Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 478
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Iti porneste foarte greu? Cam cate secunde dureaza pana sa o ia atunci cand nu intra bujiile? Nu cred ca e dezamorsare pentru ca atunci pornea greu si cand intrau bujiile. Eu i.am pus un releu suplimentar ce pacaleste ECU si intra bujiile mai des.
Skip ads

  • drg1990

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Salut! Am si eu o problema la Vectra C 2004,2.0 DTI. In orice dimineata,oricat de frig sau de cald ar fi afara,porneste perfect,la prima cheie. Daca merg vreo 15-20 de km sau mai mult,o las 5 min si vreau sa o pornesc iar,nu mai porneste la fel, ci o ia abia la a treia sau chiar la a patra cheie. Daca ma poate ajuta cineva care a avut aceasta problema... Multumesc
  • mavster

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2009

  • Mesaj Privat
ianc sergiu a scris:Iti porneste foarte greu? Cam cate secunde dureaza pana sa o ia atunci cand nu intra bujiile? Nu cred ca e dezamorsare pentru ca atunci pornea greu si cand intrau bujiile. Eu i.am pus un releu suplimentar ce pacaleste ECU si intra bujiile mai des.


indiferent daca intra sau nu bujiile tot greu porneste, dar sa nu uitam un detaliu-doar cand masina stationeaza minim 8 ore, dureaza cam cam 5 secunde, unde in mod normal la prima secunda o ia
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 478
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
In cazul asta se poate vorbi de dezamorsare, verifica furtunasele de retur la injectoare inclusiv furtunasul ce merge in pompa, teurile acestora, si nu in ultimu rand capacul sau oringurile capacului de la filtru de motorina. Origurile sunt in interior, acolo unde se mufeaza furtunele de tur si retur. Aaaa, acum am vazut ca ai schimbat furtunase, dar totusi la capac ai umblat?
Skip ads

  • Vectra Power

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Ziua buna!
Si eu am acceasi problema de cand cu temperaturile astea foarte scazute la un opel vectra c 120cp. Bujiile incandescnete abia le-am schimbat si ma gandesc ca poate fi aceeasi problema legata de releul de bujii.
Spune-mi te rog cum se verifica acest releu;am un aparat de masura si un creion de tensiune..:d in rest service
  • Negreanu

  • Mesaje scrise: 946
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2010

  • Mesaj Privat
ce poate afecta daca masina porneste in 3 bujii in special pe frigul asta?
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 478
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Salut, releul poti sa il verifici in felul urmator: in primu rand sa fie suficient de rece incat sa ti se aprinda martorul in bord, scoti mufele (fisele) bujiilor si cu o lampa de control bec pentru 12V cu 2 fire pui un fir inauntrul mufei si unul pe motor iar atunci cand pui contactul trebuie sa lumineze becul...si asta la fiecare in parte.
  • mavster

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2009

  • Mesaj Privat
ianc sergiu a scris:In cazul asta se poate vorbi de dezamorsare, verifica furtunasele de retur la injectoare inclusiv furtunasul ce merge in pompa, teurile acestora, si nu in ultimu rand capacul sau oringurile capacului de la filtru de motorina. Origurile sunt in interior, acolo unde se mufeaza furtunele de tur si retur. Aaaa, acum am vazut ca ai schimbat furtunase, dar totusi la capac ai umblat?


ca sa fiu sincer n-am umblat la nici un capac, sa fie oare asta problema? m-a exasperat lumeeeee
dupa ce porneste merge atat de frumos te unge la inima, dar daca am lasat-o 6-7 ore jale mai bine ii dai foc
cu toate astea la vara o vand ca disperarea are si ea limite
multumesc de sfat, am sa verific capacul ala sa vad daca este vreo problema, sa vad unde gasesc altul sa inlocuiesc o zi doua
Skip ads

  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 478
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Poti sa mai incerci ceva pana cauti capac, anuleaza filtru si pune-i un furtun intre cele 2 furtune care intra in filtru iar la capat prinde coliere si las-o asa 6-7 ore cum spuneai si dupaia vezi daca e de acolo problema sau nu...incearca inainte sa te apuci de operatiunea asta sa o urci cu spatele pe ceva ridicat pentru a nu se dezamorsa . Dupa ce ai pus furtunul o pornesti sa fii sigur ca nu s-a dezamorsat si dupa ce ai pornit-o o opresti apoi o lasi sa se ,,odihneasca,,. Legat de furtunase, verifica totusi si furtunasele deoarece odata cu frigu asta ele sunt foarte sensibile(casante) si e posibil ca desi tu sa le fi schimbat unul sa fie fisurat mai ales acolo unde se mufeaza in teu.
  • mavster

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2009

  • Mesaj Privat
la constanta acum sunt -15 grade, e posibil sa se fi intamplat asta, d`aia am zis reiau operatiunea cu bujiile si furtunasele
  • dexternad

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
as vrea sa stiu si eu unde sunt pozitionate bujiile la un motor z19dt de 88kw, o poza daca se poate
  • Negreanu

  • Mesaje scrise: 946
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2010

  • Mesaj Privat
dai capacul jos de la motor si te uiti in spatele lui...sunt pozitionate destul de urat.
Skip ads

  • pmstelian

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2009

  • Mesaj Privat
dexternad a scris:as vrea sa stiu si eu unde sunt pozitionate bujiile la un motor z19dt de 88kw, o poza daca se poate


Nu imi sta in caracter sa iti zic asta dar...pentru siguranta ta mai bine te duci la un service sa faca aceasta operatiune....
Sunt pozitionate nu urat` cum spunea colegu...parca neamntu nu a prevazut inlocuirea lor...extrem de urat sunt puse...nu exista motor mai prost organizat ca z19dt....
Dupa ce ca dabia bagi mana sa scoti mufele ...risti sa mai rupi si vre una prin chiuloasa....Bafta

am adaugat o poza de la un coleg...sper sa nu se supere ,cu rosu sunt zonele unde se afla bujile...
  • dexternad

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
multumesc , sper sa le pot schimba, la celalalt motor (y20dth) a mers fara probleme
  • eremiaiulian

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2011

  • Mesaj Privat
[quote="pmstelian"]
dexternad a scris:
Sunt pozitionate nu urat` cum spunea colegu...parca neamntu nu a prevazut inlocuirea lor...


al draq neamt a inceput sa proiecteze motoare de fiat


la anumite ateliere iti schimba bujiile pe propie raspundere,ca la spital cand trebuie sa te operezi cu anestezie generala
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
depinde de noroc...
eu la a mea nu am avut probleme
insa la un amic s-au rupt 3 din 4 (acelasi service, acelasi mecanic, acelasi motor)
  • Negreanu

  • Mesaje scrise: 946
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2010

  • Mesaj Privat
3 din 4? eu am schimbat decat una..cea pozitionata cel mai urat..a iesit foarte usor,si la fel de usor a fost infiletata la loc...si nu a dat cu nici un fel de solutie degripanta,nimic.
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 478
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Salut, de curand am scos si eu bujiile incandescente la motorul meu, y20dth, sa le verific mai bine si am observat ca una dintre ele (a2-a de la stanga la dreapta) era innegrita pana la filet, deci pe toata lungimea ,,stiloului,,. Celelalte erau curate perfect si doar aia era murdara. Acu intreb de la ar putea sa fie si presupun ca nu e normal. Mentionez ca bujiile toate sunt bune, chiar si aia murdara. Multumesc!
  • eremiaiulian

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2011

  • Mesaj Privat
aceea bujie plina de funingine nu era stransa si rasufla
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 478
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Deci eu nu inteleg....rasufla?! Unde, pentru ca ea etanseaza in filet nu?! Si bujia era neagra sub filet deci in interior, pai si atunci scapa compresia ? Lamureste-ma putin ca nu inteleg! Multumesc!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR