Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • eremiaiulian

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2011

  • Mesaj Privat
etanseaza daca este stransa la 10Nm altfel nu are cum sa ajunga funinginea in sus pe corpul bujiei,nu trebuie sa fie foarte slaba sa se intample acest lucru,cat despre compresie ,la acest motor este de 25-28 bari,deci are de unde sa dea un fas fara sa deranje
Skip ads

  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 478
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Scuze ca va cicalesc colegi, dar am pus o poza pentru a se intelege mai bine. Bujia era murdara pe toata zona marcata cu portocaliu. Acu intrebare, ea etanseaza doar in filet sau si in zona cu albastru?
  • pmstelian

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2009

  • Mesaj Privat
ianc sergiu a scris:Scuze ca va cicalesc colegi, dar am pus o poza pentru a se intelege mai bine. Bujia era murdara pe toata zona marcata cu portocaliu. Acu intrebare, ea etanseaza doar in filet sau si in zona cu albastru?


in principiu` doar in filet !
  • vlase alex

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Salut ! Am si eu o mica (sper) problema cu bujiile si anume pe tester imi arata ca este un arsa fapt confirmat si de aprinderea masinutei cu cheie in bord. La pornire nu sunt probleme, in sensul ca porneste bine. Intrebarea mea este daca este vre-o problema daca mai merg asa cu ea o perioada de timp? Eroarea aceea cu masina cu cheie poate afecta in vre-un fel mersul masinii? Am observat ca daca nu este frig prea mare sau daca motorul este cald si nu intra bujiile in functiune eroarea dispare dupa pornirea masinii, indicand doar faptul ca este stocata. Daca este frig sau motorul este rece eroarea ramane si dupa pornirea motorului. Multumesc.
Skip ads

  • pmstelian

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2009

  • Mesaj Privat
vlase alex a scris:Salut ! Am si eu o mica (sper) problema cu bujiile si anume pe tester imi arata ca este un arsa fapt confirmat si de aprinderea masinutei cu cheie in bord. La pornire nu sunt probleme, in sensul ca porneste bine. Intrebarea mea este daca este vre-o problema daca mai merg asa cu ea o perioada de timp? Eroarea aceea cu masina cu cheie poate afecta in vre-un fel mersul masinii? Am observat ca daca nu este frig prea mare sau daca motorul este cald si nu intra bujiile in functiune eroarea dispare dupa pornirea masinii, indicand doar faptul ca este stocata. Daca este frig sau motorul este rece eroarea ramane si dupa pornirea motorului. Multumesc.


1.bujile la dizel te ajuta DOAR la pornire
2.daca motorul are o anumita temperatura..bujile nu isi mai au rostul la pornire deci nu se mai trimite curent catre ele.
3.nu o sa ai nici o problema daca mergi cu ea asa...dar eroarea respectiva !
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
tie tester-ul iti zice ca ai cel putin o bujie arsa...
nu are cum sa-ti arate care dintre ele e arsa sau cate sunt arse...
e posibil ca acea bujie inca sa mai fie functionala insa partial sau contactul electric dintre bujie si cablu sa fie imperfect
cel mai bine ar fi sa scoti capacul si sa verifici contactele

la o astra H pe care am pus odata testerul erau 3 dintre contacte oxidate
insa mie imi dadea eroare de bujie arsa.
am curatat contactele bine sa nu mai fie oxidate (si pe bujie si pe fir) si am pus din nou tester-ul
nu mai era nici o eroare...
cost reparatie: 5 lei (cat am dat pe un spray de contacte)
  • dinflo

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Am o vectra 1.9 cdti de 88kw, din 2007... ramane "check engine" aprins.La tester mi s-a spus ca ramane aprins din cauza ca am cel putin o bujie arsa.
Ce parere aveti? Spuneti-mi va rog daca se schimba toate 4 bujiile sau numai cea(cele) arsa(e)?
Ce marca de bujii recomandati?
  • pmstelian

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2009

  • Mesaj Privat
ramane doar la prima cheie cand e motorul rece?dupa un anumit timp se stinge?
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
bujiile se schimba toate odata
chiar daca pui acelasi model...
e posibil ca in timp sa se duca si celelalte vechi si sa trebuiasca sa le schimbi si pe acestea
ai foarte mare grija la ce service te duci pentru ca se cam rup pe acest motor bujiile...
trebuie desfacute cu foarte mare grija
  • dinflo

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2010

  • Mesaj Privat
pmstelian a scris:ramane doar la prima cheie cand e motorul rece?dupa un anumit timp se stinge?

ramane aprins tot timpul...
  • pmstelian

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2009

  • Mesaj Privat
nu cred ca e de la buji ,totusi o verificare a lor nu strica
  • claudiuuu29

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2010

  • Mesaj Privat
salutare baieti,am si eu o problema asemanatoare la vectra mea.estre o vectra b motor 2000 din 97 82 cp...azi dimineata cand am vrut s ao pornesc,pauza,masina nu a mai vrut..nu mi-a facut nici o problema toata iarna,doar cand era foarte ger pornea un pic mai greut sau chiar la a2a cheie..mentionez ca martorul de la bujii de aprinde,motor invarte,din cate am verificat eu nu se dezamorseaza,si se mai aude ca un bazait in jurul pompei de injectie sau poate chiar in calculatorul pompei daca nu ma insel,e posibil sa fie de la bujii?dati-mi o idee poate ati mai intalnit/patit.multumesc anticipat!
Skip ads

  • geo_18_1

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2003 2.0 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2014

  • Mesaj Privat
si ce ai facut daca ti lea rupt
  • Ionut_M81

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Salut am o astra g 1.7 dti și am o problema ...Acum nu știu dacã e de la bujii sau de la ce face așa,dacã mã puteți ajuta va sunt recunoscãtor ...Deci la prima pornire pornește foarte usor,dar dupã plecarea de pe loc la turație de 1700 rotații îmi da în nas,pana se mai încãlzește puțin dupã nu mau are nimic,asa face și când e rece și când e cald afarã. ..
  • Ionut_M81

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Nu mai este nimeni care sa mã ajute?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
pai postezi la sectiune de vectra c...
motorizarea ta nu a fost pusa pe vectra c niciodata.
simptomele de care zici nu au nici o legatura cu bujiile incandescente...
posibil sa fie de la turbina sau ceva prin zona ei...
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,300
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Revin si eu cu o intrebare, Vectra C GTS, Z19DT , VIN-ul 6851068670 ultimele cifre, unde ma-sa mare gasesc ce fel de bujii am fara sa trag masina pe dreapta , sa le scot si sa merg cu ele in mana la magazin ? de 103mm sau 109mm ?
Sau sa intreb altfel, e vreo problema daca pun de 103mm sau 109mm ?

Multumesc
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,300
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
later post: am rezolvat , am schimbat bujiile, treaba e destul de simpla dupa ce am studiat toate site-urile de piese auto. Bujiile de 103mm sunt la masinile pre-facelift, bujiile de 109 sunt la masinile dupa 2007. La mine, masina fiind din 2005, au fost de 103mm , am luat Beru GN041. Pe masina aveam Bosch, 3 se aprindeau dar greu, una era dead.

PS: surprinzator, toate au iesit foarte usor, doar la pistonul 3 m-am chinuit mai mult (e si o teava de motorina acolo, trebuie sa pui tubulara in capul bujiei, si sa conectezi prelungirea printr-o gaura intre admisie si teava aia), asta la Z19DT.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
si le-ai curatat filetul in chiulasa respectiv le-ai strans cu cheia dinamometrica la cuplul specificat pe cutia lor? altfel este posibil sa nu le mai desfaci usor mai ales daca nu au fost curatate bine filetele respectiv conul de asezare si stranse mai mult decat trebuie.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR