Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • raul_alexandru

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Asa este, trebuie totusi sa se uite cineva la motor sa imi dea o diagnostic mai concret. Multumesc mult de raspunsuri, si am sa revin cu masinuta asta...ori pe drumuri din nou, ori pe aici la dezmembrat cu ea. Masina este cam full ca dotari, egr nou nout cauciucuri bla bla...etc etc...va tin la curent. Multumesc inca o data
Skip ads

  • VEMANIS

  • Mesaje scrise: 834
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2008

  • Mesaj Privat
raul_alexandru, imi pare rau pentru tine, dar se pare ca ai patit o "boala" mai veche. Ai arborele rupt! Mergi la un service, sau la un mecanic si pune-l sa iti dea baia de ulei jos. Se poate observa cu atentie daca ai arborele fisurat. Incearca asta. Eu m-am intalnit cu 2 cazuri intr-un an, la acest tip de motor. Lantul de distributie nu are nimic. Bafta!
  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
arbore rupt sau calat
eu sunt de parere ca s-au incalecat cuzinetii
  • raul_alexandru

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Slut din nou baieti...mai am o veste....azi dimineata am bagat in a5 si am impinso...motorul nu este blocat, am dat sa pornesc la cheie si motorul invarte...dar nu porneste fiind ca bateria este consumata, ne-am uitat la film cit am asteptat platforma 3 ore sa vina. Am incercat sa pornesc la un opel tigra 1.4 benzina cu motorul tigrei pornit, dar nu era suficient de puternica bateria sa poarneasca. acum urmeaza sa scot bateria si sa o duc la incarcat.
Skip ads

  • vali17kar

  • Mesaje scrise: 378
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 2001 Z 16 XE(EURO 4)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Ai vazut,macar te-ai linistit dintr-o privinta!Acum sa vedem continuarea,sper totusi sa nu fie ceva cu adevarat grav! Cool
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 935
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Cand ai patit asta te-ai uitat cumva la bord la temperatura motorului?
Este curios ca a debutat cu ''batai'' motor blocat si acum spui ca ai reusit sa invarti motorul.
De asemenea in ce fel s-a oprit motorul? brusc --cu blocarea rotilor motrice,sau a pierdut progresiv din putere ?
Este greu de diagnosticat un pacient de aici.
Oricum trebuie o revizie serioasa la motor.
Bafta!
  • raul_alexandru

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Da Kar, am avansat putin...dar nu sint prea optimist totusi. Ceva grav sa intamplat acolo. Chiar si pompa de injectie ar putea fi...asta macar poate fi inlocuita daca e...cine mai stie.
Motorul s-a oprit brusc cu 110 km la ora, nu a pierdut din putere, apa nu era ridicata nici un fel de martor aprins, pur si simplu magia neagra Evil or Very Mad Evident reactia urmatoare care am avut-o cind sa oprit motorul, sa calc ambreiajul si sa trag pe dreapta.
  • raul_alexandru

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Mda...bateria incarata...dau sa pornesc...motorul invarte dar troncane si nu porneste. Asta e Sad
Skip ads

  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
pompa de injectie?vine motorina la injecotare?ai incercat cu morsarea?motorina in filtru?
  • raul_alexandru

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Nu are cum sa fie pompa de injectie daca troncane cind ai dau cheie sa porneasca...s-a rupt inauntru ceva. Concluzia mea ca motoru e varza.
  • rusu aurel

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salut, am si eu aceeasi problema cu acelasi motor si culmea......s-a intamplat tot pe autostrada soarelui aproape de fetesti. Maine ma duc la un mecanic dar sunt curios (mai degraba disperat) sa stiu care a fost problema la tine. Da-mi un raspuns te rog.
  • raul_alexandru

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Mda...bine v-am regasit din nou. Aurel din pacate sunt plecat din tara si nu am mai fost la nici un mecanic cu ea. Sta pe butuci si face plaja la soare. Intre timp, si sa nu va suparati pe mine baietii Smile mi-am luat un audi a2 full, super misto de care sunt foarte mandru. Insa regret si pt. Opeluta mea pe care vreau sa o fac. Deci daca tu ai aflat ceva mai de graba stimate Aurel, nu ezita sa imi spui si mie cum si ce. Merci si bafta tuturor.
Skip ads

  • rusu aurel

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Arbore cotit rupt de la jumatate (vibrochenul), s-a rupt de la pistonul 2 de la biela. Costuri : 10 mil. vibrochen la mana a doua cu tot cu cuzineti, 10 mil. consumabile( ulei; garnituri; filtre;etc) si 10 mil. mana de lucru. Acum nu stiu daca am avut eu noroc sau asa se intampla, ca in afara de vibrochen nu s-a stricat nimic altceva - supape de exemplu-, iar dupa reparatie merge f. bine ( nu ca inainte dar acceptabil - nu mai ajunge la ~200 Km/h, ramane pe la 185), acum am observat o problema si nu stiu ce este cu ea, cand pornesc aerul se aprinde un martor in bord, despre care eu credeam ca este de la racire (antigel), acum tre sa mai citesc si sa vad exact de la ce este si cauza alarmei.
  • if63bmw

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Ilfov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2009

  • Mesaj Privat
ca sa nu mai deschid alt topic vin si eu cu o problema!
masina cumnatului meu corsa c din 2004 motor 1.3 cdti!
acceasi problema,a ajuns la munca a parcat cu spatele si a murit motorul i-a dat la cheie si nimic nu a mai pornit!am fost la sa vad masina!dai la cheie motorul se invarte dar nu invarte axul cu came deci sigur lantul rupt!intrebarea mea este,or fi si supape strambe?avand in vedere ca nu a facut nici un zgomot!e posibil sa fi scapat doar cu lantul?
  • emilperijoc

  • Mesaje scrise: 578
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2007

  • Mesaj Privat
pana nu il desface un mecanic nu ai de unde sa stii, in orice caz nu trebuie sa mai incerci sa il pornesti ca atunci vor exista supape strambate, asta in caz ca nu sunt deja.
  • claudiu_opel

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2008

  • Mesaj Privat
la diesel daca se rupe, sare lantul sau cureaua sunt rare cazurile in care se indoaie doar 2 supape(cunosc eu un caz dar era la ralanti), dar daca se rupe la turatie e cum e mai rau...indoaie supape strica chiulasa in zona respectiva sparge piston, indoaie biela cat despre reparatie...costa nu gluma mai ales in cel de-al diolea caz.
  • if63bmw

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Ilfov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2009

  • Mesaj Privat
pai si atunci daca era sa se strambe ceva sau sa se sparga vreun piston nu trebuia sa se auda ceva?el zice ca nu s-a auzit absolut nimic pur si simplu s-a oprit motorul si gata
  • raul_alexandru

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Am revenit dupa 6 luni....masina este gata. Solutia= motor nou. Ce a fost?= arborele rupt in 2 locuri. Cum de nu a iesit prin blok? Nush. Motorul ce am pus acum pe ea ma costat 600 de euro fara pompa si fara injectoare, le-am pus pe cele vechi. Primi 100 km parcursi c-am lenes motorul. Am turnat si un flacon de dura.... sa nu facem reclama....si apoi rodaj cam 400 km...calcata bine de tot, si vreau sa va spun ca fuge de rupe, trage nemaipomenit. Motoarele 2.0 la Opel sunt foarte bune si merg cel mai placut si cu cea mai lunga durata de viata daca nu se trece prea des de 3500 de ture. M-am pocait in privinta asta. Bafta.
  • gezu_ka

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
buna am un astra g caravan 20 diesel din 2004 foarte multumit masina o am de 3ani fara probleme serioase am grije de ea schimb uleiul la 8000km filtrele la 10000km in luna asta insa a aparut o bataie la motor impreuna cu colegii pt ca lucrez in service am constatat ca vibrocenul pur si simplu sa fisurat la 215000km nu inceleg si nu stie nimeni un raspuns de ce sa intimplat :sint curios daca a mai patit cineva la fel multumesc
  • ionutxxl

  • Mesaje scrise: 1,255
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Din ce am auzit cu ocazia vizitei mele pt remap la Maiandrei la service la Bucuresti la y20 dth ar fi o problema des intalnita ruperea vibrochenului,pe langa pompe de injectii si volante asta e o alta buba a acestiu motor.. Rolling Eyes
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR