Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
trebuia sa umpli paharul la filtru cu motorina si sa tragi pe tur pana vine motorina ,
Skip ads

  • DaniAstra27

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Belgia
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Stiu ca trebuia umplut...pana sa fac operatiunea asta i-am schimbat la masina toate filtre dar si cel de motorina...problema cu dezamorsarea a aparut la o saptamana dupa ce am luat masina,ii dateam la automat pana pornea,dupa ce am schimbat filtrul si mai revenise.Nu am umplut paharul pt ca stiam ca dupa 3-5 min la automat o sa porneasca...dar de data asta nu a mai pornit !
Nu vreau sa incerc sa o pornesc impinsa ca am mai patit-o cu impinsul...o sa o tractez pana la un service Opel care din nefericire este cam la 20 km.
Sper ca trasa dupa alta masina nu o sa ii afectez directia ca daca nu pot sa o pornesc normal ca o sa trag de ea.

Va salut si scuze daca am postat gresit dar am tot citit prin celalalte topicuri si nu am gasit o problema macar 20 % asemantoare cu a mea !
  • DaniAstra27

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Belgia
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Pana la urma am tractat masina la service...Au pus testerul si am avut 2 erori una P0400 si una P0104 cred, ca nu imi mai amintesc f bine dar asta era. In fine mi-a zis mecanicul ca o eroare are legatura cu EGR-ul si ca ei nu il curata doar il inlocuiesc...iar cealalta eroare era ceva de la presiunea din pompa de motorina cred...presiunea era undeva la 10 bari maxim.Oricum o sa imi schimbe nu stiu ce la pompa de motorina si toata operatiunea o sa coste undeva la 350 euro.Iar EGR-ul o sa il curat acasa pt ca unul nou costa vreo 550 euro.
Mi-am inchiriat o masina de la ei si acum ma plimb cu Corsa ultimul model.

Va salut !
  • d0m1n1c

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2013

  • Mesaj Privat
d0m1n1c a scris:Salutare, vin la voi cu urmatoarea problema:

Tocmai am curatat EGR - ul la un service , toate bune si frumoase, am pornit masina, am ajuns acasa unde constat ca nu imi merge claxonul.
Ma intorc ls service, imi verifica toate sigurantele, nici una arsa si apoi imi verifica firele care intra in claxon. Se pare ca mufa de acolo nu era bine fixata.
Dau sa pornesc masina, si...nu se intampla absolut NIMIC. Pun contactul, dau sa pornesc...nimic....in bord imi raman aprinsi martorii ESP si masina cu cheita.
Toate aparatele de bord functioneaza normal, bateria e incarcata. Am incercat metoda pseudo agrafa sa vad ce erori are, insa nu apare nici una.
Baietii de la service au incercat electromotorul cu un cablu, + pe baterie si celalalt capat pe electromor si invarte.
Are cineva idee ce ar putea fi?

Multumesc anticipat.


Problema rezolvata, se pare ca s-a dus CIM-ul L-am schimbat si inlocuit 950 de lei manopera + piesa+ programare+ diagnoza.

Aveti idee daca exista vreo metoda de reconditionare a CIM-ului vechi?

Multumesc!
Skip ads

  • MARB

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Salutare! Detin o Astra H Z16XEP si nu de curand am patit ca multi altii : pun contactul,dau sa porneasca si nu se intampla nimic sau invarte pentru 1 secunda(nici aia).Bateria este noua.
Tin sa precizez ca in noapte cand mi-a facut prima data asa,mi-au aparut instant 11 erori iar eu nu aveam niciuna ( 4 pentru injectoare,pe ECU motor si imi cerea sa-l schimb,mai zicea ceva de comunicarea CIM cu can-bus-ul .O sa primesc pozele cu diagnoza si o sa vedeti mai bine despre ce e vorba.
In trecut am avut pe electromotor o bucata de pamant,l-am curatat si un carbun era mai "dus",mai trecut de tinerete si cand l-am verificat cu putin curent mergea ok.La pornire se aude,cand porneste se aude un zgomot..un fasait...nu stiu cum sa ma exprim..un "hrr".Daca las contactul pus sa dispara F-ul si dupa mai pun inca o data contactul,porneste.Aveti vro idee? Sa fie oare electromotorul?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Fasaitul sau haraitul de care pomenesti la pornire seamana cu un electromotor care se invarte in gol?
Despre ce F e vorba? Ai cutie de viteza Easytronic?
  • MARB

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Cutia de viteze este manuala in 5 trepte,nu stiu exact ce tip iar haraitul ala asa mi se pare,ca bendix-ul de la electromotor invarte in gol pana prinde dintii de pe coroana si dupa ce ii prinde nu se mai retrage cum trebuie.Eu la asta ma gandesc...repet: cand am desfacut electromotorul acum 3 luni un carbune il avea trecut de tinerete,bendixul are pamant pe el,cilindrul era murdar si nu ii permitea sa se retraga
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Se pare ca bendixul este problema.
Verifica dupa demontare electromotor daca nu ti-a barbierit si dintii de la coroana.
Skip ads

  • MARB

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2014

  • Mesaj Privat
De asta mi-e frica,de dintii de la coroana...
Am mai auzit la unii ca pus coroana invers si au rezolvat problema.
Se gaseste doar coroana de cumparat din dezmembrari ?
Mersii !
  • bereczki58

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Opel model 2006 nu porneste electromotorul , MID afiseaza F si NU se sting becurile din bord !
Poate porneste dupa mai multe incercari ( se mai umbla la borne, se misca cablurile ).
Daca totusi porneste cu greu poate fi tensiunea pe acumulator < 14 V.
CAUZA poate fi :
- unul dintre cablurile care pleaca de pe borna acumulatorului spre electromotor/alternator a cedat .
Locul unde cablul e defect se incalzeste.
In unele cazuri se poate masura de preferinta in relanti ( e mai greu de masurat din mers ! ) pe acumulator < 14 V iar
intre o borna si un punct ( infipt langa papuc in cablu ) de dupa punctul cu contactul inperfect >14 V = tensiunea de incarcare .
CONCLUZII :
La pornire : Nu ajunge curent (destul ! ) pe electromotor ( cade tensiunea in circuite si afiseaza F )
si
daca porneste cu greu " sufera " si incarcarea din cauza cablului defect (probabil cu papucul deslipit ) .
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Coroana se intorcea la Dacia 1300....
  • alon
  • Suspendat
  • 5 mesaje
  • din 27 Sep 2015
  • Astra 2008 Z17DTH
  • Brasov
  • alon

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2008 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Poate dezleaga cineva "misterul" :
- demaror reparat intr-un an de trei ori, mereu carbunii sunt de vina, am schimbat oricum si rotorul;
- acum cand incerc sa pornesc se aude numai "click - click -..."
- a pornit imediat impinsa, dupa aceea electromotorul a pornit masina normal de doua ori la rand, apoi a revenit "click-ul".
- sunt carbunii asa de prosti ca dureaza numai 3 luni ? Aveti vreo recomandare pentru vreun un tip de carbuni?
- stie cineva cine e producatorul carbunilor "GM"?
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Pvesteste-ne despre pornire poate dezlegam misterul.... E lunga? Sau normala?
Toate ``reparatiile`` au constat doar in schimbarea carbunilor? Pentru ca electromotorul mai are si bucsi care se uzeaza...
Carbunii nu au cum sa fie atat de ``prosti``....sa se duca la 3 luni.
  • alon
  • Suspendat
  • 5 mesaje
  • din 27 Sep 2015
  • Astra 2008 Z17DTH
  • Brasov
  • alon

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2008 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Pornirea e normala, cand invarte...la sfert de cheie...
La una din reparatiile de anul asta am schimbat si bucsile...la alta si rotorul...
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Atunci chiar ca e inexplicabil ( din pct. meu de vedere )
Ramane de schimbat mecanicul ....mai in gluma mai in serios.
  • alon
  • Suspendat
  • 5 mesaje
  • din 27 Sep 2015
  • Astra 2008 Z17DTH
  • Brasov
  • alon

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2008 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Am schimbat si mecanicul, ultima manopera (septembrie) e inca in garantie, de service cu pretentii...
  • alon
  • Suspendat
  • 5 mesaje
  • din 27 Sep 2015
  • Astra 2008 Z17DTH
  • Brasov
  • alon

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2008 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2015

  • Mesaj Privat
De data asta a fost solenoidul (contacte), plus bonus bateria cam dusa (desi de-abia a iesit din garantie).
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
alon a scris: .... plus bonus bateria cam dusa...


Verifica incarcarea si daca e OK ( 13,8 - 14,3V cu consumatori bagati ) cauza poate fi drumurile scurte ( bateria nu se incarca complet)
Scoate-o la un drum mai lung apoi testeaza bateria....
  • marcelino

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Am aceasi problema la astra mea z16xep. Cand porneste cand nu, adica pun contact se aprind becuri da sa invarte 1 sec si se opreste si pe urma nu mai vrea nici clanc nici nimic. O las 1 min incerc iar si porneste , precizez ca dupa ce face chestia asta raman multe erori.. a era sa uit am schimbat si carbunii la electremotor tot de geaba. Sa fie ecu sau cim , vad ca sunt tot mai multi cu aceasi problema
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Pai scrie mai sus,se demonteaza,se verifica starea carbunilor,colectoarelor,bucsi....daca totul e ok ramane solenoidul,poate n-ar fi rau sa verifici si incarcarea.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR