Eu le-am masurat pe cele date jos din capac. La exterior au 12 mm iar la int. 9-9.5 mm.
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
cr3tzu88
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2003 z22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2011
- Mesaj Privat
cr3tzu88
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2003 z22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2011
- Mesaj Privat
salut am si eu o problema cu o vectra c 2002. Dimineata la rece pun contactul se apride filamentu, de pornit porneste dupa 3-4 sec si cand porneste sta timp de inca 2-3 sec subturat apoi isi revine la normal...de la ce poate fi?
Ca martori am doar pe cel de la airbag
Azi dimineata am pornit masina a stat subturat cateva sec, apoi si-a revenit dupa ce si-a revenit si mergea normal am oprito, si i-am dat iar la cheie.....nici o diferenta adica a stat subturat parca si mai mult. Acum stau si ma gandesc daca s-ar fi dezamorsat peste noapte, dupa ce a fost pornita nu -sar fi amorsat si ar fi trebuit sa porneasca normal...?
Mentionez ca bujiile au fost testate toate 4 sunt bune!
Ca martori am doar pe cel de la airbag
Azi dimineata am pornit masina a stat subturat cateva sec, apoi si-a revenit dupa ce si-a revenit si mergea normal am oprito, si i-am dat iar la cheie.....nici o diferenta adica a stat subturat parca si mai mult. Acum stau si ma gandesc daca s-ar fi dezamorsat peste noapte, dupa ce a fost pornita nu -sar fi amorsat si ar fi trebuit sa porneasca normal...?
Mentionez ca bujiile au fost testate toate 4 sunt bune!
Sitaru
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 2003 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2010
- Mesaj Privat
cr3tzu88
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2003 z22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2011
- Mesaj Privat
cr3tzu88
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2003 z22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2011
- Mesaj Privat
je-ct
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2009
- Mesaj Privat
cr3tzu88 a scris:salut am si eu o problema cu o vectra c 2002. Dimineata la rece pun contactul se apride filamentu, de pornit porneste dupa 3-4 sec si cand porneste sta timp de inca 2-3 sec subturat apoi isi revine la normal...de la ce poate fi?
Ca martori am doar pe cel de la airbag
Azi dimineata am pornit masina a stat subturat cateva sec, apoi si-a revenit dupa ce si-a revenit si mergea normal am oprito, si i-am dat iar la cheie.....nici o diferenta adica a stat subturat parca si mai mult. Acum stau si ma gandesc daca s-ar fi dezamorsat peste noapte, dupa ce a fost pornita nu -sar fi amorsat si ar fi trebuit sa porneasca normal...?
Mentionez ca bujiile au fost testate toate 4 sunt bune!
Ca martori am doar pe cel de la airbag
Azi dimineata am pornit masina a stat subturat cateva sec, apoi si-a revenit dupa ce si-a revenit si mergea normal am oprito, si i-am dat iar la cheie.....nici o diferenta adica a stat subturat parca si mai mult. Acum stau si ma gandesc daca s-ar fi dezamorsat peste noapte, dupa ce a fost pornita nu -sar fi amorsat si ar fi trebuit sa porneasca normal...?
Mentionez ca bujiile au fost testate toate 4 sunt bune!
eu am avut problema asemananatoare...
schimba motorina , baga mototina cu adetivi (efix sau omw sprint disel) si sa nu-ti scada nivelul carburantului la rosu!
precizez ca am un vectra b x20dtl si m-am confruntat cu problema aceasta.
incearca si varianta mea!
multumesc!
cr3tzu88
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2003 z22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2011
- Mesaj Privat
grigp
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Cryss2010
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2010
- Mesaj Privat
Sitaru
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 2003 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2010
- Mesaj Privat
Cryss2010
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2010
- Mesaj Privat
Daca invarte mai greu electromotorul, atunci poate fi baterie obosita, respectiv electromotor obosit.
Daca electromotorul invarte cu viata atunci ar trebui investigate bujiile incandescente, injectoare, teste de compresie, asta este ordinea gravitatii. Ar fi bine sa se opreasca la bujii. Mult succes. Sa ne spui ce a fost.
Daca electromotorul invarte cu viata atunci ar trebui investigate bujiile incandescente, injectoare, teste de compresie, asta este ordinea gravitatii. Ar fi bine sa se opreasca la bujii. Mult succes. Sa ne spui ce a fost.
Cryss2010
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2010
- Mesaj Privat
grigp a scris:am vectra c 1,9 cdti si cand dau la cheie nu porneste, nici nu transmite comanda catre electromotor, practic nu se intampla nimic, nentionez ca am curent, se aprinde bordul
Trebuie investigate urmatoarele cipul cheii, cititorul din butuc, imobilizatorul electronic, sau ceva mai putin costisitor ar fi contactul electric sau releul sau siguranta care comanda contactul. Mult succes . Sa ne spui cum ai rezolvat problema.
grigp
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
- aninosanu costel
- *
- 25 mesaje
- din 30 Mar 2010
- Astra 2001 g
- Bucuresti
aninosanu costel
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 g
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2010
- Mesaj Privat
salutare aceiasi problema o am si eu ,am un astra g 2001 y dth si daca o las vreo 2 zile si nu o pornesc nu mai vrea nici in ruptul capului ,dar fac o precizare numai in cazul in care sta putin ridicata de bot , daca o las cu botul in jos porneste fara probleme astept raspuns de la voi ,cu respect ,uni spun ca se dezamorseaza si de acea nu porneste ,si ca ar fi garniturile de pe injectoare e adevart ? alti spun ca ar bujiile , exclus aceasta varianta sunt noi
cr3tzu88
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2003 z22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2011
- Mesaj Privat
aninosanu costel a scris:salutare aceiasi problema o am si eu ,am un astra g 2001 y dth si daca o las vreo 2 zile si nu o pornesc nu mai vrea nici in ruptul capului ,dar fac o precizare numai in cazul in care sta putin ridicata de bot , daca o las cu botul in jos porneste fara probleme astept raspuns de la voi ,cu respect ,uni spun ca se dezamorseaza si de acea nu porneste ,si ca ar fi garniturile de pe injectoare e adevart ? alti spun ca ar bujiile , exclus aceasta varianta sunt noi
Vechea problema, eu am avut o astra g tot dth timp de 5 ani. Nu am avut probleme pana cand am curatat admisia turbo si am deranjat furtunasele de la Retur si mi se dezamorsa peste noapte. am schimbat si furtunasele si T-urile alea din plastic si nu am mai avut probleme.
- aninosanu costel
- *
- 25 mesaje
- din 30 Mar 2010
- Astra 2001 g
- Bucuresti
aninosanu costel
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 g
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2010
- Mesaj Privat
grigp
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
- za_cyberthug
- *
- 5 mesaje
- din 04 Nov 2010
- Vectra
- Dolj
za_cyberthug
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2010
- Mesaj Privat
Salut,
Am si eu o problema asemanatoare. Am o Vectra C din 2006 Z19DT.De cand s-a lasat frigul (noiembrie...) a inceput sa imi porneasca din ce in ce mai greu. Initial am crezult ca problema este de la bujiile incandescente...dar surpriza, problema a persistat si dupa schimbarea acestora. In plus, acum 2 saptamani, am plecat in vacanta....masina f incarcata....4 persoane+ multe bagaje. Am observat ca tragea foarte greu si la un moment dat mi-a aparut beculetul de cu cheia de service (practic era limitata la 100km/h si 2500 turatii). Am oprit-o si repornit-o(beculetul nu s-a mai aprins) dupa care am fost cu ea la reprezentanta opel din craiova. Aici mi-au spus ca am pierderi de presiune pe admisie/evacuare (P2279).
Eroarea asta am mai avut-o si in vara...dar atunci am curatat turbina si totul a fost ok.
Si inca ceva care cred ca are legatura cu problemele de mai sus. Dupa ca i-am facut revizia (schimb filtre + ulei)-la inceputul lui aprilie- am inceput sa simt miros puternic de noxe in interiorul masinii...
Se leaga cele trei probleme descrise? Orice informatie e binevenita.
Multumesc.
Numai bine
Am si eu o problema asemanatoare. Am o Vectra C din 2006 Z19DT.De cand s-a lasat frigul (noiembrie...) a inceput sa imi porneasca din ce in ce mai greu. Initial am crezult ca problema este de la bujiile incandescente...dar surpriza, problema a persistat si dupa schimbarea acestora. In plus, acum 2 saptamani, am plecat in vacanta....masina f incarcata....4 persoane+ multe bagaje. Am observat ca tragea foarte greu si la un moment dat mi-a aparut beculetul de cu cheia de service (practic era limitata la 100km/h si 2500 turatii). Am oprit-o si repornit-o(beculetul nu s-a mai aprins) dupa care am fost cu ea la reprezentanta opel din craiova. Aici mi-au spus ca am pierderi de presiune pe admisie/evacuare (P2279).
Eroarea asta am mai avut-o si in vara...dar atunci am curatat turbina si totul a fost ok.
Si inca ceva care cred ca are legatura cu problemele de mai sus. Dupa ca i-am facut revizia (schimb filtre + ulei)-la inceputul lui aprilie- am inceput sa simt miros puternic de noxe in interiorul masinii...
Se leaga cele trei probleme descrise? Orice informatie e binevenita.
Multumesc.
Numai bine