Ai uitat parola?


  • mariano

  • Mesaje scrise: 1,772
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Jun 2008

Si cam cum ar putea fi modificata o astfel de supapa? Eu am pus o astfel de supapa pe tur si nu m-a multumit. Inteleg ce vrei sa spui, montarea acestei supape ar retine motorina in pompa mai mult timp. Mie cand se dezamorseaza scot furtunul de tur din filtru cel care duce la pompa de injectie si ii pun o perfuzie cu 1 litru de motorina si o ia imediat.. Supapa uni sens am dar e capsulata.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 5,672
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

iacob29 a scris: Un sfat pentru toti cei care au probleme cu pornirea motorului. Mai precis cu desamorsarea pompei de injectie.
Deci : O pompa de injectie se desamorseaza din cauza unei supape din pompa de joasa ( pompa de injectie este compusa din doua pompe , una de joasa si una de inalta ), care cu timpul aceasta supapa se uzeaza ( este greu de depistat daca este uzata).
Solutia este urmatoarea: se monteaza o supapa unisens pe linia de retur de la pompa spre rezervor. Acea supapa trebuie modificata , adica schimbat arcul supapei care trebuie sa fie mai tare , in asa fel ca supapa sa deschida la o presiune mai mare ( in jurul la 0.5 - 1 bar). Eu am montat la doua motoare si merge foarte bine.

Si cand se dezamorseaza pe la surubul de blocare a axului pompei, ce solutie ai, ca asta cu supapa pe retur nu ajuta ?
Cand se dezamorseaza pe la capacul filtrului de motorina ce solutie ai ?
Cand se dezamorseaza pe la oringurile de la injectoare ce solutie ai ?

@mariano, nu pot sa cred ca inca te mai chinui cu dezamorsarea dupa atatia ani de cand ai motorul asta.
Daca mai ai nr. meu, suna-ma s-o rezolvam.
  • iacob29

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Mar 2010

Un raspuns pentru Mariano.
Este adevarat , daca se umple cu motorina pompa de injectie , motorul porneste . Deci solutia am dat-o pentru a nu se mai goli pompa de injectie se monteaza o supapa unisens pe retur .
Aveti aici modelul de supapa la care am schimbat arcul de retinere : https://www.google.ro/search...wxzJI3VcRQ47bM%3A
  • iacob29

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Mar 2010

Iar in cazul in care pompa are multe defecte , solutia este schimbarea pompei.
  • nK121

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Nov 2015

Salut
Detin un opel astra g 2.0dti 16v. Problema e ca atunci cand pornesc masina se aude carait(tacanit,bataie) atunci cand acelerez intre 900rpm-1000rpm si nu gasesc care ar fi problema.Tin sa mentioz ca se aude si atunci cand plec de pe loc tot la aceleasi turatii si am si ceva probleme cu pompa de injectie si atunci cand merg cu ea daca nu o accelerez are ceva socuri asta doar cand e motorul rece.Ma poate ajuta cineva?Va rog
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 5,672
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

Se dezamorseaza partial circuitul de motorina, iar pompa merge mai mult "pe uscat" cat e motorul rece.
  • nK121

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Nov 2015

Si am uitat sa precizez ca am eliminat egr din soft
  • nK121

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Nov 2015

Si am uitat sa precizez ca am elimnat egr din soft ,iar atunci cand masina e pornita miroase parca a ars dupa e .nu imivda nici o eroare nu fierbe apa doar ca miroase ciduat dupa ea.probabil din cauza ca am eliminat egr ul?
  • nK121

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Nov 2015

pompa a fost data jos si trimisa pe banc in craiova. Cica au reparato. Inainte daca tineam masinea dreapta nu pornea decat cu spray. Daca o tinem un pic inclinata de bot pornea imediat. Dupa ce am trimis o si au zis ca au reparat o ,am verificat si chiar au reparat o dar nu cum trebuia.Masina imi porneste dupa 5-10 secunde de dat la automat.Daca scot mufa care vine din termocupla in termostat sau ce mama lui e ala porneste imediat masina,iar daca o pun inapoi si dau sa pornesc masina tot asa face dupa 4-7 secunde porneste ,un pic mai rapid Smile)
  • iacob29

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Mar 2010

probele cu pompa sunt foarte multe , incepand de la partea mecanica si pana la partea electronica plus tot sistemul de control aferent pompei de injectie .
Eu am dat o varianta de rezolvare in cazul in care se dezamorseaza pompa . Alte rezolvari in cazul pompei de injectie nu pot sa dau , caci nu am inatalnit la pompa mea.
  • dan74

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Omega X20DTH din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Nov 2015

salutare tuturor! nu ma pot abtine sa nu intervin,si mie dezamorsarea mi a dat ceva batai de cap. mai aveam un pic si schimbam toata masina.In afara de olendere,garnituri,conducte,furtunase de retur,si inainte de a demonta pompa pe motiv ca ar avea si ea ceva,acordati o atentie sporita semeringurilor la injectoare. Nu e chiar placut sa ajungi acolo,la X si Y20DTH, injectoarele se afla sub axa cu came.e ceva de lucru,mie mi-a luat juma de zi,eu fiind mai meticulos cand umblu pe la distributie. Un singur semering uzat acolo e suficient sa faca probleme,se dezamorseaza pompa in cateva ore. E acelasi lucru ca si cum ar prinde aer pe la furtunasele de retur,si degeaba puneti supape unisens si pe tur si pe retur ca le puneti degeaba,pompa se va dezamorsa oricum
  • fiorino72

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Y20DTH din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Dec 2009

Salutare tuturor,am un astra g 2.0 dti/16v din anul 2000,am patit-o si eu recent cu dezamorsarea pompei sau daca a fost asa ceva.Am schimbat filtrul de motorina,(de aici a inceput totul)si bineinteles nu am avut motorina sa completez in filtru apoi dupa pornire am lasat-o la renti fara sa o accelerez si s-a oprit....si nu a vrut sa mai porneasca neam.Apoi am adus si motorina si am completat in filtru..degeaba tot nu a pornit.Seara am plecat cu autobuzul la munca si a doua zi am zis sa vad ce pot face.A doua zi de dimineata am desfacut furtunul de intrare in filtru..am tras o gura..motorina era foarte aproape.Atunci am desfacut furtunul de iesire din filtru de motorina spre motor si l-am umplut cu o seringa cu motorina,a intrat vre-o 7-8 seringi de 10 sau 20ml,am pus la loc am dat la cheie ( a pornit dupa 4-5 sec.) dupa care am accelerat-o in 2500-2800 rot/min.sa nu se mai opreasca cumva.Mentionez ca inainte masina pornea super ok si acum la fel.Va doresc o zi buna tuturor si daca schimbati filtrul de motorina,pune-ti motorina in el pana aproape sus si la pornire accelerati mai tare pentru 30-40 sec si gata e ok...succes.
  • 76AMS

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Dec 2015

iacob29 a scris: Un sfat pentru toti cei care au probleme cu pornirea motorului. Mai precis cu desamorsarea pompei de injectie.
Deci : O pompa de injectie se desamorseaza din cauza unei supape din pompa de joasa ( pompa de injectie este compusa din doua pompe , una de joasa si una de inalta ), care cu timpul aceasta supapa se uzeaza ( este greu de depistat daca este uzata).
Solutia este urmatoarea: se monteaza o supapa unisens pe linia de retur de la pompa spre rezervor. Acea supapa trebuie modificata , adica schimbat arcul supapei care trebuie sa fie mai tare , in asa fel ca supapa sa deschida la o presiune mai mare ( in jurul la 0.5 - 1 bar). Eu am montat la doua motoare si merge foarte bine.

  • rolland

  • Mesaje scrise: 387
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Apr 2012

Si totusi unde este aceasta supapa ,în partea de joasă presiune?Eventual poze ?
  • bogdanus

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra Dti din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2015

Salut mi a spus iulian sa iau legatura cu tine mariusnapcori eu dunt din ploiesti....sz daca deranjez...am si eu o problema cu un opel astra 2.0 dti mi se dezamorseaza pompa de injectie am intwles pt ca nu prea m pricep la mecanica ...am cumparat oringurile si semeringurile la injectoare si as vrea sa le pun...tinand cont ca imi porneste greu la rece doar Sad...
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,725
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A 20DT din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jun 2004

Bogdanus te-ai intrebat de ce se dezamorseaza numai la rece?
  • bogdanus

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra Dti din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2015

Nu pentru ca nu prea ma pricep..cv mi a sp ca ar fi pompa de injectie de vina..dupa cate am citit si p forum toti spun sa schimb oringutile si semeringurile injectorului...le am cumparat si akm urm sa le schimb iulian
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,725
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A 20DT din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jun 2004

acum treb sa le schimbi daca tot le-ai luat plus ca masina este destul de veche dar nu cred ca rezolvi problema.
ai verificat bujiile?
  • bogdanus

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra Dti din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2015

Nu ...o sa le verific Smile,...multumesc
  • guzgab77

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Nov 2015

Salut.am si eu o problema.am un vectra b din 2001 motor 2.2dti si dimineata porneste la sfert merge coteva secunde dupa care se opreste.presupun ca ramine fara motorina.dau la automat si porneste dar mai in lung dupa care nu mai are probleme.faza se repeta daca sta masina mai mult de 10 ore fara sa o pornesc.a si cit dau la automat sa porneasca in lung scoate un fim dens si alb.stie cineva ce poate sa fie?va rog.multumesc

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




Inchide