- eremiaiulian
- **
- 204 mesaje
- din 12 Mai 2011
- Vectra 2004 y20dth
- Bucuresti
eremiaiulian
- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2011
- Mesaj Privat
- ianc sergiu
- **
- 478 mesaje
- din 08 Feb 2010
- Vectra 2004 z19dth
- Hunedoara
ianc sergiu
- Mesaje scrise: 478
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat
- pmstelian
- ***
- 523 mesaje
- din 23 Aug 2009
- Astra 2006 Z19DTL
- Calarasi
pmstelian
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2006 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2009
- Mesaj Privat
- vlase alex
- **
- 65 mesaje
- din 29 Aug 2007
- Vectra 2005 Z19DT
- Constanta
vlase alex
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2007
- Mesaj Privat
Salut ! Am si eu o mica (sper) problema cu bujiile si anume pe tester imi arata ca este un arsa fapt confirmat si de aprinderea masinutei cu cheie in bord. La pornire nu sunt probleme, in sensul ca porneste bine. Intrebarea mea este daca este vre-o problema daca mai merg asa cu ea o perioada de timp? Eroarea aceea cu masina cu cheie poate afecta in vre-un fel mersul masinii? Am observat ca daca nu este frig prea mare sau daca motorul este cald si nu intra bujiile in functiune eroarea dispare dupa pornirea masinii, indicand doar faptul ca este stocata. Daca este frig sau motorul este rece eroarea ramane si dupa pornirea motorului. Multumesc.
- pmstelian
- ***
- 523 mesaje
- din 23 Aug 2009
- Astra 2006 Z19DTL
- Calarasi
pmstelian
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2006 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2009
- Mesaj Privat
vlase alex a scris:Salut ! Am si eu o mica (sper) problema cu bujiile si anume pe tester imi arata ca este un arsa fapt confirmat si de aprinderea masinutei cu cheie in bord. La pornire nu sunt probleme, in sensul ca porneste bine. Intrebarea mea este daca este vre-o problema daca mai merg asa cu ea o perioada de timp? Eroarea aceea cu masina cu cheie poate afecta in vre-un fel mersul masinii? Am observat ca daca nu este frig prea mare sau daca motorul este cald si nu intra bujiile in functiune eroarea dispare dupa pornirea masinii, indicand doar faptul ca este stocata. Daca este frig sau motorul este rece eroarea ramane si dupa pornirea motorului. Multumesc.
1.bujile la dizel te ajuta DOAR la pornire
2.daca motorul are o anumita temperatura..bujile nu isi mai au rostul la pornire deci nu se mai trimite curent catre ele.
3.nu o sa ai nici o problema daca mergi cu ea asa...dar eroarea respectiva !
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
tie tester-ul iti zice ca ai cel putin o bujie arsa...
nu are cum sa-ti arate care dintre ele e arsa sau cate sunt arse...
e posibil ca acea bujie inca sa mai fie functionala insa partial sau contactul electric dintre bujie si cablu sa fie imperfect
cel mai bine ar fi sa scoti capacul si sa verifici contactele
la o astra H pe care am pus odata testerul erau 3 dintre contacte oxidate
insa mie imi dadea eroare de bujie arsa.
am curatat contactele bine sa nu mai fie oxidate (si pe bujie si pe fir) si am pus din nou tester-ul
nu mai era nici o eroare...
cost reparatie: 5 lei (cat am dat pe un spray de contacte)
nu are cum sa-ti arate care dintre ele e arsa sau cate sunt arse...
e posibil ca acea bujie inca sa mai fie functionala insa partial sau contactul electric dintre bujie si cablu sa fie imperfect
cel mai bine ar fi sa scoti capacul si sa verifici contactele
la o astra H pe care am pus odata testerul erau 3 dintre contacte oxidate
insa mie imi dadea eroare de bujie arsa.
am curatat contactele bine sa nu mai fie oxidate (si pe bujie si pe fir) si am pus din nou tester-ul
nu mai era nici o eroare...
cost reparatie: 5 lei (cat am dat pe un spray de contacte)
dinflo
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Alba
- Masina: Vectra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2010
- Mesaj Privat
- pmstelian
- ***
- 523 mesaje
- din 23 Aug 2009
- Astra 2006 Z19DTL
- Calarasi
pmstelian
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2006 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2009
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
dinflo
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Alba
- Masina: Vectra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2010
- Mesaj Privat
- pmstelian
- ***
- 523 mesaje
- din 23 Aug 2009
- Astra 2006 Z19DTL
- Calarasi
pmstelian
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2006 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2009
- Mesaj Privat
- claudiuuu29
- *
- 21 mesaje
- din 10 Dec 2010
- Vectra 1997
- Constanta
claudiuuu29
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2010
- Mesaj Privat
salutare baieti,am si eu o problema asemanatoare la vectra mea.estre o vectra b motor 2000 din 97 82 cp...azi dimineata cand am vrut s ao pornesc,pauza,masina nu a mai vrut..nu mi-a facut nici o problema toata iarna,doar cand era foarte ger pornea un pic mai greut sau chiar la a2a cheie..mentionez ca martorul de la bujii de aprinde,motor invarte,din cate am verificat eu nu se dezamorseaza,si se mai aude ca un bazait in jurul pompei de injectie sau poate chiar in calculatorul pompei daca nu ma insel,e posibil sa fie de la bujii?dati-mi o idee poate ati mai intalnit/patit.multumesc anticipat!
geo_18_1
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 2003 2.0 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2014
- Mesaj Privat
Ionut_M81
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 Y17td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2016
- Mesaj Privat
Salut am o astra g 1.7 dti și am o problema ...Acum nu știu dacã e de la bujii sau de la ce face așa,dacã mã puteți ajuta va sunt recunoscãtor ...Deci la prima pornire pornește foarte usor,dar dupã plecarea de pe loc la turație de 1700 rotații îmi da în nas,pana se mai încãlzește puțin dupã nu mau are nimic,asa face și când e rece și când e cald afarã. ..
Ionut_M81
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 Y17td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2016
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,300 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,300
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
Revin si eu cu o intrebare, Vectra C GTS, Z19DT , VIN-ul 6851068670 ultimele cifre, unde ma-sa mare gasesc ce fel de bujii am fara sa trag masina pe dreapta , sa le scot si sa merg cu ele in mana la magazin ? de 103mm sau 109mm ?
Sau sa intreb altfel, e vreo problema daca pun de 103mm sau 109mm ?
Multumesc
Sau sa intreb altfel, e vreo problema daca pun de 103mm sau 109mm ?
Multumesc
- ToX
- ****
- 1,300 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,300
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
later post: am rezolvat , am schimbat bujiile, treaba e destul de simpla dupa ce am studiat toate site-urile de piese auto. Bujiile de 103mm sunt la masinile pre-facelift, bujiile de 109 sunt la masinile dupa 2007. La mine, masina fiind din 2005, au fost de 103mm , am luat Beru GN041. Pe masina aveam Bosch, 3 se aprindeau dar greu, una era dead.
PS: surprinzator, toate au iesit foarte usor, doar la pistonul 3 m-am chinuit mai mult (e si o teava de motorina acolo, trebuie sa pui tubulara in capul bujiei, si sa conectezi prelungirea printr-o gaura intre admisie si teava aia), asta la Z19DT.
PS: surprinzator, toate au iesit foarte usor, doar la pistonul 3 m-am chinuit mai mult (e si o teava de motorina acolo, trebuie sa pui tubulara in capul bujiei, si sa conectezi prelungirea printr-o gaura intre admisie si teava aia), asta la Z19DT.
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat