Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • moshu1

  • Mesaje scrise: 980
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2009

  • Mesaj Privat
aurel01 a scris:am si eu o problema, am curent se vede la faruri, claxon ventilatoare ... etc, pun contactul totul ok se aprind martori in bord totul bun si ok cand invart cheia pt pornire intesitatea martorilor scade brusc si electromotorul cu chin cu vai invarte un pic, invarte dar putin nu are putere sa porneasca. daca ma poate ajuta si pe mine cineva va rog, multumesc.


Strange bani pentru o baterie noua !
Skip ads

  • aurel01

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2011

  • Mesaj Privat
ai avut mare dreptate alex, nu e din electromotor, am pus alta baterie ai porneste bine, acum am alte temeri, cum am patit la cealalta vectra b, imi incarca dar peste noapte imi ramanea releul de la bujiile incandescente cuplat si pana dimineata imi descarca bateria. acum in cazul meu mai sunt trei variante, fie nu incarca, fie bateria e dusa, fie are ceva in scurt, o sa revin cu rezolvarea cand mai elimin din cauze. multumesc de ajutor
  • aurel01

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2011

  • Mesaj Privat
gata sa rezolvat problema mea, am cumparat o baterie noua si asta era toata problema, ati avut dreptate, multumesc mult baieti
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Corsa C 1.3DT.

De 3 luni n-am mai pornit-o. Ultima oara invartea foarte bine. Astazi nu invarte deloc, am facut o inlocuire de calculator, pictograma cu masinuta cu cheita NU clipeste, nu am nicio eroare pe calculator. Cand dau la automat, se aude un țãcãnit metalic ”Tzanc”, se oprește radioul, ventilația, se sting martorii toți și când pun cheia în poziția II, se aprind toate la loc.

S-a blocat motorul?
Skip ads

  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
motoru nu are nimic,bateria sia trait viata,puneo pe redresor sau cumpara alta noua
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
E cumparata din decembrie, am tinut-o 3 zile la incarcat, imi arata 12.5 V cand pun aparatul de masura pe ea.
  • Dany7776

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Vezi aici. Ca sa fi sigur.
https://www.clubopel.com/vie...p=1568396#1568396
- Alternatorul
- Bateria
- Electromotorul(Demaratorul)
_____________________________________
- filtru de motorina
- Bobina sau bujile.
- Sau cum a fost la mine din ECU nu mai dadeam de capat.
Tot asa aveam curent la toate numai motorul era mut mut mut.
Bine ar fi sa fie bateria iesi mai ieftin.
_____________________________________
Daca este din ECU cauta-l pe cristi_bv
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=98958

[Ca sfat fa o proba cu alta baterie de proba daca merge e bateria sau poate alternatorul nu incarca. vezi sus in link cum, este si un video]
Bafta!

PS: Dupa ce pornesti masina creste la 14 si daca nu si ramane la 12,5 este Alternatorul


Ultima modificare facuta de Dany7776 la Mie 03 Jul, 2013 10:52 am, modificat de 2 ori in total
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Mulțumesc, de la Cristi am primit calculatorul evaluat ca fiind OK, însã mare mi-a fost mirarea când am dat la cheie și... nu mai învârte deloc.

Eu m-aș bucura sã fie alternatorul / electromotorul, mi-e teamã sã nu se fi blocat ceva în motor (folosisem spray de pornire în trecut și mã gândesc cã s-a depus pe acolo pe undeva de blocheazã tot sistemul).

Știu cã dupã ce pornește crește la 14 și, am aparat de mãsurã din acela rusesc cu gradații roșii/negre care aratã nivelul de încãrcare/cum încarcã alternatorul, dar... nu mișcã nimic. Dau la automat, se aude clankkk cu sunet metalic și gata. Am mai avut baterii slabe pe mașinã și altfel se comporta. Acum se aude un zgomot metalic.
Skip ads

  • Dany7776

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Daca este pe parte electrica eu zic sa te duci intr-un service nu chiar de colt de strada,
Sau mai intreba-l pe "dancuciureanu" in PM poate iti mai vinde ceva ponturi.


Dar impinsa merge? 4 oameni sunt suficenti. Pui in 3 (viteza impinsa si ridici ambreajul mai brusc.)
Dar sa aibe viteza alfel poti rupe cureaua.
Macar sa ajungi cu ea intr-un service bun.
https://www.clubopel.com/vie...p=1542406#1542406
  • ral12

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2013

  • Mesaj Privat
Buna.
Am cumparat un Astra h z17dth din 2004 112000 km, acum 3 luni.dar de o saptamana ma termina psihic. la inceput totul in regula, nicio problema, in afara faza lunga, care nu functiona decat pe stanga, ca apoi sa descopar ca era scoasa mufa. Am introdus-o si surpriza, mergea, dar dupa cateva minute nu mai mergea faza scurta si pozitia. in fine, am lasat mufa scoasa pana reusesc sa ajung la un electircian.
De vreo saptamana opresc la o trecere de pietoni si mi se opreste motorul, primul gand a fost ca mi-a murit motorul, dar nu. dau cheie, invarte, nu porneste, incerc din nou, merge. ajung la destinatie si dupa vreo ora iar incerc, invarte, nu porneste, am incercat de vreo 4-5 ori pana la urma a pornit.seara cand ma pornesc catre casa a pornit la sfert, dar se opreste in mers cam la 40km/h si nu mai porneste deloc(am incercat cam de 10 ori). o las acolo peste noapte ca era aproape de blocul meu, si dimineata iar porneste,fara nicio problema.ajung la garaj, iar moare. ii dau curent de la o alta masinasi iar incerc porneste de cateva ori. schimb bateria, ca era cea originala de la opel de 9 ani si ma gandeam ca asta o fi cauza, dar mi se aprinde martorul "check engine".merg la service si cand ajung las motorul pornit ca sa masoare voltajul bateriei, si se opreste singur motorul si nu mai porneste. bateria noua avea 13.8v fara consumatori.dupa cam 20 de minute porneste iar si o pune pe tester.apar 2 erori P1125-pozitie clapeta de acceleratie si P0335- senzorul de turatie arbore cotit. clar ca deaia se oprea si nu mai pornea, din cauza erorii P0335. schimb senzorul, porneste fara probleme, dar nu dispare eroarea P1125. merg la o tura si observ ca nu trece de 3100-3200 de turatii, s-a stins martorul de la motor, dar s-a aprind masina cu cheia-problema la clapeta de acceleratie.
De cateva zile tot caut o clapeta de acceleratie la dezmembrari, dar inca nu am gasit. masina a stat in fata blocului si sambata am incercat sa o pornesc, porneste la sfert de cheie dar se opreste dupa 2 minute singura, la relati. incerc iar si surpriza, nu invarte, nu se aprinde niciun martor, nimic la bord, geamurile nu merg, farurile, claxonul si cdplayerul da, si lumina de la computerul de bord. incerc iar de 2-3 ori si porneste pana la urma. ieri la fel, a pornit apoi nu a mai vrut, aceleasi simptome, fara nicio lumina la bord. mai devreme iar am incercat sa vad daca vrea, dar nu a pornit deloc, am incercat de vreo 5 ori, nicio reactie, am verificat sigurantele, toate sunt in regula, la fel si bornele de la baterie. ce credeti ca ar putea avea pt ca nu am absolut nicio idee?nu am avut nicio problema 3 luni si acum au venit toate deodata
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Dany7776 a scris:Daca este pe parte electrica eu zic sa te duci intr-un service nu chiar de colt de strada,
Sau mai intreba-l pe "dancuciureanu" in PM poate iti mai vinde ceva ponturi.


Dar impinsa merge? 4 oameni sunt suficenti. Pui in 3 (viteza impinsa si ridici ambreajul mai brusc.)
Dar sa aibe viteza alfel poti rupe cureaua.
Macar sa ajungi cu ea intr-un service bun.
https://www.clubopel.com/vie...p=1542406#1542406


Era motorul blocat... De la atâta apã și mizerie ce au intrat în sistemul de alimentare, mi-a fãrmat motorul. A naibii cauciuc de 185/65 R15 pus pe mașinã care cere 175/65 R14!
  • bountyass2

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2005 y17cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Salut,Sunt posesorul unui Opel Astra H motorizare 1.7cdti anul 2005.
Ieri pornesc masina si am parcurs cam 500 metri sa descar din ea ceva,toata treaba a durat 10 minute,dupa care vreau sa mut masina inapoi in parcare si intampin aceasta problema din acest topic adica,pun contactul se aprind toate beculetele dar cand vreau sa dau cheie sa pornesc nu se intampla nimic.Ma lasa sa invart cheia dar nu se intampla nimic.Am vazut ca problema prietenului de mai sus era electromotorul,azi am mers la mecanic si mi`a spus ca electromotorul nu are nici un defect si ca "CHEIA ESTE DE VINA,CIPUL CHEII". Mentionez sa in bord se aprinde masina cu cheita si palpaie cand invart cheia pentru a porni.
Intrebarea mea este chiar este cheia de vina,sau poate fii siguranta de la electromotor am mai citit despre asta sau alta buba.Daca ma poate ajuta cineva ii multumesc.
Skip ads

  • Manuel11

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Franta
  • Masina: Corsa 2005 xcaj4008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2013

  • Mesaj Privat
bubyx26ag a scris:salutare, am si eu probleme cu astra h a mea 1.7 dtl 80 caluti (ponei acum) Smile) nu porneste. Bag cheia in contact - invart- se aprind martorii- dau la automat- electromotorul invarte- dar nu porneste! am incercat cu alta baterie si la fel. Am pus diagnoza pe masina (sunt incepator) nu imi da nici o eroare nimic Sad( ce poate sa fie?
Bubyx ce ia rezolvat in legatura cu pornirea ? Care a fost cauza ? Sunt in aceeasi situatie cu un opel corsa c 1.7 cdti din 2005 / nu mai vrea sa porneasca invarte electromotorul totul merge ok , am verificat injectoarele bujiile , pompa de motorina , calculatorul e ok , totul ok . Rog tuturor datim o sugestie . Multumesc
  • d0m1n1c

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Salutare, vin la voi cu urmatoarea problema:

Tocmai am curatat EGR - ul la un service , toate bune si frumoase, am pornit masina, am ajuns acasa unde constat ca nu imi merge claxonul.
Ma intorc ls service, imi verifica toate sigurantele, nici una arsa si apoi imi verifica firele care intra in claxon. Se pare ca mufa de acolo nu era bine fixata.
Dau sa pornesc masina, si...nu se intampla absolut NIMIC. Pun contactul, dau sa pornesc...nimic....in bord imi raman aprinsi martorii ESP si masina cu cheita.
Toate aparatele de bord functioneaza normal, bateria e incarcata. Am incercat metoda pseudo agrafa sa vad ce erori are, insa nu apare nici una.
Baietii de la service au incercat electromotorul cu un cablu, + pe baterie si celalalt capat pe electromor si invarte.
Are cineva idee ce ar putea fi?

Multumesc anticipat.
  • d0m1n1c

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Am facut upload si la un clip referitor la problema sus mentionata : http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
ba ai o eroare,ramane aprisa,,,masinuta cu cheie,,,vezu cu tester
referitor la electromotor,cand au umblat baietii a doua oara posibil sa fi desfacut firu de masa de la caroserie la cutie/motor,sau chiar atunci a murit vreun releu care actioneaza electormotoru
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Verifica daca sunt bine infipte sigurantele.....Acolo s-a umblat.
  • d0m1n1c

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Nu s-a dat electromotorul jos de pe masina insa s-a dat bateria cu tot cu suportul ei...Imi e greu sa cred ca ar fi electromotorul pentru ca in toamna i-am schimbat carbunii si cand l-au testat baietii, au testat atat demarorul cat si electromotorul care invartea motorul insa masina nu pornea.

Cat despre sigurante le-am verificat de cel putin 10 ori cred.....
  • DaniAstra27

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Belgia
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor ! MAsina mea este Astra G 1.7 cdti z17dtl .Am si eu o problema.De ceva timp imi pornea greu...am citit pe forum cum depistez problemele masini..Am inceput prin a uni turul cu returul de la filtrul de motorina pentru a vedea daca se dezamorseaza pompa de motorina.Si pana la urma asa a fost,peste noapte se dezamorsa.Am mers cu masina asa cu conductele unite si am comandat casuta de la filtrul de motorina cu totul si spre mirarea a venit si cu filtru in interior.Am schimbat casuta,am pus totul la loc si cand am dat sa pornesc nu a mai vrut sa porneasca.Am dat la automat 15 min ca sa se amorseze si sa se umple filtrul cu motorina dar nu a vrut sa mai porneasca.Pun contactul,ii dau sa porneasca,invarte dar nu o porneste.Am zis ca bateria s-a descarcat si am luat curent cu firele de la alta masina dar nici asa nu porneste.
Pana sa ii schimb filtrul de motorina pornea mai greu,invartea de 4-5 ori si o lua.Am schimbat filtrul de motorina...a pornit bine cateva zile si dupa iar i-au venit problemele.Am facut treaba cu furtunul si pornea perfect.Acum dupa ce am schimbat casuta la filtru si i-am dat la automat minim 15 min nu vrea sa mai porneasca,invarte dar nu porneste.De cand am luat-o mi s-a aprins martorul "ceck engine" care s-a stins si s-a reaprins si care se mai stinge din cand in cand.Casuta la filtru am comandat-o la reprezentanta Opel si am dat 117 euro.Nu as vrea sa merg la service aici ca este foarte scump.Sper sa pot sa o repar si cand vin in RO sa aibe parte de un drum la Service Opel ca nu este asa scump ca aici,daca nu cred ca o sa imi faca gaura in buget.
Poate are cineva vreo idee sau o solutie care sa ma ajute.Problema este ca sunt dependent de masina si nu am alta.

Va multumesc
  • DaniAstra27

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Belgia
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Scuze ca am scris in acest topic dedicat Astra H,dar am vazut ca s-a postat recent si am zis ca este mai vizitat.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR