Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • BARCAN NICOLAE ADISOR

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2006

  • Mesaj Privat
E BUN DACA AM SCHIMBAT FILTRUL DE AER SI AM PUS UNUL MANN C30/130/2
Skip ads

  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Daca are aceleasi dimensiuni ca si cel vechi, e OK, diferenta intre marci e minima Wink
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,430
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
sorin666 a scris:Daca are aceleasi dimensiuni ca si cel vechi, e OK, diferenta intre marci e minima Wink


Oare?
Eu am vazut ca pt diesel incep prturile de la 300k lei vechi pina pe la 550k .
Vezi piese Edy
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Omul are masina pe banzina, in plus, a intrebat daca e bun, nu daca e ieftin... Wink
Si MAN, in general este (bun...) asta daca nu e de pe bampor... Embarassed
Cat despre preturi, sincer, habar nu am... Crying or Very sad
Skip ads

  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
filtrele MAN(GERMANIA) sunt produse bune calitativ, dar am observat ca pe piata noastra nu sunt toate originale...sunt ceva de genul CE...adica Polonia, Ungaria(cred) etc...diferentele de pret intre MAN si BOSH sunt relativ mici dar mari in comparatie cu FILTRON( marca americana-DANA CORPORATION) fabricate tot in Polonia...eu merg pe FILTRON si observ ca sunt bune calitativ...am vandut destule si nu am avut nici o reclamatie...concluzia, o trageti voi.
toate bune
  • mikhai

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2006

  • Mesaj Privat
eduard33 a scris:filtrele MAN(GERMANIA) sunt produse bune calitativ, dar am observat ca pe piata noastra nu sunt toate originale...sunt ceva de genul CE...adica Polonia, Ungaria(cred) etc...diferentele de pret intre MAN si BOSH sunt relativ mici dar mari in comparatie cu FILTRON( marca americana-DANA CORPORATION) fabricate tot in Polonia...eu merg pe FILTRON si observ ca sunt bune calitativ...am vandut destule si nu am avut nici o reclamatie...concluzia, o trageti voi.
toate bune



d-lor,sintem intr-o oarecare confuzie:MANN scrie clar,si pe ambalaj,si pe
produs,tara de origine.exista fabbrica MANN in cehia,in urma faptului ca
skoda a intrat in grupul vw.

exista in spania,ca prim montaj la opelul corsa,la NMISA si seat-deasemenea modelele mb100 de spania erau echipate oe mann.

pt unele modele de astra classic ,in spec cele facute in slovacia,se echipeaza si cu repere filtron.pe europa de vest,se echipeaza mann-ex
f aer 0835627 este c30130/2 mann,cind desfaci cutia.

asta inseamna ca opel considera ca poti pune filtron pe unele modele-dar
pt vest merg mann.

dana corporation au ,ca orice grup american mare,si filtre mai dovedite
in productie ,ca de ex wix.

in alta ordine de idei,mann,fiind transnational,are fabrici si in chile,
africa de sud,in state-ca doar n-o cara atit din europa.reperele au evident
legatura cu piata locala-dar unde le fac ,le fac bine.

in alta succesiune,clientul nu poate face deosebirea intre mann si filtron,dar SIGUR o va simti in 100.000 km,dar ce sa demonstreze-daca se gindeste cumva la asta...

mai e un lucru:aceste comparatii s-au facut de mult in vest si se stie ce si cum.daca filtron e egal mann,de ce nu pun aceste filtre pe modelele
vestice?ca e bine mai ieftin...
  • mikhai

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2006

  • Mesaj Privat
pascaru_val a scris:
sorin666 a scris:Daca are aceleasi dimensiuni ca si cel vechi, e OK, diferenta intre marci e minima Wink


Oare?
Eu am vazut ca pt diesel incep prturile de la 300k lei vechi pina pe la 550k .
Vezi piese Edy


probabil sorin666 se gindeste ca ,daca alegi din marcile premium,nu poti gresi prea mult.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
mikhai a scris:daca filtron e egal mann,de ce nu pun aceste filtre pe modelele vestice?ca e bine mai ieftin...

Pentru ca filtron nu plateste taxe statului german? Rolling Eyes
Sunt si in Romania atatea companii care aleg furnizori din tara proprie pentru o serie de servicii/produse.
Skip ads

  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,430
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
@mikhai
Observ ca esti un user foarte activ si dai nste raspunsuri destul de documentate, ar fi bine sa incerci sa fii putin mai clar, mai coerent pt ca, cel putin eu trebuie sa citesc de vreo 2 ori ca sa inteleg ce vrei sa spui.
Nu am inteles aia cu 100.000Km cind stiu ca un filtru (de aer) se schimba dupa 10-15.000 Km.

Later edit: MAN sau MANN?
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
pascaru_val a scris:@mikhai
Observ ca esti un user foarte activ si dai nste raspunsuri destul de documentate, ar fi bine sa incerci sa fii putin mai clar, mai coerent pt ca, cel putin eu trebuie sa citesc de vreo 2 ori ca sa inteleg ce vrei sa spui.
Nu am inteles aia cu 100.000Km cind stiu ca un filtru (de aer) se schimba dupa 10-15.000 Km.

Later edit: MAN sau MANN?


este MANN intr-adevar...un aspect caruia nu i-am dat importanta,ca denumire vorbind...esentialul se intelege...MAN este marca de masina

@mikhai
se observa ca esti un tip cu ceva activitate si prestanta in domeniu...raspunsurile tale pertinente sunt mai mereu bine-venite...sper sa te menti asa in continuare Wink
  • mikhai

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2006

  • Mesaj Privat
pascaru_val a scris:@mikhai
Observ ca esti un user foarte activ si dai nste raspunsuri destul de documentate, ar fi bine sa incerci sa fii putin mai clar, mai coerent pt ca, cel putin eu trebuie sa citesc de vreo 2 ori ca sa inteleg ce vrei sa spui.
Nu am inteles aia cu 100.000Km cind stiu ca un filtru (de aer) se schimba dupa 10-15.000 Km.

Later edit: MAN sau MANN?


chef,scuze pt raspuns tardiv.
man-camioane,firma din augsburg,taticul rabelor si saviemurilor autohtone
mann-filtrele.

aia cu 100.000-daca in 100.00 de km rulati de doua masini egale-e teoretic,dar se simuleaza pe stand-cu schimb de filtru aer la 15.000
si masurarea pieselor motoarelor la 105.000(multiplu de 15.000)
cele echipate mann dau un rezultat,iar cele sub calitaea mann,un alt
rezultat,sub cel al lui mann.

si ceva care spune mult:pt modele de top,mann aduce hirtia de filtru
din finlanda,unde poluarea e mult mai joasa decit in europa centrala sau
vestica.
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,430
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
@mikhai
Multam Mihai este exact ce doream Cool
CInd il voi schimba, o sa aleg MANN dar asta peste 5000 km, ca am doar 10.000 cu cel vechi.
Credeam ca filtrul de aer se schimba pe la 10k, dar inteleg ca intre 15k si 30k, asa ca l-am curatat cu aspiratorul.- sper ca am facut bine.
Am observat ca, pe cel care il am acum, scrie GM.
Skip ads

  • mikhai

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2006

  • Mesaj Privat
pascaru_val a scris:@mikhai
Multam Mihai este exact ce doream Cool
CInd il voi schimba, o sa aleg MANN dar asta peste 5000 km, ca am doar 10.000 cu cel vechi.
Credeam ca filtrul de aer se schimba pe la 10k, dar inteleg ca intre 15k si 30k, asa ca l-am curatat cu aspiratorul.- sper ca am facut bine.
Am observat ca, pe cel care il am acum, scrie GM.


la opel zic ei la 30k,dar e lung pt ro.daca umbli si pe la sat.20k cu 5w30
si schimb de filtru de ulei si aer pare echilibtrat.

curatirea:suflarea cu aer comprimat,chiar de joasa presiune,are si ea
contraindicatzii.praful se depune in filtru neuniform si in timp pe fundul
lui,spre motor,apar microruperi.iar suflarea,chiar cu mica presiune,le mareste.pro si contra...
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,430
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Eu nu l-am suflat, l-am aspirat. Am pus aspiratorul sa traga praful de pe filtru ca de pe o mocheta.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR