1998, 2.0 DTI 16v - X20DTH
1: dimineata porneste foarte greu, dau la automat de 3-4 ori, o ia foarte greu si dupa scoala mult fum, e logic ... motrina nearsa din pompa ... merg pana la munca, fac 10 minute, dupa 5 ore asa, la fel, iar porneste greu, 2-3 chei ... dak o pornesc in interval de 2-3 ore porneste bine, dar dak o las mai mult, porneste greu ... ce e de facut, cauze ?

2: alta problema, intre 1500 si 1700 de turatii, dak o accelerez tare, imi da niste socuri asa, nu stiu cum sa va zic, ca si cum nu poate sa urce in turatii repede ... dar daca o accelerez usor, nu se intampla nimik, si doar intre 1500 si 1700 de turatii, din treapa a 2'a in sus, in prima treapta nu face nimik, chiar dak o accelerezi extrem de tare ... nu stiu de la ce ar fi ... ideii ?

Va multumesc
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
tzitzi a scris:Salut.Am un opel vectra C 1.9CDTI 88kw din 2005.De curand am schimbat rulemntul de la compresor si cureaua de la accesorii(nu cred c are relevanta dar pentru orice eventualitate) iar cand am luat masina de la mecanic si am incercat sa pornesc..ce credeti..alta problema..porneste greu..pe tester mi-a dat eroarea P0340 de la un senzor....

P0340 - camshft senzor incorrect signal (senzor ax cu came). Totusi iti recomand sa schimbi, de proba, senzorul de volanta-crankshaft (posibil sa-l fi imprumutat nea Vasile care ti-a schimbat rulmentul, daca pana acum nu ai mai avut probleme).
Bafta.
  • tzitzi

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Dambovita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2011

  • Mesaj Privat
apropo si volanta e pe duca dar merg asa de 1 an de zile.Senzori Senzori senzori..nu mai vreau.Azi o sa curat senzorul problema...va anunt daca e vreo schimbare...ca nu am nici un gand sa-l schimb
  • toly18_cool1988

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Vectra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2010

  • Mesaj Privat
buna ziua am si eu o problema la opelul meu am un opel din 2005 cu un motor de 2.0 ti,de ceva timp imi merge foarte urat ,cand o pornesc dimineata sau cand e rece motorul cand o pornesc merge in trei pana se incalzeste si scoate un fum in mers zici ca e locomotiva iar daca in mers o accelerez putin imi da suturi merge smucit,de ce oare?
Question Question Question
  • mihaita-florin

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2012

  • Mesaj Privat
sal ! am si eu un opel vectra C limuzina , motor 1.9DT , 120cp , diesel din 2006 , masina o am din 2008 si am probleme la pornire mai exact din februarie 2011 cand a fost ger - 12 grade , am cam fortat-o sa porneasca si de atunci imi porneste la a 4 cheie foarte greu pe timpul rece iar pe timpul verii la a 2 cheie , tot in 2011 prin luna 05 am schimbat diodele si releul de incarcare la alternator.daca ma puteti ajuta cu un raspuns ,banuiesc ca ar fi bujiile inca nu am fost la mecanic cu masina dar din spusele mai multor persoane ar fi bujiile.....
  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
ai aprins becul de check eengine? daca da atunci este posibil sa fie buji sau alte probleme electrice,daca nu este posibil sa ai bateria slaba (motoarele diesel necesita ceva forta la pornire pentru a creea compresia necesara autoaprinderi motorinei )sau chiar o a treia optiune poate fi chiar rata de compresie a unuia sau mai multor cilindri scazuta.
  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
toly18_cool1988 a scris:buna ziua am si eu o problema la opelul meu am un opel din 2005 cu un motor de 2.0 ti,de ceva timp imi merge foarte urat ,cand o pornesc dimineata sau cand e rece motorul cand o pornesc merge in trei pana se incalzeste si scoate un fum in mers zici ca e locomotiva iar daca in mers o accelerez putin imi da suturi merge smucit,de ce oare?
Question Question Question
posibil EGR blocat defect ,etc etc .dupa simtome se pare ca nu se creeaza corect amestecul aer\combustibil ,EGRul baga gaze arse in sistem si arderea nu mai e corecta.
  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
costin250250 a scris:
dany1105 a scris:buna ziua. am un vectra din 2000 cu motor 2000diesel si imi porneste foarte greu daco o las mai mult de 12 ore fara sa fie pornita,in rest imi porneste la sfert de cheie cand e la cald sau in mai putin de 10 -12 ore. am verificat bujiile incadescente si sunt bune, am pus un furtun incolor la filtru sa vad dak prinde aer,am pus pompa de amorsare si degeaba... ajutati-ma va rog cu un raspuns. o zi buna

salut problema ta cred k este:de la pompa de injectiei intre corpul pompei si partea electronica a pompei,se afla un inel de cauciuc si ai pierderi acolo asa a patit prietenul meu aceeasi problema dak o lasa o noapte nu mai pornea decat inpinsa.noroc.
aer fals mai poate trage si pe la oringurile de la injectoare am patito de citeva ori
  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
ovi89 a scris:Salut..am si eu o problema cu pornirea la un opel vectra c disel 2.2...Dimineata,cand se aprind bujiile incandescente porneste IMEDIAT.....Daca se raceste motorul dar nu suficient de mult pt a se aprinde iar bujiile trebuie sa o las pana seara nepornita si sa fie temperatura afara(1-2 grade) ca sa imi porneasca....dar dak e cald adik (8-10 grade) porneste deabi dupa ce dau la automat 5-6 secunde..cand e cald porneste greu..oare se dezamorseaza?.ma puteti ajuta si pe mine?va rogg...
este o problema clasica intilnita la multe masini rezolvarea consta in "pacalirea"releului de bujii sa se conecteze la fiecare pornire ,eu personal am conceput un mic motaj pe care il adaptez instalatiei electrice si da rezultate foarte bune ,dar auzeam la cineva ca treaba se poate rezolva si din soft.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR