Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum sa ... ?
  • cr0m

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2012

  • Mesaj Privat
salutare,
ne poate spune cineva cum se scot acele "tate" de cauciuc pentru a verifica daca sunt fisuri pe ebonita
se trage de ele pur si simplu,sunt prinse cu ceva acolo ?
Skip ads

  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
trage fara frica! si roteste usor
  • dani1982

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2013

  • Mesaj Privat
am facut si eu testul cu agrafa nu am nici un cod de eroare banuiesc ca trebuie sa scot toate tatele ca sa verific la care am fisuri
problema mea la masina continua aici https://www.clubopel.com/vie...46&highlight=
  • cr0m

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2012

  • Mesaj Privat
am scos si eu astazi bobina de inductie....am scos cele 4 "tate" dar nu am reusit sa scot arcul acela invelit in ebonita ne poate da cineva mai multe detali despre operatiune
Skip ads

  • costi.c

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salut,

Are cineva idee, "reparatia" cu banda de teflon merge pentru un motor 2.2i (Z22SE)?
  • ador13

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Reparatia este fix pix, nu ai nici o baza in masina. Daca pleci din oras trebuie sa ai si un numar de la remorcari.
Mai bine iti iei direct bobina noua, poti sa o schimbi fara sa te duci la service, si ai scapat relativ ieftin (350-400 lei).
Eu am schimbat bobina (Delphi) la 58,000 km si a tinut aprox. 3 ani, pana la 101,000 km. Mi-am luat tot Delphi acum, sa vedem cat tine si asta.
Cred ca am sa-mi dau niste gauri in capacul ala de deasupra ei, poate nu se mai formeaza condens si umezeala acolo.
  • iucri2

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2011

  • Mesaj Privat
daca reparatia este facuta corect merge va trebuie o bormasina un polizor de preferat un dremel mic si epoxi bison 5 min faceti cu incredere si atentie si o sa mearga
  • anghelacheioan

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Timis
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2012

  • Mesaj Privat
CORBU a scris:da adevarat . ar fi trebuit niste poze . si eu sunt cat de cat in ceata/

Am incercat doar cu teflon. Nu a þinut!
Se curata in lungul fisurii! Eu am folosit silicon negru de garnituri. Nu a þinut decat 10 minute
Skip ads

  • ador13

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2009

  • Mesaj Privat
ador13 a scris:Eu am schimbat bobina (Delphi) la 58,000 km si a tinut aprox. 3 ani, pana la 101,000 km. Mi-am luat tot Delphi acum, sa vedem cat tine si asta.
Cred ca am sa-mi dau niste gauri in capacul ala de deasupra ei, poate nu se mai formeaza condens si umezeala acolo.
Am facut-o lata. Ultima bobina Delphi, cea schimbata la 101,000 km a clacat, am 110,000 km in bord. Adica a mers 9,000 km.
Fiind plecat in tara, am gasit undeva la Pitesti pe stoc doar Mobiltron, nu stiu cat m-o tine si asta, dar deja devine o problema serioasa. Ce fac, trebuie sa plec cu o bobina de rezerva in portbagaj?
Iar azi, mi s-a aprins si becul rosu de la baterie in bord, bateria are 1 an.

Are vreo legatura eroarea de la baterie cu defectarea prematura a bobinelor?
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
ador13 a scris:Reparatia este fix pix, nu ai nici o baza in masina. Daca pleci din oras trebuie sa ai si un numar de la remorcari.
Mai bine iti iei direct bobina noua, poti sa o schimbi fara sa te duci la service, si ai scapat relativ ieftin (350-400 lei).
Eu am schimbat bobina (Delphi) la 58,000 km si a tinut aprox. 3 ani, pana la 101,000 km. Mi-am luat tot Delphi acum, sa vedem cat tine si asta.
Cred ca am sa-mi dau niste gauri in capacul ala de deasupra ei, poate nu se mai formeaza condens si umezeala acolo.

sa inteleg ca daca se formeaza condes nu e bine? ca si la mine gasesc condes bine de tot acolo, ma gandeam la un moment dat sa scot garniturile alea care etanseaza acolo.
  • anghelacheioan

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Timis
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Orice bobina, odata reparata nu mai prezinta aceeasi incredere ca una noua. Infasurarile din bobina sunt izolate printr-o rasina epoxidica (un fel de lac protector), care in timp, datorita functionarii, se incalzeste, si mai apoi isi pierde proprietatile de izolator, sau se intrerup spirele din bobina. Referitor la condens, mansoanele ("garniturile") respective au si rol de gidare corecta a blocului de bobine, cat si de izolare electrica a blocului de bobine fata de masa autovehiculului. Indepartarea lor ar putea favoriza "furtul" de scanteie pe unele pistoane. Recomand inlocuirea bobinei cu una noua sau second hand, insa doar cu unele de marca, Bosch sau GM. Nu va lasati tentati de pretul mai mic al celorlalte marci, deoarece tot la banii aia ajungeti
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
pa mine ma intereseaza ce se intampla daca exista condens acolo?
intreb pentru ca in ultimul timp la pornire, masina se tura singura pana la vreo 1600 rpm si dupaia se oprea motorul.
Erori nu am!
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Rezolvat si de mine o bobina de Z18XER, Vectra C. Scobit cu cutitul zonele ce pareau arse/strapunse de arcul electric astfel incat sa iasa o mica gropita. Pus banda de teflon sanitar, din aceea ieftina in gropita, izolat cu ce am avut la indemana, si DA, functioneaza fara probleme.
Ba mai mult, initial se voia o solutie pentru cativa KM, insa de 8-9 luni si undeva la 10000 km rezista fara probleme.
  • anghelacheioan

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Timis
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2012

  • Mesaj Privat
rhydin a scris:pa mine ma intereseaza ce se intampla daca exista condens acolo?
intreb pentru ca in ultimul timp la pornire, masina se tura singura pana la vreo 1600 rpm si dupaia se oprea motorul.
Erori nu am!

Nu cred ca are vreo importanta condensul prezent sub capac. Capacul de deasupra bobinei nu este etans, iar la incalzirea bobinei sau a motorului condensul va disparea. Problema trebuie cautata in alta parte, la instalatia de alimentare, pompa EGR sau MAF.
  • krydoo

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2007

  • Mesaj Privat
si eu am avut probleme cu bobina. au aparut niste crapaturi in masa de plastic pe unde scapa curent si imi tremura la relanti. am invelit zona cu probleme cu rasina si acum e ok.

  • TIMY25

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2014

  • Mesaj Privat
salut! Cum pot verifica daca bobina de inductie este defecta? Mentionez ca am un opel astra g din 2001 cu motor de 1.6 16v
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Cu alta buna. Sau scoti bobina si ii dai testcu OPcom sa vezi daca da scanteie.
  • TIMY25

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2014

  • Mesaj Privat
salut! Cum pot verifica daca bobina de inductie este defecta? Mentionez ca am un opel astra g din 2001 cu motor de 1.6 16v
  • mammuth

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Salutari am patit si eu sa imi pice bobina ( astra h gtc 2009 z16xer ) cod P0304 , a mea e delphi 1104082 , trepidat , mers in 3 cililindri , tot tacamul , incercat si metoda cu teflon , initial a mers dar minunea a tinut decat o zi Smile , azi am repetat operatia de data asta am insistat mai mult cu teflonul , sa vad cat tine dupa care incerc si cu poxipol , epoxy etc , ceva imi zice ca e oproblema si la delphi suspect de ieftina piesa 325 lei , cred ca au umblat la calitate a mea masina am luato la 33000 in 2011 acum am 71000 . ceva imi zice ca o bobina delphi de acuma nu tine atata.
  • razvansam

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Am rezolvat si eu problema.este foarte usor.sper sa tina cat mai mult
Multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Cum sa ... ?

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR