Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Moneda asta rezolva fluctuatia de relantiu cand vii la stop ?
Nu exista pericolul sa fie aspirata ? Sau se fixeaza bine in furtunul gofrat ?
Skip ads

  • Starscream

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2010

  • Mesaj Privat
ddf a scris:Moneda asta rezolva fluctuatia de relantiu cand vii la stop ?
Nu exista pericolul sa fie aspirata ? Sau se fixeaza bine in furtunul gofrat ?


Furtunul are cap conic de aceea se aseaza mai intai moneda gaurita si apoi peste ea burete, nu exista nici un pericol ca aceasta moneda sa fie absorbita in admisie ea se aseaza in interiorul capului conic care are o camasa de plastic si apoi urmeaza furtunul propriuzis care e mult mai subtire ca si capul. Riscuri nu exista operatia e simpla ar trebui macar sa incerci si sa vezi cum se comporta relantiul - al meu sta fix depinde de temperatura motorului. La frana brusca si scoasa din viteza cade direct la 800 de ture unde si ramane.
Nu te speria daca porneste la cheie si apoi se opreste brusc
Da-i o pedala cand o pornesti (nu primeste suficient aier din cauza buretelui) asta se intampla rar dar daca o turezi un pic la pornire isi revine imediat.

ID mess: - kapwhuan
  • Starscream

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor, revin cu poze si cu problema rezolvata - Schimbat capac culbutori masina merge perfect, eliminat moneda gaurita plus bureti din furtunelul de vacum.

Poze cu supapa din capacul culbutorilor, aceasta supapa nu se poate desface separat e lipita de capacul culbutorilor.

Acest model a fost rechemat de catre OPEL (modelel din 2003 pana in 2004.06. -- Z16XEP---) in service pentru schimbarea capacului culbutorilor chiar din cauza acestei supape care se pare ca un defect de fabricatie. Daca aceasta supapa nu functioneaza corect: 1.) se produce consumul de ulei prin furtunelul de vacum - uleiul ajunge in galeria de admisie (de acolo nu
stiu exact cum este eliminat.)
2.) se produc oscilatii la relantiu....masina se tureaza si detureaza haotic amestecul de aer si benzina este
dat peste cap.

O sa revin cu consumul de ulei dupa vreo 4-500 de km (Aral 5W-40..adus din Germania)......
Numai bine si kilometri multi fara probleme.
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Daca Opel a rechemat in service masinile Z16XEP pentru aceasta problema , nu e de datoria lor sa-l schimbe gratis ?
Skip ads

  • Starscream

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2010

  • Mesaj Privat
ddf a scris:Daca Opel a rechemat in service masinile Z16XEP pentru aceasta problema , nu e de datoria lor sa-l schimbe gratis ?


Asta e retorica intrebarea?

Cine crezi ca iti schimba capacul culbutorilor pe gratis in tara asta de kkt?
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Off topic :
Aici ai si tu dreptate : insa din cate stiu eu , daca o firma auto constata un viciu de fabricatie remediaza gratis problema.In Germania nu cred ca si-ar permite asa ceva.
On topic : Ca ai mai multa experienta
Crezi ca as putea substitui cu ceva regulatorul asta defect ? De ce nu ai lasat moneda si buretele acolo ? Decat sa fi dat 10 milioane pe un capac nou.
  • Starscream

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2010

  • Mesaj Privat
ddf a scris:Off topic :
Crezi ca as putea substitui cu ceva regulatorul asta defect ? De ce nu ai lasat moneda si buretele acolo ? Decat sa fi dat 10 milioane pe un capac nou.


Supapa (regulatorul) nu se poate inlocui el vine turnat in plasticul capacului culbutorilor dupa cum vezi in pozele de mai sus, iti dai seama ca daca era piesa separata nu imi cumparam toata carcasa culbutorilor care apropo am gasito second in Harghita la pretul de 300 de lei. O sa iti trimit diseara numarul de la omul care are asa ceva sau a avut. Piesa a fost 300 lei plus 40 de lei curierul. Daca nu cauta pe net TONISTORM MURES si asta mai aduce asa ceva la 350 de lei daca nu ma insel.
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
azi am terminat de facut in jur de 2300 km in 3 zile si cu mers destul de accelerat 130 km/h cu noul ulei 10 W 40 mobil ..din care motorul meu nu a vrut sa mai pape nimic. daca faceam asta cu castrol 5 w 40 trebuia sa completez macar 300 ml si pe traseu mi se si aprindea martorul galben cu nivelul la ulei . astept pareri! numai bine
Skip ads

  • danywhy

  • Mesaje scrise: 494
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Salutare , o schema cu sigurantele pentru z16xep se gaseste pe aici ? mi s-a ars cea de la bricheta si nu stiu care este si de cati amperi Smile multumesc mult !
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
pozitia 29 REC (spate ) bricheta 15 A
30 priza spate 15 A
  • danywhy

  • Mesaje scrise: 494
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2009

  • Mesaj Privat
multumesc mult !
  • IULYAN _26

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2004 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Buna ziua,
Revin dupa o perioada destul de lunga, dar cu rezolvarea pentru vesnica problema a motorului Z16 XEP - " CONSUMUL DE ULEI".
Solutia problemei este:- inlocuirea segmentilor pistoanelor, dar, nu cu un set de segmenti de origine GM. Multumita unor domni, care chiar se implica in rezolvarea problemelor la motoarele Opel&Chevrolet am reusit sa rezolv si eu problema si care mi-au recomandat ce anume sa iau si de unde sa iau piesele atat de necesare.
Setul de segmenti este compus din: segmentul de ardere si raclorul sunt de Ford, marca Ghoetze, iar cel de compresie este de Toyota.Toate acestea le gasiti la unul din filialele firmei SZAKAL METAL, din orasul dvrs, specificand exact ce tip de motor aveto si problema cu care va confruntati.
Am efectuat dupa aceasta interventie 2500 de km , in diferite regimuri de exploatare, iar motorul se comporta foarte bine, fara nici un consum de ulei, iar uleiul isi pastreaza culoarea galbena si lucitoare.
Mult succes !
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cei cu capac problema, ati auzit de valva PCV ? Daewoo nu face masini si la piese pret de pomana ?
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Valva PCV e pusa la Matiz pe furtunul de carter.
Daca as pune o valva PCV pe furtunul de gaze as rezolva ceva ?
Domnule Dan : Geniala idee. In weekend scot valva de la Matiz si o montez la Opelul asta care mi-a scos peri albi cu relantiul lui.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Un PCV de Cielo care e cu cot sau Matiz fara cot e maxim 15lei, succes si astept berea Laughing
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Pentru un nestiutior , ce face valva asta PCV eu presupun ca e o supapa unisens dar va intreb?
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Pentru cei interesati de valva PCV
http://en.wikipedia.org/wik...entilation_system
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Revin cu un feed-back dupa ce am pus in aplicare ideea dlui. Dan : am montat o valva noua de Matiz . Oscilatiile s-au redus insa nu chiar in totalitate. Mai face cand si cand , aleatoriu (zic eu) . Insa se cunoaste(a) . Poate din cauza ca ar trebui sa scot valva defecta din interiorul capacului care nu isi mai face treaba.
Totodata, aveam deja de mult timp data comanda pentru un capac nou care a venit duminica dimineata si l-am si montat . Evident ca am anulat valva PCV nou montata si am revenit la ,,setarile '' de fabrica.
Dezamagire insa : face parca mai rau ca inainte .
Deci ? Concluzia : aveti ideea ce Dumnezeu mai poate sa aiba ? (Cred ca esenta de vanzare) .Am schimbat (anulat) o groaza de senzori : MAP, CranckShaft, Senzorul de temperatura si tot degeaba.Erori in calculator nu am .Precizez ca face doar in mers, cand V<>0 , pe loc daca o testez nu face.
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
ddf a scris:Revin cu un feed-back dupa ce am pus in aplicare ideea dlui. Dan : am montat o valva noua de Matiz . Oscilatiile s-au redus insa nu chiar in totalitate. Mai face cand si cand , aleatoriu (zic eu) . Totodata, aveam data comanda pentru un capac nou care a venit duminica dimineata si l-am si montat . Evident ca am anulat valva PCV nou montata si am revenit la ,,setarile '' de fabrica.
Dezamagire insa : face parca mai rau ca inainte .
Deci ? Concluzia : aveti ideea ce Dumnezeu mai poate sa aiba ? (Cred ca esenta de vanzare) .Am schimbat (anulat) o groaza de senzori : MAP, CranckShaft, Senzorul de temperatura si tot degeaba.Erori in calculator nu am .Precizez ca face doar in mers , pe loc daca o testez nu face.

Cum ai montat valva PCV de Matiz ?Are vreun sens(ca la filtru de benzina) As vrea sa incerc sa vad daca imi scade consumul de ulei si cred ca e o operatiune pe care pot sa o fac singur .
Cat te-a costat capacul? L-ai luat nou? Si de unde?
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Uite niste poze de la un Matiz :

Sens are cu siguranta pentru ca inchida si sa deschida la vacuum.
Capacul e f. scump intre 10 si 12 mil. lei vechi
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR