Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • larygrig

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Am scris in primul mesaj ca am pus o alta pompa de la o masina cu capac si regulator ca sa nu am dubii si la fel dimineata nu vrea decat a nu stiu cata oara,dupa toate pornirile la sfert
Skip ads

  • larygrig

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Am mers la tester si aceleasi coduri de eroare ca si testul cu pedalele asa ca sau sters si cu mentiunea sa merg cu benzina buna si ceva mai turat si cu ocazia asta am schimbat senzor turatie si temperatura cu 450 ron toata afacerea ca am zis ca e ziua ei sa ma goleasca de bani ca omu de acolo a zis ca nu are rost sa le schimb.A treia zi dimineata cand sa o pornesc aceiasi chestie invarte si nimic,apas buton pompa benzina ,improvizatia facuta de mine ,astup gura carburatorului cu o punga care o tin mereu langa vas dau cheie si o ia la sfert .Fac test agrafa si p0230,plec la test se confirma si se sterge si cu propunerea sa las masina vreo 2-3zile sa depisteze pe unde pierde presiunea in instalatie,nu am fost de acord ca se alocasera deja pentru ea banii,ca in trei zile ma coceau.Plec acasa scot pompa cu capac si Regulator si fac o improvizatie si o bag intrun bidon de bere,si o pun in fata la motor anuland conducta de benzina si cu niste furtune si coliere zdravene am refacut si retur exact ca la rezervor,pompa alimentando de la releu,dau la automat si porneste mai lung nefind benzina pe furtun si urmatoarele porniri la sfert,asa ca o las pana dimineata sa vad cum porneste.Dimineata bag cheia o ia la sfert,o las un pic si de iveste altceva si dimineata urmatoare tot la sfert o ia ,in concluzie zic eu traseul de la rampa pana in spate la rezervor pierde in cateva ore cand e frig sub 9-10 grade ca atunci cand e cald porneste fara Probleme,asa ca imi vine sa ma pun cu toporu pe ea ca nu mai stiu ce sa fac
.
M
  • larygrig

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2013

  • Mesaj Privat
de doua zile am montat un manometru ,si cand am pus contact cu butonul pe direct la pompa in 2 secunde a facut exact 3,8bar ,asta la rece,si in cinci minute a scazut vazand cu ochii la 2bar.Am pornit, a luato a doua cheie si de curiozitate am pornito de 3 ori la rand una dupa alta si aluato la sfert ,si mam uitat cum scade la manometru ,si tot asa scazuse pana la 2bar,mentionez ca in timpul mersului scurt a avut 3,8-3,9bar.Am plecat si am mers vreo 20 km ,asta fiind ieri pe la 14h si mam uitat la manometru care in vreo ora si ceva arata 3,5 si pana seara la 23 h inca arata 3bar,si azi de dimineata avea0,5bar dar spre surprinderea mea a luato la prima cheie fiind minus doua grade.In concluzie la rece pierde repede presiunea din circuit fata de cald dupa ce sa mers cu masina,pe unde scapa presiunea in aceste conditii nu stiu
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Poate pe la injectoare, spun si eu asa nu am experienta asa mare.
Regulatorul de presiune, retur benzina, filtru de benzina ca pe aici cred.

Pai cat timp vrei sa tina presiunea 2 zile.
Sunt curios ce spun colegi cu experienta.
Poti pune o poza cu manometru pe care l-ai montat poate imi pun si eu unul.
Skip ads

  • larygrig

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2013

  • Mesaj Privat
azi am pus manometrul numai pe rampa si in 3h la rece cu o presiune de 4bar bagata de un compresaor de aer de ala de roti nu a pierdut nimic,pur simplu a murit acu la 4.Urmatoarea masuratoare a fost scurta deoarece de la rampa in spate catre rezervor am pornit pompa de benzina ,a facut 3,8bar si imediat a scazut incet incet la 2 ,si mai scadea dar am trecut la urmatoarea masuratoare adica la pompa si regulator ,deunde am desfacut amandoua conductele si am cuplat manometrul intre ele,am pornit pompa ,a aratat 3,8 si timp de 4 ore tot 3,8 arata,mentionez ca totul la rece.Deci intre rampa si rezervor cind e rece afara sub 9-10 grade, la mine vorbesc ,din masurate se pierde presiunea.pe unde dracului nu stiu ca nu se vede pe sub masina nimic ,si mam uitat pe la filtru ,pe la capac ,pe la imbinari conducte,ce nu am inspectat in fata la motor jos unde se termina furtunul de la rampa si se uneste cu conducta de plastic ,dar o sa iau de la dezmembrari acest traseu pe unde se pierde si cred ca asta o sa fie.Pt.Tataru Ion sa stii ca am folosit un manometru de lichide de 6bar ,montat pe un teu cu vreo 3 sau 4 racorduri dar miau folosit numai in fata pentru ca la rezervor pe capac am racordat 2 stuturi cu 2 furtune de benzina de logan prinse cu 4 coliere profesionale dovada ca nu a pierdut nimic si manometrul l-am laut de la cineva care lucreaza la sonde,adica omul e sondor.
  • larygrig

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Revin cu rezolvarea.Deci ma roaga un vecin sa pun manometrul ala si la vectra lui ca zdruncina ca dracu,zis si facut,numai ca la el cu zero presiune a pornit din prima ,la mine a pornit lung tin minte si statea acu la 3,8-3,9la el fluctua 0,5-3,5 deci alta mancare de peste deci la el era pompa sau regulatorul.dupa cateva teste sa dovedit a fi pompa asa ca zic ce dracu de pise au pus astia la Service si ma uit la senzor apa si parea nou lucios arata temperatura cupleaza ventilatorul si ii zic vecinului sa se bage el ca e mai subtirel sub a mea sa vad si senzorul de turatie cum arata si surpriza senzorul era ala vechi GM plin de pilitura si mazga,l-am masurat si avea 1,7-1,8Megomi deci era terminat cum eram si eu de draci,asa ca plec cu vecinul la Service le arat factura si nemultumirea si i-mi zic ca tipul care a facut lucrarea a fost dat afara si mi-au schimbat senzorul in fata mea cu unul Delphi fara sa mai fac alte reclamatii.Asa ca acest senzor nu a dat cod de eroare deoarece nu era terminat de tot dar mia epuizat o gramada de timp si bani,dar acum porneste la sfert chiar si cu 0,5bar.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Din cate stiu senzorul de turatie se pune pe original. (acum daca merge lasa-l asa.)

"dupa cateva teste sa dovedit a fi pompa"
Ce teste ai facut, de ai ajuns ca nu este regulatorul si este pompa...
Si cum aflai daca era regulatorul dus...

"senzorul de turatie cum arata si surpriza senzorul era ala vechi GM plin de pilitura si mazga,l-am masurat si avea 1,7-1,8Megomi"
Cat trebuie sa aibe un senzor de turatie bun masurat si cum se seteaza multimetru, in ce valori se considera foarte bun.
Si intre ce valori se considera terminat.
"pilitura" de la ce anume poate fi...
"Megomi" unde se afla pe multimetru.

Crankshaft Opel
Senzor original - 981 Ω
Senzorul folosit original - 886 Ω
Ce spune stefan este corect, ce spui.

Mersi.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Eu nu cred ca senzorul de turatie(pozitie vilbrochen),daca nu functioneaza corect,nu este generat cod de eroare...!Cum va explicati atunci ca este generat cod de eroare,la cea mai mica avansare sau devansare(un dinte) a functionarii vilbrochenului fata de axul cu came.Daca era defect senzorul de turatie,pornea...?Ex:"A treia zi dimineata cand sa o pornesc aceiasi chestie invarte si nimic,apas buton pompa benzina ,improvizatia facuta de mine ,astup gura carburatorului cu o punga care o tin mereu langa vas dau cheie si o ia la sfert" O fi fost alt senzor sau tot cel cu probleme...?
Skip ads

  • larygrig

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Pt. Tataru Ion ,se baga presiune cu un compresor de roti prima data pe stutul de la regulator dupa ce inainte bagi benzina pe el,se da curent la compresor in trepte scurte de o jumate de secunda pana declanseaza regulatorul (de obicei 3,8-3,9bar),se asteapta o ora doua si vezi daca se pierde dupa care faci jonctiunea cu manometrul cum am mai spus mai sus si vezi si pompa iar pt. cum am masu.rat senzorul sa stii ca l-am masurat cu trei aparate si pe scala de ohmi si kilo nu dadea nimic abia pe 20meg incepea sa fluctueze niste cifre deci cum zicea un bobinator batran era pe moarte.Pt.big_electro61 sa stii ca daca stiam ca nu da cod de eroare acest senzor decat atunci cand e mort de tot credema ca nu ma patimeam de cand sa pus frigul pana acum si bine inteles si nenorocitul ala de mecanic care si la bagat in buzunar ca eu am luat in calcul si chestia asta,si referitor la distributie cu un dinte defazata sa stii ca ai sigur cod de camshaft(mai rar crankshaft) si motorul are o mica intarziere la acceleratie sau invers fuge de sub tine dar scoate fum si te rupe la benzina ori eu nu am avut aceste simptome ci numai ce am spus mai sus in primele posturi asa ca sa nu patiti o treaba ca asta ,cand invarte mult la rece una din cauze acest senzor face probleme.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
larygrig a scris:,astup gura carburatorului cu o punga care o tin mereu langa vas dau cheie si o ia la sfert
Pornire,la sfert,cu senzorul de turatie asa-zis defect(plin de mizga,pilitura,etc).Asa ai scris...,ce sa mai cred?
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
P0230, P1612, P0460
Ma lasat iar, cu aceleasi erori.
Urmeaza sa ii fac o revizie capitala la ECU, am gasit si unde in RO | in UK cine ajunge acolo. Laughing
(Au spus ca schimba, toate firele de la mufe + revizie completa etc. 750 RON + 6 luni Garantie)
Ceva de genul. roboti automatizati - sper sa nu fie vrajala oricum ce am de pierdut.

Trebuie sa caut o solutie urgenta, sa mut ECU de pe motor.
Va tin la curent, va dura ceva timp sa strang bani, cu reparatul au spus ca nu dureaza mult... bani sa ai.
La prima vedere par seriosi urmeaza sa te testez pe bani mei.
(bineinteles cu poze inainte si dupa operatie, altfel nu dau un ban.)
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Cu @cristi_bv ai vorbit ?
Skip ads

  • baronu75

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2012

  • Mesaj Privat
salut. eu am un meriva a din 2004. am fost la tester si mi-a dat eroare(defect releu pompa benzina). Unde se afla montat acel releu? M-am uitat in casetuta aceea si acolo am un singur releu nu 2
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Uita-te mai sus.
Problema e la ECU nu la releu.
  • baronu75

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2012

  • Mesaj Privat
ok merci mult....si unde se afla ECU?
  • larygrig

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Spune si tu ce cod,ce simptome ,ca la doctor ,ca altfel numai tu stii dar daca iti face figuri numai la cald ecu e de vina,citeste mai sus
  • sherman

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Z12XE / 2001 - invarte electromotorul, dar nu porneste. Nu se aude bazaitul pompei de benzina ca si pana acum. Precizez ca de vreo doua zile incoace cand porneste, cand nu porneste cu aceste simptome. Am pus strap intre pinii 30 si 87 ai releului pompei de benzina, , am verificat siguranta, dar degeaba. Coduri de eroare P0560 si P0230.
Ce ma sfatuiti? De asemenea daca puteti sa-mi recomandati un meserias bun (si ieftin Confused ) in Cluj
Va multumesc.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Masoara daca vine tensiune la pompa de benzina sub bancheta din spate. Daca vine tensiune probabil este pompa arsa.
Se masoara intre pinii 1 si 2

  • sherman

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Am tensiune 11 volti (si ceva) la mufa care intra in pompa.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
incepe cautarea de la baterie (prin masurare) poate alternatorul nu o incarca, sau masa de pe ECU.
11v cam putin (ca sa mearga ceva pe masina) | 12.4-12.6v trebuie sa fie, asa ca vezi bateria si masa de pe ECU.
Pune bateria la incarcat si vezi.

Cu contactul pus.
La pinul 30 cati volti ai.
La pinul 86 cati volti ai.
Verifica daca ai masa la pin 85. | (daca ai 12v la pin 30 poti verifica si masa tot aici cu multimetru.)
Cu Multimetru masa ei dupa caroserie. (nu te grabi, sa nu faci minuni)
X53 mufa ecu.
daca bateria este OK verifici traseul pana la releu benzina.
Sa verifici si la releul de la ECU daca are curent etc....
Spor la cautat.

Eu unul banuiesc bateria/alternatorul/releu pompa/releu ecu/fire pe traseu/masa/sigurante/ sau poate ECU aici ii las pe colegi sa iti raspunda...

PS: Pana la urma am cumparat alt ECU - SH (nu cred ca se merita sa il mai repar.)
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR