ioan86
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1999 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2016
- Mesaj Privat
- Razvan nicu
- *
- 4 mesaje
- din 09 Sep 2015
- Zafira 2001
- Bucuresti
Razvan nicu
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2015
- Mesaj Privat
salut colegi , am si eu un opel vectra b 2.0i 16 v din 97 , si i-am schimbat discul de ambreiaj , dar apoi imi facea figuri electromotorul , la cald nu imi mai pornea , am bagato pe rampa , i-am miscat cateva fire pe la electromotor , infine , am pornito si oprito de ctv ori , si apoi nu a mai pornit deloc, nu mai trage pompa de benzina , sh nu imi mai da nici scanteie la buji , am inteles de la un electrician ca ar fi vorba de un releu de la pompa de benzina , dar nu stiu care este ca sunt zeci de relee, ma puteti ajuta cu cateva sfaturi ..
- breyton
- **
- 125 mesaje
- din 26 Feb 2009
- Vectra 1999 x18xe1
- Cluj
breyton
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 1999 x18xe1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2009
- Mesaj Privat
Salut colegii din nou. Faptul ca o sonda lambda schimba intre lean si rich intr-un timp mai mare inseamna ca e imbatranita?
De asemena faptul ca primesc cod de eroare o2 sensor range/performance present este un indicator al acestui lucru?
Ma gandesc ca acest comportament influenteaza mersul prost,in sensul de lipsa putere sub 2000 de turatii.este corecta gandirea mea?
Este vreo metoda de a testa firele care alimenteaza bobina de inductie?sa nu piarda curent pe undeva?
Va multumesc anticipat.
Vectra b x18xe1,1999
De asemena faptul ca primesc cod de eroare o2 sensor range/performance present este un indicator al acestui lucru?
Ma gandesc ca acest comportament influenteaza mersul prost,in sensul de lipsa putere sub 2000 de turatii.este corecta gandirea mea?
Este vreo metoda de a testa firele care alimenteaza bobina de inductie?sa nu piarda curent pe undeva?
Va multumesc anticipat.
Vectra b x18xe1,1999
- breyton
- **
- 125 mesaje
- din 26 Feb 2009
- Vectra 1999 x18xe1
- Cluj
breyton
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 1999 x18xe1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2009
- Mesaj Privat
Buna din nou colegii.
am citit cu op com valorile sondei lambda,iar la 54 grade coolant temp sonda mea varia intre 1.1 si 4.7mV.Banuiesc ca nu e de bine.nu am informatia daca este bogat sau sarac amestecul,dar imi dau seama din aceste valori ca sonda mea nu mai citeste cum trebuie valorile.credeti ca se mai poate remedia ceva sau este nevoie de alta noua?banuiesc ca din aceasta cauza porneste fara soc la rece.(am verificat cu multimetrul valorile ce merg spre senzorul de temperatura lichid,si sunt aceleasi cu ce vede opcomul ) ceea ce ma duce la concluzia ca primeste informatia corecta de la ect,insa sonda nu da informatia corecta inapoi ceea ce determina amestec bogat mai tot timpul.plus ca sonda este si afumata.
Voi ce parere aveti?
Multumesc anticipat.
am citit cu op com valorile sondei lambda,iar la 54 grade coolant temp sonda mea varia intre 1.1 si 4.7mV.Banuiesc ca nu e de bine.nu am informatia daca este bogat sau sarac amestecul,dar imi dau seama din aceste valori ca sonda mea nu mai citeste cum trebuie valorile.credeti ca se mai poate remedia ceva sau este nevoie de alta noua?banuiesc ca din aceasta cauza porneste fara soc la rece.(am verificat cu multimetrul valorile ce merg spre senzorul de temperatura lichid,si sunt aceleasi cu ce vede opcomul ) ceea ce ma duce la concluzia ca primeste informatia corecta de la ect,insa sonda nu da informatia corecta inapoi ceea ce determina amestec bogat mai tot timpul.plus ca sonda este si afumata.
Voi ce parere aveti?
Multumesc anticipat.
- breyton
- **
- 125 mesaje
- din 26 Feb 2009
- Vectra 1999 x18xe1
- Cluj
breyton
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 1999 x18xe1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2009
- Mesaj Privat
Salutare tuturor. va scriu in seara asta pentru ca am inca o problema...
Primesc p0340 (4) camshaft sensor incorrect signal. Daca il sterg cu op com nu mai apare,insa daca opresc si pornesc motorul(cald) apare din nou,iar pornirea este greoaie. Pornire greoaie in sensul in care invarte de cateva ori pana sa porneasca,si porneste cu o smucitura ciudata. Relantiul este si el in balarii,iar check engine este aprins cu acea eroare. In mers se simte mai smucita ,in orice ture as merge cu ea. La rece nu face problema asta.porneste normal,fara probleme.
Am incercat sa masor cu multimetrul pinii. Intre b si masa nu am rezistenta,iar intre pinul c si masa am 5 volti,si cand am incercat sa masor daca oscileaza semnalul pe primul pin,am observat ca urca la 5v si sta acolo.
Eu banuiesc senzorul defect. Am citit pe forum si mai spuneau colegii ca si ecu mai da eroarea asta. Am sa incerc sa pun un senzor sh,daca gasesc,sa vad daca mai apare. Voi ce parere aveti?o seara placuta va doresc.
Primesc p0340 (4) camshaft sensor incorrect signal. Daca il sterg cu op com nu mai apare,insa daca opresc si pornesc motorul(cald) apare din nou,iar pornirea este greoaie. Pornire greoaie in sensul in care invarte de cateva ori pana sa porneasca,si porneste cu o smucitura ciudata. Relantiul este si el in balarii,iar check engine este aprins cu acea eroare. In mers se simte mai smucita ,in orice ture as merge cu ea. La rece nu face problema asta.porneste normal,fara probleme.
Am incercat sa masor cu multimetrul pinii. Intre b si masa nu am rezistenta,iar intre pinul c si masa am 5 volti,si cand am incercat sa masor daca oscileaza semnalul pe primul pin,am observat ca urca la 5v si sta acolo.
Eu banuiesc senzorul defect. Am citit pe forum si mai spuneau colegii ca si ecu mai da eroarea asta. Am sa incerc sa pun un senzor sh,daca gasesc,sa vad daca mai apare. Voi ce parere aveti?o seara placuta va doresc.
- JURISTU '
- **
- 237 mesaje
- din 31 Mar 2005
- Vectra 2001 Z18XE
- TIMISOARA
JURISTU '
- Mesaje scrise: 237
- Locatie: TIMISOARA
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2005
- Mesaj Privat
Buna tuturor,
Am revenit la acest site dupa 10 ani, pentru ca am revenit la vechea mea iubire, Opel.Am avut in 2005, un Vectra B , x16 xel, de care am fost f. multumit.
De aceea, pe scurt, va salut pe toti !
Am cumparat recent un Vectra Caravan z18 xe, foarte frumos, fara probleme, cu exceptia unui relantiu instabil, usor tremurat.
Fac mentiunea ca masina trage foarte bine in sarcina, nu da in nas, nu are erori, consuma in graficul normal.M-am dus pe A1 si cu 180 si merge ca glontul.
In relanti insa,motorul tremura usor, acul se misca sus-jos 1-2 mm si parca intrerupe ceva.
Am tot cautat pe forum problema asta si am gasit doar cele cu probleme si de relanti, dar si in sracina.
Prima grija ar fi sa schimb bujiile, insa nu stiu daca ajuta.Ma gandesc ca daca masina merge foarte bine in sracina, nu vad de ce ar fi bujiile de vina...
Va rog, ati intampinat problema asta ? Ce solutie vedeti?
Multumesc mult si ma bucur sa fiu iar cu voi !
Doru
Am revenit la acest site dupa 10 ani, pentru ca am revenit la vechea mea iubire, Opel.Am avut in 2005, un Vectra B , x16 xel, de care am fost f. multumit.
De aceea, pe scurt, va salut pe toti !
Am cumparat recent un Vectra Caravan z18 xe, foarte frumos, fara probleme, cu exceptia unui relantiu instabil, usor tremurat.
Fac mentiunea ca masina trage foarte bine in sarcina, nu da in nas, nu are erori, consuma in graficul normal.M-am dus pe A1 si cu 180 si merge ca glontul.
In relanti insa,motorul tremura usor, acul se misca sus-jos 1-2 mm si parca intrerupe ceva.
Am tot cautat pe forum problema asta si am gasit doar cele cu probleme si de relanti, dar si in sracina.
Prima grija ar fi sa schimb bujiile, insa nu stiu daca ajuta.Ma gandesc ca daca masina merge foarte bine in sracina, nu vad de ce ar fi bujiile de vina...
Va rog, ati intampinat problema asta ? Ce solutie vedeti?
Multumesc mult si ma bucur sa fiu iar cu voi !
Doru
- mihai_8230
- **
- 207 mesaje
- din 29 Mar 2015
- Vectra 1996 X18xe
- Bucuresti
mihai_8230
- Mesaje scrise: 207
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 X18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2015
- Mesaj Privat
Salutare ,revin cu problema mea pe care nu am rezolvat o de cand am masina si anume Rateuri la pornire ,pr tester nu am decat eroare de egr ,deci in momentul cand pornesc masina se aud rateuri pe esapament si in filtru ,miroase si a benzina ,dupa ce s a oprit pompa de aer si relantiul revine la 800 rpm se face liniste ,dupa parerea mea ii da prea multa benzina ,am schimbat bobina de inductie dar tot la fel face ,un sfat va rog ca ma dispera problema asta ,precizez ca am gpl pe masina
Ms
Ms
- mihai_8230
- **
- 207 mesaje
- din 29 Mar 2015
- Vectra 1996 X18xe
- Bucuresti
mihai_8230
- Mesaje scrise: 207
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 X18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2015
- Mesaj Privat
- hirstoaga ionut
- *
- 17 mesaje
- din 07 Aug 2013
- Vectra 2001 z18xe
- Buzau
hirstoaga ionut
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2013
- Mesaj Privat
- Georgius
- **
- 380 mesaje
- din 12 Sep 2015
- Astra 2005 Z16XEP
- Prahova
Georgius
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2015
- Mesaj Privat
Salutare. Vecinul meu detine un diesel cu motor 2.2 si m-a sunat, stiind ca am opcom, ca i s-a oprit masina in mers. Am fost cu opcom-ul luat de la colegii nostrii sa ajut omul. Primele erori stocate au fost cele din prima imagine...apoi le-am sters si am revazut lista, aceasta ramanand chiar si dupa luarea bornei de la baterie. Nu stim incotro sa apucam. Am citit prin forum ca ar fi ventil decuplare combustibil defecta. P1590 o avea inca de anul trecut,deci nu de acolo provine problema. Multumim.
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- JURISTU '
- **
- 237 mesaje
- din 31 Mar 2005
- Vectra 2001 Z18XE
- TIMISOARA
JURISTU '
- Mesaje scrise: 237
- Locatie: TIMISOARA
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2005
- Mesaj Privat
Salut colegi,
Din diverse discutii a rezultat faptul ca relantiul usor galopat, dar masina mergand f ok in sarcina, consum ok, etc, ar putea fi cauzat de decalarea cu un dinte a distributiei.Va rog, daca cineva dintre voi a patit asa ceva si i s-a confirmat prin reasezarea distributiei aceasta cauza, sa ne spuna si noua despre asta....
Am curatat clapeta, era f, curata, am curatat " gaurica ", etc, insa nu am putut sa o dau jos cu totul....Cum se desface mufa electrica (principala ) cea foarte vizibila si accesibila ?
Multumesc,
Din diverse discutii a rezultat faptul ca relantiul usor galopat, dar masina mergand f ok in sarcina, consum ok, etc, ar putea fi cauzat de decalarea cu un dinte a distributiei.Va rog, daca cineva dintre voi a patit asa ceva si i s-a confirmat prin reasezarea distributiei aceasta cauza, sa ne spuna si noua despre asta....
Am curatat clapeta, era f, curata, am curatat " gaurica ", etc, insa nu am putut sa o dau jos cu totul....Cum se desface mufa electrica (principala ) cea foarte vizibila si accesibila ?
Multumesc,
- Georgius
- **
- 380 mesaje
- din 12 Sep 2015
- Astra 2005 Z16XEP
- Prahova
Georgius
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2015
- Mesaj Privat
- Bogdan2206
- *
- 6 mesaje
- din 13 Apr 2016
- Vectra 2001 Z18XE
- Ialomita
Bogdan2206
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2016
- Mesaj Privat
Salut. Revin cu o problema.am un vectra b combi 1.8 benzina 92 kw Z18xe din 2001. Acum câteva zile a început sa îmi meargã în 3. Îmi bâlbâit motorul. Toate bune. Știam ca trebuie sa schimb bujiile. Am cumpãrat bujii noi, când a fost vorba sa le schimb am gãsit lãcașul unde stãteau pline de ulei, am schimbat garnitura de la culbutori, i-am pus bujiile noi, tot la fel fãcea. Eroare bobina inductie. Am schimbat și bobina și doar ce am puso pe mașinã și face la fel. Am dat bobina jos și am scos iar bujiile surprize 2 din ele se vãd ca au lucrat (1 și 3 numerotate de un este mufa la bobina) iar 2 și 4 sunt ca și noi. Și nu știu ce sa îi mai fac. Care poate fi problema?
- Bogdan2206
- *
- 6 mesaje
- din 13 Apr 2016
- Vectra 2001 Z18XE
- Ialomita
Bogdan2206
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2016
- Mesaj Privat
Salut. Revin cu o problema.am un vectra b combi 1.8 benzina 92 kw Z18xe din 2001. Acum câteva zile a început sa îmi meargã în 3. Îmi bâlbâit motorul. Toate bune. Stiam ca trebuie sa schimb bujiile. Am cumpãrat bujii noi, când a fost vorba sa le schimb am gãsit lãcasul unde stãteau pline de ulei, am schimbat garnitura de la culbutori, i-am pus bujiile noi, tot la fel fãcea. Eroare bobina inductie. Am schimbat si bobina si doar ce am puso pe masinã si face la fel. Am dat bobina jos si am scos iar bujiile surprize 2 din ele se vãd ca au lucrat (1 si 3 numerotate de un este mufa la bobina) iar 2 si 4 sunt ca si noi. Si nu stiu ce sa îi mai fac. Care poate fi problema?
suspended-9452- Suspendat
- 2,491 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,491
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Bogdan2206
- *
- 6 mesaje
- din 13 Apr 2016
- Vectra 2001 Z18XE
- Ialomita
Bogdan2206
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2016
- Mesaj Privat
dragos30
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2015
- Mesaj Privat
Salutare dragi opelisti, sunt la primul meu post si sper ca nu si ultimul! Detin un opel vectra b 2001 2.0 diesel (Y20DTH) de vreo 50.000km- acum am aprox 223 000 si am urmatoarele probleme la masina :
1. Relanti instabil,am inregistrat si sunetul pe care il scoate motorul dar nu stiu cum sa-l pot posta, mentionez ca nu am mai avut aceaasta problema pana acum si nu am nici o eroare aprinsa in bord, va rog sa ma ajutati! Am fost la service a pus masina pe tester si a zis ca nu e de la pompa si sa se apuce sa curete admisia, voi ce credeti?
2. Pornire greoaie-uneori nu porneste din prima cheie sau porneste mai greu daca sta cateva zile, mentionez ca am reparat acum jumatate de an alternatorul- sa dea semne de oboseala si electromotorul?!
Multumesc frumos.
1. Relanti instabil,am inregistrat si sunetul pe care il scoate motorul dar nu stiu cum sa-l pot posta, mentionez ca nu am mai avut aceaasta problema pana acum si nu am nici o eroare aprinsa in bord, va rog sa ma ajutati! Am fost la service a pus masina pe tester si a zis ca nu e de la pompa si sa se apuce sa curete admisia, voi ce credeti?
2. Pornire greoaie-uneori nu porneste din prima cheie sau porneste mai greu daca sta cateva zile, mentionez ca am reparat acum jumatate de an alternatorul- sa dea semne de oboseala si electromotorul?!
Multumesc frumos.
- lcm
- **
- 157 mesaje
- din 07 Mai 2009
- Insignia 2014 A20DTR
- Prahova
lcm
- Mesaje scrise: 157
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2014 A20DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2009
- Mesaj Privat
- jonyx87
- **
- 285 mesaje
- din 13 Jul 2011
- Vectra 1997 X16XEL
- Valcea
jonyx87
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2011
- Mesaj Privat
Salutare!
Vectra B X16XEL 97. Am citit undeva, caut „cu disperare” și nu mai gãsesc pe unde, cã pentru un relanti „jucãuș” poate fi de vinã și un senzor ABS (cred cã pe stânga fațã).
În trecut am mai avut ceva probleme care s-au rezolvat și acum au revenit dar cumva diferit fațã de dãțile trecute.
În mers scot pe liber, scade turația pânã sub relanti (se duce pe 500 rpm) apoi se duce în 1500 stã 2 secunde și revine la relantiul normal, așa ușor nu sare direct la 850 rpm.
Câteodatã dupã ce face problemele, fiind tot pe liber de la relanti sare la 1200 rpm apoi revine ușor..
Problema nu apare întotdeauna.
Dacã în timp se se duce la 1500 de rpm opresc mașina, turația revine mult mai repede la relanti.
Pe loc nu face niciodatã probleme, doar în mers și poate cã nici nu trebuie sã accelerez (dupã o pornire, sã plec dintr-o pantã, de ex).
De aici am prins ideea de acel senzor ABS. Dar nu mai știu sigur sigur (nici pe ce parte - st, dr).
O fi așa?
Vectra B X16XEL 97. Am citit undeva, caut „cu disperare” și nu mai gãsesc pe unde, cã pentru un relanti „jucãuș” poate fi de vinã și un senzor ABS (cred cã pe stânga fațã).
În trecut am mai avut ceva probleme care s-au rezolvat și acum au revenit dar cumva diferit fațã de dãțile trecute.
În mers scot pe liber, scade turația pânã sub relanti (se duce pe 500 rpm) apoi se duce în 1500 stã 2 secunde și revine la relantiul normal, așa ușor nu sare direct la 850 rpm.
Câteodatã dupã ce face problemele, fiind tot pe liber de la relanti sare la 1200 rpm apoi revine ușor..
Problema nu apare întotdeauna.
Dacã în timp se se duce la 1500 de rpm opresc mașina, turația revine mult mai repede la relanti.
Pe loc nu face niciodatã probleme, doar în mers și poate cã nici nu trebuie sã accelerez (dupã o pornire, sã plec dintr-o pantã, de ex).
De aici am prins ideea de acel senzor ABS. Dar nu mai știu sigur sigur (nici pe ce parte - st, dr).
O fi așa?