- dragosh84
- **
- 163 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Astra 2002 Z16XE
- Bucuresti
dragosh84
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- Nirolf1986
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Sep 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Arad
Nirolf1986
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2010
- Mesaj Privat
mojado
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2003 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2010
- Mesaj Privat
- dragosh84
- **
- 163 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Astra 2002 Z16XE
- Bucuresti
dragosh84
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- sozel
- **
- 215 mesaje
- din 08 Mai 2007
- Astra 2018 B14NET
- Bucuresti
sozel
- Mesaje scrise: 215
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2018 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2007
- Mesaj Privat
dragosh84 a scris:se pare k nu mai e nimeni interesat de topicul asta....haideti sa va povestesc ceva.Am scos bujiile,care au fost schimbate de 5000 km si surpriza.....3 erau negre,una singura avea ardere normala.concluzia.....semeringuri supape....deaici si intreruperile...
suntem interesati dar eu raspund cam rar acum. sunt plecat si nu prea am net decat ocazional am sa incerc si cu regulatorul de presiune si eventual pompa. vad eu dar, cand ma intorc. o zi buna
- deleted-32930
- OP
- 17 mesaje
- din 21 Apr 2009
deleted-32930
- Mesaje scrise: 17
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2009
- Mesaj Privat
mojado a scris:Eu zic sa verificati si regulatorul de presiune de benzina. Daca nu ma insel la asta e fix sub capacul pompei.
Problema asemanatoare la z16xe de pe opel vectra b2 rezolvata prin inlocuirea lui.
Problema asemanatoare la z16xe de pe opel vectra b2 rezolvata prin inlocuirea lui.
Interesanta sugestie. Oricum la rezervor am ramas cu investigatiile. Trebuie incercat. Cat despre bujii inca nu am prins momentul defacerii lor. Si eu la fel sunt pe drumuri, va raspund de pe telefon pe care am net, dar nu pot intra decat cat cand am semnal 3G. Pe Edge pana se incarca forumul sunt la destinatie . Oricum o sa va anunt ce si cum, pentru ca suntem o parte destul de mare care au exact aceeasi problema, aparuta se pare din mai multe cauze nedescoperite inca.
- deleted-32930
- OP
- 17 mesaje
- din 21 Apr 2009
deleted-32930
- Mesaje scrise: 17
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2009
- Mesaj Privat
Dragi opelisti, am reusit ieri dupa-masa sa desfac bujiile si singura problema gasita era una dintre bujii mai slab stransa decat celelalte, nefiind nici una neagra, erau caramizii frumoase, semn de ardere buna. Atat prietenul care m-a ajutat cat si tatal sau suspecteaza unul din injectoare care la turatia respectiva primeste ceva gresit si amestecul de benzina nefiind bun. Problema e ca iarna trecuta mi-a facut cateva figuri senzorul de temperatura aer aspirat, cel din tubulatura care merge de la filtru de aer la clapeta de acceleratie - in sensul ca ramanea masina turata la 1100 rpm in relanti, singura rezolvare fiind scoaterea mufei senzorului de aer si introducerea ei din nou. Dupa operatiunea aceasta tinea cam 3-4 zile apoi aceeasi problema, aceeasi rezolvare. Dupa ce am facut de vreo 3-4 ori asa si-a revenit senzorul, s-au nu mai functioneaza deloc. Problema e ca si cu el scos masina merge la fel = intrerupe la 1500-1600 rpm. Urmeaza sa ma interesez si sa vad daca merita o curatare cu ultrasunete sau ma bine inlocuit injectorul problema (lucru cam costisitor). Probabil voi inlocui si senzorul de temepratura aer. Va ma tin la curent.
O zi buna!
O zi buna!
dannyp
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2009
- Mesaj Privat
Se pare ca suntem mai multi cu aceasta problema. masina mea (Z16XE), la turatii constante (intre 1500 si 2000) imi da suturi mai mici sau mai mari, daca o turez totul e ok. De la benzina nu e, de la bujii nu e (le-am inlocuit cu altele noi), de la rampa cu fise nu e(am inlocuit-o cu alta identica), am curatat clapeta de acceleratie, am curatat EGR( ms Dan Cuciureanu), schimbat ulei, filtru de aer, dar am apelat la un prieten care are motor identic si am mers vreo 3 zile cu senzorul lui de temperatura aer si mi sa parut ca ar merge mai bine, suturi mai putine si de intesitate mai mica. Am fost azi si am pus masina pe tester, am banuit un senzor( IAT, MAS sau cel care masoara temp.apei (coolant temp), se pare ca sunt ok, doar la IAT sunt mici diferente. A verificat si compresia pe cilindri - e ok. Apare eroarea P0300 de la injectorul 3 care nu are aprindere tot timpul.
Astept de la flcrs84 un raspuns cu senzorul temperatura aer daca l-a schimbat, il banuiesc si eu...costa aprox.130 ron original sau 60-75 producator.
Astept de la flcrs84 un raspuns cu senzorul temperatura aer daca l-a schimbat, il banuiesc si eu...costa aprox.130 ron original sau 60-75 producator.
- dragosh84
- **
- 163 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Astra 2002 Z16XE
- Bucuresti
dragosh84
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- dragosh84
- **
- 163 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Astra 2002 Z16XE
- Bucuresti
dragosh84
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- sozel
- **
- 215 mesaje
- din 08 Mai 2007
- Astra 2018 B14NET
- Bucuresti
sozel
- Mesaje scrise: 215
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2018 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2007
- Mesaj Privat
- Nirolf1986
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Sep 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Arad
Nirolf1986
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2010
- Mesaj Privat
- dragosh84
- **
- 163 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Astra 2002 Z16XE
- Bucuresti
dragosh84
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
kosminp
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2011
- Mesaj Privat
- dragosh84
- **
- 163 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Astra 2002 Z16XE
- Bucuresti
dragosh84
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
ciobster
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2007 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2007
- Mesaj Privat
Salut,am si eu aceeasi problema,am opel astra g 2007, 1.6 16v ,z16xep.in treptele 1,2chiar si 3 cand stau cu piciorul pe acceleratie constant incepe sa intrerupa(sa sacadeze) ,iar cand sacadeaza oscileaza turometrul destul de mult.totul a inceput dupa revizia de 60mii km (distributie si toate cele),momentan am 78miikm cu masina,de la benzina nu e ca am incercat toate sortimentele(mai putin lukoil si agip).Daca are cineva vreo sugestie rog sa o posteze pentru ca efectiv innebunesc cand incepe sa se miste sacadat.Mentionez ca atunci cand o calc in toate treptele masina merge ok,nu trage in trepte,trage progresiv cum ar trebui.
dannyp
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2009
- Mesaj Privat
dannyp a scris:Se pare ca suntem mai multi cu aceasta problema. masina mea (Z16XE), la turatii constante (intre 1500 si 2000) imi da suturi mai mici sau mai mari, daca o turez totul e ok. De la benzina nu e, de la bujii nu e (le-am inlocuit cu altele noi), de la rampa cu fise nu e(am inlocuit-o cu alta identica), am curatat clapeta de acceleratie, am curatat EGR( ms Dan Cuciureanu), schimbat ulei, filtru de aer, dar am apelat la un prieten care are motor identic si am mers vreo 3 zile cu senzorul lui de temperatura aer si mi sa parut ca ar merge mai bine, suturi mai putine si de intesitate mai mica. Am fost azi si am pus masina pe tester, am banuit un senzor( IAT, MAS sau cel care masoara temp.apei (coolant temp), se pare ca sunt ok, doar la IAT sunt mici diferente. A verificat si compresia pe cilindri - e ok. Apare eroarea P0300 de la injectorul 3 care nu are aprindere tot timpul.
Astept de la flcrs84 un raspuns cu senzorul temperatura aer daca l-a schimbat, il banuiesc si eu...costa aprox.130 ron original sau 60-75 producator.
Astept de la flcrs84 un raspuns cu senzorul temperatura aer daca l-a schimbat, il banuiesc si eu...costa aprox.130 ron original sau 60-75 producator.
Salutare din nou opel-isti, am schimbat acel senzor temperatura aer, si dupa cum banuiam suturi mai putine dupa ce se incalzeste motorul, de intesitate mai mica, dar nu s-a rezolvat in totalitate, cu siguranta cand va veni frigul o sa le simt mai bine. Mai sapam poate totusi descoperim si altceva...
- dragosh84
- **
- 163 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Astra 2002 Z16XE
- Bucuresti
dragosh84
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
Bun.....haideti sa va povestesc....am fost la service cu masina......pusa pe tester si benoclat o ora...nimik,toate sunt in parametrii normali.
In curte mai era un opel asa ca am inceput sa schimbam.....bobina,corp clapeta...egr....scos mufe sonde lambda,nimik,acelasi mers al motorului.Tipul de acolo mi-a spus ca ultima solutie,,,,o supapa sau mai multe nu inchid cum trebuie....Eu sincer suspectez disributia calata aiurea ,una din cele 2 axe cu came nu e la punct.Am citit pe forum la un tip cu un seat leon,aceleasi simptome....in momentul cand a schimbat distributia...totul a revenit la normal.
Am mai gasit ceva in autodata care imi da de banuit....senzorul ECT care face figuri,cu aceleasi simptome prezente la noi.
In curte mai era un opel asa ca am inceput sa schimbam.....bobina,corp clapeta...egr....scos mufe sonde lambda,nimik,acelasi mers al motorului.Tipul de acolo mi-a spus ca ultima solutie,,,,o supapa sau mai multe nu inchid cum trebuie....Eu sincer suspectez disributia calata aiurea ,una din cele 2 axe cu came nu e la punct.Am citit pe forum la un tip cu un seat leon,aceleasi simptome....in momentul cand a schimbat distributia...totul a revenit la normal.
Am mai gasit ceva in autodata care imi da de banuit....senzorul ECT care face figuri,cu aceleasi simptome prezente la noi.
- Nirolf1986
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Sep 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Arad
Nirolf1986
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2010
- Mesaj Privat
Eu am schimbat distributia in februarie si s-a comportat exact la fel inainte si dupa.. cred ca e pusa la semn, ca au pus-o in fata mea si eu cu mana mea am pus liniarul intre axe
Nu cred ca e de la distributie... e altceva!
daca ai aceleasi simptome, si incepe sa sacadeze cand tii piciorul constant pe acceleratie, ai citit valorile de la senzorul de pe pedala si de la clapeta de acceleratie? Ar fi interesant de stiut daca si acele valori oscileaza...
Nu cred ca e de la distributie... e altceva!
dragosh84 a scris:Bun.....haideti sa va povestesc....am fost la service cu masina......pusa pe tester si benoclat o ora...nimik,toate sunt in parametrii normali.
daca ai aceleasi simptome, si incepe sa sacadeze cand tii piciorul constant pe acceleratie, ai citit valorile de la senzorul de pe pedala si de la clapeta de acceleratie? Ar fi interesant de stiut daca si acele valori oscileaza...
- dragosh84
- **
- 163 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Astra 2002 Z16XE
- Bucuresti
dragosh84
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
uite asta nu stiu daca oscileaza si valorile respective.acum sunt in cautare de un service auto care este in stare sa faca o diagnoza calumea.varianta expusa de un mecanic de acolo,cum ca ar fi supape care nu inchid calumea nu imi prea cade bine.....in ultima instanta as recurge la desfacerea motorului.......apropo,dar tu pe langa oscilatiile in mers,la relanti iti trepideaza putin motorul?