Ai uitat parola?


  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 5,662
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

roby31 a scris: ... cum pot verifica electromotorul daca asigura 300-400 rot/min?
am op-com, oare se poate citi?

Intri pe motor>valori reale>engine speed (turatie motor).
  • roby31

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Apr 2011

Eu am schimbat acum volanta, rulmentu si ambreajul pentru ca se auzea rulmentul si volanta. Pornirea nu are treaba de acolo. la fel porneste.
Aveam arc rupt la volanta.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 1,971
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra z19dtj din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2012

De curiozitate, de ce nu posteaza nimeni un clip video sa se vada cum porneste?
  • tase

  • Mesaje scrise: 2,205
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra z19dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Sep 2009

mariusdenis a scris: Salut baieti. Cred ca am descoperit misterul. Am impresia ca este volanta ptr ca atunci csnd o pornrsc se aude un zdranganit de fier . Asa au zis "2 3 meseriasi care au dezmembrari opel" cum ca e volanta cu 2 placi una intralta ceva de genu... si ca se achimba la paxhet cu tot cu ambreiaj placa rulment..
Voi cand ati skimbat volanta daca ati schimbat. Ce simptome avea? Multumeac va salut
Eu la 180.000km...am schimbat kitul complet ..volanta ..disc ...placa presiune si rulment=4000 lei...desigur schimbat si uleiul si filtrele si cureaua de accesorii...in banii astia dar asta era in...2009.
  • tase

  • Mesaje scrise: 2,205
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra z19dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Sep 2009

Ce sa porneasca?/Motorul?pai porneste normal daca totul este in parametri....nu cred ca este nevoie de o demonstratie...dar daca este nevoie miine fac eu o inregistrare!
  • Konkistadorul

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa il-971hh din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Sep 2014

Sunt innebunit, am un opel Vectra b cu motor 2.2 dti, din cauza motorinei proaste de la petrom, a reusit sa- I strice capul hydraulic de la pompa de injectie. ma poate ajuta cineva sa- I aflu codul, pompa inca nu are cine sa mi- o dea jos, pot da urmatoarele detalii, masina este din 2001 si are nr de identificare : WOLOJBF1911151525 si tipul opel Y22DTR
  • Konkistadorul

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa il-971hh din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Sep 2014

Sunt innebunit, am un opel Vectra b cu motor 2.2 dti, din cauza motorinei proaste de la petrom, a reusit sa- I strice capul hydraulic de la pompa de injectie. ma poate ajuta cineva sa- I aflu codul, pompa inca nu are cine sa mi- o dea jos, pot da urmatoarele detalii, masina este din 2001 si are nr de identificare : WOLOJBF1911151525 si tipul opel Y22DTR. Doresc daca ma poate ajuta cineva sa aflu codul de la pompa de injectie, dupa datele date. Va multumesc anticipat1
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 5,662
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

Eu am Y20DTH si de 11 ani bag numai de la Petrom.
Cine ti-a zis ca ai stricat capul hidraulic ? Ce erori ai pe motor ?
Cap hidraulic n-ai sa gasesti separat de cumparat. Numai pompa cu totul.
Codul pompei tale este 016. Un model rar.
Stiu pe cineva care are probleme cu ambreiajul la o masina cu aceeasi pompa. Posibil sa o dezmembreze. Daca te intereseaza da-mi un mesaj privat.
  • perjuadi32

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Jul 2015

Salut
  • tase

  • Mesaje scrise: 2,205
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra z19dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Sep 2009

Salut....doar atit?
  • birradbo

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra Tc4ee1 din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Aug 2016

Sunt nou pe forum si as avea mare nevoie de ajutorul vostru....am un vectra A 1,7Td din 1993 si de vreo doua saptamani nu se mai aprinde martorul de la bujii cand pun contactul (se aprinde dupa ce pornesc motorul) si de aici o pornire foarte grea ( vreo 4 chei) ...precizez ca am schimbat bujii,filtru de motorina ,ulei+ filtru,relee,senzor de temperatura dar problema persista....am fost si la vreo 3 mecanici si au spus ca nu au intalnit asa ceva...va multumesc anticipat
  • arias

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Sep 2010

Salut. Din îmi amintesc la vectra a ai 2 relee galbene de 70 amperi in fața la motor pt încalzire bujii dar asta nu este tot. Înauntru în masina în fața dreapta în laterala după ușă sau mai bine zis dupa cheder este un plastic .Tragi chederul si are 2-3 șuruburi .Scoți acel plastic și cu o lanterna te uiți ca trebuie sa vezi 2 module parcă. Unul este pt închidere si celalalt este calculatorul . Să zic ca este maro parca acest calculator. Îl desfaci sa nu ai cumva ceva dezlipit de acolo. Cred ca acolo este problema daca spui ca ți se aprinde becul galben de bujii dupa ce îți porneste masina. Am vazut ca la vectra b si c modulul de încalzire al bujiilor este bagat in ceva de aluminiu,ca un radiator dar nu stiu daca vectra a are asa ceva. Piesa asat se ocupa cu cît timp sa stea bujiile aprinse. Daca asta se arde becul in bord nu se mai aprinde(galben de bujii). Dar daca la tine zici ca se aprinde după ce masina porneste inseamna ca este din calculator iar ala este după cum spuneam în masină în dreapta pe stîlp.Tu ai schimbat toate releele și tot nu merge deci problema ta este cu comanda acestor relee. Ori calculatorul comanda aceste relee.
  • mykyss

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jul 2016

buna ziua am o intrebare ,am un opel vectra b motor 200,an 1997.am o problema la pornire cand se lasa frigul,porneste la prima cheie ,merge cam 2 miunute apoi se opreste,ii dau cheie invarte si porneste greu scoate fum si se aprinde martorul cu motorul in bord,daca o turez se stinge,apoi toata ziua nu mai am probleme,daca se intampla sa vin noaptea mai tarziu si o pornesc dimineata nu se mai opreste si porneste normal dar daca o las o zi sau doua nu vrea deloc decat dupa multe porniri repetate.
  • birradbo

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra Tc4ee1 din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Aug 2016

arias a scris: Salut. Din îmi amintesc la vectra a ai 2 relee galbene de 70 amperi in fața la motor pt încalzire bujii dar asta nu este tot. Înauntru în masina în fața dreapta în laterala după ușă sau mai bine zis dupa cheder este un plastic .Tragi chederul si are 2-3 șuruburi .Scoți acel plastic și cu o lanterna te uiți ca trebuie sa vezi 2 module parcă. Unul este pt închidere si celalalt este calculatorul . Să zic ca este maro parca acest calculator. Îl desfaci sa nu ai cumva ceva dezlipit de acolo. Cred ca acolo este problema daca spui ca ți se aprinde becul galben de bujii dupa ce îți porneste masina. Am vazut ca la vectra b si c modulul de încalzire al bujiilor este bagat in ceva de aluminiu,ca un radiator dar nu stiu daca vectra a are asa ceva. Piesa asat se ocupa cu cît timp sa stea bujiile aprinse. Daca asta se arde becul in bord nu se mai aprinde(galben de bujii). Dar daca la tine zici ca se aprinde după ce masina porneste inseamna ca este din calculator iar ala este după cum spuneam în masină în dreapta pe stîlp.Tu ai schimbat toate releele și tot nu merge deci problema ta este cu comanda acestor relee. Ori calculatorul comanda aceste relee.


multumesc mult pt raspuns...dupa doi mecanici si un electrician i-am dat singur de cap..era intrerupt un fir [galben cu negru] la consola cu fire de langa filtru de motorina
  • arias

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Sep 2010

Ai dreptate,am pățit și eu așa ceva...se coc firele plus că eu am avut 2vectra a si credemă că deșii erau la fel... numărul de fire la acea consolă de fire despre care vorbești tu era diferit....una avea mai multe fire și la ambele erau cel putin 2fire tăiate din fabrică chiar la capătul mufei. În fine bine că ai rezolvat-o !
  • Andrei27iurcea

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Signum 1.9 dth din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Sep 2016

fofolino a scris: observai azidimineata o chestie ciudata Smile cad datui la automat, nu porni din prima, insa acele de pe bord sareau, parca dansau Confused
schimba bateria i gata de ea nu mai are amperaj
  • Andrei27iurcea

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Signum 1.9 dth din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Sep 2016

Incearca sa scoti returu si cand pui contactu sa vezi daca iti vine presiune sau iti intrerupe pompa din rezervor si trebuie verificata pe tester cata presiune baga pompa din rezervor si cata presiune baga si pompa de inalta pot sa fie si senzori de pe rampa problema sa nu deschida motorina eu am signum 1.9 150 cp sper sa te ajite ce tiam scris ,eu dupa cate stiu tre sa bage pompa de inalta cam 280 .300 bari sa porneasca
  • Andrei27iurcea

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Signum 1.9 dth din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Sep 2016

Si eu am patit asta am sc injectoarele senzoru de la dpf si am scapat poate iti ramane un inj blocat pe deschis sau poate isi da regenerare dpf foarte des si sar putea sa fie infundat dpful dute sa iti verifice dpf ce stare are si sa verifici injectoarele cu eprubete manual pe masina se pot verifica sunt ca niste paharele cu gradatie
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,408
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira z16xe din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Feb 2012

Andrei27iurcea
tu stii ce poate face un injector blocat pe deschis,unui motor diesel ?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 8,775
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2010

injector blocat pe deschis (si nu doar la diesel)?
buna gluma.
poate pe un forum ca softpedia mergea vrajeala de-asta...
dar totusi pe aici mai intra si unii care au mai vazut cate o carte de fizica si cate una de mecanica...

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




Inchide