Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra
  • gaby dtm

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1991 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2010

  • Mesaj Privat
problema asta o suspectam si eu...ms mult
Skip ads

  • deliric

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1993 1.7d
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2008

  • Mesaj Privat
scuze ca intervin si eu....dar este posibil ca radiatorul de caldura sa fie in spate la motor?...arata ca si burduful de la filtrul de aer si intre niste furtune de apa il el...e negru de plastic sau cauciuc....mentionez vectra a caroserie GT dinaia hatch'...si motorul 1.7d remotorizata...e posibil?...sau unde sa umblu si eu ca nu imi baga caldura mai deloc la frigurile din iarna asta...nee help...
  • Andrei_1987

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Calibra 1992 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2009

  • Mesaj Privat
salut, ceea c zici u cred k este intercoolerul, radiatorul de caldura este in interiorul masinii/sal
  • deliric

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1993 1.7d
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2008

  • Mesaj Privat
deci tot trebui sa desfac si eu acolo la frana de mana cum scria intrun topic?...k sa vad radiatorul ala de da caldura?...
Skip ads

  • Andrei_1987

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Calibra 1992 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2009

  • Mesaj Privat
dap tre sa desfaci consola k sa aj la radiator .
  • piticu666

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Calibra 1992 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2010

  • Mesaj Privat
providra18 a scris:@campary are dreptate. Daca termostatul ar fi blocat ar fierbe apa, s-ar putea gripa motorul, deoarece nu se mai face circuitul motor-radiator,dar Ti-am zis si eu unde gasesti acel robine. Este in partea dreapta a soferului. Din locul pasagerului scoti capacul care ascunde orificiul de incalzire a picioarelor si vei vedea in partea stanga, spre picioare un robinet. Ti-am zis ca daca nu gasesti sa-mi zici si iti voi face poza, ca sa poti intelege.




Salut am si eu probleme cu caldura si nu stiu de care robinet zici u :(Apa se incalzeste la 90 de grade cand stau pe loc si caldura nu baga calumea si nu stiu ce sai mai fac
  • gaby dtm

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1991 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2010

  • Mesaj Privat
sal.nici la mine nu baga caldura calumea dar barem eu am calorifelul de caldura lipit, cred ca se refera la cablul ala care dirijeaza caldura adica aer rece sau cald sa nu se fi rupt, oricum vezi pe partea dreapta pe langa scaunu' pasagerului undeva dedesupt vezi sa nu fi ramas blocat 'robinetul ala' daca il vezi il recunosti. sper ca ai intelesc ceva ...bafta
  • piticu666

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Calibra 1992 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2010

  • Mesaj Privat
gaby dtm a scris:sal.nici la mine nu baga caldura calumea dar barem eu am calorifelul de caldura lipit, cred ca se refera la cablul ala care dirijeaza caldura adica aer rece sau cald sa nu se fi rupt, oricum vezi pe partea dreapta pe langa scaunu' pasagerului undeva dedesupt vezi sa nu fi ramas blocat 'robinetul ala' daca il vezi il recunosti. sper ca ai intelesc ceva ...bafta


Nu imi dau seama la ce robinet se refera sau la mufa aia care comuta aer cald/aer rece Sad
Skip ads

  • piticu666

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Calibra 1992 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Salut Am si eu probleme cu caldura nu vrea sa bage deloc : apa in motor se incalzeste greu tare trebuie sa stau cu motorul pornit si cu masian pe loc sa ajunga la 90 de grade si atunci abea baag un pic de caldura nu stiu ce sai mai fac :caloriferul schimbat nou Sad
  • providra18

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Daca ai reusit si ai schimbat caloriferul nu-i nici o problema. Exact aceeasi problema a aparut si la mine iar ca sa se ridice apa la 90 C trebuia sa stau pe loc. Am schimbat termostat si totul e ok, dar pana una alta, "robinetul" despre care vorbim il gasesti sub bord, in partea stanga a torpedoului. Nu mai retin exact, dar ca sa poti ajunge la acel robinet trebuie sa dai jos torpedoul. Nu cred ca iti incape mana pe acolo. Dupa ce ai desfacut si ai acces acolo, misca alea de la incalzire fata-picioare, aia de la parbriz si aer cald aer rece ca sa-ti poti da seama care si cum functioneaza. Pana a verifica si termostatul sau eventual sa-l schimbi poti incerca ce ti-am zis.
  • piticu666

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Calibra 1992 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Salut am schimbat termostatul 92\107 grade dar acuma porneste prea repede termocupla pe al 82 de grade incepe sa porneasca sa fie oare senzorul ala care vine pe radiator. Bafta
  • providra18

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Nu cred ca ar fi nevoie. Cat timp iti sta pornita termocupla, iar cand se opreste la ce temperatura iti ajunge apa? Dar cu caldura? Ai rezolvat?
Skip ads

  • piticu666

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Calibra 1992 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Pai sta cam pana scade sub 80. Si cu caldura am rezolvat dar cand intra termocupla mai scade si caldura
  • providra18

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Pai mi se pare logic, ca in momentul in care termocupla porneste sa scada caldura in habitaclu. Pentru ce porneste ventilatorul? Ca sa scada temperatura lichidului din motor, pentru racirea lui Wink
  • piticu666

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Calibra 1992 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Da dc daca termostaul e de 92\107 grade nu apuca se se ridice la temperatura aia
  • Adrian Cosma

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2012

  • Mesaj Privat
asa e normal stai linistit. eu am c20ne termostatul se deschide la 92 am wahler lam testat si in oala cu apa Very Happy iar cand se vede ca sa deschis termostatul in bord imi arata 81 aprox. dupa care pe la 92 in bord respectiv 100 si ceva in motor pleaca termocupla si se opreste cand am in bord 81. Pe motor sunt doi senzori de temperatura unu cu un singur contact ( al doilea e masa) pentru acul din bord si altul ptr ECU de regula e o mufa albastra cu 2 pini. Deci concluzie: daca in bord iti arata 81 de grade motorul are cu zece mai mult. La drum intins acul de la temperatura trebuie sa stea fix.mie imi sta intre 90 si albstru. in oras urca pana la 91 92 pleaca ventilatorul si se opreste cand are 80 din nou ( adica intre albastru si 90)
Multe drumuri bune!
  • Claoo

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2011

  • Mesaj Privat
aveti vreo idee?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR