Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Rynobyt

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 X17DT (TC4EE1)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2009

  • Mesaj Privat
am tot cautat rezolvare la problema asta si nu am gasit.
Am o vectra b1 motor isuzu 1.7 turbo ( X17DT )
De vreo doua saptamani porneste fara probleme la 8-900 turatii (normal), daca plec imediat cu ea e lenesa rau si la urmatoarea oprire relantiul sta la 1100-1200.
Dupa ce am pornito la 8-900, daca o las cateva secunde un minut relantiul urca usor la 1100-1200 si e tot lenesa rau.

Am tinuto de mai multe ori turata la 4000rot/m, crezand ca e infundat ceva, dar nici o schimbare.
Iar consumul estimat in stadiul asta imi ajunge la 10-12%.
Nu se aprinde nici un bec.
Care sa fie problema, unde?
Va rog un sfat sau o persoana cu care sa pot rezolva problema asta.
Skip ads

  • Rynobyt

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 X17DT (TC4EE1)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Am bagat motorina de la OMV ( Sprint Diesel) si am observat o diferenta in bine, numai e asa lenesa, parca si-a mai revenit putin.

Dar relantiul tot la 1100-1200 sta:(.
Dupa ce o opresc parca se aude un suierat ca si cum ar trage aer pe la capacul de la tacheti. (sa fie garnitura dusa, credeti ca influenteaza cu ceva asta la relantiu)
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Inainte bagai de la petrom sau LUK? daca da... poate treci pe ceva mai bun (MOL).
  • Rynobyt

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 X17DT (TC4EE1)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Bagam de la Agip si de la MOL.
cert e ca mai mult Agip, dar tot mare e relantiul Sad
Skip ads

  • th0mas0

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Verifica reglajul de la relantiul pentru rece. Are un relanti cu bimetal pe pompa de injectie pentru a o tine mai turata la rece. Sunt doua suruburi de relanti pe pompa de injectie. Unul pentru relantiul normal si unul pentru relanti la rece. Surubul de reglaj pentru rece se gaseste langa cel de reglaj al relantiului, dar in partea spre spatele masinii. Sper ca m-am facut inteles. Daca nu te descurci mai vorbim. Sper ca aste sa fie problema ta. Sa-mi spui daca ai rezolvat-o.
  • Rynobyt

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 X17DT (TC4EE1)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2009

  • Mesaj Privat
zilele astea o sa caut un garaj si ma apuc serios de ea, ca oricum trb sa desfac ca sa ajung la pompa
Ms
  • th0mas0

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Nu trebuie desfacut nimic. Doar bagi o surubelnita pe sub furtunul de la filtru aer si slabesti surubul cu o cheie de zece. Ca sa nu mai fie lenesa: baga motorina buna si fa un drum afara din oras turata pe la 4000, se simte dupa aia, se desfunda tot si neaparat schimba filtru de aer, maxim la 10000. Am observat ca daca nu este schimbat are si un consum mai mare si merge si mai prost.
  • Rynobyt

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 X17DT (TC4EE1)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2009

  • Mesaj Privat
in august i-am schimbat uleiul si toate filtrele, deci are vreo 5000.
O sa ma uit maine ca acum sunt la munca
Ms mult.
  • Rynobyt

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 X17DT (TC4EE1)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2009

  • Mesaj Privat
nu e de la acele reglaje.

Dar am observat ca rampa de alimentare imi pierde putin pe la primul injector.Asa ca treb sa caut o rampa de alimentare
  • Rynobyt

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 X17DT (TC4EE1)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Caut rampa de alimetare



Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR