Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Test EGR, test releu bujii, presiune in rampa de injectoare, saturatie DPF...
Skip ads

  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Se pare ca ai vrut sa-ti bati joc de noi!
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Cum adica ?
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Nu dvs Domnule Iulian.....doar domnul de mai sus!
Skip ads

  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
darkonero24 a scris:Buna dimineata, dețin un Opel signum 1.9 cdti 150 cp, vara trecutã am fost in concediu cu caravana trasa dupa mine, am parcurs doua drumuri de circa 600 de km dus si 600 intors, in rest am mers fara caravana. Cand m-am intors a doua zi am pornit masina ( masina stea acuma 144000km) a pornit ca un tractor, m-am si speriat, pornește ...o tine asa vreo 30 40 de secunde si apoi isi revine. Am fost la un service s-au verificat bujiile si injectoarele, filtru de motorina l-am schimbat, si vroiam ca saptamana viitoare sa o duc si la Opel sa imi zicã aia cam ce ar putea avea, recunosc la filtru de motorina furtunurile de motorina nu stau foarte fixe ce-i drept. In fiecare dimineata cand o pornesc de atunci face asa ca tractorul si evident nu pornește la sfert , daca merg mult cu ea, o opresc o pornesc din nou, e totul ok, odata ce sta mai mult de 3-4 ore fara sa o pornesc, face figura. Are cineva idee ce ar putea avea mașinuța mea? Multumesc anticipat
Pune un tester pe ea si apropo.....CDTI niciodata dar nicoidata nu v-a porni la...SFERT!!!!Aici bati cimpiii....ca sa faca presiune COMON RAIL trebuie sa invirta de citeva ori.....deci ceva nu e cum vrei tu!!!!!!
  • darkonero24

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Germania
  • Masina: Signum 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2014

  • Mesaj Privat
tase a scris:Se pare ca ai vrut sa-ti bati joc de noi!

Nu inteleg ce motiv as avea sa imi bat joc, pana acuma nu am stiut ca cdti-ul nu pornește niciodatã la sfert ca sa zic asa, daca un om nu se pricepe si intreaba înseamnã ca isi bate joc? Din câte vad eu aici este un forum in care vin posesori de Opel si pun diferite întrebãri , sau vreti cumva sa va arat si poze ca nu imi da nici o eroare?
  • darkonero24

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Germania
  • Masina: Signum 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2014

  • Mesaj Privat
iulian1971 a scris:Test EGR, test releu bujii, presiune in rampa de injectoare, saturatie DPF...

Am sa fac asta si in aproximativ o ora am sa pun valorile aici, sau na...daca nu vreti sa imi oferiți mai multe informații ma voi duce la Opel si asta e...nu e nimeni obligat sa deie informații...dar multumesc oricum pt informațiile oferite pana acuma. Am sa atașez si o poza.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
tase a scris: apropo.....CDTI niciodata dar nicoidata nu v-a porni la...SFERT!!!!Aici bati cimpiii....ca sa faca presiune COMON RAIL trebuie sa invirta de citeva ori.....deci ceva nu e cum vrei tu!!!!!!
Nu stiu ce intelegeti prin expresia "pornire la sfert",dar eu o sa dau valori ale timpului de pornire in milisecunde,functie de temperatura exterioara,conform manualului unei alarme cu pornire programata sau de la distanta. La temperatura de -5 grade/timp actionare electromotor 800milisecunde;la -10 grade/1200ms;la -20/1800ms;la -30/3000ms. Specific faptul ca aici vorbim de masini,nu de sicrie pe roti... -manual alarma auto Tomawawk TW 9010 -
Skip ads

  • darkonero24

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Germania
  • Masina: Signum 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Eu nu am stiut pana acuma cum trebuie sa porneascã un cdti, inainte am avut un Vectra de 2.2dti 125 cai, am fost foarte mulțumit de ea, la 370000 de km am vândut-o si proprietarul e inca mulțumit de ea Smile, m-am indignat umpic pentru ca socrul meu și-a cumparat un Passat cu aproape 500000 de km, ala pornește la sfert oricare ar fi temperatura de afara e inca f buna masina, si m-am gandit oare a mea ca are numai 140000 de ce nu ar porni asa bine, cu pornirea dimineata oricum am probleme, pornește ca tractorul si oscileazã relantivul, timp de 30-40 de sec , de aia am intrat aici pe forum si am adresat întrebarea cam ce ar avea, dar saptamana asta sper sa imi fac timp sa sa mai fac niste teste cum mi-a recomandat domnul Iulian de mai sus, si am sa pun poze cu valorile date sau cum reacționeazã masina la testele respective, multumesc mult oricum pentru ajutor momentan, dar miercuri ma voi duce si pana la Opel totusi sa vad ce zic mecanicii de acolo si am sa revin cu rãspunsuri
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
big_electro61 a scris:
tase a scris: apropo.....CDTI niciodata dar nicoidata nu v-a porni la...SFERT!!!!Aici bati cimpiii....ca sa faca presiune COMON RAIL trebuie sa invirta de citeva ori.....deci ceva nu e cum vrei tu!!!!!!
Nu stiu ce intelegeti prin expresia "pornire la sfert",dar eu o sa dau valori ale timpului de pornire in milisecunde,functie de temperatura exterioara,conform manualului unei alarme cu pornire programata sau de la distanta. La temperatura de -5 grade/timp actionare electromotor 800milisecunde;la -10 grade/1200ms;la -20/1800ms;la -30/3000ms. Specific faptul ca aici vorbim de masini,nu de sicrie pe roti... -manual alarma auto Tomawawk TW 9010 -
Timpii de pornire intre un TDI si un CDTI sint diferiti si aici nu este vorba de ,,aroganta,, masurata in milisecunde..o pompa de injectie bine centricubata si avansul bine reglat face ca pornirea sa fie foarte rapi9da iar la un common rail pornirea este mai indelungata deoarece acest sistem are o teava in care se face presiunea si apoi se imparte la fiecare injector...
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
In prima faza am vrut sa argumentez...,dar mi-am dat seama ca daca vrei sa comunici in chineza,trebuie sa stii...,chineza!
  • patraulea2

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vivaro 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2016

  • Mesaj Privat
MRogojanu a scris:
patraulea2 a scris:La service au spus ca totul este OK la injectoare . In seara aceasta o las la service si maine sunt calare pe ei la prima pornire. eu zic ca am un injector care se blochiaza in timpul noptii . Aaaa inca un simptom,dupa ce porneste la a-speaa chieie trebuie sa o tin din pedala de acceleratie ca sa nu se opreasca ,exact ca la daciile cu soc
Am facut si un film dar nu stiu cum sa-l pun aici

ai rezolvat-o? ce a avut?bujiile?injectoarele?ai schimbat de curand filtrul de motorina?ai mai golit filtrul de motorina de apa?sunt multe cauze sa porneasca asa de greu, a mea porneste la fel ca inainte,adica invarte de 2-3 ori si porneste,la prima cheie indiferent ce temp este afara,pe mine ma enerveaza ca nu mai porneste la prima invartitura,tie cum iti pornea inainte?am un vivaro 2,5 dti

Salut ! Sa schimbat filtrul de motorina ,nu avea apa,au verificat bujiile, sunt bune ,verificat injectoare si au dat pe retur asa : inj 1 = 27 ml,2=26 ml,3= 21 , 4=27 ml, sa mai verificat compresia la fiecare cilindru si avea asa : cil. 1 = 16.3 bari 2 = 16.3 bari 3 = 16.4 bari 4 = 16.6 bari. nimeni nu stie ce are nici cei din ungaria. singura problema sa gasit o neconcordanta intr-e senzorii de temperatura de 0.5 g in rest nimic
Skip ads

  • darkonero24

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Germania
  • Masina: Signum 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2014

  • Mesaj Privat
iulian1971 a scris:Test EGR, test releu bujii, presiune in rampa de injectoare, saturatie DPF...

Dl. Iulian testele menționate mai sus se fac cu motorul pornit sau doar cu contactul pus? Mersi anticipat Smile
  • darkonero24

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Germania
  • Masina: Signum 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Am citit niste valori, nu stiu daca au vreo relevantã Smile dar domnul iulian va întelege sigur Smile
  • darkonero24

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Germania
  • Masina: Signum 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Sper ca e bine ce am facut, având in vedere ca programul e in germana mi-a Creeat ceva probleme dar cine cunoaște programul pe derost stie valorile, in data de 3 Aprilie am si programare la Opel, sa vad ce zic si aia
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,661
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Compresia (la rece) pentru 1.9cdti ar trebui sa fie de minim 18bar pe fiecare cilindru.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
18 bar la care dintre motorizari? 16v sau 8v?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,661
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
E in Autodata informatia asta, dar nu pot sa ma uit acum. Si la 1.9tdi e tot 18bar minim.
  • darkonero24

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Germania
  • Masina: Signum 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2014

  • Mesaj Privat
O fi de rau? Ca masina merge foarte bine, are putere destula zic eu....numai pornirea dimineata nu e Pre frumoasa.... si cum ziceam mai sus, daca sta mai mult de 4 ore
  • darkonero24

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Germania
  • Masina: Signum 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2014

  • Mesaj Privat
[quote="ahappyuser"]E in Autodata informatia asta, dar nu pot sa ma uit acum. Si la 1.9tdi e tot 18bar minim.[/quote
De unde as putea sa iau si eu autodata? Sau nu merge decat cu plata?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR