Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • mihai_8230

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 X18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Salut ,revin si eu cu probleme dar si cu rezolvari la masina ,sa incep cu vechea mea problema de care am tot intrebat pe forum si nu m a bagat nimeni in seama si totusi scriu aici ca poate ajuta si pe altii si anume ,rateuri la pornire ,s a rezolvat schimband pompa de aer secundar, o alta problema o aveam la decelerare ,adica in turatii mari cand luam piciorul de pe acceleratie aveam cate un rateu f puternic,am curatat ckapeta de acceleratie care nu era f murdara dar cred ca imi tragea aer pe la garnitura clapetei,ideea e ca de atunci e liniste si masina trage mai bn. Si acum PROBLEMA NOUA ,am curatat si regulatorul de relanti dar am ramas cu un relanti de 2000 rpm,cum calc ambreiajul cum urca imediat..Am fost la tester cu masina si mi a dat o singura eroare,ceva de genul :tensiune mare la clapeta de acceleratie ,mecanicul a zis sa schimb regulatorul de relanti ,inainte sa il cumpar voi ce ziceti se poate repara cel vechi ,?ms
Skip ads

  • mihai_8230

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 X18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Salut din nou,revin si cu rezolvarea relantiului astfel:am desfacut regulatorul,i am dat capacul de tabla jos si sub acesta se afla ca o piulita sa zic asa pe care am desfacut o cu o surubelnita si ciocan(se loveste usor),apoi am scos arcul pe care l am intins aprox 2 mm.Am montat totul inapoi mai putin capacul de tabla din spatele regulatorului,am pornit masina dar nu tinea relantiul.Am luat o bucata mica de tabla si am invartit acea piulita pana a ramas turata pe la 2000 rpm ,apoi cu motorul cald am inceput sa invart de piulita pana am ajuns la 800 rpm.Se mai porneste masina de cateva ori ,se accelereaza pana se stabilizeaza relantiul si coboara repede ,cand totul e ok se pune si capacul la loc.La mine a fost nevoie si a doua zi de o mica ajustare,dar acum fuge masina de nu o mai recunosc.Numai bn
  • jonyx87

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Salutare.
Eu am mai schimbat una alta (un IAC nou) și acum este mai bine. Dar nu complet...
În mers, nu se duce direct la relanti... are tendința sã mai stea pe la 1200-1300 de ture apoi sã revinã ușor la relanti. Nu întotdeauna.
Pe loc nu este nici un fel de problemã, un relanti f stabil.
Tot la acel senzor ABS mã gândesc. Dar nu știu ce trebuie fãcut.
Poate aveți voi mai multe cunoștințe decât mine...
  • mihai_8230

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 X18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Ideea e ca sunt masini problematice,sunt multumit de consum si dotarile pa care le are al meu opel ,dar in rest.....fiabilitate canci ,imi aduce aminte de dacia ,repari una dai de alta.
Skip ads

  • neghina dumitru

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2000 Y16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Salutare frati opelisti de pretutindeni.Opel Vectra B2,benzina,an fabricatie 2000,motor 1,6 16 valve la deceleratie de la viteza 100-110 km./ora se opreste motorul.Adica scade turatia si se duce pana la 0.In urma cu ceva vreme se inampla fenomenul numai dupa ce ii puneam benzina,smucea o perioada dupa care se oprea.Acum de cate ori reduc viteza in vederea franarii motorul moare.Ce sa fie?Ajutor.
  • djcioc

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Salut, am tot un opel vectra b din 2001, motor de 1.8 z18xe si am o problema cu acceleratia. Are un punct mort, adica apas pe ea cam 1cm si nu se intampla nimic, apoi creste direct la 1400 de rot... Am auzit ca ar avea un circuit sau ceva, ce trebuie curatat. Vreo idee?
  • alex090

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1996 0039
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Salut tuturor, am si eu o problema, am o Vectra b 1.6 16v din '96 si am inceput sa am probleme cu pornirea. In general porneste la sfert de cheie iar uneori porneste doar daca o bag in viteza si cand ii dau cheie iau piciorul de pe ambreaj( si asa o ia destul de greu) iar dupa ce a pornit se tureaza singura(pana la 2000-3000) timp de cateva secunde. Mentionez ca uneori se ineaca in timpul mersului (ca si cum nu ar primi destula benzinã). Care ar putea sã fie problema?
  • mihai_8230

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 X18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Salut ,mai baieti,nimeni nu va poate spune pe forum direct rezolvarea,pentru ca pot fi multe cauze ,mers intrerupt,intarziere in acceleratie sau pornire grea,in primul rand daca nu aveti pic de habar despre masini nu o sa intelegeti nimic din ce va spun colegii,incepeti si voi cu ,curatare de clapeta si egr,verificati bujiile( schimbatile daca au km multi),presiune in rampa ,senzor temp antigel,etc..etc,totusi cel mai bn puneti masina pe tester ca nu e o avere cativa zeci de lei ,daca nici bani de tester nu sunt lasati le in parcare ce sa zic...
Skip ads

  • alex090

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1996 0039
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Bine prietenas...am uitat sa specific ca, am schimbat bujiile, filtru de benzina si am bagat aditiv de curatare in rezervor...si tot la fel face. Daca intrebam anumite chestii asta nu inseamna “ca nu avem despre masini“. Mi-am schimbat singur chiuloasa la bmw 525 din'97. Mersi de raspuns, data viitoare abtine-te!
  • mihai_8230

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 X18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Prietenas cum zici tu,eu nu am zis cu rautate si eu tot de pe forum am invatat sa mi repar singur masina ,daca zici ca ai schimbat ce ai zis ,curata si ce am zis eu si daca nici atunci nu si revine ,testerul e singura solutie ,poate sa fie unul din senzori defect ,pana nu masori nu ai de unde sa afli,in fine nu mi mai pierd timpul cu ......bafta .
  • sebastian36

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Buna seara.am si eu o problema.am o vectra b 1.6 16v 2001 si câteodatã când o scot pe liber se oprește si când o accelerez se infraneaza si apoi pleaca.am puso pe tester si mia dat câteva erori
Știe cineva care e cauza?
  • ssendam

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2015

  • Mesaj Privat
andrei_alik a scris:revin cu vesti bune.Sambata la prima ora m-am dus la masina inarmat cu un spray de curatat contacte, unu de curatat carburatoare , o bormasina si iata ce am facut: - am inceput prin a curata toate contactele existente pe masina (mufe) am verificat si teoria cu fulia pe care a sugerat-o ingineru ( totul era ok) apoi am dat o gaura cu bormasina chiar in teava inainte de intrarea in catalizator.Am pornit masina ( binenteles ca nu era nici-o schimbare majora) apoi cu motoru pornit dupa ce sa incins bine motoru am inceput sa pulverizez pe acea gaura ( am facut o improvizatie cu o teava din cupru - deaia de la dacie de benzina) chiar in catalizator.Pulverizarile au fost scurte si cu mare grija .Am consumat cam jumatate din spray.Apoi am cocosat-o cum se zice cam 30 minute si la sfarsitul sedintei de terapie am constatat ca masina a devenit cea ce doream.Concluzia mea e : catalizator ( cu siguranta nu mai are metalele alea pe fagure acum),infundat a creat atatea probleme.De unde am ajuns la concluzia ca trebuie sa fac ceva cu catalizatorul? [pai raspunsul vine de la galeria de evacuare fisurata care am descoperit-o in timp ce mesteream.Multumesc tuturor pentru ajutor


Poti sa explici mai mult? ma refer la treaba cu improvizatia cu teava de cupru.
Merci
Skip ads

  • ssendam

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Salut...revin dupa o saptamana, cu vesti bune...A zis un mare domn aici pe forum sa ne mai uitam si la bujii dupa 10 000 de km parcursi...S-a dovedit a fi bobina de inductie...Dupa schimbare inca a dat in nas...fluctuatii dese pe turometru (probabil mai am ceva fisuri in conductele de vacuum)...Am schimbat si bujiile....Masina e total schimbata....Multumesc pentru sfaturi si suport si va urez succes in continuare celor care inca mai au probleme Wink
  • Iscru Bogdan

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Salut! Am un opel vectra b din 2001, 1.6 16v Benzina cod z16xe, de cateva zile imi face probleme mari la pornire, nu porneste decat ajutata de acceleratie iar dupa pornire relanti-ul este foarte ciudat, oscileaza intre 200 si 600 iar cand scade da sa se innece si masina trepideaza din toate incheieturile. Daca o pornesc si stau cu turatie pe ea nu se opreste insa daca nu mai are rutatie se opreste chiar si in mers. Am incercat urmatoarele: schimb ulei si filtre, schimb benzina, tester. Ce altceva pot incerca? Multumesc!
  • RZV0292

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2015

  • Mesaj Privat
salut, am si eu o problema la vectra mea din 2001 motor z18xe, cand o pornesc dimineata la prima cheie nu porneste deloc la a 2-a cheie o ia dar se balbaie (merge intrerupt si parca in 3 pistoane) trepideaza foarte rau si cand vreau sa o turez da sa moara motorul, dupa ce isi revine, in mers daca accelerez lin merge bine daca bag piciorul dintr-o data in acceleratie iar intrerupe si da in nas, consuma si mult (la relanti imi arata 1,5% consum) mai are momente cand isi revine pt putin timp. Am facut testul cu pedalele imi da o eroare la debitmetru (0110), am schimbat debitmetru cu cel al unui prieten, am schimbat si mufa...nici o sansa, cu motorul pornit am incercat sa scot mufa de la debitmetru sa vad daca face ceva si nimic...intre timp am mai descoperit alte coduri de eroare: 1525, 1550, 0650, 0443, 0100
dati-mi o parere, un sfat...ce sa-i fac, cu ce sa incep prima data.
multumesc!
  • Arayas

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Ajutor ca-nebunesc de draci. Am un Vectra 99, 1.8 benzina. La racoare, dimineata dau la cheie, demarorul cupleaza, pornesc si ma duc unde am treaba. Daca las masina in soare, acum la 30 de grade, neam! Cheia parca se invarte in unt, contactul se activeaza dar demarorul nimic. Nici un sunet. Impinsa in 5 metri a luat-o. Nu stiu ce naiba sa-i fac.
Bateria e beton, dar nu stiu de unde sa ma apuc de schimbat. Contact? Electromotor?
Please! ceva idei....
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Carbuni electromotor zic eu.
  • Arayas

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2014

  • Mesaj Privat
I-am gasit problema. Eram pregatit sa cumpar electromotor, contact si alte porcarii, dar le cumparam degeaba.
Sub volan (se desface capacul inferior) exista un mecanism fix care se cupleaza cu tija contactului si actioneaza demarorul.
Mecanismul asta este prins in diverse cleme pe pozitia lui. La mine se pare ca nu mai era asa fix, mai ales cand in interior era foarte cald (masina parcata in soare). Astfel mecanismul se misca si permitea tijei de la contact sa se invarta in gol.
O mica reajustare a clemelor + doua sufe de plastic (coliere) au rezolvat problema. Mecanismul sta fix si masina porneste normal. Sper sa ajute. Bafta!
  • KyrT

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Salut am și eu un vectra b 99 2.0 d dimineața pornește normal dupã 2 km dacã opresc motoru ast 20 min nu mai pornește sau pornește când are el chef . Am duso la un test și cica e pompa se injecție ... dar am mers și 30 50 km cu ea și na murit motoru am lãsato circa 2 ore apoi a pornit din prima dupã 200m gta sa oprit în mers și na mai pornit decât dupã 4-5 ore are cn idee ?
  • Daniela31

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Bunã,
Am o vectra b din 2001 cu motor de 1.8 benzinã care se tot oprește în mers. . Am schimbat la ea supapa admisie si evacuare, distributia,pomp de apa,bujiile și 3-4 supape ( nu știu exact pentru ca tatãl se ocupa Smile ) pentru ca s-a rupt în mers cureau in mers dupã s-a aprins becul de check. Am verificat bobina și calculatorul, dar face același lucru.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR