Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • catalinj

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Salutare. Am un opel astra g y17dt si de cand cu frigurile astea -5,-6 grade C, la prima pornire din zi dupa ce a stat o noapte in parcare, motoru merge sacadat, ca si cum ar da rateuri, asta daca vreau sa o turez peste 1500 de ture (la relanti totul e ok). In sarcina trage in suturi dar daca o turez foarte foarte incet trage liniar.

A mai intampinat cineva problema asta?

Dupa ce merg cam 1-2 km (dupa ce se mai dezmorteste cat de cat motorul) fenomenul dispare si motorul merge normal...
Daca la -6 grade face asa....la -20 cum o sa mearga?
Skip ads

  • bx3m

  • Mesaje scrise: 870
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Exact aceeasi problema si la mine, nu stiu de la ce ar putea fi, ideea e ca nu asa trebuie sa fie, am un prieten cu care mai merg si are acelasi motor ca al meu si a lui nu face asa, o porneste si pleaca cu ea de pe loc fara nicio problema ... poate ne da totusi cineva o idee ce sa cautam ...
  • Deutzuq

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Pentru moment poti incerca sa pui un aditiv in motorina sa vezi daca mai continua dupa...e posibil sa fie ceva pe la injectoare sau la filtrul de motorina...incearca intai cu aditivul si vezi daca mai face...
Respect!
  • Gabello

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2001 y1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema, intalnita si la mine... dimineata cand e foarte frig, anul trecut la - 25 grade nu facea nimic...acum la -4 a inceput sa faca... tot asa cca 1-2 km...
M-am gandit ca poate fii: debitmetrul, filtrul de motorina, filtrul de aer.
Skip ads

  • catalinj

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2010

  • Mesaj Privat
La mine debimetrul e ok, e in valorile norma 28-29 kg/h, ma gandesc sa fie de la motorina pe care o am in rezervor care nu e de iarna, e cea standard. Am sa pun tura viitoare top nordic sau alpin de la omv sa vad daca mai faace. In curant, peste vreo 500 de km trebuie sa-i fac revizia...am sa pun un 5w-40 in loc de 10w pe care-l am acuma in motor si am sa schimb si filtru de motorina. Poate o sa dispara fenomenul.
La mine suturile alea apar la 1850 de ture atunci cand intra turbina, pana acolo totu e bine...ma gandesc sa nu aiba vreo legatura cu turbina.
  • bx3m

  • Mesaje scrise: 870
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Si eu ma gandesc, ca turbina nu ar fi in parametri ... dar am facut un scan odata si a iesit bine, suprinzator de bine ... o fi si de la ulei, adica oricum la temperaturi scazute e bine sa fie de 5w, o sa incerc si eu sa fac acelasi lucru, vedem ce iese. bafta si ne tinem la curent cu ce-am mai facut Smile
  • Dan56

  • Mesaje scrise: 775
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2009

  • Mesaj Privat
La EGR te-ai gandit?
  • bx3m

  • Mesaje scrise: 870
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
la EGR am schimbat senzorul, tot asa ...
Skip ads

  • catalinj

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Eu am curatat egr-ul acum 2 luni
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
bx3m a scris:la EGR am schimbat senzorul, tot asa ...

Egr re senzor ?
  • bx3m

  • Mesaje scrise: 870
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Embarassed Onorata instanta, cer stergerea marturiei de mai sus, nu stiu de ce ma gandeam la debitmetru. Apropo de curatat EGR, am vazut ca exista un spray pentru asa ceva, cica se da imediat dupa debitmetru si inca intr-un loc pe traseu ... nu mai tin minte exact unde, dar parca era tot de la Wynn`s. Daca stie cineva mai bine, il rugam sa ne dea detalii.
  • eusuntdexter1

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Eu as incerca si bujiile incandescente. La mine (Y17DT) mi-a facut asa vreo 2 ierni. Iarna asta mi-a aparut cod de eroare P0380 (bujie incandescenta arsa). Am fost si am schimbat bujiile si acum nu mai merge in suturi cand e rece.
Skip ads

  • bbmt

  • Mesaje scrise: 516
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
@dexter, bujiile nu au nici o legatura cu cele scrise de colegi.

In alta ordine de idei, sambata am facut un drum la tara (TM - Ohaba). Pe la 9 a inceput sa ninga. Am plecat pe la 11 de acasa. Tot drumul (aproximativ 200 Km) l-am parcurs pe zapada, nu am depasit viteza de 70 Km/h. Intre 2000 si 3000 de ture am observat ca motorul trage sacadat, chiar si dupa ce a ajuns la temperatura optima de functionare. Ba mai mult, dupa ce am ajuns la destinatie, am observat ca motorul are tendinta sa se tureze singura la relantiu, intre 800-1000 rpm. Inca nu am aflat de la ce putea sa fie. Mai citesc, mai studiez.
Pana acum nu mi-a facut faza asta, nici la -15 grade.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Poate fi si de la bujii. Pana se incalzeste putin motorul bujiile mai merg si in postincalzire.
Daca stii ca ai bujie arsa, si motorul cand s-a incalzit incepe si nu mai merge in suturi e de la bujii.
  • bbmt

  • Mesaje scrise: 516
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Fara sa intru in polemica, eu stiu ca bujiile nu au treaba, decat cu pornitul. Sa ma corecteze cineva, daca gresesc.
Si pe langa asta, motorul s-a manifestat la fel si dupa ce a ajuns la temperatura optima de functionare.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
La tine, in cazul asta e altceva. Nu ai furtunele de boost sparte? Intercooler? ceva suierat?
  • bbmt

  • Mesaje scrise: 516
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Hm.. Am avut ceva probleme cu masina, daca ai rabdare sa citesti, aici ai mai multe detalii:

Detalii

Pe scurt, furtunele de vacum sunt OK, EGR a fost curatat in vara, ceva suierat am observat, dar foarte subtil, si doar pana se incalzea motorul. Apoi disparea. Acum, chiar daca exista, nu-l mai aud, tin geamurile inchise la temperaturile astea Smile
  • cirstean_florin_90

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Va salut! Revin cu o problema cu care ma confrunt in ultima vreme! Odata cu racirea timpului motorul de pe masina mea, un opel astra g 1.7 dti din 2002 a inceput sa dea rateuri! Dimineata dupa pornire si o mica incalzire a motorului la accelerare baraie de zici ca-i un mic tractoras, in conditiile in care pana nu ajunge la temperatura de lucru nu turez peste 2000 rot/min, si in afara de aceasta dupa ce motorul se incalzeste complet, intre 2500 si 3500 de rot/min motorul da rateuri de 3.4 ori incepand cu treapta a 2-a pana la treapta a 4-a! Uleiul are 8000km, furtunasele de la vaccum sunt verificate in afara de unul singur(cel de sub turbo), iar Egr-ul nu a fost demontat niciodata (acum un an pe tester lucra la 75%)! NU ARE NICI UN FEL DE EROARE LA BORD! Rog pe cei care cunosc si s-au confruntat cu astfel de probleme sa ma ajute cu orice informatie! Va multumesc!
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Va salut.vin cu o problema la masina unui prieten . motorizare 1.7 dt an fabric din 2000.
Problema sa intamplat in felul urmator . Ia picat EDU de la masina . A probat de la cineva un EDU si masina se comporta astfel , mergea 2 minute dupa care se oprea , mai lasa masina 5 minute oprita , pornea si mergea ce mergea apoi iar se oprea. A dat EDU persoanei respective inapoi si binenteles ca ai mergea perfect celuilalt pe masina. Dupa cateva diagnosticari si discutii i sa spus ca problema ar fi de la ECU . Bun , a cumparat ECU cat si EDU le a pus pe masina , a pus softul de pe ECU vechi pe ECU-ul nou , si masina merge dar aici vine problema ca ambele ventilatoare ai stau pornite iar pe diagnoza ai arata ca temperatura si cel de aer sunt la -10 gr., si consuma de rupe avioane_10l motorina in 30-40km. A probat un alt ECU si masina se comporta perfect . I a scos sigurantele de la ventilatoare pt ca acestea mergeau incontinuu , iar turatia pe ceas nu scade sub 1000 ture .Intreb ce ar putea fi defect in ECU , sau daca ar fi ceva defect sau defectul vine de la altceva .
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Pai daca au fost schimbate atatea EDU+ECU si defectul persisita este clar ca buba este in alta parte, schimbati si GMV-ul si vedeti ce se intampla.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR