Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • sile01

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1993 1.6i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Am o vectra din 93' cu motor de 1.6i monopunct. Nu ii dau de cap nici mecanici din buzau. Chiar nu mai stiu ce sa ii fac!!!! Intrerupe in turatii de 1500-2000 ture.un ex daca o tii turata in 2000 ture constant incepe sa scada turatia si nu merge rotund si daca nu ii dai sprituri se opreste. Am fost de am pus-o pe tester auto si mia zis ca este din aprindere (delcou).Am schimbat delcoul si bobina si l-am pus nou. Am schimbat si filtru de benzina si nu isi da seama nimeni ce are.Sa fie calculatorul sau injectorul. In rest merge super, sprinteaza si merge bine peste 2000 si ceva de ture. Si mai e ceva si in relantiu ii variaza turatia.Si cand ii vine 'bazdacii' nici nu mai porneste.
Skip ads

  • Dac

  • Mesaje scrise: 231
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2005

  • Mesaj Privat
opinie:
1. pipa delcou?!
2. masoara tensiunea pe firul ce vine din ECU spre sonda lambda (cu sonda deconectata) cu contactul pus: trebuie sa fie 0.35-0.45 V parca. la mine era 1V la un moment dat - era ECU defect, dar per total problema se manifesta un pic diferit.
3. zici ca modulul de aprindere l-ai schimbat?!
4. fise/contacte oxidate.
  • abc_tase

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2006

  • Mesaj Privat
s-ar putea sa nu ai compresie la una din bujii. scoate cate o fisa de la bujii cu motorul pornit si daca da sa se opreasca baga fisa la loc. daca la una din bujii motorul nu reactioneaza inseamna ca de la aia e cu probleme. scoate bujia cu probleme si pune pe cineva sa porneasca motoru in timp ce tii astupata gaura de la bujie cu o carpa. daca nu sufla aer pe-acolo inseamna ca nu ai compreie sau una din supape e arsa.
  • sile01

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1993 1.6i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Dac a scris:opinie:
1. pipa delcou?!
2. masoara tensiunea pe firul ce vine din ECU spre sonda lambda (cu sonda deconectata) cu contactul pus: trebuie sa fie 0.35-0.45 V parca. la mine era 1V la un moment dat - era ECU defect, dar per total problema se manifesta un pic diferit.
3. zici ca modulul de aprindere l-ai schimbat?!
4. fise/contacte oxidate.

am schimbat tot delcoul cu totusi pipa si bobina si fise si contacte oxidate am curatat cu spay dar cred ca mai este vreunul?.
asta imi mai ramane de masurat ca nu mia trecut prin cap.
Skip ads

  • sile01

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1993 1.6i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2006

  • Mesaj Privat
abc_tase a scris:s-ar putea sa nu ai compresie la una din bujii. scoate cate o fisa de la bujii cu motorul pornit si daca da sa se opreasca baga fisa la loc. daca la una din bujii motorul nu reactioneaza inseamna ca de la aia e cu probleme. scoate bujia cu probleme si pune pe cineva sa porneasca motoru in timp ce tii astupata gaura de la bujie cu o carpa. daca nu sufla aer pe-acolo inseamna ca nu ai compreie sau una din supape e arsa.

Nu va mai zic ca tata a crezut acelasi lucru care zici tu si ia facut motorul.Ia schimbat segmenti si setul de garnituri la supape cu toate ca nu aveau cine stie ce uzura. Si ia mai schimbat si axu cu came pt ca a avut o uzura mai mare la un pistaon. si am zis ca e din aia.dar nimic nu sa schimbat cu toate astea facute.
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Pai terbuia sa schimbi in primul rand Senzorul de la Clapeta de acceleratie.
Din cauza aluia se poate sa nu iti tina la relanti.
Incearca sa iei unu de la dezmembrari.
Daca nu schimba si injectorul.
Eu am avut problema asta si le-am schimbat pe amandoua. rezultatul: A mers !
  • Osciompekus

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1989 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Sau ar putea fi bobina de inductie.
Aceleasi simptome le ave-am si eu intrerupea, la relanti se mai oprea, trebuia sa o tin accelerata non-stop ca altfel facea ca dracu.

Iti propun sa iti cumperi una noua (170 RON acum jumatate de an) daca asta e problema.
Eu am luat de la SH (50-60RON) si am schimbat de vre-o 2 ori pana am gasit una buna (ma cunoste-am cu tipul de acolo si le-a schimbat fara nici o pb).
Bafta...
  • sile01

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1993 1.6i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Osciompekus a scris:Sau ar putea fi bobina de inductie.
Aceleasi simptome le ave-am si eu intrerupea, la relanti se mai oprea, trebuia sa o tin accelerata non-stop ca altfel facea ca dracu.

Iti propun sa iti cumperi una noua (170 RON acum jumatate de an) daca asta e problema.
Eu am luat de la SH (50-60RON) si am schimbat de vre-o 2 ori pana am gasit una buna (ma cunoste-am cu tipul de acolo si le-a schimbat fara nici o pb).
Bafta...

pai asa am schimbat si eu vreo 2 bobine dar de la sh.si tot la fel facea si am zis ca nu e din asta. Am zis ca este din delcou si am luat delcou nou si imi este teama sa nu schimb si bobina degeaba......
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR