Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,428
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Off-topic Miercuri ținea post
On -topic are carburant? În anumite cazuri nu trecea motorina de filtru spre pompa...
Skip ads

  • A8778

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2023

  • Mesaj Privat
Va salut! Am și eu o babã din 2009 pe nume Opel Zafira, motor 1.9cdti 120cp 230.000 km din câte se pare reali dar oricum nu cred ca asta conteazã. De când am luat mașina pornește greu. Dacã o țin o zi nepornita ,pornește la a 2-a sau a3-a cheie. Dacã merge puțin și o pornesc, apoi pornește la prima cheie dar tot învârte ceva înainte de a porni. Pe tester îmi da senzor axa came. Am înlocuit la service senzorul și distribuția dar niciun rezultat. Ce am observat și nu știu dacã e în regula, distribuția nu vine la semne.vechiul proprietar a fãcut alte semne cu un marker și dacã o pun la semnele lui nu lovește în supape, dacã o pun la semnele mașinii, lovește în supape. Nici cureaua nu vine la semnele mașinii însã coincide cu semnele celui care a umblat înainte la distribuție.
Știe cineva ce ar putea fi, de ce nu îmi dispare avaria deși am înlocuit senzorul și am verificat firele senzorului?
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,470
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
"Pe tester îmi da senzor axa came"
Nu, pe tester iti da o eroare cu privire la acel senzor, in functie de codul exact de eroare, poti deduce daca este vorba de defect electric sau de defect mecanic.

"distribuția nu vine la semne.vechiul proprietar a fãcut alte semne cu un marker și dacã o pun la semnele lui nu lovește în supape, dacã o pun la semnele mașinii, lovește în supape"
Depinde despre ce semne vorbim, daca ai incercat sa aliniezi semnul de pe pinionul de pe arborele cotit, cu ceea ce seamana a fi semn pe bloc, in jos, clar nu aveau cum sa se alinieze.
Acolo nu ai semn (ai doar pe pinion si curea), ci se foloseste o scula (sau cu semne ajutatoare).

Daca totusi ati facut blocajele si la ax si la arbore si nu "dau", se compica situatia.
  • RTudor991

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2024

  • Mesaj Privat
Salutare. Am si eu un meriva A, 1.7 cdti, Z17DTH și pornește greoi la cald. Mecanicul meu crede ca ar fi ecu deoarece nu citește corect poziția senzorului ax cu came. Voi ce credeți?
Skip ads

  • RTudor991

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2024

  • Mesaj Privat
Salutare. Am o Meriva din 2005, 1.7 cdti 100CP, si problema sta in felul urmator: Imi porneste destul de greu atat la rece, cat si la cald. Pana in Decembrie anul trecut imi pornea greu doar la cald, la rece pornea mai bine, insa in decembrie am dus-o la mecanic pentru a imi schimba garnitura de chiuloasa pt ca imi baga ulei in antigel. Ei bine, schimband garnitura de chiuloasa, mi-a schimbat si bujiile deoarece erau moarte. Insa, dupa ce am luat masina, si a venit frigul, a inceput sa imi porneasca extrem de greu atat la rece cat si la cald. Am fost cu ea iarasi, mi-a pus o supapa de sens pe un furtunas de la filtru de motorina, a pornit bine cand am luat masina de la mecanic, insa dupa a revenit problema. Nu stiu ce sa ii fac, ca imi porneste greu atat la rece cat si la cald. Pentru pornirea grea la rece eu suspectez releul de bujii deoarece cam acum un an aveam eroarea specifica acestuia pe tester. La cald, mecanicul meu suspecteaza ca ar fi ECU de vina, care dupa spusele lui, nu citeste pozitia senzorului axului cu came care a fost schimbat.
Aveti idei oare? Va multumesc mult!
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,428
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Diagnoză
  • RTudor991

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2024

  • Mesaj Privat
Salut. Mi-a zis mecanicul ca a dus ECU la un electrician și aparent la o tura de ax cu came, arborele face doua, însă pe calculator arata ca ele funcționează 1 la 1.
  • bruttus

  • Mesaje scrise: 194
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Schimba mecanicul.Ca sa iti spun ce ai putea sa verifici intre timp,nu cred ca isi are rostul,se pare ca nu stii mecanica,iar ca sa te duci la un atelier si sa-i ceri mecanicului sa iti verifice anumite chestii pe care le-ai citit pe forum,iarasi cred ca nu este cea mai buna ideie.
Si ca sa intelegi cum merge treaba,si nu vreau ca nimeni sa se simta jignit,cu scuzele de rigoare.Daca vii la mine,eu fiind pompangiu,am sa spun ca problema ta deriva din defectiuni ale sistemului de injectie.Daca te duci la un mecanic care face de toate,dar cel mai des schimba placute de frina si uleiul la motor,iti va spune ca este probabil din cauza uleiului,nu face ungerea bine,si din aceasta cauza masina nu are putere sa invirta motorul cum trebuie.
Daca ajungi la un vopsitor,iti va spune ca din cauza ca sa deteriorat vopseaua de pe pompa de injectie,si ia aer pe acolo,asa ca trebuie vopsita masina,si pompa...si asa mai departe.
In final,cineva va gasi solutia,si il vei numi cel mai bun mecanic din RO,chiar daca a fost o intimplare sa iti rezolve masina.
Daca totusi insisti,parerea mea,este sa faci in primul rind o diagnoza.Nu trebuie sa crezi neaparat ca ce spune rezultatul diagnozei iti va da si solutia finala,dar va ajuta cit de cit in rezolvarea acesteia.
Si acum iti ofer parerea mea ca pompangiu.
Presupun,ca in sistemul de injectie al masinii,intra aer,si se stie ca dieselul in acest caz,da probleme.Mai presupun si ca este posibil,ca din cauza mizeriei acumulate in rezervor,sau in pompa de injectie,ori in vreunul din injectoare,in rampa sa nu se poate produce presiunea necesara pentru pornire.
In tinerete,cind eram mici si prosti,nea Gheorghe,mecanicul,zicea asa: ,, nu are cum ma,daca scinteieste si benzineste,trebuie ca sa porneste!"
Acum nu mai sintem mici,restul ramine sa aflam.E posibil sa ai probleme cu ECU...cu codificarea cheilor,cu aerul din sistemul de injectie,cu calitatea motorinei din rezervor,cu vreun furtun,si cu inca vreo 500 de piese,asa ca incepi cu o diagnoza.
  • RTudor991

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2024

  • Mesaj Privat
Diagnoza arata o eroare la senzorul axului cu came, senzor care a fost schimbat cu unul nou. Practic, din ce mi-a explicat mecanicul, ECU nu citeste corect pozitia axului cu came.
  • ney

  • Mesaje scrise: 966
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Salut!
Am auzit si am vazut odata la cineva ca a schimbat o axa cu came care arata foarte bine ,din cauza rasucirii camelor pe axa.Probabil in istoria ei s-a rupt distributia vreodata.
Acum nu stiu daca te ajuta, dar trebuie vazuta si treaba asta.Motorul era clar de opel 1.7 ,dar nu stiu ce an sau model, si parca avea pinioane intre axe pe partea cu cutia de viteze.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Daca s-a rasucit vre-o axa la 1.7 atunci cama va lovi in supape.

Daca s-a defazat cu putin imbinarea dintre cele doua pinioane atunci mai exista o sansa sa le tragi la semn.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR