Ai uitat parola?


  • Val3ntin14

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Z19DT din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Dec 2010

Salutare, sunt nou pe forum. Cu functia search am gasit tutoriale destule pentru schimbul bujiilor cu incandescenta insa in cazul meu ma confrunt cu o alta problema...

Detin o ASTRA H CARAVAN Z19DT de 101 cai, cumparata recent din Germania. Am tinut mortis sa ii schimb tot ce se poate numi consumabil (ulei si filtre de tot felul + bujii incandescente) A fost pusa de 2 ori pe tester si mi-a dat eroare la una din bujii. Am cumparat bujii Bosch (50 lei / buc) insa cand am mers la mecanic mi-a zis ca trebuie sa demonteze galeria de admisie aer (parca... nu ma prea pricep) si nu e bine sa intervina acolo si in plus nu se stie cate ies... bla bla bla

Stiu despre problema bujiilor sudate. Am mai schimbat bujii si inainte insa la aceasta masina nu am incercat din frica sa nu-i fac ceva ireparabil.

E nevoie de demontat ceva la motor pt un simplu schimb de bujii? Mecanicul insista ca nu prea e bine Question ca dureaza o groaza, ca e mult de desfacut la motor Question ... si bineinteles nu isi asuma responsabilitatea daca se rup etc.

M-as baga eu sa incerc sa le desfac, am si WD-40 pe undeva, cumpar o cheie mai lunga, insa vreau sa stiu daca cineva care a asistat sau a schimbat bijii pt Z19 DT stie daca se desface si alte parti din motor pt asta.

Multumesc mult pentru suport Wink
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,375
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa Z10XEP din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Nov 2007

Ok pentru ca ai deschis un topic exemplar fara modificari ulterioare din partea moderatorilor,eu am sa-ti dau urmatorul sfat iei legatura cu dancuciureanu,este din Iasi,si in mod sigur te va ajuta,sa faci ceea ce ti-ai propus fara probleme,conteaza pe experienta lui vasta,bafta.
  • khalet

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra z19dt din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Nov 2010

Salut, si eu am z19dt si la fel stiam ca se schimba greu, ca exista riscul sa se rupa... etc pana cand am fost cu alta problema la un mecanic de incredere, a fot nevoie de scoaterea lor, ( nu pentru a fi schimbate ) ai cuvantul meu ca a durat 6 minute fara nici un fel de spray, am inteles ca de fapt problema ar fii la motorul 1.7 de pe astra pentru ca sunt prea subtiri. Oricum ai grija.
  • Cassino

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Oct 2007

Pana la urma ai dat jos admisia sau nu, ca si eu trebuie sa le schimb? Mecanicul mi-a spus ca trebuie sa dea admisia jos. M-as baga eu, dar mi-e frica sa nu rup vreuna. Nici macar n-am putut sa le verific, ca sunt bagate la mama dracului! Se da jos admisia sau nu? Masina din semnatura.
  • sebi4fc

  • Mesaje scrise: 1,959
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Apr 2009

Dai capacu negru de pe motor, scoti fisele dai cu putin W40 si dupa 10 min te apuci de treaba, eu asa am facut nu m-am atins de admisie si de nimic alceva.
  • khalet

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra z19dt din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Nov 2010

exact, nu trebuie sa dai admisia jos...
  • aflorii nicusor

  • Mesaje scrise: 856
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Zafira 1.9 cdti din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Mai 2009

Nu stiu daca motorul de astra 1.9 101 cp. e identic cu cel de zafira 1.9 101 cp (sau 120cp.). La mine (120 cp.) am demontat capacul de protectie si 2 conducte (parca) de la injectoare ca era prea mare inghesuiala. De desfacut, s-au desfacut destul de usor bujiile. inca pe langa 2 de vedeau urme de ulei. La admisie nu am umblat. Oricum trebuie rabdare, atentie si scule adecvate pentru schimbarea bujiilor .
  • iclont

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Oct 2009

Salut, am un Vectra C 2007 si mi s-a aprins martorul de bujii intermitent. Ce inseamna asta? E nevoie de schimbarea unei bujii, sau e altceva? Multumesc
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 7,229
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira z19dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Nov 2008

Inseamna ca nu s-a facut regenerarea DPF. Iesi cu masina din oras, si mergi cativa km in viteza IV. la cca. 2800-3000rpm si in scurt timp incepe regenerarea. Succes.
  • iclont

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Oct 2009

OK. Dar consumul instant nu-mi da nici un semn ca masina ar cere regenerarea DPF. De obicei consumul creste la circa 4.5 si atunci ii fac regenerarea. Acum nu-mi apare asa ceva. Multumesc oricum ptr sfat.
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 7,229
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira z19dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Nov 2008

Consumul iti creste numai in momentul in care incepe regenerarea. Martorul de bujii - palpaind - iti indica ca regenerarea trebuia sa inceapa dar nu au fost "indeplinite" conditiile necesare. "Iesi"un pic la plimbare cu masina si te vei convinge: cand incepe regenerarea martorul nu mai palpaie si creste consumul Wink
  • georgeg002

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra Z19DT din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Nov 2011

Salutare! Mi-am schimbat sambata bujiile la astra h -ul meu (z19dt, 120cp) - trei dintre ele erau arse. am pus bujii febi (magazinul in care aveam discount nu mai avea bosch pe stoc si veneau cam in 2 saptamani), dar erau cam cu 5 mm mai scurte decat cele bosch pe care le-am scos. cel care mi le-a inlocuit a zis ca nu e nici o problema ca sunt mai scurte. baiul e ca acuma, cu 4 bujii noi, la rece porneste la fel de greu cum pornea intr-o singura bujie. sa fie din cauza ca sunt mai scurte? e posibil sa am alta defectiune la masina?
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 3,116
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra Y20DTH din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Dec 2008

in mod sigur asta e cauza. Varful bujiei intra in camera de ardere mai putin de 5mm (cca.3-3.5mm) asadar la tine bujiile se aprind in canal si nu au niciun efect asupra aprinderii amestecului din cilindru. Mergi si pupa mecanicul pe frunte iar apoi schimba-l.

toate bune
  • georgeg002

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra Z19DT din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Nov 2011

Super :-S mersi mult.
  • Bryan99

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A1.7DTJ din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Oct 2007

Bunicu a scris: Mergi si pupa mecanicul pe frunte iar apoi schimba-l.

toate bune


Tare rau asta Bunicu , nu ma pot abtine sa nu rad
PS : ai mare dreptate
  • dumilcn

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z 1,9 dth din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Dec 2009

Eu le-am schimbat singur in 10 min. fara nici o problema.
  • dinflo

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra Z19DT din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Mai 2010

Buna...dupa ce am citit discutiile pe tema bujiilor am sunat repede la magazinul unde am facut comanda pentru maine sa schimb bujiile febi bleistein cu bujii bosch. Sper ca am facut bine... Ce marca de bujii recomandati pentru motor z19dt?
  • aflorii nicusor

  • Mesaje scrise: 856
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Zafira 1.9 cdti din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Mai 2009

Din spusele mai multor meseriasi printre cele mai bune ar fi BERU. Eu unul am schimbat la astra h pe care am avut-o , bujiile NGK de pe ea cu niste bujii ieftine ( 17.5 ron buc.) si m-au tinut aprox. 4 luni , iar la schimb am reusit sa rup una in chiulasa. Dupa toate lucrarile i-am montat Beru si m-au tinut 3 ani juma si asa am si vandut-o. Acum la zafira dupa 2 ani tot cu beru merg. (le-am shimbat imediat dupa ce am luat-o). Asa ca te mai poti documenta. Oricum eu tot pe Beru merg. Succes
  • lcf_156

  • Mesaje scrise: 206
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z19dt din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2011

Anul trecut in vara am schimbat bujiile la Z19DT 120cp. Cele vechi(2007) au iesit usor fara probleme si le-am inlocuit cu BERU. In acesta iarna nu am avut nici cea mai mica problema, bujiile facand treaba foarte bine.
  • stafffnicu

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Z19DT din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2011

Salutare.
Am o astra H 1.9 (120 CP) si as vrea sa ii schimb si eu bujiile incadescente. M-am uitat pe acolo si, la cele 3 din partea dreapta zic eu ca as avea acces (cu ceva maini zgariate si injuraturi) dar la cea de-a 4 (ce-a dinspre filtru de aer) nu prea am cum sa ajung. Sunteti siguri ca nu trebuie desfacut nimic pe acolo? Sau nu m-am uitat eu unde trebuie Smile.
Am vazut ca unii spuneau de 10 minute, altii de 6 , eu sigur o sa stau cel putin 1 ora, dar sper sa reusesc.
Daca a mai facut cineva aceasta operatie si poate sa dea ceva explicatii i-as fi recunoscator .

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




Inchide